Acılar Denizi..

Perşembe, Ağustos 19, 2010

Ben acılar denizinde boğulmuşum

İşitmem vapur düdüklerini, martı çığlıklarını

Dalgalar her gün bir başka kıyıya atar beni

Duyarım yosunların benim için ağladıklarını



Ölüyüm çoktan, bir baksana gözlerime

Gör, içimdeki o kanlı cam kırıklarını

Bu ne karanlık, bu ne zindan gece böyle

Bütün gemiler söndürmüş ışıklarını



Ben acılar denizi olmuşum, yaklaşma

Sularım tuzlu, sularım zehir zemberek

Baksana; herkes içime dökmüş artıklarını



Bu karanlık bitse artık, bir ay doğsa

Bir deli rüzgar çıksa; alıp götürse

Yılların içimde bıraktıklarını...
                      Ümit Yaşar Oğuzcan
Ne kadar anlamlı bir şiir öyle değil mi ?
En sevdiğim şiirlerden birisidir acılar denizi. İnsan bu şiiri incelediğinde hayatının aslında şiirdeki gibi acılarını hatırlıyor.. Siz hatırlamadınız mı yoksa?
Her okuyuşumda o asiliği , isyanı hissediyorum. Ee bu acının getirdiği durum değil midir zaten ?
Acı beraberinde isyanı getirir..
Sadece isyanı değil tabi. Hüznü ve çaresizliği de beraberinde getirir..
Böyle şiir yayınlamak hoşuma gidiyor. Hem blog için hem de okuyucular için değişiklik oluyor.
Umarım beğenmişsinizdir.. :)
Ben çok beğendim.. Çok doğru mesajlar içeren bir şiir
Gelecek yazımda biraz daha keyifli şeyler yazmayı düşünüyorum..
Sürekli demoralize olmanızı sağlayacak şeyler yazmak istemiyorum..
Her şeyden biraz biraz bahsederim elbet :)

You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe