İç ses ile çatışma hali..

Pazar, Ağustos 29, 2010

Bu yazıyı yazmayı uzun zamandır düşünüyordum. Belkide düşüncelerim bu yazı sayesinde daha net belirir ha blog ?
İç sesimle bu aralar çok kavgalıyız. Ben onu o, beni anlamıyor. Zaten bunu örnekleriyle göreceksiniz birazdan
Yazıyı yazarken endişelenmiyorum çünkü yaşadığım şeyler beni bu noktaya kadar getirdi.
Ne mi yaşadım ? Ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
Söylesenize hanginiz beni derinlemesine anladı ? Kimse beni çözemedi bu güne kadar. 2 bilinmeyenli denklem gibiydi yalnızlığım ve ben...
 Bu salak çocuğun çilelerini dinlemeye hazır mısınız ?
Ben : Şu son zamanlarda hiç bir şekilde keyif alamıyorum hayattan
İç ses: Salaksında ondan. Sen etrafindeki güzellikleri göremiyorsan insanlar ne yapsın
Ben: Öyle deme ya. Neler gördüklerimi sende biliyorsun. Baksana kimse beni sevmiyor. Sürekli bir yalnızlık içerisindeyim
İç ses: Dostların ne güne duruyor ? Hem sen bu kadar takıntılı olmak zorunda mısın? Hayatı niye cool yaşayamıyorsun ? Sürekli bir deve dikenin üstündeymiş gibisin
Ben: Buna temkinli hareket etmek deniliyor canım. Eğer her an tetikte durmazsan biri gelir senin kaleni işgal eder. Kalırsın ortada.
İç ses: Savunma mekanizman güçlü olabilir ama sen kendine zarar veriyorsun böyle yaparak
Ben: Ne yaparak zarar veriyorum kendime? Hem ben kendime zarar vermek istesem ne olacak.
İnsanlar beni yok saymaya devam edecek. Bunu sen de biliyorsun
İç ses: Ah yapma allah aşkına. Sürekli üzgün kırgın alıngan olmandan nefret ediyorum. Bırak çocukça davranmayı. 17 yaşındasın sen. Daha hareketli olman gerek. Senin için geçmiş be !
Baban sana yaşayan ölü demekle çok haklı
Ben: Ben olduğum gibi davranıyorum tamam mı ! Kimseye sahte gülücüklerle yaklaşamam. Yapımda yok bu. Neysem oyum. Üzgünsem üzgünümdür. Bunu ne kadar çok değiştirmeye çalışsam da yapamıyorum. Hem ben insanları kandırmayı sevmem
İç ses: Tabi canım sütten çıkmış ak kaşıksın sen
Ben: Öyle bir iddia'da bulunmuyorum. Sadece aşırı hareketlerde bulunmuyorum Hem zaten arkadaşlarımın bana karşı olan ilgisizliği hiç hoşuma gitmiyor
İç ses: Arkadaşların ?
Ben: Dostlarımı söylemiyorum. Onlar asla böyle birşey yapmaz bana. Sınıf arkadaşlarımın çoğu bana karşı çok ilgisiz
İç ses: Abi nedir bu ilgili olma meselesi. Ya sen gerçekten salaksın. İnsanlar seni sevmek zorunda mı ?
Niye hem kendini hem başkalarını üzüyorsun. Sevmezlerse sevmesinler. Bırak sen kaybetmezsin. Onlar seni kaybeder
Ben: Yine de bunları hak etmediğimi düşünüyorum. Bazıları beni facebook'tan silmiş. Batıyorum galiba insanlara ha ne dersin ?
İç ses: Sıkıcısın çünkü. Kim seni ne yapsın ki ! Hep aynı şeyler konuşmak insanın canını sıkar unutma
Ben: Farklı şeylerden konuşuyorum haksızlık etme bana hem ne yapmamı bekliyorsun ki. İnsanlar beni sevmek zorunda değil evet biliyorum. Ama kıymetimi bilmiyorlar.En çok buna kızarım ben
İç ses: Sen insanların değerini biliyorsun da noluyor ? Kazık yemekten başka bir halta yaradı mı ?
Ben: Öylesine çok yedim ki anlatamam. Fotoğraf karelerinde olmayı birilerinin yazısında adım geçmesini o kadar çok isterdim ki. Ama yok yani. Sıradan biri gibi görüyorlar beni. Yabancı gibi.
İç ses : Her şeyi kafana takarsan böyle olur salak ! Bırak herkes ne yapıyorsa yapsın. Sen otur ders çalış. Millet deli gibi çalışıyor.
Ben: Ben de elimden geldiğince çalışıyorum. Hem Erkan bana kitaplar verdi. Sağolsun çok işime yarayacak
İç ses: Dua et erkan gibi bir dostun var. Yoksa işin daha zor olurdu
Ben: Farkındayım canım merak etme. Niye facebook duvarlarında mert seni seviyorum yazıları yok
Etiketlemeler yok.
İç Ses: Niye herkesten bir şey bekliyorsun ki ! Sanane yani.  İnsanlara zorla birşey yaptıramazsın
Sen elmayı seviyorsun diye elmanın seni sevmesi şart mı ? Bırak allah aşkına ya
Hayatında daha önemli şeyler var. Dostların var mesela. Onlar sana yeter.
Ben: Evet onları gerçekten çok seviyorum. Sanırım haklısın. İnsan dostlarının kıymetini bilmeli-ki ben biliyorum-
İç ses:  Şimdi daha iyi anlıyorsun her şeyi değil mi ? Sana değer vermeyenle ne işin olur ki senin.
Hem bak seni seven onca kişi var. Sana değer vermeyene sen değer verme. Ondan hayır gelmeyeceğini biliyorsun çünkü. Ama inadına onlar beni sevsin diyorsun. Nah severler.
Ben: Kırıcı olma lütfen. Sana adam gibi fikirlerini soruyorum. Uzatma fazla. Sence bu depresif durum ne zamana kadar sürer ?
İç ses : Her şey sana bağlı. Lütfen artık üzme tatlı canını. Seni sevenlerin zaten farkındasın. Değersiz insanlarla muhattap olma sakın. Kendi kendine takılsınlar onlar. Alınma duygundan vazgeç. Ne alıngansın sen ya. Rahat davran biraz
Ben: Hayır değilim ! Sadece her şeyi çok kafama takıyorum sanırım. Ben uyumaya gidiyorum. Uykum geldi.
İç ses: İyi git. Aptalca düşüncelerinden bir an önce kurtulsan iyi edersin. Arkadaşların seni seviyor. Kuruntularını bi kenara bırak ve kocaman bir gülümseme yükle yüzüne
Ben: Kusura bakma ama Pollyannacılık oynayacak devri geçtim ben. Beni seven böyle sevsin. Nokta..
Gördüğünüz gibi sevgili okuyucular sürekli böyle düşünceler aklımdan çıkmıyor. Lütfen sizde aynı şeyleri söyleyip durmayın.
Her daim birşeyleri sorgulamak bazen hoş sonuçları doğurmuyor
Hayatı akışına göre bırakmak daha mantıklı sanki
Hala depresif duygularımla beraberim ve onları çok seviyorum.
Kötü birşey bu biliyorum.
Umarsız oldum bu yüzden
Nasıl ki bazı insanlar beni takmıyor. Ben de onları takmıyorum
Bu kadar basit (:

You Might Also Like

2 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. bu iç sesle konuşma heppp sürüyor biliyor musun 10 yıl sonra da sürüyor olacak ve galiba herkesin iç sesi bazen aynı şeyleri söylüyor :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe