Uzat ellerini bana sevgili..

Salı, Ekim 05, 2010


Uzat ellerini bana sevgili..
Bana yaşattığın mutlu anıların sahibi..
Ellerinin sıcaklığını hissettir..
Hissettir ki yüreğim sevginle boğulsun..
Uzat ellerini bana sevgili..
Senin ellerini tutmadan yapamıyor yapayalnız ellerim..
O altın rengi saçların güneşin ışıltısı yanında sönük kalır
Deniz mavisi gözlerin okyanusları kıskandırır..
O mis kokun,beni benden alır..
Uzat ellerini bana sevgili..
Kenetlenelim aşk çatımızın altında..
Dert etmeyelim hiçbir şeyi..
Şarkılar,türküler tutturalım gönlümüzce..
Gözlerimin içine bak sevgili..
Bak ki ,  bakışlarında o aşkı hissedeyim
En derin tutkuyla sana bağlanayım..
Uzat ellerini bana sevgili..
Esirgeme sevgincini benden..
Saçların ahenkle dans etsin..
Uzat ellerini bana sevgili..
Yokluğunu hissetmesin ellerim..
Sevincim hüzne bulanmasın..
Uzat ellerini bana sevgili..
O mis kokunu içime çekeyim..
Bir kez daha sana aşık olayım..
Umutlarımız yeşersin gönlümüzde..
Sevgimiz bizi korusun elalemin kenafir gözlerinden
Uzat ellerini bana sevgili..
Ellerindeki bu aşk kıvılcımları hiç bitmesin
Hiç bitmesin gülüşlerimiz..
Hiç bitmesin tutkumuz..
Hiç bitmesin umutlarımız..





You Might Also Like

0 kişi benim de tuzum olsun dedi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe