Bütün Fotoğraf Makinelerini Parçalamak İstiyorum..

Salı, Kasım 09, 2010

 Evet bunu yapmak istiyorum. Çünkü onlar,değer verdiğim arkadaşlarımı ellerimden aldı..
Bundan birkaç hafta önce yıllık fotoğrafları için duyuru yapıldı.. Ben tabi heyecanla karışık telaşımdan ne yapacağımı bilemiyorum.Dört arkadaşımı lakaplarla anlatayım sizlere. Erik,Çilek,Kiraz,Elma hayatımın ilk dört kişisidir diyebilirim.. Benim tek derdim; yıllığımda dostlarımla masum bir fotoğraf çektirmekti.. Ama sağolsun Çilek bunu bana çok gördü.. Çileğe ''kankacım çektiricez fotoğraf dimii?'' gibi sorular soruyorum çaktırmadan. ''Bilmiyorum,kem küm,hıı'' gibi cevaplar veriyor.. Onun amacı kız kıza fotoğraf çektirmekmiş.. Benim tahammül edemediğim şey; Cinsiyet ayrımcılığıdır.. Kesinlikle sinirlerimin tavan yaptığı noktadır.. Abi ne saçma birşeydir bu ? Bir fotoğraf için kalbimi kırmaya değer mi? Neyse bunlar okula gelmediği zaman Elma bana gerçekleri bir bir anlattı.'' Mert,sana verdiği değeri görüyorsun işte,onlar işleri düştüğü zaman kankan oluyorlar.. Bence bu kadar değer verme.. Kendine ve sana değer verenlere değer ver..'' gibi uyarılarda bulundu. Çocuk haklıydı hani. Ve bunu anladığına şaşırdım doğrusu.. Benden başka kimse anlamaz sanıyordum bu durumu.. Sınıfta benden nefret eden bir kız arkadaşım bile ''Mert niye gelmiyor? O da gelsin.. Ayıp olur'' gibi sözlerde bulunmuş. Düşünün artık ne hallere gelmişim..
 Elmayı bir güzel dinledim. Çocuk benim iyiliğimi düşünüyor resmen. Bu sözlerin ardından Elma ve Mandalina ile birlikte takılmaya başladım.. Biz üçlü bir grup olduk resmen. Gülüyoruz eğleniyoruz. Çilek,Kiraz,Erik hiç beni umursamıyor. Sanırım bayanları kendimden çabuk soğutuyorum. Ya da nabzına göre şerbet vermesini beceremiyorum. Her boku beceriyorum sanki!
Elma ve Mandilana ile takıldığımı gören Çilek tereddütlü bir soruyla tartışma çıkardı.
-Hayırdır kanka,taraf mı değiştiriyorsun?
-Hayır değiştirmiyorum
-Ee niye böyle davranıyorsun o zaman
-Sen daha iyi biliyorsun Çilek.. dedim ve kitabımı okumaya devam ettim.. Çilek;
-Bi dakka, ne yapmışım ben dedi ve benim sinir hücrelerim isyan bayrağını çekti..
-Yıllık fotoğraflarında toplu çekimde benim yer almamı istemiyormuşsun. Ben senin kaç senelik arkadaşınım,Arkadaşlığımızın değeri bu mu? gibilerinden serzenişte bulundum
Çilek şaşırdı tabi..
-Bunu sana kim söyledi ki?
-Kimin söylediğinin ne önemi var? Söylemişsin sonuçta..
-Söyler misin kimin dediğini..
-Söylemiyorum Çilek, önemi yok zaten
-Söylüyor musun,söylemiyor musun? Söylemezsen aramızdaki ilişki biter haberin olsun..
-Söylemiyorum Çilek,sen bilirsin dedim.. Moralim çok bozuldu tabii.
Elma hemen devreye girdi.''Zor tutuyorum kendimi Mert,patlayacağım resmen. Ufak bir sebep yüzünden arkadaşlık biter mi ya?'' dedi. Ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Ona buruk bir sesle''Boşver Elma.Benim yüzümden bide senin aran bozulsun istemiyorum'' dedim..
Kirazla da aram bozuk.. Sınıfta sevmediği kızla tartışma yaşadı.. Ben o sırada Mandalina ile test çözüyordum. Kavgayı fark ettiğim anda dışarı yanına gittim. Ama Çilek,Kirazı alıp kızlar tuvaletine gitti. Ben de bekledim bi süre.Sonra hoca geldi. Yanına gidemedim.Ertesi gün isyankar mod takınarak bana''Niye yanıma gelmedin dün? Zor zamanımda yanımda olmayacaksan hiç gelme yanıma''dedi..
Ben de ''Hoca geldiği için gelemedim yanına. Gelecektim ama fırsatım olmadı''  üzgün bir ses tonuyla dedim..
Çilek ve Kirazla konuşmuyorum. Erikle aramız iyi ama beni umursamıyor. Mandalina ve Elma ile çok iyi arkadaşlığım var.
Tartışmadan birkaç gün sonra fotoğraf makinesi getirdi sınıftan bir arkadaşım.. Birbirlerinin fotoğraflarını çekerek,o anları ölümsüzleştirdiler. Bense köşemde kulakğımı takmış ''Hangi can benim çektiğim acıyı çekti'' şarkısını dinliyordum.Allahım ne kroca! Hiçbir fotoğraf karesinde yoktum. Bu yüzden gördüğüm bütün fotoğraf makinelerinin üzerine çıkıp onları parçalamak istiyorum. Bunu yapmak sinirlerimin yatışmasına katkı sağlayabilir..
Rü'ye anlattım bunları.. ''İstanbula geldiğimde çektiririz bir sürü fotoğraf onlarda arkadaşlık neymiş görürler'' dedi. Birilerinin beni sevdiğini görmek yüzümde tatlı bir tebessüm oluşmasına sebep oldu..
 Blog,söylemeyeyim,söylemeyeyim diyorum ama canım çok yanıyor. Hiç bu kadar koymamıştı onlardan ayrı kalmak.. Her aklıma geldikleri zaman ağlıyorum.
Kavga ettiğimiz gün eve gelip ağladım. Annemin gözlerinin içine baka baka hemde. ''Niye ağlıyorsun Oğlum,üzülüyorum yapma böyle'' dese bile ağlamaktan kendimi alamıyorum. İçine sıçayım böyle yıllığın da fotoğrafın da.. Şu mongol alınganlığım varya arkadaşlarımdan beni ayırdı. Göt Mert, ne olurdu sanki çeneni tutsaydın. Şimdi Onlarla sinemaya gidip,film izliyordun..
Zaten bu yazıyı yazarken ağlıyorum.. Onları seviyorum. Ama bunları haketmiyorum be blog. Gerçekten kalp kırmak gibi bir amacım asla olmadı. Ama ben böyle yaptıkça insanlar benim kalbimi kırmaya devam etti... Ben onların önünde oturuyorum. Her sabah onları görmek beni kahrediyor. ''Günaydın canlarım''dememek öyle koyuyor ki bana anlatamam.. Elma ve Mandalina bana çok destek oluyorlar. Onlara gerçekten çok şey borçluyum. Sağlam dostlar elde ettim. Ama elimdekilerden de oldum. Kiraz,Çilek,Erik.. Bu üçüyle çok vakit geçirdim. Ondan böyle üzüldüm sanırım. Abi sırf erkek olduğum için bir fotoğraf karesine alınmadım.
Oysa kataloglarda kızlarla erkekler yan yana fotoğraf çektirmiş.. Onlar kız kıza gidecekler. Ben de Elma ile gideceğim. Sırf bu yüzden kendimi bir şeylere odaklayamıyorum.. Sürekli bir surat asma sendromu var bende. O değil de,bugün sinemaya gittiler onlar. Biz onlarla hep sinemaya giderdik,hiç aksatmazdık. Şimdi bensiz gittiler. Üzüldüm.. Yine canım yandı ama iç sesim hep bana şunu söyledi durdu..''Üzülme Mert,elbet bugünlerde geçecek..'' Şu bahsettiğin çabucak geçse be iç ses. Belki o zaman daha az canım yanar. Daha az düşünürüm onları..
 Küs olarak mezun olmak beni daha da kötü edecektir eminim. Allahım bir işaret gönder ve şu küslük ortadan kalksın. Daha fazla dayanamıyorum. Sürekli üzülmekten,somurtmaktan,ağlamaktan yoruldum..
Ps: Sizin de canınızı sıktım biliyorum. Öküzlüğüme verin. Başınızı şişirdim. Ama bunları yazmadan içim rahat edemedi. Derdimi sizinle paylaşmak istedim.. İyi geldi valla..
Bu içimdeki kara delik ne zaman kapacak? Her şeyin önemi yitirildikten sonra mı?
 Ps: Masaüstümde Erik,Çilek,Kiraz,Elma ve benim yer aldığım bir fotoğraf var.. Her gördüğümde içim bir daha acıyor ve Her gördüğümde Dibe daha fazla sürüklenmemi sağlıyor.. Lanet Olsun..!
                 Bu Şarkı Eşliğinde Yazıldı Yazı             
                                                                                  
                                                                                          

You Might Also Like

12 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Kızma ama ben seni daha çözemedim. Kızılcak bişi değil de neden dediysem.

    YanıtlaSil
  2. @8ex-en8
    Hakkımda kısmında ''Beni anlamaya çalışma,çünkü ben bile kendimi anlamış değilim''yazıyor.. Kimse şu ana kadar çözememiştir beni. Garip..

    YanıtlaSil
  3. yakında anlayıp geri dönerler merak etme :)
    zamanla düzelcektir..

    YanıtlaSil
  4. @magrit
    Umarım geri dönerler.. Umarım düzelir.. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. bak sen çok duygusalsın benm senden anladığım tek şey bu,da bu kadar takma bak valla bünyeye zarar bak ben kız halimle uzak duruyorum yüksek doz duygulardan:)ya bırak naparlarsa yapsınlar
    ps: bu senn blogun ya kimin başını şisirebilirsin ki:)

    YanıtlaSil
  6. @femida
    Aslında bu kadar duygusal değilimdir gerçek hayatta. Ama duygularım yazı yazmada ön plana çıkıyor.. Umursamamak planını uyguluyorum zaten bugünlerde..
    Teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  7. okurken kendi kendime;'oha duygusal erkek.oha ağlayan duygusal bi erkek.ohaaa annesinin karşısında bile arkadaşları,dostları için ağlayan duygusal erkek.' gibi modlara girdim.eğer bu kadar önemsiyosan arkadaşlarını bu küslük uzun sürmez.(onlar da senin gibi insanlarsa tabi).
    gerçekten ciddimisin ya günümüz de böylelerine pek rastanmıyo da:D

    YanıtlaSil
  8. @pip'po
    Önemsiyorum tabii ama onların beni şu anda önemsediğini sanmıyorum. Ama hala seviyorum onları. Umarım sürmez.
    Ciddiyim tabiki :) Aslında bakarsan benim gibi birini bulmak çok zor. Kendi çapımda insanım işte. Tanısan seversin hesabı. :D
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Tüm bunları ilerde gülerek hatırlayacaksın ve geçicek.

    YanıtlaSil
  10. yaa bu yazıyla birlikte sana olan sempatim arttı. Bu kadar düşünceli ve duygusal bir erkek bu zamanda zor.Görmedim ya da ben tanışmadım ama bence aranız tekrar düzelicek üzme kendini..;)

    YanıtlaSil
  11. Mert bence çok çok önemsenecek bir mevzuu değil bu.Nasıl çoğu erkek ortak çekilen fotoğraflarda kızları istemiyorsa,kızlar da erkekleri istemeyebilir.Bu seni önemsemedikleri-sevmedikleri anlamına gelmez.

    YanıtlaSil
  12. @cips yiyemeyen kız
    Umarım dediğin gibi olur cipsi :) Umarım Tez zamanda kurtulurum bu durumdan..

    @Mia Wallace
    Seni burada görmek bana iyi geliyor doğrusu..
    Tanıdıkça sevilesi bir insanım sanırım. Olduça düşünceli davranıyorum..Kendimi geliştiriyorum sürekli.. Yorumun için teşekkür ederim Mia. :)

    @TN
    Haklısın aslında ama söz konusu dostların olunca işler değişiyor. Onca yıl omuz omuza yaşadığın insanların seni istememesi tuhaf öyle değil mi? Neyse,üzülmüyorum artık zaten Deniz. İsteyen,istediğini yapsın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe