İçimdeki Sensizliği Susturamıyorum..

Cumartesi, Kasım 06, 2010

Sen gökteki  aydınsın...
Ben sadece önünden gelip geçen zavallı bir bulut...
İstese de duramayacak,
Aya doya doya bakamayacak
Ve biraz sonra yağmur olup gökyüzünden yağacak
Ve bi daha ayını asla göremeyecek olan zavallı bir bulut...

Ne Allahtan bela diyebiliyorum
Ne de nefret edebiliyorum senden...
Kahretsin! Mutlu olduğunu görmek güzeldi aslında…
Saçlarını saldığında gülüşün de güzeldi...
Mutsuzdum...ama mutluydun ya; o yeterdi.
Sensizlik Yetmemeye başladığı zamanlar geldi çattı sonunda,
Saldırganlaştım sanırım biraz da.
Mutluluğun mutlu etse de hala,
Ben mutsuz olmaya alışsam da artık
Mutsuzluktan daha öte bi duygu da varmış,oradayım...
Tam olarak adlandıramasam da oradayım işte
İsminin ne önemi var...

Burası öyle bi yer ki,ne kadar dar anlatamam
Sağ tarafımda alabildiğine aydınlık...içinde yemyeşil ve  masmavi barınıyordu.
Yeşillik çok yok...
Asıl güzel olan maviydi orda,
O kadar güzeldi ki...
Aydınlık dediysem güneşi zannetme
Bol bulutluydu ve çok hafif yağmur yağıyordu
Benim için yapılmıştı,anlamıştım...
Sol tarafımın karanlığını koca koca alevler yokediyordu,
Çok sıcaktı.
Her alev başka bir insandı,biliyordum.
Alevin en altındaki hoş mavi,sonrasındaki sarı
Ve tepesindeki kırmızı...
Aynı insanlar gibiydi dimi!
Her insan kırmızı görünür,hoştur kırmızı.
Sonra sarısı çıkar ortaya
Ama en altındaki kimselerin bilmediği mavisi vardır aslında
İşte sen de öyle kırmızıydın bende...
O kadar sıcaktın ki içimde...
Sıcak tutmak için o kadar uğraştım ki yüreğimle...
Direniyorum da hala,bitmedi savaşım kendi kendime...
Sen ne kadar göstersen de kapatacağım gözlerimi,
Görmeyeceğim içimdeki maviyi
Vazgeçmeye çalışacağım senden; yine,
ve… yine başaramayacağım bariz görülse de!
İçimdeki Sensizliği susturamayacağım…

You Might Also Like

8 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. renklerin arasından kırmızıya ait etmek birini
    kendi mavinde boğulacağını bile bile...

    YanıtlaSil
  2. @Ruhumun Cesareti
    Bile bile maviliğinde boğuluyor işte insan..

    YanıtlaSil
  3. ...Ben mutsuz olmaya alışsam da artık
    Mutsuzluktan daha öte bi duygu da varmış,oradayım...

    offffff...

    yüreğine, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. @tarih84
    Teşekkür ederim.. Beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. kalemine sağlık güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Hey gidi heeey.
    Kasımda aşk başka falan değil arkadaş. Mahfetti bloggerları. :)

    YanıtlaSil
  7. @LieLLa
    Seviyorum ben kasımı ama böyle hüzün kokmasına alışamadım.. Yarın bomba gibi bir yazı yazacağım.. :)
    Hüzünden eser kalmayacak :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe