Platonik Aşklar

Cuma, Ekim 08, 2010

Şu salak kafam birilerini sevmekten niye vazgeçmez ? Hayatım boyunca hep platonik aşklara yelken açtım. Keyfimden değil hani,eğer karşımdakine onu sevdiğimi söylersem benle ilişkisini kesecektir büyük ihtimalle. Ben de çaktırmadan karşımdaki sevmeyi seçtim..Karşılaştığım bazı kızlara karşı aşk besledim. Ama o beslediğim aşk beni zehirledi.Bazen bir insanın hayatında aşk olmak zorunda mı ? diye soruyorum kendime. Sahi, insan aşksız yaşayamaz mı ?Okulda sürekli birileriyle göz göze gelmek ve konuşamamak zor oluyor benim için.'' Ee niye konuşmuyorsun ? '' diye soruyorum kendi kendime. Sonra ''Konuşursam antipatik görünüp reddedilebilirim onun karşısında'' düşüncesi aklımın bir ucundan geçiyor. Aklımın ucundan geçen bu düşünce, beni esir alıyor ve konuşamıyorum. Çünkü bir erkekte de reddedilme korkusu mevcuttur.Otobüste göz göze geldiğim bir kız var. Hani şu otobüste platonik aşk yaşayan insanlar olur yai,onun gibi bir şey.. Bir türlü konuşamadım. Konuşamam zaten. Sevgilisi var.

Bu durumda ben de bu saçma düşünceyi kafamdan silme politikası izledim. Gerçi ne zaman görsem karnıma sancı giriyor. Bunu arkadaşıma söylediğimde ''Heyecandan gaz yapmıştır belki'' yorumunu işittim ondan.Ama o yeşil gözleri varya beni benden alıyor.. Sarı saçları,yeşil gözleri ve o masum yüzü..İşte istediğim bu. Bir kızın ilk gözlerine bakarım ben. Gözleri ve Yüzü önemlidir benim için. Yüz analizi yapabiliyorum bu sayede.Sınıf arkadaşımın arkaşı bu kız. Ben ona öyle mal mal bakınca o , bana bakmayı kesti.Benim içim hüsranla doldu tabi. Sanırım sınıf arkadaşım,benim onun arkadaşına aşık olduğumu anladı.Gerçi buna aşk denmezdi. Hoşlanma denirdi buna. Bu durumu anlayınca bunu hoşlandığım kıza söyledi. O da bir daha sınıfa gelmedi.Sınıfa gelmesi önemli değil. Ben onu bahçedeyken penceremden izliyorum gizli gizli.
Şimdi bu durumu arkadaşlarıma söylesem,sınıfın dalga konusu olacağım.Biliyorum.
Çünkü bu lise 1'de başıma geldi. Başımdan neler mi geçti ?
9.Sınıf benim için işkence yılıydı.Dersler falan çok ağır. Bir gün sınıfımıza 12.sınıftan bir kız geldi. Ee ben de bu kızdan hoşlanmaya başladım. Temiz bir çevre projesi için atık pilleri toplama görevindeydi.
Kullanılmış pilleri istedi bizden. Ben durur muyum? Evimdeki bütün pilleri ertesi gün getirip ona verdim. Yüzümde şapşal bir gülümseme ona bakıyorum. O da bunun farkında değil tabi.
Coğrafya hocam bu durumu anladı ve beni alay konusu etti sınıfa. Kız,ne zaman bizim sınıfa gelse
-Mert,bak kim geldi..
-Mert pilleri çıkart hadi. Bak getirmediysen biz getirdik.
-Utanma be oğlum..
gibi sözler duyardım. Fecii utangacım o dönemde. Yanaklarım kıpkırmızı. Kız bu durumdan memnun değil. Okulda zaten yeterince ona aşık olan varmış. Bu durumu sonradan farkına vardıktan sonra bizim sınıfa uğramadı. Ne zaman beni görse çabucak uzaklaşırdı benden. Çok mu antipatik duruyordum karşısında ?
Bence benim hatam;gerçekleşmesi mümkün olmayan hayaller kurmaktı.
12.sınıfa geldim.
Sütten ağzım yandı,yoğurdu üfleyerek yiyorum..
Platonik aşklara kapadım kendimi.Gerçek aşkı bulana kadar da açmayı düşünmüyorum..
Düşünsenize,sevdiğiniz insan bir adım yanınızda ama siz ''seni seviyorum'' diyemiyorsunuz..
Ona sarılamıyorsunuz..
Ne tuhaf birşey bu platonik aşk.. Daha çok acı veriyor insana
Zaten aşk,tek taraflı olunca insana acı verirmiş..
Benimki de öyle bir şey sanırım..
Platonik aşklar bir süre sonra unutuluyor tabi..
Ama ne hissettiğinizi asla unutmazsınız..
Ha , bir de arkasından sakın ağlamayın,üzülmeyin..
Böyle yaparak sadece kendinize zarar verirsiniz..
Zamanın yaralarınızı sarmasını bekleyin..
Yaranız iyileşince yeni sevdalara yelken açarsınız artık..
Ee ben de açacağım tabi.. Ama bekliyorum..En doğru zaman elbet gelecek.
Platonik aşkın en güzel tarafı ; sevdiğiniz insanı gülerken görmektir. Güldüğü zaman sen de gülersin. Sevdiğin kişinin mutlu olması seni de mutlu eder..
Platonik aşklar bana acı vermekten başka bir halta yaramadı..
Kendimi kandırmaktan sıkıldığım için platonik aşklara ara verdim.
Kendini kandırarak çekilmez bu hayat..

You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe