PuCCa Mucizesi..

Pazar, Kasım 07, 2010



Hayran Oldum  ♥
Son zamanlarda manevi yönüm hiç iyi değil.. Sürekli bir burukluk var üzerimde.. Kendimi odaklayamıyorum bir şeylere.. Nedenini daha sonra anlatıcam ben size..
Vişne Çürüğü bugün rahat durmadı yerinde.. Dünya'nın öbür ucuna,Tüyap'a gitti.. Gelin size oraya giderken neler yaşadığımı anlatayım.. Şimdi önceki gece gözüme hiç uyku girmedi.. ''Acaba nasıl olucak?, PuCCa gerçekten hayal ettiğim gibi iyi biri mi?'' gibi soruları kendi kendime sordum.. Öyle gözümü tavana dikmiş bunları düşünürken yarın yaşayacağım mutluluk aklıma geldi ve ''Yat zıbar lan'' dedim kendime..
Sabahın köründe kalktım.. Uykusuzluk tavan yapmış. Gözlerim şişmiş.. Ama direndim sabahın verdiği o soğukluğa.. Bir güzel kahvaltı yaptıktan sonra babamla yola koyulduk.. Allaam bu adamla bir yere gitmek işkence gibi!! Aslında bakarsanız benimle fuara gelecek bir alllahın kulunu bulamadım.. Hepsi mırın kırın etti. ''Bak PuCCa'dan imza alcaz kızım, herkese nasip olmaz'' gibi sözlerle gaza getiriyorum arkadaşımı.. ''Bana çok saçma geliyor,istemiyorum Mert'' demesin mi? Tamam dedim, moralim bozuk bi halde eve geldim..
 Babam normalde benimle gelmek istemedi.. Kitap okumaktan nefret eder.. Kitap fuarı onun için azap gibi bir şey.. ''ben gelmek istemiyorum,ne işim var!'' gibi serzenişlerde bulundu. Ama benim tatlı dilim onu ikna etti.. Keşke tek başıma gitseydim diyorum..
Çektiğim eziyetleri görseydiniz bana hak verirdiniz..
Taksime ulaştık.. Sıraya girdik. Anaam o ne sıra öyle. Sanırsınız ki fırından taze ekmek almak için kuyruğa girmişler.. O derece kalabalık var yani.. Servisler geldi. Bindik biz..
Yanımda kulaklığım ve telefonum olmasaydı o yol bana zindan olurdu.. Açtım müziği son ses dinledim.. Öyle iyi geldi ki anlatamam.. Ama bi yandan da içim burkuldu. Çoğu insan arkadaşıyla gelmişti.  Bense kitaplardan nefret eden bir babayla gitmiştim oraya.. Arkadaşlarımın yanımda olmasını öyle çok isterdim ki..
Yolculuğumuz rahat geçti.. Keyif aldım diyebilirim.. Saat 11:11. Tüyap'a vardık.
Girişimizi yaptık.. Ne tarafa gitsek diye düşündük. Sonra ben Okuyan Us yayının hangi salonda olduğunu panoda aradım.. 3.salondaymış. Orada 6-7 tane salon var sanırım. Ve çok büyükler.. Babam ''Burda çok güzel halay çekilir ''dedi.. ''Tee allam sabır ver bana lütfen'' dedim içimden.. Standı buldum. İnceliyorum gizli gizli. Bi baktım Samihazinses karşımda.. Bıyıklarıyla ben burdayım imajını veriyor.. Gözlükleri çok güzeldi. Kitaplarını imzaladı sevdikleri için.. Onu yakından görmek şahane bir şeydi. Kitabı yanımda olsaydı imzalatacaktım.. Bakıştık bayağı.. Konuşmadık.. Babama o kadar ısrar ettim. Kitabı alalım diye almadı.. Gerek yok dedi.. Sinirliydim bugün..
Neyse, salonu dolaşmaya başladık.. O kadar çok yayın var ki hangisini inceleyeceğimi şaşırdım. Bi de kalabalık. Çekilmiyor valla.
-Baba şunu alalım mı?
-Hayır,paramız yok.. Ne gereği var? Öss var önünde. Bırak şu kitapları
-Ama baba 12 lira. Çok değil ki!
-Bi gün şu kitaplar yüzünden delireceksin sen.. dedi ve ben öffleye püffleye standı dolaşmaya devam ettim. Topu topu 2 kitap alabildim sadece.. Memlekete gideceği için çok fazla para harcamak istememiş beyefendi.. Bi kitabı bana çok görüyor valla..
Bir sürü yazar gördüm orada. Canan Tan'ı gördüm mesela. Ne duru bir güzelliği var öyle.. Bütün kitaplarını okudum.. Hepsi de şahane.. İmzalayacak kitabım olmadığı için kenara geçip hayran hayran izledim onun gülümsemesini..
İclal Aydın vardı.. Arkadaşım önceki gün aradı beni. İclal Aydın varmış yarın.Haberin olsun dedi. Bekleyecektim İclali,ama sagolsun babam bırakmadı o vakte kadar beni..
Arkadalarda da yazarlar vardı.. Kimse kuyruğa girmemişti onlar için. Garibanlar bir başına birilerinin gelmelerini bekliyorlardı.. Üzüldüm onlara.. Bu Fuarda her çeşit kitap mevcut. En sağcı kitaplardan, en solcu kitaplara kadar. Hepsi harmanlanmış resmen..
Test kitabı falan da alamadım hani.. Evde dolu kitabım varmış.. Yalaan. Çoğu çözülmüş test kitaplarımın.. Yeni kaynaklara ihtiyacımın olduğunu belirttim ama burun kıvırdı babam. Şu cimriliğinden nefret ediyorum.. Ben çocuğuma asla böyle birşey yapmayacağım..


İşte bu yazıyı görünce heyecanlandım.. Beklediğim an sonunda gelmişti.. PuCCaya özür borcum vardı. Blogmania editörü onun hakkında bir yazı yazmış.. Ben de yorum yapmıştım.Şu gölgesinin görünmesi durumuna''Saçma olmuş,onu bilen google amca sayesinde biliyor''demişim.
Buna üzülmüş tabi.. Kendime küfür ettim resmen. Hakkatan öküzüm yahu. İmza gününe gitmemim asıl nedeni buydu aslında.. Paravanın arkasındaydı.. Yüzü görünüyordu. Yüzü o kadar güzel görünüyordu ki paravanda anlatamam.. Etkilendim açıkçası.. Otobüslere her bindiğimde bazı bayanlara ''Bak bu PuCCa'dır olum, ya da şu pembe saçlı olan siminya mı acaba lan?'' gibi sorular sorarım kendime.. Sürekli birilerini onlara benzetirim.. Mesela bugün bindiğim otobüste siminyaya benzeyen biri vardı.. Hayal kuruyorum mal mal.. ''Siminya ile birlikte aynı otobüsle fuara gidiyorum lan.Benden mutlusu olamaz''diyorum ama boşa diyorum. Siminya Ankara'da yaşıyor. Ne işi var Fuarda?
PuCCa'nın bi bayan arkadaşı var. Çok tatlı birisine benziyordu.. Konuşkan biriydi..
Neyse herkes imzalattırıyor kitaplarını tek tek.. Sıra bana geldi. Yardımcısı ''Vay bi erkek var''dedi.. Kitabı alttan uzattım PuCCa'ya.. Allahım en heyecanlı anlardı benim için. Yardımcısına;
 ''Ben Vişne Çürüğü..O beni tanır.'' dedim.. PuCCa'nın sesi o kadar güzel ki anlatamam.. Tatlı,böyle yanaklarını mincirilecek küçük kızların sesi gibi.. Bayıldım doğrusu.
''Senden Özür dilerim PuCCa,seni çok seviyorum''dedim..
O da ''Asıl ben özür dilerim''dedi.. ''Estagfurullah''dedim utangaç bir sesle.. Ve elimi tuttu.. Oha dedim.. Benden mutlusu olamaz.
O kadar sevindim ki anlatamam.. Elimi tuttu, ''ben de seni seviyorum''dedi.. Bir kere daha sevdim onu.. Sonra kitabımı imzaladı..



Yandaki resimde kitabıma attığı şahane imzayı ve öpücüğü görüyorsunuz.. Öpücüklü bi imza isterim dedim.. Kitabı imzaladıktan sonra bana verdi.'' Çok teşekkür ederim,seni seviyorum''dedim ve ayrıldım oradan. Babam memnun değil halinden.
''Bunun için mi getirdin beni buralara'' dedi. Baba biraz buna saygı duyar mısın? Sana saçma gelebilir ama ben çok seviyorum.. Bu sence önemli değil mi?
dedim. İçimdeki PuCCa aşkı ortaya çıktı resmen..
Yemek yedirtmedi bana biliyor musunuz? Kuru bir simit aldı.. Hastaydım zaten.. Griptim.. Mc'e gidelim dedim. Olmaz,evde yeriz dedi.. Hay evine bitler saldırı düzenlesin dedim içimden kızgınlıkla..
Kuru Simiti dişimle parçalayıp yedim. Yolda yine müzik dinledim.. Eve geldiğimde annem benim için çok sevinmişti.. Aferim benim oğluma dedi mutlu bir sesle.. Ben de kocaman sarıldım ona..
Sanırım PuCCa'ya aşık oldum ben..İtiraf ediyorum beni etkiledi. Bir gün onu yakından göreceğim,işte o zaman ona aşık olduğumu söyleyeceğim.. Evleneceği erkeği şimdiden kıskanmaya başladım haberiniz olsun..
Aç kaldım ama olsun, PuCCa ve Sami için değerdi..Benim için çifte bayramdı bugün... Hem PuCCa'dan öpücüklü imza aldım, hem de samiyi gördüm.. Daha ne olsun :)

You Might Also Like

27 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Çok şirin bi yazı olmuş yaa (:
    Pucca duy Vişne Çürüğü'nü (:

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı senden beklemezdim brütüs. :D

    YanıtlaSil
  3. @girl with the red balloon
    Teşekkür ederim :)Sesime kulak versin bana yeter :)

    @LieLLa
    Niye beklemezdin liella. :D Mis gibi yazmışım,döktürmüşüm,aşık olmuşum. Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  4. vişne çürüğü! Öncelikle gerçekten babanı kınadım bari bir yemek yedirseydi yahu:)
    Sonra Pucca'yla ilgili gelişmelere çok sevindim aşkınız daim olsun :D
    Ve beni tanımamasına, seni tanıyıp vişne çürüğü diye bar bar bağırmadan rezil olmadan ordan ayrılmana sinir oldum:P
    Süpermiş!

    YanıtlaSil
  5. @Mia Wallace
    Blogumda kimleri görüyorum böyle :) Hoş geldin Mia :)
    Yedirtmedi ki yemek.. Aç kaldım valla. Sagol ama benimkisi hep platonik oluyo :D
    Sana demiştim ben Mia,beni tanıyacaktır diye. Yanılmamışım :) Teşekkür ederim.. Her daim burada olman dileğiyle.. :)

    YanıtlaSil
  6. Ya bari sen yapma be hafız...

    Bi ben mi begenmiorum bu dişleği anlamıyorum :(

    YanıtlaSil
  7. @8ex-en8
    Sanırım seninle alakalı bu durum abicim..
    Yakından görünce güzelliği gözünü kamaştırıyor.. Dişlek falan deme.Onun elinde olan bir şey değil ki :)

    YanıtlaSil
  8. çok şanslısın onu belirtmeliyim önce :)

    bu arada bu postla pucca'ya olan merakım daha da arttı (:

    YanıtlaSil
  9. @margit
    Merakın arttıkça onun gizemi daha bir güzelleşiyor.. işin en güzel yanı bu bence :)
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. ahah süper ya bayıldım imzalı kitabına =)
    bir de, sanırım belli modeldeki babalar hep öyle oluyor =)
    şahsen benimki 1956 model =P

    YanıtlaSil
  11. @Tuba
    Teşekkür ederim..:) Kitabı gözümün önünden ayırmıyorum.. :)
    Sorma yahu. Benim babamda o modelden sanırım.. Bunlar hiç değişmeyecek sanırım :P

    YanıtlaSil
  12. kırmızı öpücük iyi olmuş valla

    YanıtlaSil
  13. hacı aynen ya sende bu kalp olaylarına imza olaylarına girmişsin ya ne diyim ben sana Mert? :)
    ve hayır hayır tek senin baban değil o tarz olanlar :) ve bak gördün mü dostluğun önemini tüyap'a gidecek insan bulamamışsın :P vay be dostluk işte.. .kimse bana gel kitap fuarına gidelimde demedi,yine yazım aklıma geldi :P ve bu arada blogda son yayınladığım beni özleyen arkadaşın beni özleme sebebi benim istediğim sebepler değil ve kırk yılda bir Bahçelievler'e geliyorum diyorum,kız "eee?" diyor, beni evine çağırmıyor ya da buluşalım özledim lafı etmiyor,görüşebilsek keşke'yi bile çıtlatmıyor,bırak yemişim öyle dostu.

    YanıtlaSil
  14. PuCCa kim ya ?
    ( yuhh ohaaa sesleri ve ayaklardan çıkarılan çoraplar bana fırlatılmak üzre hazırlanıyor dimi )

    YanıtlaSil
  15. @Lillysnone
    İmzanın en güzel yanı oydu zaten :)

    @çizimdefterinin çizeri
    Bak bunda haklısın Özge.. Arkadaşının seni ihmal etmesi çok yanlış. Beni çoğu arkadaşım ihmal ediyor.. Seni çok iyi anlıyorum. Ve benim de dostluğa olan inancım kayboldu artık..

    @Li'l iL
    Abicim blog yazıyorsan PuCCa'yı az buçukta olsa bilmen gerekir diye düşünüyorum.. Kitabını da mı görmedin ey li'l il.. :D

    @Pilli Petro
    Yazıyı beğendin sanırım :)

    YanıtlaSil
  16. biliyorum yahu şaka yaptım.. (mümkünmü yok pucca'yı bilmemek, lakin sevmiyorum)
    aslında şunun için yorum bırakıyorum dostum aha da şu an, nolur şu kelime doğrulamayı kaldır lütfen ya.
    not: siminya'nın saçları pembe değil :) ayrıca huzurunuzda bir kez daha blogumu açtığı, temalar zartlar zurtlar html kodları ile boğuştuğu için kendisine tekrar teşekkür ediyorum. canımdır benim pek bi severim. siminya'mı pucca'mı.. ee tabiki siminya :)

    YanıtlaSil
  17. @Li'l iL
    Şakacısın abicim..:D Kaldırdım hemencecik.. Yorumun için teşekkür ederim :)
    Siminyanın saçları pembe gibi geldi bana. Yanılıyor olabilirim tabiki :)
    Siminyayı,PuCCa'yı ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Pucca hayranlığını Orhan Pamuk'a olan hayranlığımla açıklayabilirim ancak. Garip ama değişik bişi...

    YanıtlaSil
  19. @Mavi Balon
    Evet, etkileyici oluyorlar..İnsan kendini başka birinde buluyor sanki.. :)

    YanıtlaSil
  20. çok tatlısın bir hayranlık böyle tatlı anlatılır.

    YanıtlaSil
  21. @idikodes
    Teşekkür ederim.. Beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  22. Çok şirin bir yazı olmuş. çok güzel anlatmışşın kendini :)

    YanıtlaSil
  23. aynen ben yemin ederim ki sen yine imzanı doğru düzgünalıp konuşabilmişsin ben onuda yapamadım :) heyecandan artık ne dedim bilmem rezilliikti :)

    YanıtlaSil
  24. @Üsturupsuz Yazar
    No, She must be live.. Death is very wrong..

    @Bety
    Çok teşekkür ederim.. Beğenmene sevindim :)

    @Kirmizikedi
    Keşke sen de konuşssaydın. Heyecanlandım ben de tabii ama heyecanımı yendim. İnşallah sen de konuşabilirsin onunla.. Teşekkür ederim yorum için :)

    YanıtlaSil
  25. Sanki beni yazmışsın..etkilendim :)) keşke puccadan bir imzam olsa yahu, başka bir şey istemiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe