New Moon'dan bir kesit

Perşembe, Ekim 14, 2010

                                              
Bölüm Adı:  Volteira’daki masum Bela
Edward Saat kulesinin tepesinde yaşamak ve ölmek arasında savaşmaktadır
                                                                    ****
Edward: Bellaaa Sensiz yaşayamam bu dünyada
Bella: Lan manyak mısın? Geldim işte aşağıdayım
Alice:  Belki senin hayalini görüyordur aşağıda. Belki sen burada yoksun
Bella: Bana felsefe yapma bacım ya. Şu çocuğu görünmeden aşağıya indirsek ne güzel olur değil mi ?
Edward: Buradan her şey ne kadar güzel görünüyor. Offf kızlara bak bee. Hepsi birbirinden güzel. Şiit şarışın,yerim seni
Sarışın Bayan: Her kuşun eti yenmez oğlum.   Hem benim sevgilim var. Senin gibilerle işim olmaz.
Bella: Lan o saat kulesini alır başında paralarım senin . Elin karılarına ne laf atıyorsun sen?
Alice: Bunlar daha iyi günlerin bacım. Bak daha neler yapacak Edward.
Bella: Sensizzz ben nefes alamam.Buralarda yalnız kalamaamm. Senin
kokunu özledim. Hep yollarını gözledim. Götür beni gittiğin yere Edward  
Alice: Yeme bizi bacım ya!! Kardeşim olmadığı zamanlarda Jacop’un yanına gittiğin günleri ne çabuk unuttun??
Edward: Yüzündeki Mor renk buradan çok güzel görünüyor Bella
Alice: Bella bacım sana ne diyeceğim. Kartlarıma baktım. Edward aşağıya inecek
Bella: Haa küre bitti şimdi tarot kartları çıktı başımıza. Yakında sen kıyafetlerimizi koklayarak fal bakarsın eminim.
Alice: Güzel yöntemmiş. Jasper’a söylemem lazım
Edward: Atlıyorum Bella
Bella: Lan atlasan nolcak ölümsüzsün sen. Gebermezsin ki
Edward: Sağ ol ya çok motive ediyorsun beni
Alice: Edward artık in şurdan. Bak volturi gelecek birazdan.
Bella: Lan manyak başımızı belaya sokacaksın. İn aşağıya hadi..
Edward: Banane banane. 
                                                      ****
Aro: N’oluyor burada böyle bakayım. Ne halt yiyorsunuz?
Alice: İşte şimdi Hapı yuttuk bacım. 
Bella: Bencede bacım. Hapı yutmak ne kelime Nanayı yedik bence bacım
Caius: Aroo baksana saat kulesinin tepesinde birisi var
Marcus: Ne istiyorlar bizim saat kulesinden anlamıyorum ya. O saati yapabilmek için anamız ağladı valla
Aro: Benim annem asla ağlamaz
Caius: Belki oradan her şey daha güzel görünüyordur. O yüzden çıkmıştır
Marcus: Birisi durup dururken niye saat kulesine çıksın ki
Caius: Saati durmuştur. Saat kulecisine saati sormak için tepeye çıkmıştır
Aro: Buradaki vampirlerin saati yok mu kardeşim. Saçmalama
Bella: Onun adı Edward. Benim sevgilim. Bir türlü indiremedik. 
Aro: Keyfimi kaçırdı ama ya. Cezasını çekmeli
Caius: Çocuk yarı çıplak. Donar orada valla. Heyy çocuk üşürsün sen orada hadi in aşağıya. Bak Caius amcan sana seker alıcak hadi gel
Edward: Oradan 11 yaşında gibi mi görünüyorum?
Marcus: Lan caius o vampir. Asla üşümez
Caius: Niye üşümemeye mi programlanmış
Alice: Ay fenalık geldi bana.
Bella: Ömrümden 10 dakika gitti valla
Alice: Yaşlanıyorsun valla bacım
Bella: Ağzından yel  alsın.Deme öyle bacım ya moralim bozuluyor
Aro: Pekala,5 dakika içinde aşağıda olmazsan sonun çok kötü olur haberin olsun
Caius: Evet,sana zorla ‘’Tepenin gözleri’’ adlı filmi izlettiririz.
Marcus: Çok güzel bir ceza. Ne zamandır ben de izlemiyordum
Aro: Al şu pelerini giy üstüne. Kızlar ikide bir sana bakıyor. Karizmam bozuluyor
                                                        *****
Aro: Yaptığın çok ciddi bir şey. Neslimizi tehlikeye attın
Caius: Aman bir daha gelmicez dünyaya. Bırak yapsın çocuk
Bella: Onun bir suçu yok. Sadece bilinçsizce hareket etti
Edward: Bir hataydı yaptığım. Bunun için aileme zarar vermeyeceksiniz değil mi?
Marcus: Sana zarar vermekle işe başlayabiliriz mesela.
Alice: Bu barbarlık. Edward küçük bir hata yaptı. Lütfen affedin
Aro: Felix,edwardla bir güreş yap bakalım
Felix: Emredersiniz efendim
Bella: Güreş mi?                  
Alice: Geleneksel bir oyundur. Yenen kişi yenilen kişiye istediği cezayı verecek.
Bella: Hayır benimle güreşsin
Caius: Bayanların güreş yapması yasak. En son bir bayanla güreş yaptım. Belimi kıracaktı neredeyse
Bella: Bırak onu felix. Ne kadar acı çektiğini görmüyor musun?
Aro: Bu kadar yeter. Jane bebeğim sıra sende
Jane: Emredersiniz efendim.
Caius: Yerinde olmak istemezdim Edward. En son bana işkence yapıldığında Saat kulesinde türkü söylüyordum
Marcus: Salaklık ruhuna işlemiş senin
Jane: Acı 
Bella: Edward,hayır kendine gel. Mücadele et onunla
Marcus: Bella’ya da  yap Jane
Jane: Acı
Caius: Allahtan Osuruk demiyor haa.
Bella: Ben bir şey hissetmiyorum 
Caius: Küçükken çok acı çekmiş. Ondandır herhalde
Aro: İlginç doğrusu
Edward: Sevgilime dokunmayın
Alice: Lütfen artık dokunmayın kimseye.
Bella: Edward Yerine beni öldürün. Yeter ki ona dokunmayın yalvarırım
Aro: Bir insanın bir vampir için ölmesi ne ilginç bir şey öyle değil mi kardeşlerim.
Caius: Valla benim için hiç fark etmiyor. 
Marcus: Bella’yı öldürmemiz gerek. Sırrımızı biliyor
Alice: Sırrımız bella’da güvende. Kimseye söylemeyecek. Hem ben gelecekte bella’nın vampir olduğunu gördüm.
Caius: Esahtan mı?
Aro: Göster bana alice
Alice: Annem göster ama dokundurma dedi. 
                                                   ***
Aro: Gelecek yıl ziyarette bulunacağız size. Eğer Bella’nın vampir olmadıysa ailenizi yok ederiz haberiniz olsun.
Caius: Annene söyle kanlı pohaça yapsın seneye. Kanlı Suyla çok leziz oluyor
Marcus: Utanıyorum senden ya
Edward: Gidelim buradan hadi.
Aro: Felix onlara eşlik et
         (( Edward ve ekibi oradan çıkarken O sırada bir grup yabacı turist İçeri girmektedir)))
Felix: Lan Alec, fıstıklardan bana da ayırın. Off aksama ziyafet var
Bella: Aboo bunlar ne hainlik kuruyorlar yine ?
Alice: Onlar vejetaryen değil bacım. 
Bella: Çıkarın beni burdaan. Klostrofobim tuttu. 
Edward: Artık güvendeyiz aşkım. 
Bella: Lan manyak beni ne hallere soktun.
Alice: Senin yüzünden Bella’nın saçlarına aklar düştü
Edward: Artık bizim için temiz bir gelecek başlıyor…
Bella: Bu geleceği beraber yaşamak ümidiyle…Seni seviyorum 
Edward: Seni ölesiye seviyorum
Alice: Sen ölümsüzsün ama..
Bella: Romantik anımızı içine ettin yani Bacım
Bella: Ömür boyu bir arada olmak dileğiyle. Sonsuzum seni çok seviyorumm

You Might Also Like

6 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Çok iyi yaw. Eline sağlık kardeş :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim. Okurken yüzünde gülümseme oluştuğuysa ne mutlu bana :)
    Bloguma hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  3. Caius: Yerinde olmak istemezdim Edward. En son bana işkence yapıldığında Saat kulesinde türkü söylüyordum
    Marcus: Salaklık ruhuna işlemiş senin.
    Jane: Acı :DD
    ---
    Jane: Acı..
    Caius: Allahtan Osuruk demiyor haa.

    mertt!!

    YanıtlaSil
  4. Melikee !!
    Beğendin öyle değil mi :)

    YanıtlaSil
  5. Edward: Seni ölesiye seviyorum
    Alice: Sen ölümsüzsün ama..

    Koptum jelibon.
    Muhteşem olmuş:D Bence filmin bu versiyonunu çekseler daha başarılı olur :D

    YanıtlaSil
  6. @Mia Wallace
    Teşekkür ederim Miacım :D Ya kendi çapımda yazmaya çalıştım işte. Beğeniysen ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe