O kadar canlıydı ayrılık ve o kadar gerçek..

Çarşamba, Ağustos 18, 2010

Siz kaç kere ayrılıklar yaşadınız ?
Hayatınız boyunca kaç kere içinizden birşeyler koptu ?
Her ayırılık beraberinde onlarca yük getirir insana.
Dayanması gereklidir ayrılıklara.
Eğer dayanmazsa ayrılığın getirdiği acı onu yakıp kavuracaktır adeta.
Daha çocukken ayrılığın acısı tattım ben.
Henüz daha bir aylıkken annem ve babamdan ayrı büyütüldüm
O zamanlar ailemin çalışması gerekiyordu.
Ananemler bana baktılar sağolsunlar
Peki siz anne ve baba yokluğunu bilir misiniz?
İçinizde öyle bir boşluk oluştu mu?
Çocukluğumu onlarla geçirmek için her şeyimi verebilirdim. Ama olmadı işte.
Ve zaman su gidip akıp giderken ardımda ayrılığın getirdiği koca bir yalnızlık kaldı.
Annem 10 yaşımda beni yanına aldı. Ee bu sefer ananemlerden ayrılmak zorunda kaldım
Orada yaşadıklarımı unutup yeni bir eve yerleşmek benim için öylesine zordu ki
Ananemin ben giderken döktüğü gözyaşları hala hatırlıyorum. Ben onun ilk göz ağrısıydım.
Böyle duygusal şeyler yazarak canınızı sıkmak istemiyorum
Ama ayrılık hüzünden başka birşey getirmez ki insana.
Yıllar birbirini kovalarken ilkokuldan ayrılma vakti gelmişti
8 yıllık arkadaşlarımdan ayrılmıştım.
Daha okula ilk gelişimi hatırlıyorum ben.
1.sınıfa başlarken ailemden kimse yanımda yoktu. Tek başıma sınıfın en arka cam tarafına geçip içli içli ağlamıştım.
Çok sessizdim. Kimse benim varlığımdan haberdar değildi adeta
Nasıl Coşkulu olmamı beklersiniz ki ?
Ailemden uzaktaydım ve okula başlıyordum.
En ihtiyacım olduğu zamanlarda yoklarlardı. Öylesine üzülmüştüm ki..
Ayrılığın verdiği acı bir kez daha kanatmıştı yaramı
O sırada içli içli ağlayaşımı gözümün önüne getirdiğimde hala duygulanıyorum
 Aslında bu kadar duygusal değilimdir.
Hep mantığımla hareket etmişimdir. Ama an geliyor duygu seline kapılıp göz pınarlarıma hakim olamıyorum.
Mesela geçen ay
Ailem memlekete gitti. Ben gitmedim. Köye gittiğimde alerjik hastalıklara yakalanıyorum.
Ayrılık gecesinde herkes annemle vedalaşırken ben en son vedalaştım
Annemin gözleri kan çanağına dönmüştü. Ağladı ağlayacak kıvamda yani
Giderken bana '' seni daima özleyeceğim yavrum'' demişti..
ve merdivenleri teker teker inerken ben teyzeme sarılıp içli içli ağladım
O kadar çok ağladım ki bir süre sonra kendime gelemedim.
Ayrılık hiç bu kadar koymamıştı bana.
Ayrılıklara alışkın olmama rağmen annemin gözlerimin önünden gidişine dayanamadım işte
Ne yapabilirim ben de insanım. Taş kalpli falan değilim yani
Ama zaman zaman kalbim taş kesilebiliyor. Kendimi soğuk nevale biçimine sokabiliyorum.
Sanırım bu kadar duygusal olmak sağlığa zararlı
Sürekli ağlamak insana ne katar ki ?
Sadece bir süreliğine sinirleri boşalır.. Ya sonra ?
Hüzün verici yaşamına devam eder
Her insanın hayatının bir köşesinde bir ayrılık vardır.
Oğlunu askere gönderen anaları düşünün
Ya da ailenizden birinin hayatta olmadığını düşünün
İçinizdeki bu hüzün git gide katlanılması bir acıya dönüşmez mi sizce ?
Okuyanın şu anda üzüldüğünü hissedebiliyorum ama hayatın acımasızlığına alışkınım
Hepimiz öyleyizdir. Bir süre sonra hayat bize ne yapmamız gerektiğini öğretiyor.
Dediğim gibi bir süre sonra ayrılığın getirdiği monotonluk içinizi kaplıyor
Alışıyorsunuz yani ayrılıklara
İçiniz acıyor ama belli etmiyorsunuz insanlara. Yaranız sadece size saklı
Canınızı çok sıktım dimi ?
Farkındayım.. Can sıkıcı bir konuyu anlatmak hiç hoş olmasa gerek
Gece gece bulabileceğim konulardan birisini anlatıyorum size
Uykum da yok zaten
Bu sıcakta uyumak çok zor.
Her geçen gün artan sıcaklığa katlanmak çok zor artık.
Konudan konuya atlamayı seviyorum. Değişiklik oluyor işte
Öyle süslü şeyler falan yazmak istemiyorum. Havamda değilim
Hem böyle daha kolay anlatabiliyorum istediklerimi
Ayrılık dedik dimi ?
Günümüz dünyasında aşk denen ulvi bir alemin içine ettiler resmen
Aşkın getirdiği o saflık çirkefliğe bulandı
Herkes birbirine canımlı cicimli
Bu mudur aşk ? Değil bence
Gerçek aşkı bulmak zor iş işte.
Öyle eften püften birşey değildir aşk
Doğal ve Saftır. İki kişi arasında yaşanan bir nevi mucizevi olay.
Kolay kolay bulunmuyor yani
Leyla- Mecnun gibi değil be abi.. 
Onların durumu daha başka bir boyutta
Ayrılığın getirdiği hüsran kırbacı size de dokundu mu?
Ya da yaşadığınız onca güzel şeylerden sonra ayrılık size dokundu mu?
Ne dersiniz.. Ayrılık zor iş ha ?

You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe