Sakin Olmam Lazım..

Cumartesi, Eylül 25, 2010

 Bir haftayı arkamda bırakırken hala hiçbir şeyin değişmediğini görmek ne büyük bir lütuf.. İnsanlar beni sinirlendirmek için ellerinden geleni yapıyorlar bence blog. Hayır, anlamıyorum bu kadar iyi niyetli olmak yanlış bir şey midir ? Devrim her zaman '' fazla iyi niyetli olursan kalbin kırılır'' derdi.. Ve ne kadar doğru söylediğini şimdi daha iyi anlıyorum.. Tuhaf ama okula hala ısınamadım..Ellerimde test kitabı sıramda oturmuş çaresizliğimle baş başayım resmen..Halimi görmen gerek yani. Sağolsun Bazı arkadaşlarım bana yardım ediyorlar soru çözerken. Zaten sınıfın halini görmen lazım. 12.Sınıfı böyle hayal ediyordum gerçekten..
''Milet kafayı test kitaplarıyla bozmuş abi'' düşüncesine sahip olan arkadaşlarım azınlıkta kaldı ne yazık ki..
  O değilde ben yine aynıyım..Biraz depresif,biraz alıngan,biraz soğuk tavırlı.. Neşeli olduğumu söylerler ama kimse içimi bilmez. Bu hafta insanların beni başkalarına tercih etmesinin ne kadar acı olduğunu öğrendim.
Ve insanlara kendimi kullandırmamaya özen göstereceğim. Otobüs yolcuklarında genelde müzik dinleyerek gitmek şahane oluyor. Hem kafanız dağılıyor hem de yaşama olan inancınız artıyor.Bir şeyler yaşadığınızı hissediyorsunuz. Şarkıyı dinlerken,komik ya da üzücü verici şeyler aklınıza gelebilir. Kulağınızda kulaklıkla sabahın köründe gülmek otobüsteki insanlarca tuhaf karşılanıyor..
  Okulda varya herkes kendi aleminde..Sınıfta da öyle. Bir birlik ve beraberlik yok. Eskiden daha iyiydi her şey. Bünyemin acıya katlanma oranı daha fazlaydı..Dayanıklıydım yani. Şimdi ise en ufak bir şeyde alınganlık yapıyorum. Ne oluyor bana böyle ? İnsanların pragmatist davranışlarından hiç hoşlanmıyorum doğrusu..
Sırf işine yarıyorsun diye birinin seni kullanması hoşuna gitmez herhalde.
 Sınıfta niye yalnız bırakırlar beni anlamıyorum.. Yemek yerken falan çağırmazlar. Sadece yemek aldırırlar. Hayır yanlarına beni layık görmüyorlar mı acaba ? Saçmalıyor olabilirim ama böyle düşünmeden de edemiyorum hani.Dilara ''Umursamaz oldukça başkalarının kalbini kırıyorsun..Bunun farkında değilsin '' demişti bir keresinde. Söylediği şeyi pek uyguladığım söylenemez. Ne vakit umarsız olsam daha kötü sonuçlarla karşılaşıyorum.
 Platonik aşkım da var tabi. Allahım nasıl bir güzelliktir o ya. Gerçi ona göre biri değilim ben. Onun beklentileri çok farklı. Ben onun gözünde sıradan birisiyim.Aynı ortamda olmamız bile kalbimin deli gibi atmasına, mideme kramplar girmesine yetiyor..Bunu unuturum elbette. Böyle platonik aşklarımın kötü bitmesi aşka olan inancımın zedelenmesine neden oluyor. Aşk tek taraflı olunca zaten kişiye acı veriyor.
Kişi kendini çok mal hissediyor tabi..
 Belki cool falan olsam hiç böyle olmazdı bu durum. Ne yani özenti piç olsam kızlar peşimden ayrılmaz mıydı?
Saçma bence..Kendim olmayı tercih ederim. Çünkü özenti olmakla kendimden birşeyleri koparacağımı biliyorum..
 Nerde hata yaptım bilmem ki ? Sanırım çok yüz veriyorum insanlara. Ondan kaynaklanıyor. Ya da insanlar üzerinde beklentilerim fazla. ''Aaa bu beni sevse keşke'' diyorum her seferinde.Ama sevdiğim kişi nedense başkalarını tercih eder oldu. Ee bu durumda siz ne yaparsınız?
 Belki de kıskancımdır. Yok ya kıskanç olduğumu düşünmüyorum. Ama başkalarının böyle düşündüğünü biliyorum. Çoğu zaman kıskanç davranışlarım olmamıştır. Bakar geçerim. Ama hayıflanmadan da edemem hani. Niye benim yüzümde böyle gülmüyor ? diye içlendiğim zamanlar oldu tabi..
 Serra ''İnsan özünde yalnızdır'' demişti. Gerçekten her insan yalnız mıdır ? Çevreme bakıyorum da kimse benim gibi yalnız değil. Gerçi benim durumum da çok kötü değil hani.Beni seven insanlar var. Bunu biliyorum. Hadi bilmesem bile hissedebiliyorum..
 Hiç başkası gibi davranmayı denediniz mi ? Ben bunu hiç uygulayamadım. Çünkü başkası gibi olmakla kendime haksızlık edeceğimi düşünürüm..
 Ders kitabı verdiler geçen gün. Allahım ilkokul sınıfı düzeyinde resmen. Renkli renkli sayfaları var. Şaka gibi ya. Liseli miyiz , ilkokul öğrencisi miyiz belli değil..
 Hayat öyle ya da böyle devam ediyor işte blog. Sen istediğin kadar bir taraflarını yırtsan da karşındaki seni takmadıkça o yırttığın bir taraflarının acısını hissedersin sadece.. Ne yapmak gerek ?
 Her gördüğünü insan sanmamak gerek. İki ayaklı hayvanların var olabileceğini unutmamak gerek.. 
Dediğim gibi. Bu hayatta öğrenmem gereken çok şey var..Tatmam gereken çok acı ve yaşanılması gereken günler var..
Ama her yeni bir gün aydınlık barındıracak mı bünyemde ?
Ya da ota boka yaptığım tripler son bulacak mı bir süre sonra ?
Bütün bunlar ne zaman olacak ?
Her şeyin önemini yitirdiği zaman mı ?

You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe