Merhaba Ben Gollum..

Perşembe, Kasım 18, 2010

Bu hale geleceğimi nerden bilebilirdim ki?
...
Benim adım Smeagol.. Kuzenim Deagol ile birlikte bir gün gölde balık tutmaya çıktık. Canım sıkılmıştı.. Ne yapacağımı bilemiyordum. Beceriksiz Kuzenim de balık tutamıyordu. Derken ağına bir balık yakalandı. Ondan epey güçlüydü. Deagol bi anda gölün dibinde buldu kendini. Gölün dibindeyken parlak bir cisim gördü. Güç Yüzüğüydü bu.. Yüzeye çıktıktan sonra bana yüzüğü gösterdi. Pis görgüsüz.
- Onu bana ver.. demiş olsam da vermedi inatçı keçi. Aramızdaki inatlaşma bir süre sonra kavgaya döndü. Ve ben onu boğazlayarak öldürdüm. Nasıl yaptım bilmiyorum ama üzgünüm.. Güç yüzüğü artık elimdeydi. Benden mutlusu yoktu bu dünyada. Elime takayım dedim. Hobaa bi anda kayboldum.
Güç yüzüğü bana hükmetti. Ömrümü uzattıysa da vücut şeklimi,konuşmamı değiştirdi.. Smeagol diyemiyordum kendime. Gırtlağımdan ''Gollum Gollum'' sesleri çıkıyordu. Bundan sonraki adım Gollum olarak kaldı.. Gözlerim öküzün gözü kadar büyüdü. Vücudum bi deri bi kemik olarak kalmıştı.. Tam bir şaklabana dönmüştüm. Bu halde köyde yaşayamazdım. Dağlara çıktım. En güvenli yer orasıydı çünkü. Yüzüğümü elimde saklayarak yıllarca dağlarda orglardan gizlendim.. Dağlarda hayat yoktu. Dağlar ölüm kokuyordu..
..
Sahibi güç yüzüğünü çağrıyordu. Ona ihtiyacı vardı. Ben avucumun içinde onu usulca severken elimden düşüverdi. Dağlardan seke seke inen yüzük sonunda çayırlığa düştü. Lanet olsun. Şimdi ben onsuz nasıl yaşabilirdim ki? O yüzük benim ömrümü uzatıyordu. Üstelik bana güç veriyordu. Ben böyle isyankar halimde bağırdığım anda Bilbo Bagins oradan geçiyormuş. Cüce adam, aldı yüzüğümü, soktu cebine. Arkasına bakmadan kaçtı.. Uzun yıllar onda kaldı yüzük. Onun sayesinde ayakta kaldı. Olan bana oldu be. Lanet Orglar beni buldu. Götürdüler beni Mordor'a. Allahım orası nasıl bir yerdir öyle.Hiç güneş doğmaz mı burada? Mordor'un kapılarından girdiğim an başımın belada olduğunu hissetmiştim zaten. Her yerde biçimsiz yaratıklar vardı. Tırsıyordum. Türlü işkencelere maruz kaldım. Allah Hepsinin belasını versin. Hayatımda böyle zulüm görmedim ben. Ağzımdan en son ''Shire, Bagins'' çıktı.. Bu iki kelime onlar için yeterdi. Beni serbest bıraktılar. Kendime güvenli bir yer buldum ve yüzüğün bana geri dönmesini bekledim..
..
Bilbo yüzüğü Frodo denilen Hobbit'e verdi.. Acemiydi bu konuda. Yüzük yavaş yavaş onu ele geçiriyordu. Gandalf amca olmasaydı onun işi çoktan bitmişti. Frodo peşine şişko hobbit Sam'i takmıştı. Allahım! O çocuk tam bir pisboğazdı. Bütün yemekleri bi anda silip süpürüyordu.. Bunlar kardeşlik kurup Mordor'a gitmek istiyorlardı. Güç yüzüğünü yok etmek istiyorlardı. Olaylar sonucu Frodo ve Sam yalnız kaldı.
 Bir gece bunları kendi bölgemde gördüm. Yüzük,Frodo'nun boynunda asılıydı. Ana! İşte beklediğim fırsat dedim.. Atladım Frodo'nun  kucağına. Yaşam mücadele veriyorduk resmen. Yüzüğü almak için elimden geleni yapıyordum. Şişko Hobbit Sam ise bana karşı koymaya çalışıyordu. En sonunda Sami bacaklarımın arasına aldım. Tam geberticektim ki Frodo bıçağını gırtlağıma doğrulttu
 - Bırak onu, yoksa gırtlağını keserim.. Smeagol.. dedi Ertesi gün bunlar beni bağladı bi kayaya. Ben tabi bunların peşinden gitmek istiyordum. Yüzük benim olmalıydı. Frodo bana Mordor'a gidip gitmediğimi sordu. Ben de ona daha önceden gittiğimi söyledim. Kendimi bi anda rehber olarak buldum. Ben öndeyim onlar arkada. Yolculuk ediyoruz. Onları Kara kapılara götürmem gerekiyor. Geberdiklerin yüzüğü kolayca alabilecektim..
..
Kara kapılara ulaştık. Ama geçmek imkansızdı. Şişko Hobbit Sam'in ayağı kaydı. Frodo peşinden gitti. Düşman ordusunun bi kısmı da kapılardan geçiyordu. Allahtan onları fark etmediler.. Onları Tünellere götürme fikri aklıma yattı. Allahın Cezası Şişko Hobbit Sam, yakaladığım Tavşanı haşlamak istedi. Ben çiğ olarak seviyordum. Ama o kabul etmiyordu.
Frodo acayip bi psikolojiye bürünmüştü. Kuş sesi duydu. Çimenliklere doğru gitti. Sam ve ben onun arkasından gittik. Mordor'a giden orduları gördük. Fil de vardı. Savaş başlıyor dedim onlara.. Sonra onları yakaladılar. Kendimi bir şelalede buldum. Balık yakalamıştım. Karnımı doyurmam gerekiyordu. Frodo bana ''Gel Smeagol'' dedi. Şaşkınlıkla yanına gittim. Adamlar beni yakaladı. İşte bu hiç iyi olmamıştı..
...
Bir süre sonra bıraktılar bizi. Yolumuza devam ettik. Onlar uyurken benim belalı kötü yanım yine yanıma gelmişti. Konuştu bir süre benimle. Onları Tünellere götürmemi söyledi. Şişko Hobbit Sam, bunu anladı. Ben tabii Masum ayağına yattım bi güzel. Frodo anlamadı.. Merdivenlere ulaştık. Frodo nereye gideceğini bilemedi. Mordor'un merdivenlere açılan kapısına doğru gidince curcuna koptu. Gökyüzüne ışık saçıldı. Ben Frodo'yu çekmekten yorulmuştum. En sonunda kendimizi gizledik orduya karşı. Nazgulun sesiyle içim titredi. Korkunç yaratıklardı Nazgullar..
Merdivenleri birer birer çıktık. Şişko Hobbitten kurtulmam gerekiyordu.. O uyurken üstüne elf peksimet kırıntıları döktüm. Frodo bunu anladı ve onun gelmesini istemedi. Sam, benim gerçek yüzümü görmüştü.. Ben Frodoyu tünellere getirdim. Dev Örümcek için ziyafet vaktiydi. Frodo dev ağlara takıldı. Örümcek nerdeyse yakalayacaktı onu ama kaçtı. Kaçtıktan sonra Frodoyla dövüştüm. Frodo beni aşağı attı. Örümcek Frodoyu zehirledi. Ağıyla onu sardı. Sam Frodoyu kurtardı.
Düştüğüm An..
...
Onlarla Mordor Dağında karşılaştık. En sonunda güç yüzüğünü almak için Frodonun üstüne atlamıştım. Dağın eteğinde bir süre kapıştık. Yüzük benim olmalıydı. O bana aitti..
Kapışmamızın şiddeti arttı. Ben onun parmağını ısırdım. Acı içinde kıvranan Frodo yüzüğü bıraktı. Ben aldım yüzüğü. Frodo parmağının ısırılmasını hiç beklemiyordu..
Ben sevinçten ''Kıymetlimiss,kıymetlimisss'' diye bir o yana bir bu yana hoplarken fazla ileri gitmişim. Kendimi düşerken buldum. Hiç önemi yoktu ki ölümün. Yüzüğü ben almıştım. O benimdi artık..


Kendimi alevlerin içinde buldum.. Vücudum yanıyordu ama bunun bir önemi yoktu. Yüzük elimdeydi. Bu şekilde ölmek iyi değildi ama yüzükle beraber ölmek beni onurlandırdı..
Her şey bitti.. Mordor düştü.. Her şey yıkıldı..  Kötülükler yok oldu.. İyilik uzun bir süre hakimliğini korudu.. Bu hale geleceğimi nerden bilebilirdim ki ?

You Might Also Like

25 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. @LieLLA
    Bunu beğeni olarak kabul ediyorum Liella :)

    YanıtlaSil
  2. @Rory
    Böyle dediğine göre beğendin o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. en çok frodo dan alınmaya çalışılan yüzük bölümünü sevdim! süper yahu çok eğlenceli bu yazıların:)
    Ve bir de wow demeden olmaz:P

    YanıtlaSil
  4. @Mia Wallace
    Teşekkür ederi Mia.. Beğenmene sevindim :D Doğaçlama oldu bu yazı.. Kendiliğinden gelişti yani.. :)

    YanıtlaSil
  5. yüzüklerin efendisi serisini 24 kez izlemiş biri olarak çok beğendim :D

    YanıtlaSil
  6. @Çariçe ve @Mavi Adam bloguma hoş geldiniz :) Sizi burada görmek beni sevindirdi :)

    @Çariçe
    Sahi, 24 kez izledin mi :D Ben o kadar izleyemezdim valla.. Teşekkür ederim.. :)

    @Mavi Adam
    Trajikomik Fantastic yaratmaya çalıştım kendimce.. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Devamı ne zaman ;) Başka bi karakterle ;)

    YanıtlaSil
  8. @8ex-en8
    İsteyenler çok olursa başka karakterle de yazarım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  9. babamlar hastası olduğu için. vizyona girdiği günden beri onlar ayda bi izler. ben arada gene :D

    YanıtlaSil
  10. @Çariçe
    Çok şanslısın bu konuda :D Ben de arada izliyorum. :)

    YanıtlaSil
  11. karekter anlatımı güzel seneryolarada başla :D

    YanıtlaSil
  12. @Emreabf
    Teşekkür ederim. Senaryo konusunda başarılı olamayabilirim :D

    YanıtlaSil
  13. vine çürüğü mimlendin:)

    http://pudratozu.blogspot.com/2010/11/mim-kitaplara-dair-aldgm-en-enteresan.html

    YanıtlaSil
  14. @tarih84
    Bakıyorum hemen.. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. Smigol!I love the King of the ring!
    HI!
    my name's martina and I'd like you visit my blog!and if you like it...follow me!I wait you and your tips...kiss kiss ^

    YanıtlaSil
  16. @la mi
    Hi, Nice to meet yo Martina. Thank you so much. I visit your blog. But I don't like fashion blogs.. Thank you for comment :)

    YanıtlaSil
  17. gollumun ağzından yüzüklerin efendisi! süper olmuş :))

    YanıtlaSil
  18. @Zennube
    Kimleri görüyorum böyle :) Hoşgeldin Zennube.
    Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. :)

    YanıtlaSil
  19. Yüsssüükk, efendimissssss:D Bayıldım yazıya, harika:)

    YanıtlaSil
  20. @JG~
    Bloguma hoş geldin :)
    Teşekkür ederim.. Doğaçlama bir yazı yazmaya çalıştım işte.. :D

    YanıtlaSil
  21. Bu postu okumayı çok seviyorum, canım sıkıldıkça okuyorum, sonra gidip yüzüklerin efendisi serisini seyrediyorum sıkılmadan..

    YanıtlaSil
  22. ya yüzüklerin efendisine bayılırım ben ve bu yazın kesinlikle çok eğlenceli! :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe