Kocaman bir merhaba

Cumartesi, Ağustos 14, 2010

Kocaman Merhaba demek istiyorum herkese.
Benimde artık bir blogum var desenize
Artık benden kurtuluş yok.
Yazılarımla karşınızda olmaya çalışacağım.
Size anlatayacağım o kadar çok şey var ki..
Bu benim ilk deneyimim. Blog konusunda yani
Sonunda benimde oldu. Sanki bir gereksinimmiş gibi konuştum. Aslında öyle değil ama ben almak istedim.
Belki ben ölünce bunlar kalır ardımdan.
Havanın sıcak olması benim yazı yazmama engel olamaz. Hiçbir şey yazı yazmak kadar önemli değildir.
En azından benim için öyle.
Sünger bob ve Patrick resmini koydum çünkü onlardaki dostluğu hiçbir yerde görmedim
Baksanıza ne kadar cana yakın bir şekilde sarılmışlar
Mutlular üstelik birbirinden kopmazlar
Saçmalama derecemin yükselmesine aldırış etmiyorum.
Bu benim sayfam. Benim yazılarım. İstediğim kadar saçlamalayabilirim
Öyle değil mi ama ?
Sana yazacak çok şeyim var sanırım.
Yazmak benim işim. Yazarken kendimi daha iyi hissediyorum.
Yazdıklarım iyi ya da kötü olsun yazmaya tam gaz devam
Ha bu arada çok gevezeyimdir
Sayfalarca yazabilirim yani. O derece yazabiliyorum :)
Yemeklerle aram çok iyidir.
Herkes sesimin çok güzel olduğunu söyler ama ben nedense sevmiyorum sesimi
Çok güzel şiir okurum. Genelde dinleyenler duygulanıyorlar. Yine de dinlemeden kendini alamıyorlar
Şimdilik buraya kadar gevezelik edebileceğim canım.
Blogumu sevdim.
Yapılacak çok şey var sanki.
Herkese kocaman bir M E R H A B A :)


You Might Also Like

2 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Merhaba!
    Biraz garip olacak ama blogunu en sondan takip etmeye başladım. :D
    Yazılarını sevdim.

    YanıtlaSil
  2. merhaba ! yazdıklarında o kadar samimisin ki hani kısa saçlı prenses vardiya o senin ablandı hı işte bende seni öyle görüyorum aslında aramızda çok yok ben lise 3 sen üni. 1 hani... neyse bende seni abim ''mert abi '' diyecek kadar yakın hissetdim yazdıklarınde gerçekten çok samimi bir anlatımın var bide bende yazılarını okudukça bazı komularda çok aynıymısız bunu farkettim :) blogun ve anlatım gerçekten çok samimi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe