Sen Sandım..

Salı, Ekim 12, 2010


Sen sandım haftaları kovaladım,
Son sandım kalbimden kovalandım...

Geri döneceksin herhalde
Geçtiğin yerde,geçtiğin o yerlere
Bir daha rastlayıp beni soranlara
Cevap vermemek için işaretler bırakmışsın.
Geçen gün ''karanlığın en kuytuluğu'' diye bilinen
Namıdiğer ayrılığın yıldönümü gecesine rastladım.
Yolda görmüş seni bırakmamış
Oturup birer kadeh zehr içmişsiniz.
Sen anılarımızı meze yapmayı sevmezdin
Sen varsın ya ne anısı derdin
Değişmiş huyların.
Benli mezelerle zifiri şarap içmiş
Benden konuşmuşsunuz.
İyi bahsetti senden,son gördüğünden biraz solgunmuşsun
Ama hala iyi ağlıyor diyordu.
Hele sarhoşluğunu anlattı ki sorma.
''Bir Balkan üflerim size
Tayfun kıskanır,
Bir gazel okurum size
Şiir alınır
Bir aşk anlatırım size
Leyla,Şirin,Zühre utanır!'' diye bağırmışsın.
Zor oturduğun o masadan gözlerini bırakıp kalkmışsın...
Sahi hala şiir yazıyor musun?

Sen sandım şairler kovaladım
Son sandım şiirlerimden kovalandım...

Biraz gecikeceksin herhalde
Bu ara herkesin rüya görmeye ihtiyacı var
Bundan olsa gerek rüyalar da trafik gibi karma karışık...
Seni ararken selpak satan kimsesizlik buldum dün akşam
Sizin evin yollarında
O bile görmüş de
Bir ben bulamadım seni...
Üzgündü biraz kimsesizlik
Zabıtalar kovalarken ümitlerini düşürmüş.
Martı bakışlı,deniz kokulu,yelken yürekli abim yorgundu dedi
Kime götürdüğünü bilmiyorum ama bir elinde Pierre Loti
Bir elinde Kız Kulesi vardı dedi.
Merak ettim;
Yorgun savaşçı nereye götürse iyi koca şehri diye;
Sana hediye almış
Akşamdan sabaha soldurmuş...dedi
Bir de söyle demişsin ağlamasın
Bir kuru ''ağlamasın'' ıslanmaz mı gözyaşlarımla?
Bilmez gibi ağlamasın demişsin
Ve deniz kokunu kimsesizliğe verip gitmişsin...
Kimsesizlik umudunu denizlerde arıyor şimdilerde
Ben ise az,uz koşarak,her arpa boyu adını anarak seni arıyorum...

Sen sanıp gölgeler kovaladım
Son sanıp rüyalardan kovalandım...

Anladım gelmeyeceksin...
Karanlıklarda sarhoş olup
Tek kelimelik mektuplar gönderdiğine göre...
Peki,öyle olsun...
Ben kovalandığım haftalarca şiirler
Kovalandığım rüyalarca gölgeler toplar;
Her adında seni bulurum nasılsa...

You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe