Yiyeceklerden Gelen Mutluluk..

Cuma, Ekim 29, 2010

Çoğu Blog yazarı sevdiği yiyecekleri yazmış döktürmüş. ''Benim ne eksiğim var lan'' dedim ve sevdiğim yiyecekleri sizlere sunmak istedim. Şimdiden söyleyeyim sevdiğim yiyeceklerin listesi iştahınızı kabartabilir..

1) Pringles 
 Ve vazgeçilmezlerimin başını çeken Pringles karşınızda. Allahım bu ne güzel bir tattır. Yerken kendimden geçmeme sebep olan yiyeceklerden biridir. Film izleken yenilebilecek cinsten. Fazla yerseniz yüzünüzde şirin sivilcelerinizin çıkmasını sağlarsınız.. Ben bu yiyeceği her ay mutlaka yerim.. Sınavlardan iyi not almışsam ödülüm muhakkak pringles olur..

2) Browni İntense
 Abi bu yiyeceği yapanlara teşekkür etmek istiyorum. Yerken mutlu olmamak mümkün değil. Gününüz kötü mü geçti? Alın bir tane Browni İntense, bütün sıkıntılarınızı anında silin.. Browni İntense: Mutluluk..

3) Ketçaplı Ruffles
 Dizi keyfiniz mi var? Akşama yiyebileceğiniz yiyecek bu olmalı. Ketçabın verdiği dayanılmaz lezzez sizi baştan çıkarabilir. ''Keşke bir paket daha olsa da yesek lan'' diyebilirsiniz.. Sinemaya gizliden soktuğum tek cipstir..

4) Jelibon
 Her türlü jelibon yenilmeye açıktır. Ucuzdur. Keyfinizin yerine gelmesini istiyorsanız ağzınıza bir jelibon atmanız yeterlidir. Tanrım, baktıkça ağzımın suları akıyor.. 

5) Çilekli Milka 
 Tek başıma yediğim tek çikolata.Normalde çikolatalarımı arkadaşlarımla paylaşırım ama bu milka olunca benim için meriç nehri durur. Gözüm, kulağım çikolataya yönelir.  Yerken O çikolatanın verdiği memnuniyet yüzünüzde belirecektir..

6) Dominos Extravaganza
 Evde yiyecek yemek mi yok? Arayın dominosu verin siparişinizi. Gelsin evinize Extravaganza.. Yanında da kolayı kattınız mı sizden mutlusu yoktur. Yerken Mideniz bayram edecektir. Malzemesi boldur.. Vazgeçilmez pizzadır benim için..

7) Eti Cin Kek
 Cin misin? Kek misin? diyenlere hep ''cinim lan ben'' demişimdir.Üstündeki o jöle beni benden alır. Yemekten kendimi alamadığım abur cuburlardandır..




8) Kaju
Kuruyemiş dedin mi kajuyu es geçmeyeceksin. Bir avuç yemek insana pozitif enerji verir. Bitirdikten sonra aklında ''Ne yedim lan ben böyle''sorusu kalabilir. Ne kadar leziz olduğunu işte o zaman anlarsınız. Ve bence kajusuz hayat bok gibidir. Kuruyemişlerin çoğu lezizdir tabii ama kaju bir başkadır benim için.

9) Mercimek Köftesi
 Bol kimyonlu, Nar ekşili, Marulla birlikte lezzetin kıvamının tam olduğu bir yiyecektir. Yerken insan kendini alamıyor ''hepsini yemeliyim'' diyor içinden..


10) Steakhouse 
 Burger King'in vazgeçilmez hamburgerlerinden birisidir. O kadar büyük ki aldığınızda ''Nasıl bitircem lan ben bunu?''  diyorsunuz içinizden. Yerken ''Allahım bu nası bir lezzettir böyle'' diyişiniz, beğeninizi ifade eder.. Ben yerken kendimi alamıyorum. 


Evet,mutluluğa giden yolda yiyeceklerin rolünü gördünüz işte. ''Ne kadar açsın lan sen'' diyebilirsiniz bana. Ama şu yiyecekleri yedikten sonra açgözlü olmamak mümkün mü? İyi ki yiyorum,iyi ki mutlu oluyorum.. Sefam olsun be..

You Might Also Like

25 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. ya sen çok kötü bi insansın xD azalt şunları. harika bunlar ya.

    YanıtlaSil
  2. Steakhouse yollasana bana ama sen öde parasini pleaseeeeeeeeee :D

    istersen Pringles de göndere bilirsin yaninda ek olarak..

    göndermesen :D fakir ol :D hic birini bulama :D

    YanıtlaSil
  3. aç karnına bunları görmek hiç iyi olmadı :)

    YanıtlaSil
  4. kaju! mercimek köftesii!! jeliboon! rufless!!

    ama extravaganza!!
    steakhouse un ekmeğini değişmeliler bence. sırf ekmek yüzünden... ög

    YanıtlaSil
  5. off off yaa açım ben açç:( en sevdiklerimi sıralamışın abi yaa,market yolu göründü bana:)

    YanıtlaSil
  6. @8en-en8
    Azaltmak benim için iyi olmaz :D Çok leziz görünüyorlar dimi :D

    @SonKraliçe
    Bulursam gönderirim.. Steakhouse sevdiğine sevindim.:D

    @Telekinesis
    Abi sen imreniyorsan damak zevkimi biliyorum demektir :)

    @Soluk
    Valla aç karnına paylaşmıştım ben bunları. Paylaşırken ben de zorlandım.. Anlıyorum seni :)

    @Aylak Kedi
    Kesinlikle Değişmeli ekmeği. Ele sığmıyor kocaman ekmek. Bence Steakhouse farklı kılan da bu.. :)

    @Kendimce
    En sevdiklerimi sevmen benim bu konuda yalnız olmadığımı sağladı.. Markete gidip bunlardan birini kesinlikle almalısın :)

    YanıtlaSil
  7. oha resmen sen bensin :) eski blogumun adı vişne çürüğü idi :)ve de hep aşık olduğum yiyecekleri saymışsın, oha :)

    YanıtlaSil
  8. @çitlembik
    Tesadüf diye buna derim ben :) Ben de bu yiyeceklere aşık birisiyim. Ortak noktamız çokmuş yahu.. :)

    YanıtlaSil
  9. Sefena olur tabi hey ki ne hey!
    Şimdi giyinip markete gidicem, browni, ketçaplı cips, cola, çikolata, jelibon falan alıcam. Açık söylüyorum ki pissin azizim :/ Masrafa soktuğun gibi, canımı mercimek köftesi çektirdin, ki o marketlerde henüz mevcut değil :/ Ben direk yeşillik ve bulgur alayım en iyisi.

    Ayh!
    Pissin demiş miydim? :/

    YanıtlaSil
  10. @tiramisuu
    Ama ben yazıma başlarken dedim iştahınızı kabartabilir diye :D Benim yüzümden markette masrafa gireceksin iyi mi :)
    Damak tadını biliyorsun tiramisuu :)
    Marketten aldıklarını yedikten sonra yüzündeki memnuniyet çizgilerini görmek isterdim :)

    YanıtlaSil
  11. tamda acıkmışken bunları görmem hiç iyi olmadı yani :D

    YanıtlaSil
  12. @hayalci
    Aç karnına bakarsan öyle olur tabi..Gerçi ben bunları paylaşırken açtım.. Anlıyorum seni hayalci :)

    YanıtlaSil
  13. Almadık tamam mı? >:(
    Bakkalda mercimek köftesi yok.

    YanıtlaSil
  14. Hiiiii inanamıyorum. Valla bilseydim gelmezdim buraya şu saatlerde. Ne güzel hüpletesi gıdalar bunlar arkadaş... Daha fazla bakmadan kaçmam lazım... Selamlar bu arada...

    YanıtlaSil
  15. @tiramisuu
    Elimden gelse mercimek köftesini yapardım senin için ama ben sadece yemesini biliyorum..

    @PaNDoRa
    Bloguma hoş gelin. İyi ki geldin :)
    Kesin aç karnına bakmışsındır bu yazıya.. Her okuyanın iştahı açıldı :)

    YanıtlaSil
  16. sabah kalkıp evi arayıp arayıp evde çerez bulamayınca ,dolabın dibine düşmüş olan yumuşamış(?) sakızı çiğneyen ve çerez açlığıyla ölen,hala dün ki yazdığı yazıdaki gibi stresli olan ben için,bu sabahın 2.vurgunuydu sanırım

    YanıtlaSil
  17. @Çizimdefterinin çizeri
    En kısa zamanda çerez bul bi yerden.. Ya da başka bir şey. Abur cubur mesela. Yazdığın yazıdaki stres belki bu sayede geçer.. Vurgun yemeni istemezdim..

    YanıtlaSil
  18. :) vurgun birazda gırgırına kullanılmış bir kelimeydi üzülmeyin sakın şimdi :) akşama doğru iğrenç matematik sınavıma çalışma senfonim bitince seçiimimi cips ve krakerden kullanacağım ;) bu arada dün ki yorum için çok teşekkürler,altına cevap yazmadım çünkü yorumumdan etkilenip bana özgün fikir vermelerini engellemek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  19. @çizimdefterinin çizeri
    Matematik sınavlarından nefret ederim.. Çalışma esnasında meyve yemeni öneririm. Üzüm mesela. Anlama kolaylığını arttırıyor. Ayrıca rica ederim.. Seni öyle kırgın görünce dayanamadım yorum yazdım. -yazında çok haklıydın- :)

    YanıtlaSil
  20. merhabalar, yazılarınızı çok beğendim gerçekten. bakıp çıkarım dedeim ama sanırım bir kaç saatim geçer bu blogda..

    YanıtlaSil
  21. @Emine Öztürk
    Merhaba,Bloguma Hoşgeldiniz.:)
    Teşekkür ederim iltifat için.
    Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum işte. Keyifli vakit geçirirsiniz umarım.. :)

    YanıtlaSil
  22. blogunuzu gezerken rastladım bu yazıya ama rastlamaz olaydım.O kadar güzel görünüyorlar ki hepsi de tam benim damak tadıma hitap ediyor:)
    Klavyeye akan ağzımın sularını silip gelicem:P:)

    YanıtlaSil
  23. aah... vişne çürüğü aah ah...
    bu yazıyı hatırlıyorum.. bu bir mimdi ve ben de yapmıştım taaa en eski blogumda.. nasıl da özlemişim eskileri...

    nasılsın iyi misin.. tüm kaçırdığım yazılarını okuyasım var ama sınavlara hazırlanıyorum geri dönüp hepsini okuyacağım bikaç hafta sonra :')
    çok özlemişim blogunu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe