Hadi, Ne duruyorsun Bıçakla.!

Pazar, Kasım 14, 2010

Alıştım artık arkamdan bıçaklanmaya. O kadar darbe yedi ki sırtım, senin bıçaklaman bir hiç adeta.. 
Yine yalanlarınla,ikiyüzlülüğünle aldatacaksın beni biliyorum..
Her seferinde senden bıçak yemek ne kadar acıtıyor farkında değilsin.
Sana güvenmenin sonucunda alacağım meyve bu mu?
İhanet mi yani?
Ben ki sana en ağlayacak bir omuz oldum.. Ama hiçbir zaman yanımda olmadın. Gittin başkalarıyla eğlendin.Güldün umarsızca.
Her seferinde boş veriyorum seni. Ama ben boş verdikçe senin beni arkama sapladığın bıçak gittikçe daha derine giriyor.
Beni derinden yaralarken yüzünde muzip bir gülümseme oluyor.. Bu,senin zafer kazandığın anlamına mı geliyor sanıyorsun?
 Sen beni kaybetmişsin bi kere,zafer kazansan ne olur ki?
Ne vakit sana güvenmeye kalksam hep hayal kırıklığına uğramışımdır
Hata yaptığını bildiğin halde beni yok saymaya devam etmişsindir.
Ama artık dayanacak güç kalmadı bende.
Biliyorum,yine canımı yakacaksın.
Zaten onlarca insanın darbeleriyle meşhur benim sırtım. Kimler bu sırta en sert darbelerini indirmedi ki?
Hadi,ne duruyorsun,Bıçaklasana beni sırtımdan..
Hem böylece daha fazla üzmezsin beni. Daha fazla gözyaşı dökülmez yastığıma..
Şimdi aynısını sana yapsalar,ne hissederdin?
Ama sen hiç ihanete uğramadın ki!
Sırtından vurulmayı nereden bileceksin?
Sessizliğe bürünüp İçli içli ağladın mı hiç?
Ya da boğazına düğümlenen kelimelerin oldu mu?
Olmadı.. Yaşamadın bütün bunları.
Sen sadece arkadan vurmak nedir onu bilirsin.
Benim canım yanmış,yanmamış kimin umrunda!..
Artık yapacağını yaptın.. Sırtıma derin bir iz bıraktın.. Unutulmayacak cinslerden hem de..
İhanetle yoğurduğun düşüncelerinle bıçağını bana sapladın..
Şimdi hayatımdan defolup git ki ardından kalanları temizleyeyim..
Derin yaramı sevdiğim insanların merhametine ve şefkatine bırakayım..
Onların sayesinde yaram kapanacaktır,biliyorum..
Hala burada mısın sen?
Bak yine Yüzsüzlüğünü bir kez daha ispatlıyorsun işte..
Kana bulanmış bıçağını üzerimde temizliyorsun ya,aferin sana..
Diyecek söz bulamıyorum..
Verdiğim değerin karşılığını böyle almak için ne yaptım ki sana?
Doğru,çok sevmişim seni..Çok değer vermişim sana...
Bunu sırtımdan bıçaklanarak ödeceğim aklıma bile gelmezdi..
Yazıklar Olsun Sana, yine beni yanıltmadın..
Yine sana olan güvenimi,sevgimi yitirdin..
Ne olurdu sanki yanımda kalsaydın.
Bütün bunlar olmazdı belkide..
Kanlar sessizce damla damla akıyor..
Yaram,hala acıyor..
Gözyaşlarım yine yastığıma bulaşıyor..





You Might Also Like

12 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Yaralanırsin
    Kabuk bağlar
    Kabuk düşer
    Yaranın izi kalır

    YanıtlaSil
  2. Hey çık bu durumdan. Birazcık seni kırmadan güldürelim ;)

    http://www.dailymotion.com/video/x5rgtn_demet-akalin-bebek-hq_music


    Bu arada jelibon harbo olmuş.

    YanıtlaSil
  3. ....
    ''Sen sadece arkadan vurmak nedir onu bilirsin.
    Benim canım yanmış,yanmamış kimin umrunda!.. ''

    adamım bu çok ağır olmuş be.. :)
    ya kusura bakma, ya da bak sen bilirsin..
    yazını beğenmedim, kendisini çok fazla tekrar etmiş, çok az kelime ile yazılmış, basit betimlemeler, gereğinden fazla çelişkiler. yani adamım biliyorum ama sanki senin kaleminden çıkmamış gibi, neticede diğer yazılarını da okuyoruz.. bu kötüydü.
    pai paiii

    YanıtlaSil
  4. @Ruhumun Cesareti
    Kesinlikle öyle.. İz kalıyor bir süre sonra..

    @8ex-en8
    Hey,bu davranışın için teşekkür ederim sana :D
    Mutlu oldum bi an :) Link için teşekkür ederim.Keyfim yerine geldi. Ya Jelibonlarım Haribolara dönüştü haklısın. Sevdim ben bunları. Böyle kalsın istedim :)

    @Li'l İL
    Saygı duyuyorum sana dost. Eleştirdiğin için teşekkür ederim. Gelecek yazılarımda kötü yazılar çıkarmamaya çalışacağım..

    YanıtlaSil
  5. Acıyor içim.. içimdeki seslerlerin anlatımına yakın..

    YanıtlaSil
  6. Bayramın bayram olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. @Mery Daımon
    İçinin acımasının ne demek olduğunu iyi bilirim..

    @Üryan
    Senin de bayramın bayram olsun.. Sevgiler benden sana kucak dolusu olsun :)

    YanıtlaSil
  8. vay vay vay... adam parçalamış

    YanıtlaSil
  9. kim yazdıyı sana bu yazıyı. Ruh halinimerak ettim doğrusu.
    Yazı çok güzel olmuş ama böyle hissetmene üzülmene üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  10. @Telekinesis
    Eyvallah abim :)

    @Mia Wallace
    Kendi kendine gelişen bir yazı oldu bu Mia.. Anlık bir hissedişti bu. Beğenmene sevindim. Üzülme lütfen. Üzülürsen,üzülürüm.

    YanıtlaSil
  11. Sanırım insanlar bazen bu tür duygular içine giriyor. Bende girdim. Şimdi kim çıkaracak beni buradan ha? Sorarım sanaaA? (,

    YanıtlaSil
  12. @girl with the rred balloon
    Çoğu zaman bu tür hislere kapılıyor insan.Ancak bunu nasıl ifade edebileceğini kestiremiyor. Ben de girdim. Bu durumdan arkadaşlarının yardımıyla veya kendi başına kurtulabilirsin. Başka şansın yok.. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe