Su her canlı için bir yaşamdır..Bugün bir can kurtarın.

Pazartesi, Ağustos 16, 2010

Küresel ısınmanın getirdiği sıcaklık ve sussuzluk biz insanların dışında hayvanları ve bitkileri de etkiledi.
Malum hava çok sıcak. Dışarıda sıcağın ortasında adım atılacak yer yok.
Baygınlık geçirebilme ihtimali çok yüksek olan bu havada hayvanlar nasıl zorluk çekiyor hiç düşündünüz mü ?
Bir hayvansever olarak etrafımdaki hayvanların beslenme ve su içme ihtiyaçlarını karşılamayı kendime ilke edinmiş hale geldim.
Hayvanlara eziyet edilmesine de karşıyım. Onlar da bizim gibi can taşıyor ve işkence görmek için geçerli bir nedenleri de yok.
Sırf insanlar egolarını tatmin etsin diye hayvanlara zulüm etmenin ne anlamı var ki ?
Hem böyle zihniyetleri ben anlamıyorum doğrusu. Bunu düşünemeyecek kadar kıt bir zihniyete sahipler.
Her canlının yaşama hakkının olduğunu düşünüyorum
Böceklere zarar vermem. Tabi onlar bana zarar vermedikleri sürece.
İşte insanlar tıpkı benim düşündüğüm gibi düşünüyor.
Bana dokunmayan yılan bin yaşasın demekle olmuyor bu iş
Biraz duyarlı olmak gerek ha ne dersin blog ?
Özellikle Türkiye'de hava şartları gün geçtikte zorlaşıyor. Sıcak havalar insanı bunaltıyor.
Çevrenizde yaşayan birçok hayvan su bulma konusunda sıkıntı çekebilir.
Bunu hiç düşünmediniz mi ?
Yoksa siz de mi hayvanlar konusunda bencilsiniz ?
Evinizin önüne bir kap su koymak , onlar için mucizelere eş değerdir.
Hayatınız boyunca bir hayvan sevmişsinizdir
Hayvanı severken içinizdeki merhamet duygusu kabardığını hissetmez misiniz ?
Hele kışın yavru kedilerin sokakta kaldığını düşündüğünüzde içiniz cız etmez mi ?
Bütün bunları niye mi söylüyorum?
Çünkü etrafımdaki insanların duyarlı olmasını istiyorum.. Çok şey mi istiyorum allah aşkına ?
Sıcaklar yüzünden ölen onlarca hayvan var.
Sözü fazla uzatmak istemiyorum.
Lütfen bu sıcak günlerde kapınızın önüne bir kap su koyun.
Etrafınızdaki hayvanların yaşamasını sağlayın.
Bunu kendinizi huzurlu etmek için değil de onları hayata tutundurmak için yapsanız iyi olmaz mı ?
Belki o zaman içinizdeki hayvan sevgisini ortaya çıkarmış olursunuz..
Sizin yaşama hakkınız olduğu kadar onların da yaşama hakkı var.
Her canlı yaşamayı hak ediyor..




You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe