Evet,Bok gibi hayatım var..

Çarşamba, Ekim 27, 2010

   Son zamanlarda iyice içime kapandım diyebilirim.. Her şey üst üste geliyor zaten.. Okuldan iyice bunaldım. Her şey can sıkıcı haliyle devam ediyor. Ve gün geçtikçe benim için daha da katlanılmaz hale geliyor. Patlamak için yer arıyorum resmen.. Bazı insanlar neden bu kadar sinir bozucu olabiliyor ? diye sorum kendi kendime. Ama cevap aynı ''her insanın kendi karakteristik yapısı farklıdır.'' Bugün gerçekten yaşadığım en kötü günlerden birisi. Ya şunu fark ettim. Ben alıngalığın zirvesindeyim resmen. Lan bu kadar alıngan olma diyorsunuzdur eminim.. Söylemesi kolay tabi.. Onca insanın kahrını siz çekmiyorsunuz. Sınıfta resmen yalnız oturdum ya. Böyle bir şey var mı? Yalnızlıktan hoşlanmayan ben,yalnızlığa mahkum edildim. Gel de küfür etme.. Sakin olmalıyım,atlatırım bunları diyorum ama geçmiyor. Plak bir yerde takılmış bir kere şarkının devamı gelmiyor.
 Son senem bu. Kurtulmanın verdiği sevinci mi yaşasam yoksa ayrılığın verdiği acıyı mı? Kafam çok karışık blog. İstanbul'da bugün gök delindi resmen. Bir yağmur yağdı ki sorma.. Eve geç geldim tabi. Sıçana döndüm lan resmen. Yağmur yağdığı günlerde otobüslerin kalabalık olmasından nefret ederim. Havasız olması da cabası.. Onca insanı tıkıştırmışlar bir otobüse çek babam çileyi..
 Çikolata yemeye verdim kendimi. Kahveyle aram pek yoktur. Ama çikolata dedin mi akan kızılırmak nehri durur benim için.. Hıncımı çikolatalardan alıyorum be blog. Kabul ediyorum bok gibi hayatım var. Yakın arkadaşlarım bile benimle doğru düzgün ilgilenmiyorlar. Başka insanların yamacına gidiyorlar.
 Aynısını ben yapsam neler derler. Onlar böyle yapınca bir şey olmuyor. Yalnız bıraktıkları yetmiyormuş gibi bir de ilgilenmiyorlar. Ne yapsam diye düşünürken, ''boşver lan hiç umursama'' dedim kendi kendime.. Tabii benim yalnız olduğumu gören arkadaşım Erkan yanına çağırdı. 3 kişi beraber oturduk bir sırada. Çocuk benim üzüldüğümü anladı tabi. Gel yanımızda otur dedi. Kendime kocaman bir zavallısın oğlum sen dedim. Haklıydım. Bu durumda zavallıdan başka bir şey değildim.
Ben mi onları anlamıyorum ? Onlar mı beni anlamıyor ? Bilmiyorum..
Erkan'ın yanındayken kendimi daha mutlu hissettim. Çocuk beni güldürebilmek için iğrenç esprilere bile başvurdu.. Sayesinde çok güldüm.. İçimdeki yalnızlık hissi azaldı. Ama okul çıkışı, yağmur yağdığında kimseyi yanımda bulamayınca o his tekrar gelip beni buldu..
Şu hiçbir duyguların olmadığı ütopya varya hani. T.More'un Ütopyası. Orada yaşamayı isterdim. Hiç değilse duygularım olmazdı. Gereksiz yere kendimi bu kadar hırpalamazdım..
 Şu isyankar genç modundan sıyrılmak istiyorum bir an önce. Ben de cool çocuk olmak istiyorum.. Bence insanlar benden yüz buluyor. Ondan böyle önemsemiyorlar beni. Coğrafya hocam yanıma geldi dün. Niye bu kadar sessizleştin sen dedi. Bir şey diyemedim. Ne diyebilirim ki? Hocam artık hiçbir şey umrumda değil,susmak işime geliyor mu diyeyim yani. Hocalarımın bazıları çok cins. Geçen seneki hocalarımdan daha çok verim alıyordum..
 Son sene ya hani ders falan işlemiyorlar. Test çözüyoruz durmadan.. Çöze çöze sıkıldım valla. Motivasyonum düştü iyice. Hepsi bu moral bozukluluğu yüzünden. Eskiden mahalle arkadaşlarımla evlerimizde toplanıp ders çalışırdık. Şimdi onu nah yaparız. Geçti o günlerin güzelliği. Şimdi herkes kendi aleminde yaşıyor. Beni unuttular tabii. Lan varya gebersem kimsenin umrunda olmaz ha..
 Oldum olası bu eğitim serüvenim boyunca hep ikinci plana atıldım zaten. Arkadaşım Rü''Üniversitede seni anlayan birileri çıkacak karşına''dedi. Çıkar mı acaba ? Yoksa bu maskeleşmiş suratlar başka yerlerde karşıma çıkmaya devam eder mi?
 En güzel şeylerden birisi de sabahları kulaklığımla müzik dinlemek. Hayattan kopmuş gibi oluyorum müzik dinlediğimde. Bir de deniz var karşımda yolculuk ederken... Keman çalan bir öğrenciyi gördüm okulda. Ben her zaman çello çalmak istemişimdir. Ama sağolsun annem ve babam bu konuda ilgilenmediler bile. ''Başımızı şişirceksin sen şimdi,gıy gıy o ne öyle '' diye basmakalıp fikirlerini dile getirdiler. Ya,görüyorsunuz işte. Sonra bana ''niye suratın asık lan senin''diye sorduklarında içimdeki söyleyesim geliyor. Ama ben salak gibi susuyorum..
 Otobüste giderken bir kadının telefon görüşmelerine şahit oldum. Kadın bağıra çağıra kocasına yakınıyordu.. ''Paspas oldum yanında yeter artık'' gibilerinde cümleler kuruyordu.. Nasıl hayatlar var böyle? Sahi evlilik bir süre sonra kadının erkeğe hizmet etmesi evresine mi dönüşüyor? Bence bu böyle olmamalı..
 Blogun temasını değiştirdim. İçime sinmedi gerçi.Şu PuCCa'nın temasından istiyordum. İnternette gezmediğim site kalmadı..
 Onu bulana kadar bu beyazlığın masumiyetini korumaya çalışacağım..
Hayatımdan hiç memnun değilim açıkçası.. Sıradan şeyler birbirini kovalıyor sürekli..
Zaten hayatından memnun olan var mıdır ki?
Okuldayken bahçedeki insanlara bakıyorum,bir de kendime bakıyorum..
Ve ne kadar yalnız olduğumu bir kez daha anlıyorum.. 10.Sınıfta Erkanla bir tartışmamızda erkan beni çok incitmişti şu sözleriyle ''Ben senin gibi dışlanmış biri değilim''. Ne kadar da doğru söylemiş..
Gerçi şimdi böyle düşünmüyor.. Ama ben onun bu dediğini unutamıyorum..
Gerçekten dışlanıyordum başkalarını tarafından
Ee bunda benim suçum ne?
İyiliksever,alçakgönüllü olmak suç mu? Mütevazi olmadığım sanılabilir ama ben mütevazi bir insanım..
Sizin hayatınız da bok gibi mi?
Benim gibi debelenmeyi bırakın ve ömrünüzle iyi geçinin.
Nefesinizi kontrol edin ve sakince nefes almaya odaklayın kendinizi
Ya da müziği son ses açıp kafanızı dağıtın..
Artık başkalarının yanına gitmiyorum..Onlar benim ayağıma gelsin..
Beni yalnız bırakmamlarını istiyorum..Çok mu şey istiyorum?
Zaten sene sonunda ayrılacağız..O zaman daha kötü olacağım.. Bari o zamana kadar yalnız bırakmayın beni be kardeşim..
Evet, bok gibi hayatım var.. Bunu inkar etmiyorum..
Ben yine suskunları oynamaya devam edeceğim..
Yoksa Başka türlü çekilmiyor hayat..!

                                                                 

You Might Also Like

15 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. çaba göstermelisin eğer mücadele etmek istiyorsan vazgeçmemelisin sen anlatmazsan kimse dinlemez anlamaz seni içine kapanırsan hayat daha da bok gibi olur kus içindekileri bağır çağır..en kısa zamanda pembiş gözlükleri takman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. acayip sinirlendim.
    elim ayagim titiriyor

    YanıtlaSil
  3. @tinker
    Bağırıp çağırarak kalp kırıyorum. Daha önce bunu çok yaptım.Çok insan kaybettim.. Ama en kısa zamanda toz pembe hayallerim olacak.. :)

    @Telekinesis
    Senin bu hissettiklerini ben her gün hissediyorum be abicim..

    YanıtlaSil
  4. ama olmaz ki karamsarlık denizinde boğulma böle, yalnızlıgınla anlasmaya bak, çünki üniverstede bu sölediklerinin dik alasını göreceksin, dün gözünün içine bakan yarın modu degil die seni siklemicek bile.o yuzden insanlara dair beklentilerini en aza indirgemeye calış derim ben. ha olmayacak mı adam gibi aynı frekansından insan olacak ama o da iyi secim yapabilirsen olacak. yani hayat zor kardesim ayaga kalkıp güçlü olmaya karar vermezssen hep bu seyleri hissedeceksin benden sölemesi;)

    YanıtlaSil
  5. Ünideki halim. Korkma bişey olmaz sadece geçen günlere ağlarsın. Ah be hiç bişey yaşamamışım dersin. Fakat şunu bil ki bi tek sen değilsin.

    YanıtlaSil
  6. puccanin temasindan istedigini yazmis
    puccanin sitesinde kaynak kodlara baktiginda
    temanin adi yaziyor..
    google yaz cikar

    burda var mesela

    http://www.templates-blogger.com/minima-stretch/

    o puccanin sitesindeki mansetde zaten bir eklenti puccanin sitesinde yazio eklentinin ismi :-)

    YanıtlaSil
  7. @femida
    Çok doğru söylemişsin valla.Dediklerini dikkate alacağım mutlaka. Daha fazla güçlü olmalıyım.. Üniversitede daha dikkatli olmam gerekecek.:)

    @8en-en8
    Bir süre sonra öyle demekten korkuyorum açıkçası. Yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.. Sahi üniversitede böyle mi hissediyordun?

    @SonKraliçe
    Allah razı olsun senden ya..Çok istiyordum bu temayı. Sayende blogum daha bir güzel görünecek :)

    YanıtlaSil
  8. aallaşşkınaa bah allaşkına diyorum şu puntoyu azcık büyült ya gözlerim yamuldu lan :(:((:( monitörle sevişilir mi yazı okicam diye anasına sövüyolar böyle şeylere batıda.

    YanıtlaSil
  9. @KabaKulak
    Böyle daha iyi sanıyordum ben. Dediğini dikkate alarak Punto yazımı bir sonraki yazımda ve gelecek yazılarımda büyülteceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  10. Kırmızı kar yağdığında,sevenler kavuştuğunda sen de bu depresyon halinden kurtulacaksın! İnanıyorum.. İnanmak istiyorum.. Şunu bilmeni isterim bana da çok laf ettiler 9./10. sınıftayken.. Fakat senin zayıf noktanı bildikleri için böle demiştir o zeka küpü arkadaşın.. Sen o sınıfta kalkıp herkesin içinde biriyle kavga edebiliyorsan, hem öz güveni yerinde hemde karakteri tam bir insansındır.. Sen sadece bunu göremiyorsun.. Hep kendini karanlığa itiyorsun.Işıktan soyutluyorsun ruhunu.. Oysa aynada baksan kendine, "Ben buyum arkadaş !" desen bi. O sana kötü davranan arkadaşlarına sen de kötü davransan.. Öyle el kol gir demiyorum ama yani bazen en önemli silah dildir ;) Bir gün sadece içinden gelenleri doğru sözcüklerle söylemeyi dene.. Çünkü yaşadığın yaşam bir oyun değil. Try Again tuşu da yok.. O an var ve anda söylemen gerekenler var.. Onlar sana bu şekilde davranıyorlarsa sen de öyle davranıcaksın canım..

    Herkes ettiğini bulur sonuçta... :D

    YanıtlaSil
  11. Çaktırmıyorum belki ama benim de halim farklı sayılmaz.Yanlız diilim ama "Aynısını ben yapsam neler derler." kısmından sonra pür dikkat okudum yazını.Takma kafana diycam ama biliyorumtakıcaksın,o yüzden tak kardeşim,düşün taşın bi yol bul,ya da herşeyi boşver,tak kulaklıklarını kendine ait bi hayatın olsun bir anda ;)
    Bu arada bu kadar uzun yazıyı bu kadar küçük puntayla yazarsan okurkan işkence çekerim böyle :D

    YanıtlaSil
  12. Geçen yıl sadece bölüm birincisi oldum diye, sınıfta hiç kimsenin konuşmadığı insandım ben, ama takmadım hiç bunları. Hatta tek yakınım olsan insanda beni sırtımdan vurunca hepten yalnız kaldım, umursadım mı hayır, yanımda kimsenin olması umrumda değildi, gittim okula ders aralarında herkes sohbet ederken ben müzik dinledim kitap okudum. Buda geçecek dedim, sonra bana o sırtını dönen insanlar hatalarını anladılar ama çok geçti.

    Özetle diyeceğim kimseyi takma insan kendi kendine kalmasını bilmeli, ne kadar dostumuz olursa olsun en zor zamanlarımızda yanımızda bizden başka kimse olmuyor.

    Sen kendinle barış gerisini boşver.

    YanıtlaSil
  13. şimdi kalkıp aynaya bakmanı istiyorum.şu anda baktığın yüz,ne kadar yakışıklı,gözleri nasıl da parlıyor görüyor musun?gülümsediğinde artıyor parlaklığı farkettin mi?sen çok değerlisin farkında mısın?

    henüz çok gençsin.hayatın boyunca yüzlerce insan tipiyle karşılaşacaksın.üzüleceksin,çok mutlu olacaksın.her duygu insana dair.yaşamalı ve sonrasında sana kalanların tadını çıkarmalısın.bence enstrüman çalma konusunda ısrarcı olmalısın.

    lütfen bugün kendini sevmeye başla,farkında mısın biz çoktan seni sevmeye başladık:) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. @hayalci
    Kulaklığım yanımda taşıdığım yegane eşyam.. Bu durumdan çıkacağım en kısa zamanda. Ayrıca bu punto yazısını bir daha küçük yapmayacağım.Söz :)

    @Cips yiyemeyen kız
    Sahiden senin başına da böyle bir şey geldi demek. Çok başarılı bir şekilde gelmişsin üstesinden.. Bu yaşadıkların aklımın bir köşesinde olacak mutlaka.. Bloguma yaptığın ilk yorum :)

    @AyŞeGüL KuŞ
    Şahane bir yorum katmışsın.. Okurken çok şey öğrendim diyebilirim. Enstrüman konusunda ısrarcı olmaya devam edeceğim..
    Beni sevdiğiniz için çok teşekkür ederim.. Bu bana mutluluk verip, güç kazandırıyor :)

    YanıtlaSil
  15. bu yazı tam benlik olmuş ama ya:S

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe