Bayanlara bunları yapmayın..

Çarşamba, Kasım 03, 2010



Burnumu çeke çeke yazıya başlıyorum. Lanet olasıca sinüzitim kudurdu yine. Kafamda sanki delirmişçesine davul-zurna çalınıyor. Hasta olmaktan nefret ediyorum. Sürekli hapşırmaktan yoruldum artık.. Üstelik selpak dayanmıyor şu sümüklü burnuma.. Geçenlerde arkadaşım Beşiktaşta iğrenç bir olaya şahit olmuş.. Çarşı grubu taraftarından bazıları bir kızı taciz etmeye kalkmış. Dayak yemişler tabii. Ben de bu konu hakkında yazı yazayım dedim..
Bayanlara yapılmaması gereken davranışlardan bahsetmek istiyorum sizlere..
*Bayanlar sabahları zombi görmüş gibi uyanırlar.. Uyanır uyanmaz gevrek bir gülümsemeyle günaydın deyin. Bu durum onun güne iyi başlamasını sağlar
* ''Muhittin, saçlarım nası duruyo yiaaa '' sorusuna sakın İğrenç olmuşsun, bu ne böyle kuş yuvası gibi puhaha, saçların kabarmış senin  gibi negatif cevaplar vermeyin.. Bu cevap onun enerjisini mahveder.. Size Odun demekten kendini alamaz
* Otobüsteyseniz, ve karşısınızda bayan oturuyorsa sakın ona bön bön bakmayın. Size ters bakma ihtimalini aklınıza getirin ve kafanızı pencereye doğru çevirin..
* Türkiye'de bayan olmanın ne kadar zor olduğunu anlayın.. Empati kurmayı öğrenin..
* Bir bayana ''off yavrum,hepsi senin mi anam'' gibi iğrenç cümlelerle kendinizi küçük düşürmeyin. Bu sadece sizin abazalığınızın ifadesi olarak kalır bayanın aklında.. Ve küfür yemekten kendinizi alamazsınız. Bayan ''Allah belasını versin bu erkeklerin,hepsi odun iştee'' demekten kendini alamaz..
*Avon kataloğu elinizdeyse yandınız demektir. Bayanların gözü,kulağı bütün iç organları avon kataloğuna kitlenir.. ''Ayy bu parfümün rengine bayıldım, Fondotenim bitti, Kesin almam lazım.. Allaam niye bu kadar pahalı bunlar?, Rukiye gördün mü şampuanları ne kadar güzeller, Necibe baksana bu sayfaya bileğimi sürdüm. Bileğim bayram etti valla. Mis gibi kokuyor..'' gibi cümleleri sık duyma ihtimaliniz çok yüksek. Bir erkek için bu sahneler kafa şişirmekten başka birşey değildir.
*Ağzınız soğan veya sarımsak kokuyorsa lütfen fazla konuşmayın.. Bir bayan bu duruma asla katlanamaz.. ''Ne yedin lan Ümit, burnumun direği kırıldı'' gibi cümleleri duyunca bozulmayın sakın..
*Bir iltifat bayanlar için dünyalara bedeldir.
*İlgisiz olmayın.. Bayanlar bu duruma katlanamaz.. Katlanmış numarası yapsa da aslında içten içe sinir krizleri geçiriyordur. ''Niye benimle ilgilenmiyorsun Hüseyin? Böhüü'' diyen bir bayanın yaşama enerjisinden eser kalmamıştır
*Bir bayan için iyilikte bulunmak, onun gözünde sizin değerinizi arttırır..
* Arabesk müziği ulu orta dinlemeyin.. Bu durumda bayanlar direkt'' Allahın krosu'' sıfatını yapıştırırlar
*Kadınların yanında maç muhabbeti yapmayın.. Sıkılırlar..''Levent,Ofsayt ne demek bebeğim? diyen bir bayana ofsaytı anlatmak sizin hem zamanınızı alır hem de maç zevkinizi kursağınızda bırakır..
*Vee en önemlisi eski kız arkadaşlarınızdan bahsetmeyin.. Yaptığınız hataların en ağırı olur.. ''Onu mu daha çok sevdin beni mi? , Neden onunla ayrıldın? Beni bırakmayacaksın dimi? Eski sevgilini özlüyor musun?'' gibi sorularla kafanızı şişirir. Nerden söyledim lan ben bunu diyerek kendinize kızarsınız. Ama iş,işten geçmiş bir kere..
*Bir bayanın yanında Karı-kız muhabbetlerini yapmayın.. ''Ne kadar abazasınız lan siz'' diyen bayan,içindeki öfkeyi sizlere yansıtarak moralinizin bozulmasını sağlar..
*Bayanlar eğer karınlarını tutarak acı çekiyorsa onlara soru sormayın.. ''Hatice,niye karnın ağrıyor senin?'' sorusuna hatice direk'' yokbişiy'' der. Oysa O,regl dönemindedir ve acı çekiyordur.. Acısını gizlemekten bıkmış bir halde karnını tutmaya devam ediyordur.. Bir erkeğe bunu asla söylemezler.. Ayıptır da ondan..
*Bir bayanın yanında onu küçük düşürecek hareketlerde bulunmayın.. Bayanlar her zaman kendisini taşıyabilen erkeklerle beraber olurlar..
*Ve son madde. Bayanların karşısında şapırdatarak yemek yemeyin. Bu,onun iştahını kaçırır..
Hiç hoşlanmazlar.. Yediklerinden tat alamaz hale gelirler.. Söylene söylene sofradan ayrılırlar.. Sonradan kendilerine tepsi hazırlayıp, yemek yerken şapırdatan erkeklere lanet okurlar..
Ee bayanlara bunları yapmayacaksınız öyle değil mi?

You Might Also Like

19 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Bugün konularımız aynı. Erkeklerin kendilerine çeki düzen vermeleri gerekir.

    YanıtlaSil
  2. @8en-en8
    Gönlümüz bir bak görüyor musun :) Kesinlikle erkeklerin kendilerine çeki düzen vermeleri gerek ve empati kurmayı öğrenmeleri gerek..

    YanıtlaSil
  3. Hep derim erkekler büyüdükçe odunlaşır diye, bir beş sene sonra kadınlar hakkında yazdığın bir postu okumak isterim.

    Sana bir dipnot artık kadınlar karın ağrılarının sebeplerini pekte saklamıyorlar.

    Ama avon muhabbetine resmen koptum valla.

    YanıtlaSil
  4. @Cips yiyemeyen kız
    Yaşama ihtimalim olursa 5-10 sene sonra yine yazarım ben :) Bana saklıyorlar gibi geldi.
    Okurken Güldüysen ne mutlu bana cipsi :)

    YanıtlaSil
  5. her bir satırına katılıyorum güzel gözlem :) ama bunları yapmayacak erkek olmadığına inananlardanım :))

    YanıtlaSil
  6. @Pilli Petro
    Bloguma hoş geldin.. :) İyi ki geldin :)
    Teşekkür ederim.. Böyle bir erkek profilinin olmaması erkeklerdeki eğitim seviyesinin düşüklüğünden kaynaklanıyor :)

    YanıtlaSil
  7. @Lillysnone
    Gözlemlerimde yanılmamışım..Sevindim :D

    YanıtlaSil
  8. Kıhhhhhh:D
    Bende çok kullanırım Odun lafını. Ama hakikatten hödükler var.

    O değil de; bir ben delirmiyorum sanırım şu Avon katologları için. Tanrımm, beni erkek yaratmalıymışsın. =P

    YanıtlaSil
  9. @LieLLa
    Doğru etrafta hödükler çok var.. Her bayan avon kataloğunu sevmez.. Sen de onlardan birisin işte :D

    YanıtlaSil
  10. Kadının sesi diye bir program kitap vs yapmalısın :) Kadın hakları savunucumsun artık, tebrikler teşhisler cuk diye oturmuş :))

    YanıtlaSil
  11. ben de eklemek istiyorum bir madde izninle Vişne Çürüğü'm.. Litfen ama litfen beyaz çorap giymeyiiiin..hele makosen,rugan ayakkabıların içinde faciasınız yahuu.teşkürler efenim doğru tespitler için :)

    YanıtlaSil
  12. ay o sinüzit ne menem bişeydir ya insanın beynini söküp atası geliyo =)

    YanıtlaSil
  13. @Manik Depresif
    Bloguma Hoş geldin :) İyi ki geldin :)
    İleride böyle bir proje planlayabilirim. Gözlem yeteneğime güveniyorum :)

    @AyŞeGüL KuŞ
    Ben bunu söylemeyi unutmuşum.. İyi ki hatırlattın :) Çok doğru söylüyorsun valla. Beyaz Çorap kadar itici bir giyecek yok..

    @Zeyozey
    Kesinlikle öyle.. Bi ara beynim kaynar kazana döndü.. Berbat bir his..

    YanıtlaSil
  14. hoşbuldum, keşke eğitilebiliyor olsalar güzel olur dimi ama :))

    YanıtlaSil
  15. Bayan değil kadın ! :)

    http://miyukininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. @Pilli Petro
    Keşke olsaydı gerçekten. Bu kadar çile çekmezdiniz :)

    @Miyuki
    Bayan ya da kadın fark ediyor mu? İkisi de aynı anlam ifade etmiyor mu? :)

    YanıtlaSil
  17. erkek bu! belli olmaz. kafasına kazısan da... yine yapacaktır eminim.

    YanıtlaSil
  18. @~Tuba
    Bir kulaklarından girip öteki kulaklarından çıkıyo işte

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe