Sessizlikler ağlayamayanların sığınağıdır..

Pazar, Ekim 24, 2010


Bilirsin hayranım gecenin sessizliğine
Karanlığına
Hani arada dalar giderdim gözlerindeki hayranlığıma da
Birşey diyecek olur,utanır,diyemezdim...
Susardım...
O sustuklarımda gizliydi tüm sırlarım,gelmişim,geçmişim...
Yanağıma inmeden öldürdüğüm gözyaşlarımda seni,
Sende bu koca şehri
Bu şehirde de martıları sığdırdım şarkılara.
Noktası deniz,virgülü çimen,başlığı sen kokan şiirler
Sarısı çiçek bahçesi,yeşili orman tazeliği,kahverengisi toprak
Ve
Siyahi seni gizleyen resimler,
Seni görmeden seni besteleyen,seni yazan,seni çizen
Sanatçılar geldi geçti gözümün önünden...
''Neyi erken yaşadıysam
Hep ona geç kalıyorum''
Ya da
Neyi geç bulduysam
Hep onu erken kaybediyorum...
Derler ya;bıçak kemiğe dayandı diye
Kemik bile daha fazla dayanmıştı bıçağa sensizlikten.
Sana gelen son otobüse,son tren seferine de
Hep senin yüzünden geç kaldım.
Hep kaçırdım ölü doğmuş fırsatları.
Onlar aldı başkalarını sana doğru,ben aldım gölgemi kendime doğru...
Sessizlikler ağlayamayanların sığınağıdır
Öyle ya sessizdir hep gidişler
Varsın sessiz olsun
Şimdiye kadar kim tutuklanmış ki sessizlikten!
Gidişlere bile karışan yokken bu sessizlikten kime ne!
Sen yokken şarkımızı söyleyeyim dedim
''susturun şunu söyleyemiyor''diye bağırdı
gezdiğimiz yerlere gittim ağır geldim
izlediğimiz son filmi izlemeye kalktım
sonu erken geldi...
Ben zaten sen yokken ne yapabildim ki...
Notalara dargın,kağıtlara kırgın..
Renklere uzak..
Senden uzak...
Dünya hali bu
Dalgalar kucağında olmasına rağmen dalgalara sarılamamaktan bıçkın
Sen hep gönlümün bir köşesi değil
Her köşesinde;
Bense sana böyle yakınken uzak olmaktan bıkkın...
Ağlayamamanın verdiği acıyla,sessizliğe gömülüyorum..

You Might Also Like

6 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Ayrılık, acı, özlemek, uzak... :(

    YanıtlaSil
  2. @8ex-en8
    O dediğin bana pek uğramıyor. Tatlı tatlı yaklaşıyor. Sonra çekip gidiyor..

    @LieLLa
    En güzel kelimeleri seçmişsin

    YanıtlaSil
  3. süper,bayıldım,harika:)şuanki ruh halime öyle uyan bişeyki bu.. anlatmak isteyipte anlatamadığım gibi.

    YanıtlaSil
  4. @kendimce
    Şiirde kendini bulduysan ne mutlu bana :)

    @Telekinesis
    Her seferinde yüzümü güldürmeyi başarıyorsun sen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe