Nefret Listesi..

Cumartesi, Ağustos 14, 2010

   Nefret kelimesini seviyorum. En azından nefret etmek sahte bir şey olmasa gerek. Nefret etmek iyidir ancak kin tutmak kötüdür. Kindar olmayı oldum olası sevmem zaten. Kalp kırmak bana pek yakışmıyor. Ama ben kalp kırmadıkça bazı insanlar şımarıyor sanırım. Neyse şu Nefret Listemi takdim etmek istiyorum..Başlıyoruz
  * Justin Bieber denen o veletten nefret ediyorum. Kendini bir halt sanıyor ama değil işte. Çocuk daha kaç yaşında altında milyon dolarlık arabalar var. Hayır ben kıskanç falan değilim. Sadece Şöhretin insanı kibirli yapmasından ve kibirin doğurduğu şımarıklık huyundan nefret ediyorum.. O çocuk öyle pahalı şeyleri hak etmiyor. Yalan mı ?
 * Okulların açılması ve kapanması durumundan nefret ediyorum. Şimdi açılınca n'olucak ? Arkadaşlarıma tekrar kavuşacağım. Değerli arkadaşlarımı tekrar görmek güzel şey ama bu güzellik bir süre sonra etkisini kaybediyor. Onun yerini  sıramda içli içli hüzünlenme yer alıyor. Eee ben bunu hak ediyor muyum ? Etmiyorum tabiki. Yalnız olmayı sevmiyorum.. Sen şimdi '' sen yalnız değilsin ki '' diyeceksin. Ama ben bunu biliyorum. Yalnızım işte. Dostlarım var mı ? En hakikisinden hemde.. Onlar bana yetiyor mu ? Fazlasıyla..
Ama toplumdaki yalnızlıktan bahsediyorum ben. İlgi görmekten hoşlanıyorum.. Kendime olan güvenim artıyor. Benim istediğim tek şey : Değerimin bilinmesi. İşte ben değerimi bilmeyenlerden nefret ediyorum
* Bu sıcak havalarda evde kös kös oturmaktan nefret ediyorum. Çıkıp gezmesi kolay ama para nerde ?
Ben de isterim klimalı bir cafede bir şeyler içip sohbet etmeyi. Ama ne yazık ki Evimde tropikal meyveli sodamı yudumluyorum..
*Beni bu güne kadar üzen insanlardan nefret ediyorum. Onlar benim sevgimi şefkatimi hak etmiyorlar. Kendilerini bir halt sanıyorlar ama bi b*ka bile benzemiyorlar. Kim bunlar demeyin. Söylemem ki.
*Niye bu kadar sessiz sakin bir hayatım var benim ? Eğlenceli olmasını kim istemez ki ? Tabii bunlar zamanla olan şeyler. An gelir üzülüyorsun..An geliyor sevinç nehrine dalıyorsun balıklama.. Ve hayat süprizlerle dolu. Her an ne olacağı hiç belli olmuyor.
* Kibirli insanlardan nefret ediyorum.. Kibir bir halta yaramaz ki bu dünyada.. Ben-Mükemmelim-Lan diyen insanlarda cabası.. Kimse mükemmel değildir arkadaş..
*Slow rock şarkılarından nefret ediyorum. Bazıları iyi oluyor ama genelde benim içimi sıkıyor.
*Telefonumun kaybolmasından nefret ediyorum. Masamın üstünde duran varlık nasıl oldu da kayboldu anlam veremedim doğrusu..  Aradım ama bulamadım..Aramaya devam edeceğim tabi
* Sıcaklar beni bunaltıyor. Klimamız da yok abi.. Benim odam da çok sıcaktır. Akşam güneşi vurur odama. Ee bi hayli sıcak yani.Geceleri uyumak bir hayli zor oluyor ama alıştım
* Teyzelerimin sürekli küçük kuzenimi sevmesinden nefret ediyorum. Ben büyüdükçe bana olan ilgileri azaldı sanırım.
*Televizyonlardaki abuk sabuk dizileri ve yarışmalardan nefret ediyorum. Televizyon bağımlısı değilim. Sevmem pek dizi mizi. En iyisi böyle
* Trip atmaktan nefret ediyorum ama tepkimi ancak böyle dile getirebiliyorum.
* Dudağımda uçuk çıkmasından nefret ediyorum. Ne gereği var uçuğun dudağımda. Sıcaktan kaynaklanıyor biliyorum. Tahammül edemiyorum bu duruma
* Bu yazıyı okuyanlar benim ne kadar nefret dolu biri olduğumu düşünebilirler ama ben gerçekleri söylüyorum
Her zaman Pollyannacılık oynayamam dimi ?
* Rap şarkılarından ve böğüren metalcilerden nefret ediyorum. Dinlediğim şarkıdan bir şey hissetmedikten sonra şarkı dinlemek neye yarar?
*Hayat niye herkese adil davranmıyor. Fakir insanları görünce çok üzülüyorum. Böyle mi olmalıydı onların hayatı. İsyan etmiş gibi olmak istemiyorum allaha ama içim acıyor onları öyle görünce..
* Canımın yemek çekmesinden hoşlanmıyorum. Her zaman istediklerimiz gerçekleşmiyor ne yazık ki
* Bana sürekli ne yapmam gerektiğini söyleyen  ve bana fırça atan insanlardan nefret ediyorum.. Her şeyi söylemenin bir usulü var ama dimi ?
*Üzerime kurulan baskıdan hiç hoşlanmam '' böyle yap..şöyle yap.niye yapmıyorsun ? '' Yanlış şeyler bunlar. Kendi isteğimle yapmalıyım ki yaptığım şeyden memnun olayım.. bknz: ders çalışmak
* Apaçilerden Nefret ediyorum
* Bazı erkeklerin sırf gösteriş olsun diye iç çamaşırlarını göstermesinden nefret ediyorum. Hoş bir davranış değil bu. Göstercen de n'olucak ? Saçma bence.  İnsan kendini bilmeli :)
*  En önemlisi kendimden nefret ediyorum. Kendimi sevmeliyim evet ama bazen kendimi sevmiyorum. Her zaman sevmek zorunda değilim ki ?
* Bağnazcı zihniyetli insanlardan nefret ediyorum.. Düşünceleri çok anlamsız.
     Bütün bunları niye mi yazdım ? Canım istedi de ondan..
     Devam ederim elbet..
    Nefret etmeye devam edin ama kin tutmayın.. O zaman ben dahil kimse sizi durduramaz
    Siz ne yapın edin Sevgi ile kalın..[ Benden söylemesi :) ]

You Might Also Like

3 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. mert mert mert evet tabikide o sensin [ V for vendettadan bir kaç çağrışım :D ] 1.si yazı muhtiş aynı senin gibi çok beğendim :D
    2.si de kelimeler uyumLU muhtemel bir ahmet altan[yazarlık olarak dedim ] görüyorum karşımda ve bu beni mutlu ediyor.
    3.sü her kelimesinde kendimi buldum :) 10 ÜZERİNDEN 100 SANA :D

    YanıtlaSil
  2. Nefret listesinin sonuna "sevgi ile kalın" yazmışsın :D :D Senin nefret dolu bir insan olduğunu düşünen insanın... :D
    Ama bir selamlamanın ardından nefret yazısı da ne kadar dolduğunu gösterir. Ben direk şarkı sözü yazmıştım :D

    YanıtlaSil
  3. @Anlam'sız
    Bloguma hoş geldin :)Blogumu aldığım ilk günlerde çok sinirliydim. O sinir sonucu çıkan bir yazıdır bu.. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe