Özledim..

Pazar, Ağustos 22, 2010

Özlemek duygusunu hep içimde hissetmişimdir. Hayatımın neredeyse büyük bir kısmı birini veya bir şeyleri özlemekle geçiyor. Zaten sadece özlemekle yetinen bir bünyeye sahibim. Alışkınım buna yani Saatlerce burada durup yazı yazmak istiyorum.Anca kendime gelirim zaten. Son zamanlarda yaşadığım talihsiz olaylar nedeniyle bir hayli moralim bozuk. Düzeltmek için denemediğim şey kalmadı.Moral bozukluğu beraberinde uykusuzluğu getirdi. Beynimin delice ağrımasına karşın uyumak nasip olmuyor şu son günlerde.Özlemek dedik öyle değil mi ?Ben her duyguyu tatmayı biliyorum sanırım. Yaşadım çünkü çoğunu. Ee buna deneyim deniliyor sanırım Ama artık hiçbir şey yaşamak istemiyorum. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Ben 50 yaşında değilim. 17 yaşında bir bireyim. Ama hissettiklerim tıpkı bir 50 yaşındaki ihtiyar gibi Ne bu üşengeçlik anlamıyorum
Tembelliğim hoşuma gitmiyor Size özlem listemi sunacağım.. Umarım sizde birşeyleri özlemişsinizdir şu yaz günlerinde
Başlıyorum:
* Sabahın altısında kalkıp okula gitmeyi özledim
* Otobüs beklerken o tatlı rüzgarın yüzüme vurmasını özledim
*Yol arkadaşım Sinem ve Aslıyı özledim
*Şoför fazla yolcu aldığı zaman ona kızmayı özledim
* Okula geldiğim zaman herkese günaydın demeyi özledim
* Gülümsemeyi özledim
*Kahkaha atmayı özledim. Hem de delicesine
*Çocukluğumun o saf ışıltısını özledim
*Emelle birlikte telefonda konuşmayı özledim
*Erkanla sohbet etmeyi özledim
*Sıra arkadaşım gizeme argo kelimeler kullanmayı özledim. Birbirimize argo kullanarak çok iyi geçiniyorduk. Onu çok seviyorum tabi. Argo işin esprisinden geliyor
*Damla'nın lan gevşek demesini özledim
*Doğukanın baba yorgun demesini özledim
*Sabahları taze taze kokan poğaçaları özledim
*Delicesine ders çalışmayı özledim. Yaz aylarında ders çalışılmıyor. Çalışan nasıl çalışıyor deme bana blog ! Kişiden kişiye değişiyor bu istek. Bunu sen de biliyorsun
*Frambuazlı pasta yemeği özledim.
*Samsunlu arkadaşım hilalin Green day aşkını özledim.
*Nidanın mercimek köfte yapma isteklerini özledim
*Devrimle telefonda konuşmayı özledim
*Rü ile kahkaha atmayı özledim
*Dilara ile ake demeyi özledim. Ake'nin ne olduğunu sormayın. Söylemem. O bize özel
*Ezgiyle kitaplar hakkında konuşmayı, Öznurun merveye yaptığı esprileri özledim
*Ne çok şey özlemişim ben ya !
*Elüf ile dertleşmeyi özledim.
*Denize soru sormayı özledim.
*Tarifsiz bir biçimde eğlenmeyi özledim.
*Akşamları böğürtlenli bitki çayımı yudumlayarak televizyon izlemeyi özledim
*Müdürün fırçalarını özledim
*Hocalarımı özledim.
*Yalnızlıkla örtüşen sıramı özledim. Orada kafamı yaslayıp üzülmeyi çok özledim
*Ağlamayı özledim. Gözyaşlarımı silmeyi özledim
*Mazoşist falan değilim sadece her duyguyu tadıyorum zamanla. Ama ağırlığını koruyan genelde acı ve isyan duyguları oluyor. Mutluluk bir dumana benziyor. Anlık yani benim için
Hem zaten mutluluklar kalıcı değildir ki bu dünyada
Geçicidir her şey
Özlem bile geçici
Ben bunları yazdım da n'oldu? Özlem duygum arttı mı ? Arttı sayılır
ama özlem bana hep hüznü hatırlattı
Hüzün deyip geçmeyin
Hayatınızın her evresinde vardır hüzün. Bırakın şu hüzün-bana-göre-değil-moruk ayaklarını
Hepinizin içinde hüzün ve sevinç tohumları atılmış
İçinizdeki bu tohumların hangisi büyütmek size kalmış artık
Sevinç tohumlarını büyütürseniz hayata daha olumlu davranırsınız. Buna Polyannacılık deniliyor.
Ve ben polyannadan nefret ederim.
İnsan acı çekerek olgunlaşır. Benim sahte mutluluklara ihtiyacım yok.
Sahte mutluluk sahibi onlarca sahte insan var
Fazla mı ciddiyim ben hayata karşı ?
Sanırım Rasyonel oluşumdan kaynaklanıyor
Duygularımı ön plana atmayı sevmiyorum çevremde
Mantığın getirdiği avantaj duygusallığın getirdiği acizlikten daha iyidir
Hem meyvesi de çok tatlı olur
Değişen bir duygu bünyem var benim
Sürekli değişir yani
Gideyim kupama su doldurayım.
Hayatınızda neye karşı özlem duyduğunuzu gözden geçirdiniz mi ?
İç muhasebe yapmalısınız kendi içinizde
Fazla konuştum farkındayım
Özleyin beni.. :) [ iç ses: Görende program sunuyorsun sanacak]

                              

You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe