Akıp giden zaman değil midir aslında..

Perşembe, Kasım 04, 2010

Banyo yapılırken çoğu zaman dalgın bir halde bulursun kendini. Aslında seni suyun akışkanlığı etkilemiştir. Su o kadar güzel, o kadar berrak gidiyordur ki banyo deliğine,kendini izlemekten alamıyorsun..

Bildiğin bütün hareketli şarkıları neşeli bir tavırla söylerken gözüne yaşadığın bir an geliyor. Neşeli tavrından eser kalmıyor. Kafanı eğip suyun akışına bırakıyorsun kendini..

Sonra gözüne ne yaşadığın varsa geliyor, fıskiyeyi başından aşağı tuttuğun anda bütün bunları hak etmediğini düşünüyorsun.. Gözlerinden birer damla yaş geliyor.. Suyla beraber akıp gidiyor deliğe.. Bir hortum misali çekiyor tüm üzüntünü delik..

İşte hayat da böyle su gibi akıp gidiyor.. Kaybettiklerinizi geri vermiyor.. ''Banane lan! Değerimi bilseydin'' diyor hınzırca. Sonra sen yine ağlamaklı bir tavır takınıyorsun yıkanırken. Bu manzaradan sonra hayatın sana ne kadar acımasız davrandığını düşünüyorsun.. Yaşadıklarına isyan ediyorsun.. Hayatında hiç gün yüzü görmediğini düşünüyorsun.. İçli içli düşüncelere dalarken aklına,'' Niye böyle oldu?'' ya da ''Bunları hak edecek ne yaptım ben?'' gibi soruları kendine defalarca soruyorsun ağlayarak..

Banyodan çıkıyorsun.. Daha sakinsin artık.. Kurulandıktan sonra.. Banyoda yaşadığın anlar aklına geliyor.. Suyun sakince deliğe doğru ilerlediğini düşündükçe aklına kötü hatıraların geliyor.. Ama iş işten geçmiştir bir kere.. Su gibi akıyor hayat işte.. Acısıyla,tatlısıyla,kızgınlığıyla,sevinciyle senden ne varsa birer birer koparıp götürüyor mabedine..

Ve sen kaybettiklerine üzülürken,hayat senden intikam almışçasına daha da hızlı akıyor deliğe, daha fazla aklına girerek seni üzüyor seni. Sonra sen deliğe ayağını tıpa görevinde kullanıyorsun.. Ama fayda etmediğini suyun ayağının kenarından giderken anlıyorsun..

 Haline acıyarak ağlamaktan bir şey gelmiyor elinden.. Ne yapabilirsin ki başka? ''Şiişt su, sana söylüyorum! Alıp götürme umutlarımı!'' desen bile seni dinleyeceğini mi sanıyorsun?
Haline acımayı bırak diyor içindeki melek, ama sen ağlamaktan onu bile dinlemiyorsun..
İlla içimdekiler suyla karışsın,gitsin başka bir yere diyorsun.. Su senden daha hızlı davranıyor.. Anında alıp götürüyor sende olan ne varsa..

Akıp giden zaman değil midir aslında? Bırak, su alsın götürsün senden bir parça.. Onlar olmadan da yaşanılabilir. Bunu sen de biliyorsun? Hangi olayın içinden çıkamadın ki sen?
Hep güçlü olmadın mı? Bir su mu seni yıldıracak? Bırak.. Alıp götürsün su,içinde var olan pislikleri.. Arınsın bedenin en temiz duygularla..

You Might Also Like

26 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Ama bunlar benim yaşadıklarım. :(
    Banyodaki o ağlayış... Ne kadar ağladığını bilmezsin ama ne kadar acıdığını çok iyi farkedersin. :(

    YanıtlaSil
  2. Az önce bende bu duygularla girmiştim duşa ama su birden buz gibi olunca tüm umutlarımı sildi attı :)

    YanıtlaSil
  3. @LieLLa
    Evet bu acıyı çok iyi bilirim.. Ağladığımdan biliyorum yani..

    @8en-en8
    Kışın o soğuk suya temas etmek insanın içini titretiyor doğrusu :D Suyun aniden soğumasından nefret ediyorum..

    YanıtlaSil
  4. Zaman hep pisliklerimizi götürmüyor ama bazen en güzel en temiz duygularımızı da götürüyor.

    YanıtlaSil
  5. @Marla
    Adil davranıyor yani.. Bence birinden birini daha fazla götürüyor. Bu bize mi bağlı acaba ?
    En temiz duygularımızı götürürken ardından sadece bakar mıyız?

    YanıtlaSil
  6. abi güzel yazmışsın da, ne oluyor bugün bloggerlarımıza çözemedim. neden herkeste bir melankolik havalar, yazılar noluyor yahu.. vallahi kızıcam, yaşadığım bir aşk acısını pöykürücem, alayınız perişan edicem.
    arada bi lazım amma örgütlenmiş gibi herkes birden duygusala bağlamasın rica ediyorum.
    ben hassas bir adamım etkileniyorum. kızdırmayın ulenn beni :)

    YanıtlaSil
  7. birçok insanın ortak duygusudur bu banyoda tek başımıza yaşadığımız hüzünlü anlar...Bende hep suya bütün pisliklerimi,bütün günahlarımı al git der gibi bakarım,kendi kendime konuşurum...

    YanıtlaSil
  8. Çocukken sıcak suyun verdiği mutluluk sonsuza kadar sürsün diye dua ederdim, belki de yalnız değilmişim :)

    http://miyukininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Adil davranmıyor tabiki dediğin gibi birinden fazla alıyor ama bu bize bağlı evet ve hala umutlarımız tükememiş hayal kurabiliyorsak eğer götürdüklerinin çoğu pisliklerimiz demektir:))
    birde Li'l il e bişi dicem kasım ayındayızya o yüzdendir belkim hı?:D

    YanıtlaSil
  10. bazen canım çok sıkkınken kendimi sıcak suyun altına bıraktığımda öyle anlamsız ve boş gözlerle suyun akışını izlerim. benzer şeyleri başkalarının yaşıyor oluşu hoşuma gidiyor hele de bloglarda yazılınca :)

    zaman akıp gidiyor ve biz bunu bildiğimiz halde pişmanlıklar biriktiriyoruz ne kadar kötü ...

    YanıtlaSil
  11. Daha biraz önce yaşadım bunları
    Öyle bir ifade etmişsin ki her anı aynı yaşadıklarımla..

    YanıtlaSil
  12. @Li'l il
    Yaz abicim ne duruyorsun :) Valla okumaktan keyif alırım. Diğer blogger yazarlarının hüzne bulanmasını marla gibi kasım ayına bağlıyorum ben.. :)

    @güL
    En güzelini yapıyorsun :) Anca böyle yaparak içimizdeki pisliklerden kurtulabiliriz.

    @Miyuki
    O sıcaklığın verdiği mutluluk soğuk suyun bedenine işlemesiyle yok olur gider.. :)

    @Marla
    Kesinlikle katılıyorum sana :)

    @Pilli Petro
    Gerçekten çok acı şu pişmanlıkları biriktirmek. İnsana en çok koyan da bu oluyor zaten.. Başkaları da böyle şeyler yaşıyorsa yalnız değilsin demektir :)

    YanıtlaSil
  13. arkadaş beni banyo yapmaktan korkuttunuz ha :)
    şimdi giricem banyoya, haydi başlıcam suyun gidişi falan izlemeye. işin kötüsü sızıntı var banyoda alt kattaki teyzenin evine..

    YanıtlaSil
  14. @Li'l iL
    Yorumuna çok güldüm :D O zaman bu suya bakma işini ertele biraz. Alttaki komşu tepende dırdır etmesini istemem :)

    YanıtlaSil
  15. çok geç artık, perişan haldeyim bildiğin gibi değil. sürahi ile bardağa su koyuyordum, bardak taştı, taşsın su akıyor akıyor akıyor...

    YanıtlaSil
  16. @Li'l iL
    hahaha :D Ne güzel akıyo dimi ? :)

    YanıtlaSil
  17. Vişnє çüяüğü ; abijim yazın süper olmuş. sen bakma bana, böyle kıskandığım zamanlar da birilerinin yazılarını, hüzünlüyse geyiğe sararak, geyikse herifin blogunda ağlayarak sabote ederim ben :)
    12 yıllık bir hüznü anlatıcam yakın bir zamanda blogumda.. giriş-gelişme tamam ama sonuç eksik.. bitiremiyorum bir türlü hikayeyi. yıkıcam hepinizi, birbirinize sarılığ zırıl zırıl ağlayacaksınız.. yanınızdan beyaz çelik jant şahin ile geçicem, babutsadan-tabi güzelim şarkısı çalıyor olacak.. hiç pas vermicem, kendim atıcam golü..dur bu başka bi hikayeydi karıştırdım..gol,top,ercan taner yoktu bu hikayede..
    neyse yanınızdan geçip gidicem..ardımdan Li'l iL , hadiri lililili lili yar diye türküler çığıracaksınız ama ben aldırmıcam..
    fena saçmaladım :)
    acıktım gidiyom ben :)

    YanıtlaSil
  18. @Li'l iL
    Valla çok merak ettim şu 12 yıllık hüznü. Yazdığında haber ver bana. Mutlaka okurum abicim.. :)

    YanıtlaSil
  19. bu blog resmen içine çekti beni, yazıların o kadar tanıdık ve o kadar bizlik ki tebrikler.artık ben de takipçinim.başarılar.

    YanıtlaSil
  20. @tarih84
    Bloguma hoş geldin :) İyi ki geldin :)
    İçimden geldiği gibi yazıyorum.. Beğenmene çok sevindim.. Teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  21. " Banyo yapılırken çoğu zaman dalgın bir halde bulursun kendini. "

    evet aynen böyle olurdu eskiden.
    şimdi olmuyor.
    onu anımsadım.
    ben bi banyoya gireyim.

    YanıtlaSil
  22. @Flu Gibi
    Bloguma hoş geldin.. İyi ki geldin :)
    Şimdi de öyle olabilir aslında.. Senin elinden gelen bir şey bu.. :)

    YanıtlaSil
  23. Vişnє çüяüğü, hani öyle bir şey yazmışsın ki.. Hepimiz banyoya girmeye tırsar olduk, girenler de "aynından kaynımda da var" diye diye kendinden geçti.
    Ama herkesin dediği gibi, aynından bende de var işte..
    Elceğizlerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  24. @schrödinger'in kedisi
    Bloguma Hoş geldin :) İyi ki geldin :)
    Teşekkür ederim.. Beğenmene sevindim :)
    Herkesin böyle hissetmesine bayıldım doğrusu :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe