Öfke Seli..

Cuma, Ağustos 20, 2010

İçimde tarifi olmayan bir öfke seli barınıyor. An geliyor taşacak hale geliyor, an geliyor sakinliğini koruyor.
Bütün bu öfkem kafamdaki düşüncelerden ibaret.
Olur olmaz her şeyi kafama takıyorum. Bunu yapmayı pek sevmiyorum ama sanırım bu artık alışkanlık haline gelmiş.
Resim falan da eklemiyorum bu yazıya. Resimsiz olsun.
Bazen insanları anlayamıyorum. Kendilerine başka sıfatlara büründürmelerinden ne anlıyorlar anlamıyorum. Bundan haz mı alıyorlar  ?
Bilmiyorum.
Paranoyaklaşmak istemiyorum. Herkesin beni sevmesini beklemiyorum zaten
Kim beni ne yapsın ki ?
Ama şöyle objektif olarak baktığımda kendimi bir yere ait değilmiş gibi hissediyorum
Yaşadıklarımdan keyif almıyorum..
Acaba depresyon belirtisi midir bu ? Ah hayır !
Şu zamanda beni depresyon yakalamasın lütfen. Etkisinden zor kurtulurum
Hem zaten zorlu bir sene olacak benim için
Üstüne depresyonun gelmesini kaldıramam doğrusu
Başımda yeterince dert var zaten.
Kafamı şöyle soğuk bir kovanın içine sokup hiç çıkarmamak istiyorum
Öfkem ancak öyle geçebilir
Çikolata yiyerek geçebilir öfkem ama tatlı krizi yaşamak istemiyorum
Siz hiç önemsenmediğiniz hissine kapıldınız mı ?
Ben çok kapıldım açıkçası
Etrafımdaki insanlar kendi bencilliklerin kisvesine kapılıp giderken ardındaki insanları umursamaz hale gelmiş
Umarsızlık bu sene moda mı acaba ?
Ben de umarsız mı olsam diyorum ha blog ?
Demin televizyonda bir haber izledim. Filipinlerde bir adam hırsızlık yaptı diye işkence görmüş
İnsanlık nereye gidiyor böyle ?
Hiç kimse işkenceyi hak etmiyor.
Haberleri izlemek keyiflerimi kaçırıyor. Sinirlenmem için zemin hazırlıyorlar resmen
Bu kadar sinirli birisin değilimdir ben.
Hem sinirli olsam bile bunu kimseye yansıtmam
Çok iyi kamufule edebilirim duygularımı
Hayat bana bunu öğretti blog.
Acılarını çok iyi gizlememi söyledi.
İnsan psikolojisi çok tuhaf bir şey.
İnsanları anlamakta bazen zorlanabiliyorum
Sahi umarsız olsam insanlar yine beni sever mi acaba  ?
Ha bir özelliğimde insanları kendimden çabuk bıktırabiliyorum
İstemesemde bıkıyorlar benden
Fotoğraf albümlerim yok benim blog.
Kimse benimle fotoğraf çekilmek istemez
Bu benim için o kadar kötü bir durum ki anlatamam
İstenmediğimi düşünmüşümdür her zaman
Bir fotoğraf karesinde var olmak insanı mutlu etmez mi sanıyorsun ?
Hayır,saçmalamıyorum düşündüklerimi söylüyorum
İnsanlarla zorla fotoğraf çektirmek yok artık benim hayatımda
Hiçbir insana yalvarma ya da zorla fotoğraf çekirme gibi bir istekte bulunmayacağım
Bu kararımda son derece ciddiyim
Beni istemeyeni ben hiç istemem..
İnsanlarla uzun süre küs kalabilme özelliğim var. İstisnalar var tabi..
Kendimle baş başa kalmayı sevmiyorum. Düşünclerim beynimi yediği zamanlara denk geliyor yalnız kaldığım zamanlar
Çeşitli paranoyalar kafamda cirit atarken ben yaşamaya çalışıyorum ne güzel öyle değil mi ?
Her şeyi sorgulamak bazen hoş sonuçlar ortaya çıkarmıyor doğrusu.
İnsan kötü yanlarını görünce kahroluyor sanırım
Ya da en zayıf noktasından vurulunca..
Sinirlenince genelde dinlediğim şarkıyı son ses'e vurup öyle sakinleşmeyi tercih ediyorum
Ya da bol limon soslu bir salata yiyerek
Öfkelenmek her zaman hoşuma gitmemiştir.
Kırıcı olduğum noktalar oluyor zaman zaman.
Çok sinirlendiğimde gözüm birşey görmüyor ne yazık ki !
Artık insanlara fazla güvenmeyeceğim
Kendim gibi sanmayacağım insanları
Bu bir güvensizlik belirtisi midir ? Hayır değil..
Sadece temkinli adımlar atmayı öğretti bana hayat.
Bu sıralar ölüme çok taktım.
Mesela geçen gece rüyamda arabayla uçurumdan düşerken gördüm kendimi
Ne acı birşey insanın kendini öyle görmesi
Sıkıntılar beraberinde öfkeyi getirir. Öfke beraberinde isyanı getirir
Her şey birbiriyle bağlantılı sanki
Bu dünyada sakin bir hayat yaşamak çok zor iş..
Ben her deneyişimde başarız oluyorum
Peki siz sakin dolu bir hayat yaşamayı denediniz mi ?.


You Might Also Like

1 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Tam olarak anlayamayacağım sizi çünki ben geriden takip eden bir okuyucu olacağım.
    Bu yazın benim düşüncelerimi yansıtmış gibi.
    noktasına kadar katılıyorum. çok güzel.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe