Neden Fomspring hesabım yok?

Pazar, Kasım 21, 2010

Çoğu blog yazarının formspring hesabı var. Gezdiğim çoğu blogların hemen hepsinde var sanırım. Bazı arkadaşlarım ''Senin niye hesabın yok yea'' gibi sorular soruyorlar bana. Açıkçası ben bu durumu bir ihtiyaç olarak görmüyorum. Yani bir erkeğe ne sorabilirsiniz ki? Bayanlara genelde daha fazla sorular yöneltilir. Bunu siz de fark etmişsiniz herhalde. İnternetin getirdiği bu yenilik bana anlamsız geldi. Zaten senin MSN, Facebook ve Twitter hesabın var. Daha niye formspring hesabı alıyorsun ki? İhtiyacın mı var? O değil de bayanları bu sayede çok rahatsız edenler oluyor. Gözümden hiçbir halt kaçmaz.
Abazaların anonim sıfatıyla kamufle olmasını fark etmediniz mi yoksa? Ben çok karşılaştım bu duruma. Kız arkadaşlarım sürekli dert yanıyorlar bu konuda. Abicim madem rahatsız oluyorsun niye açıyorsun? Abazalarla uğraşmak hoş bir durum mu şimdi? Adam gibi soru soranlar da var. Onlara bayılıyorum işte. Hiçbir şekilde insanı rahatsız etmeyen, amacı sadece sorduğu soruya cevap isteyen anonimler gözüme girdi. Ama abazalara karşı nefret doluyum. Hiçbir insana böyle yapılmamalı. Kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma diye dememişler boşuna.
''Bana verir misin? , Geçen gün seni kadıköyde gördüm.Çok güzeldin, Hepsi senin mi anam, yerim seni vs.. '' gibi iğrenç cümlelerle karşı karşıya kalmıyor musunuz?
Ya bana ne soru soracaklar ki? Facebook ve twitter hesabım boşuna mı var? Bana soran orada da sorar yani. Anonimlerle uğraşmaktan daha iyi. En azından kime cevap vereceğini biliyor insan. Bu konuda katıyım sanırım. Formspring hesabı almayacağım kendime. Şimdi bazı sorunlu insanlar bana bu yolla bulaşacak ve benim sinir kat sayımı arttıracak. Bunun olma ihtimali %98,2 sanırım.
Nefret edilesi bir insan olmadım ama bazıları beni pek sevmiyor. İşte benim de bahsettiğim bazılar kümesi. Onlar beni sinirlendirmek için ellerinden geleni yapacaklar biliyorum. Ben de sinirlenip,onlara küfür ederim. Ha, bunun için hesap almaya ne gerek var söyler misin?
Adam gibi soru sorana her zaman cevap verirdim.. Ama boş boş soru soranlarla vaktimi harcayamam açıkçası.
Hem formspring olmadan önce ne yapıyordu insanlar çok merak ediyorum? Sanırım etrafımdaki çoğu insan anonimler tarafından rahatsız edilmekte. Bu nedenle bu yazıyı yazmak istedim..
Dediğim gibi, benim lafım o abaza insanlara. Seviyesizliklerini bu şekilde belli etmelerine hiç gerek yok bence. Bir ihtiyaç haline geldi sanırım şu formspring olayı. Valla benim ihtiyacım yok çok şükür. Soru soranlar ister burda, ister twitterda, ister facebook'ta soruyorlar. Ben de keyifle cevap veriyorum. İçim bu konuda çok rahat yani.
Bana hak verenler veya benim gibi düşünmeyenler olabilir. Saygı duyuyorum bu duruma. Herkesin kendine göre düşüncesi var öyle değil mi?
Sevgilisi olan bir bayanı düşünün. Hesabı var. Ona sorular soruyorlar. Erkek arkadaşına hakaret eden anonimlerden tutun, cinsel içerikli sorulara kadar çeşitli sorular sorarlar.. Ee bu durumda erkek arkadaşı sinirlenmez mi? Sinirlenir valla.. Çok sinirlenir hem de..
Bayan da otomatik olarak kapatır hesabını. Eğer kapatmazsa ilişkilerinde sorun yaşamaya devam ederlerdi diye düşünüyorum. İlişkide sorun yaşanması, bayan ve erkeğin mutsuz olmasına sebep olurdu.. Çözüm olarak hesabın kapatılması gerekiyordu. Ve çözüm onlara huzuru getirdi..
Bence hesap mesap almayın.. Kafanız rahat olur. Hem ona ayıracağınız vakti kitap okuyarak harcayabilirsiniz. Bu sizin bileceğiniz iş tabii, benim nacizane fikrimdir bu.
Hem kim sorunlu anonimlerle uğraşmak ister ki? Hiçbir insan rahatsız edilmekten hoşlanmaz. Ben öyle biliyorum.
Yani birinin sana kalkıpta ''Yatakta başarılı mısın? , sen tam bir sürtüksün vs.'' gibi cümleler sarf etmesi hoşuna gider mi? Asla gitmez.. Ee o zaman bu sorunlu anonimlerle uğraşmaktan vazgeç. Kafan rahat olur en azından.. Erkekler için aynı durum geçerli mi bilmiyorum. Bildiğim kadarıyla kadınlara göre daha az soru soruluyor hemcinslerime..
Sinirlerinin bozulmasını istemiyorsan hesap alma.. Sana soru soranlar zaten twitter,mail yoluyla veya başka bir yolla soru sorar. İlla hayatında fomrspring olması gerekmiyor yani..
Hesap almayacağım, almayı da düşünmüyorum.. Formspringsiz hayat daha güzel bence. Bir yanım eksik hissetmiyorum. Böyle olmasından daha memnunum.. Bu sayede kendime ve sizlere daha çok vakit ayırıyorum. Ne güzel dimi?
..
Yeni ziyaretçilerim gelmiş. Hepiniz bloguma hoş geldiniz. İyi ki geldiniz. Beni mutlu ettiniz ya allahta sizi mutlu etsin. Hepinize çok teşekkür ederim.. Bu sayıya kadar ulaşacağım aklıma bile gelmezdi.. ''Kim seni napsın lan mal'' derdim kendime.. Artık demiyorum.. Siz varsınız çünkü.. Kendime olan özgüvenim arttı valla. Hayat gözüme daha anlamlı gözüktü sayenizde.. Ve söylemeden edemedim.. Sizi çok seviyor Kolalı Jelibonunuz.. ♥

You Might Also Like

19 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. evet bak mesela bana biir kere birisi asıldı ama direkt sildim tabi boş içerikli soruları
    ama bak mesela son soru soran bir anonim var adam(yada kadın) sanatla felsefeyle ilgili sordu heh işte öyle anonimler baş tacı mertcim :)

    YanıtlaSil
  2. @çizer(drawer)
    Silmekle iyi yapmışsın..
    Bak felsefeyle sanatla soru soranlar hiç rahatsız ettiler mi seni?Etmediler. İşte ben onları severim Özgecim :)

    YanıtlaSil
  3. :)) Aslında Formspring'n yararı oluyor mesela kimi bloggerlar ile sürekli soru-cevap halindesin sanki yanındaymış gibi. Ama bizim yavrum Türk halkı her iletişim aracını farklı açıdan algıladıkları için ya dediğin gibi 'sarkma' söz konusu oluyor ya da insanlara gelişi güzel 'kişiliksizce' hakaretlerde bulunuluyor!
    Ve biz sosyal ağ denilince kimliksiz yapılan eylemlerle 'kişiliksizliğimize' anonim ismini verip atıp tutmakta mangalda kül bırakmıyoruz.
    Gerçekten çok güzel bir yazı olmuş, benim de formspring'm yok,tanımadığım insanlardan haklı-haksız içten-fesat hakaret yemeye niyetim yok! :)

    hahah içimi döktüm gibi oldu.. :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. :) Veren eli herkes öper misali:) Bunu açan insan herşeyi göz önüne almalı demi:) yazı güzelmiş düşüncene sağlık:)
    ukalastar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Byanların hoşuna gidio da ondan ;)

    YanıtlaSil
  6. Bende heveslenip almistim ama asiri slKldm. Ugrasmiyorum artik en iyisini yapmisin almamakla:)

    YanıtlaSil
  7. @yasemin k.
    İyi ki almamışsın. İyi yapmışsın valla. :) Teşekkür ederim.. :)

    @Ukala Star
    Evet haklısın, her şeyi göze almak gerek.Riskli bir şey şu formspring olayı.. Teşekkür ederim :)

    @8ex-en8
    Bu durumu hoş karşılayan da var rahatsız olan da :)

    @Celly
    Bak gördün mü bi işe yaramamış işte.. Almasaydın keşke. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Çoğunlugun hoşuna gidiyo sanki değil mi..? Neyse ben susayım :)

    YanıtlaSil
  9. @8ex-en8
    Ben bu olaya hoşuna giden kız arkadaşıma hiç rastlamadım açıkçası. Ondan dedim. Susmana gerek yok ki. Özgürce fikrini söyleyebilirsin :)

    YanıtlaSil
  10. ben bu ara nedense Facebook'tan soğudum. geçen gün saçma sapan bi şey oldu, kapatıverdim. ohh şimdi kafam daha rahat yemin ederim.

    YanıtlaSil
  11. yazın baştan sona haklılıklarla dolu da bu hesabı açan kişiler baştan bu durumlara hazırlıklı olmalılar ve de şaşırmamalılar.10 gün bile olmadı twitter açalı o da bloğum için, facebook, twitter, blog adıan açtığım ve açtığım günden beri şoklarda olduğum iletişim araçları.bireysel birşeyle karşılaşmadım ama takip ettiğim kişilere yazılanlar azımı açıkta bıraktı.Biliyordum bunların olabileceğini hatat belkide bir gün benim bile başıma gelebilirdi, seçilmiş dokunulmaz değiliz sonuçta.ama şaşırsamda bunların olacağıan dair hazırlıklıydım.boş şikayetler bunlar diyorum.2 hesap bile fazla bana göre,bazı blogları açtığımda o kadar çok bağlantı oluyorki neye uğradığımı şaşırıyorum.en doğal olanı yorum bırakacak linki bile zor seçiyorum bağlantılar şenliği içinde.biraz bu işler abartıldı mı ne?
    kolalı jelibon/ vişne çürüğü ne kadar bağlantı o kadar sorun, açmamakla bence iyi yapmaktasın.

    YanıtlaSil
  12. @Burcu.
    Bak ne güzel kafan rahat işte.. Sıkıntı çekmiyorsun. Kafana takmıyorsun.. Senin adına sevindim :)

    @Tarih84
    Yorumun için sana teşekkür ederim.. Kesinlikle haklısın. Bir blogda Fazla bağlantı olunca insan ne yapacağını şaşırıyor tabii.. Aslında bakarsanız bu formspring bir gereklilik haline geldi. Formspring hesabın olmalı mantığıyla hareket ediyorlar bazıları. Kendileri bilir tabii. Ondan öyle bağlantılar karışık oluyor.. Teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  13. Msn, facebook hele de blog.. Hepsine ayrı zaman ayırmak lazım. Tamam şuan hem blogum hem msn'im hem facebook'um açık, hepsine yetişmek olası. Ama f.s olsa bir de ona bakacağım, twitter'a zaten yetişemem herhalde. Ne bileyim, şu an bana da gereksiz geliyor.

    YanıtlaSil
  14. @Francesca Mckennitt
    Hangi birine vakit ayıracağını şaşırıyor insan işte. Kesinlikle gereksiz geliyor bana. Ama insanların tercihlerine karışamam ki.. Yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. Kolalı jelibonu da çok severim var yaaa:D eheh
    bu arada bayanlara daha çok soru soruluyor diyorsun ama bana soru soran yok! Yok bana bir allahın kulu soru sormuyor:D tü allah cezalarını versin :D

    YanıtlaSil
  16. @girl with the red balloon
    Ben de severim kolalı jelibonu. Sevilmez mi ya o leziz şey :D
    Sen istisnasın o zaman Kırmızı balonlum. Aman bırak sormasınlar ya. Abazalarla uğraşmıyorsun işte. Kafan rahat. Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  17. Çirkin sorulara cevap vermek zorunda değilsin ki. Bu yüzden bence orta da bir sorun yok. Hoş değil tabi ki ama silersin olur biter...

    Ayrıca orada bir hesabının olmaması gayet mantıklı. Onca şey kullanıyorsun, bu da eksik kalsın...

    YanıtlaSil
  18. @vA_nıLLa
    Yani allahtan soru silme özelliği var. Yoksa olaylar kötü olabilirdi. Kesinlikle öyle. Hangi birine yetişeceğimi şaşırıyorum.. :)

    @Rory
    Bakıyorum hemen.. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe