Dokunma Bana Aşk..

Pazartesi, Eylül 27, 2010

Dokunma bana aşk..
Gösterme o ışıltılı yüzünü.. Biliyorum ki o ışıltılı yüzün aldatıcıdır.
Maskendir o senin..
Dokunma bana aşk..
Canımı yakma yeniden.. 
Çoraklaşmış yüreğime bir de sen zulüm etme..
Yüreğime cemrenin düşmesine izin ver..
Ama sakın ola ki bana yaklaşma..
Bana yaklaştıkça canımı daha fazla yakacaksın..Biliyorum..
Biliyorum ki sen beraberinde acı ayrılıkları tattıracaksın bana..
Gözyaşlarım akacak durmadan..
Ve kazanan yine sen olacaksın..
Benim de omuzlarım çökmüş, yüzüm hüzüne boğulmuş olacak..
Sen bunları nereden bileceksin ki ?
Sen sadece insanların yüzünü boyamayı seversin..
Ağına takılmış insanları parmağında oynatmayı..
Dokunma bana Aşk..
Senin verdiğin acıya katlanamam artık..
Yeni umutlar besleyemem sana karşı..
Ne zaman sana karşı umutlar beslesem, umutlarıma yenik düşerim..
Beni boşver sen..
Ben hüznün kisvesi altında yaşamaya devam ederim elbet..
 



Yağmur yağıyor yine..
Belki de bu bana iyi gelecek..
İstemem şemsiye falan..
Bedenim arınsın kirli duygulardan..
Sonra..Güneş ısıtsın bedenimi..
Ben yine hayatıma devam edeyim mutlu mesut..
Ayaklarım ıslak evet..
Oysa ben yağmuru sevmezdim..
Şimdi ise yağmur kara çalmış yaşama sevincimi sular oldu..
Kara çaldı yaşama sevincim evet..
Ne vakit bir heyecanla hayatıma renkli bir şeyler  katsam..
Soluk renkli umutlarımın arasından fark edilip ayıplanırdı..
Oysa ben sevincimin elimden alınmasına bile direnemedim..
Yaşama sevincim belki geri gelir diye
Sadece yağmurun yağmasını diledim..
Ayaklarım çıplak..Üşüyorum ama..
Ruhumun paklandığını hissedebiliyorum..
İşte böyle bir şeydi yağmur..
Beni arındırıp,içimi sevinçle dolduran mucizeydi yağmur..












You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe