Güz gösterdi yüzünü..

Çarşamba, Eylül 08, 2010

 Kavurucu yaz sıcaklarını geride bıraktık artık. Sonunda soğukların esiri olacağız. Bunu çok istemişimdir. Çünkü yaz,benim için fazla sıcak,fazla bunaltıcıdır. Kendimi soğuğa karşı hazırlamaya çalışıyorum son zamanlarda. Bütün bir yaz eve tıkılıp kendimi bir şeylerle odaklamak hayliyle canımı sıktı. Yapılacak bir şey yoktu çünkü. Ailem bir ay boyunca yanımda yoktu. Sanırım bu yazın en acı tarafı da bu oldu. Normalde ailemden asla yalnız kalmazdım. 1 ay gibi koca bir zaman dilimi bana çok ağır geldi sanırım. Ama bunun üstesinden gelmeyi bildim. Ee şemşiyeleri aldınız öyle değil mi ? Yoldaysanız her an bir yağmura yakalanabilirsiniz. Umarım bu yıl fazla hasta olmazsınız. Çünkü soğuklar beraberinde bir çok hastalığı getirir.
                                                                                                                                                                                                      
Yapraklar birer birer solarken, geride yitip gitmiş zamana karşı koyamaz.
Güz'ün en çok sevdiğim yanı olabildiğince yağmuru penceremden doyasıya izlemek olsa gerek. Kışın da penceremden karların birer birer yere süzülüşünü seyrederdim
Bu bana umut verirdi. Yaşadığımı hissederdim ve bu güzel manzarıyı seyrettiğim için kendimi şanslı sayardım.
Yağmur hafifçe yağdığı sırada ben okuldan dönüyorsam eğer, sahilde yağmurun altında sakin adımlarla yürürüm. Bu bana çok iyi gelir.
En sevdiğim anlardan birisi.. Şahane bir yağmur ve yağmurun altında düşüncelerinde kaybolan bir yalnız adam.. Ne güzel ama değil mi ?
Yağmurlar sizi aldatmasın sakın.
Onlar,yağar ve gider. Geride siz kalırsınız. Düşünceleriniz ve siz her daim berabersinizdir
Ee sonbahara hazır mısınız ?



You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe