Kendin için yaşa..

Salı, Ekim 05, 2010

Abi niye her şey beni bulur ki ? Yazıma isyankar genç modunda başladım evet ama gün geçtikçe bu soruyu kendime daha çok sorar oldum. Bu hafta başımdan geçen kötü bir günü anlatayım.Okulda her zaman ki gibi sıkıcı bir gün içerisindeyim. Arkadaşlarımın ilgisizliği diz boyu. Takılmıyorlar pek benle. Nedenini bilmiyorum ama bu durum beni üzüyor. Kendimi değersiz gibi hissetmeme sebep oluyor. Sınıf Hocamız sınıf temsilciği için oylama yapma kararı aldı. Ben, Damla,Can,Doğukan aday olduk. Aslında bakarsanız ben aday falan olmak istemedim. ''Adını yazsana.sen seçilirsin bak'' dedi Damla. ''İyi tamam yaz'' dedim bende. Ben seçileceğimi umarken gittiler Canı seçtiler. Moralim nasıl bozuldu anlatamam. Belli etmiyorum tabi. Ben salak gibi insanların beni seçmelerini umuyorum. 40 kişilik sınıftan 11 tane oy çıktı bana. Dumura uğradım resmen.

Tamam, kimse bana oy vermek zorunda değil. Özgür iradelerine müdale etmem olanaksız. Benim alındığım nokta; oylama sırasında arkadaşımın söylediği sözdü. Resmen kırıldım ya. Söylediği söz ne biliyor musunuz?
''Kızlar,indirin ellerinizi Can'a vericez oyları''..
Ee ben buna alınmayayım da ne yapayım. Yakın arkadaşım '' Sen karışamazsın ki buna..Sana n'oluyor?''dedi.
Sevdiğim birisinin arkamda bana destek olmasına sevindim.
Güçlü olmamı sağladı diyebilirim.
Oylama bitti. Can 15 oy ile kazandı. Ben yarı üzgün bir halde pencereden dışarı bakıyorum. Ağaç mağaç kafamı dağıtır diye bakıyorum.
Can, sınıf hocasının yanına gitti. Millet kendi arasında gülüşüyor.
''Hocam ben bu görevi yapamam. Bu sorumluluğu taşıyamam''dedi
Sınıf hocamız'' sen yapar mısın?'' dedi
Ben de kararlı ve alıngan bir sesle '' Hayır hocam,istemiyorum'' dedim
O kadar üzgün ve sinirliydim ki anlatamam.
İnsanlar arkamdan iş çevirmeyi ne kadar çok seviyorlar ya.
Ben asıl kendi salaklığıma yanıyorum. Niye herkesi kendim gibi sanıyorum ki !
Bunu söyledikten sonra Can yanıma gelip,elimi sıktı ''sen yapmalısın'' dedi
Hoca da ''Benim için yap lütfen'' dedi. Ben de kafamı sallayarak onayladım. Sınıf temsilcisi oldum.
Temsilci olmak için Bir taraflarımı yırtmadım. Bana koyan sadece insanların yüzüme karşı sahte gülüşleri.
İşte ben buna asla tahammül edemem.
Eğer bunu bir insan da hissedersem, anında soğurum. Bunu çok çabuk anlayabiliyorum.
Sonuç: Her insana güvenmeyeceksin..Bu 3 senelik arkadaşın olsa bile..
Günün en iyi tarafından bahsetmek istiyorum.
Manevi ablam Jeliboni ile buluştum.
Onun o gülümseyen yüzünü görmek şahaneydi.
Umursamaz tavırlarını özlemiştim gerçekten. Bir görseniz,saatlerce yanınızda kalmasını isterdiniz.
Fazla konuşamadık tabi ama bana çok iyi geldi diyebilirim.
Abla sıfatına yakışabilecek en iyi kişi bence.
Turuncu saçları da çok güzel olmuştu hani
Ona yaşadığım bu kötü olayı anlattım. Bana ''niye takıyorsun ki bunları ? Umursama bile.Umursarsan kendilerini zafer kazanmış ilan ederler.'' dedi.
Okuduğu Üniversiteye girebilmek çalışıyorum.Onun yanında olmak istiyorum..
Bana güç veren insanlardan biri.
Yemek yedik bir süre. Konuştuk ettik. Eğlendik.
Ve ona sarılmak..Yeniden görmek gerçekten çok güzeldi..
Eve gelirken otobüste kendi kendime şunları söyledim;
-Lan oğlum bırak bütün bunları sen kendin için yaşa..Bırak ne derlerse desinler..Seni sevenler zaten sana yeter be ! Üzülme,sakın umursama bile. Sen değil,seni sevmeyenler kaybeder..Sen, hayatını yaşamaya bak.
Doyasıya gül ve olumsuz düşünme. Sevgini hak eden insanlara ver..
Ne olursa olsun daima kendin için yaşa..
Ve bu dediklerimi ertesi gün uyguladım. Gerçekten çok işe yaradı. Üzerimden yük kalkmış gibiydi sanki.
Arada depresifleşiyorum elbette. Ama geçiyor. Etkisi uzun sürmüyor.
Sonra durup dururken kendime;
-Lan hayat yaşamaya değer be ! dedim ve yüzümde kocaman bir gülümsemeyle gökyüzüne baktım..


You Might Also Like

3 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. en iyi kararı vermişsin, içsel odaklı yaşayan insan her zaman daha mutlu olur.yanı kalabalık görünen o kadar çok insan var ki aslında mutlu olmayıpta mutlu görünen..
    sevgiler(=

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın :)
    Bunun geç farkında vardım. Zararın neresinden dönülürse kardır diye düşünüyorum. Başkalarının sahte gülüşlerine ihtiyacı yoktur insanın.
    Sevdikleri ona yeter :)
    Bloguma hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  3. kardeş fotonu, çok beğendim; çaldım... facede yeni sayfam için profil resmi yaptım helal et hakkını. istersen silebilirim bildir yeter.:the_strom_4395@hotmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe