Okullar Açılınca ne olacak ?

Cumartesi, Eylül 04, 2010

Sanırım ben bir özelliğimi keşfettim. Yani kendimle ilgili bu galiba. 
Gelecekte nasıl yaşayacağımı görebiliyorum. Alice gibi falan değilim. Sadece olabilecek ihtimalleri görebiliyorum.
Okullar açılınca neler yaşacağımı görebiliyorum mesela. Zor bir şey değil ki bu. Her insan neler yaşayacağını az çok tahmin eder herhalde öyle değil mi ?
Bakın neler yaşayacağımı anlatayım sizlere ;
*Okullar açılmadan önce bilgisayar ile vedalaşılırım. Banyo falan yaptıktan sonra televizyonda ne var ne yok diye bakarım öyle.Gece geç uyurum Çünkü sabah geç uyanmışımdır.
Biyolojik saatim bozuktur yani.
*Okulların açıldığı gün sabah erken kalktığım için sersem gibi olurum. Gözüm acır. Tatlı uykumdan uyandırılmaktan dolayı öffleyip püfflerim.
*Akşam ütülenmiş olan kıyafetleri giyerken karnımda bi heyecan kıpırtısı olur.
* Üşürüm. Bu yüzden sobayı yanımdan eksik etmem. Bu sene de üşüme çıktı başıma. Her sene yeni birşeyler çıkıyor bende.
*Kahvaltı yaptıktan sonra otobüs durağına giderim. Yol arkadaşlarımı gördüğüm için sevinirim
*Okula vardığımda her yer kalabalık olur.9.sınıfa giden öğrencilerin velilerini görürüm ve aklıma okula ilk geldiğim sene gelir. Annemle beraber geldiğim ilk günü gözümde canlandırırım ve ''zaman ne çabuk geçiyor lan ! '' derim.
*Sevdiğim insanlarla kucaklaşıp hasret gideririm. Bu o günün en mutlu anı olur benim için.
*Bütün bir Yaz boyunca beni arayıp sormayan, Hayatından çıkaran sınıf arkadaşlarıma tavır alırım ve onlara soğuk davranırım Bu konuda aşırı katıyımdır. Taviz vermem yani
*Tören başlar. Yeni gelen müdür konuşur konuşur durur. Ve ben eski müdürün ''günaydiin'' lafını özlerim
*Sevdiğim hocaları görmek bana iyi gelirdi
*Sınıfta istediğim yere otururum ve hoca derse girer. Tatilde neler yaptığımızı falan sorarlar.
*Sonra zil çalar ve herkes sevdikleri insanlarla beraber hasret giderirken ben kafamı sıraya gömüp test çözerim.
*Kimse ''Mert hadi dışarı çıkalım biraz. Hava alalım '' demez
Mert onlar için sadece yardım meleğidir. Ödev falan olduğu zaman dibimde biten insanlar,normal zamanda yüzüme dahi bakmazlar. 
*Bu sene çok tavırlı geçeceğine benziyor
*Bir süre  test çözdükten sonra kendimi yalnız hissederim ve üzülmeye başlarım
*Bu kimsenin aklına gelmez tabi. Ama beni yakından tanıyan insanlar ne hissettiğimi şak diye anlar bknz: Emel
*Öğle tenefüsünde en hızlı yemek alıcı olarak yemeğimi alırım ve boş sınıfa geçerim
''Tatil ne çabuk bitti abi '' diyenlere kafamı sallarım
*Pencereden dışarı bakarken insanların ne kadar mutlu olduklarını benimse ne kadar yalnız olduğumu düşünürüm. Bu durumun hiç değişmemesi içimi sıkar.
*Erkanla Meral kahkaha krizi yaşarken onlara katılırım
*Son dersten sonra sınıftan ayrılırken platonik aşkımı görürüm. Bu aşkın hala bendeki izlerin unutulmadığı aklıma gelir. Ama daha sonra  içimden  '' Salak ! Sen ona göre biri değilsin. Sil şu kafandaki saçma düşünceyi'' der ve dışarı çıkarım
*Havanın sıcak olması yorgunluğumun daha da artmasına sebep olur.
*Otobüste yol arkadaşlarımla sohbet ederim
*Eve geldiğimde annem '' İlk gün nasıldı Oğlum ?'' diye sorar ve ben ona '' İyi geçti anne '' derim
Aslında iyi geçmemiştir. Ama ben iyi geçmedi anne diyemem. Dersem üzülür. Biliyorum
*Test kitapları masamda dururken. Maratona başladığını fark ederim
*Bilgisayar bana bakar, Ben ona bakarım ama açamam. Yasak
Ve bir gün daha sona ererken Mert,Günlüğününe gününün nasıl geçtiğini anlatır. 
MP4'nü son ses vererek gözlerini tavana diker ve yarına umut dolu uyanmaya çalışır.
Elbet bir gün iyi geçecektir onun için
Çünkü Hayat, umutlarla doludur


You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe