Sahne Senin Mim..

Pazartesi, Kasım 22, 2010



   Günüm kötü geçti. Sabah uyanamadım.Alarm zangır zangır çalarken ben rüyalar aleminde fink atıyordum. Neyse ki okula geç kalmadım.. Eve geldim, bi baktım Rory beni mimlemiş.. Bir sevindim ki anlatamam. Hiç beklemiyordum valla mimlenmeyi. Ona teşekkür ederim.
Bu Mim soru - Cevap şeklinde oluşuyor. Bazı Blog yazarları yazmış. Baktım hemencecik. Güzel şeyler ortaya çıkarmışlar.. Gelelim soru ve cevaplarımıza..
1- En sevdiğiniz kelime: Mutluluk. Çünkü mutlu olmadığım zamanlarda bu kelimeyi dilime dolarım. Mutluluk gel beni bul, mutluluk nerdesin? Yine saklandın bir yerlere derdim odamda ağlarken.. Çoğu zaman kullanırım bu kelimeyi. Pozitif bir enerji veriyor insana doğrusu..
2- En nefret ettiğiniz kelime: Aga,Panpa, Aşkitom kelimeleri. Aga kelimesi ağıza yakışmıyor bence. Panpa ve aşkitom kelimeleri çok yapmacık. Hele aşkitom vıcık vıcık bir yapmacıklık kokuyor sanki.'' Aşkitom şu elbiseyi bana alır mısın? Lütfen aşkitom ^_^'' diyen bir bayana yaklaşmamak gerekir. Ne isteyeceği hiç belli olmaz valla.
3- Sizi ne heyecanlandırır: Sınav notlarının açıklanması, Kürsüye çıkıp şiir okumak, telefonuma yeni gelen mesajlar, twittera gelen follow istekleri, bloguma gelen ziyaretçiler diye uzar gider bu. Sınav notlarının açıklanacağı sırada kalbim güm güm atar. Yani abartmıyorum bu durumu. İsmim ve notum söylendikten sonra heyecanım balon misalı fıss diye sönüyor. Kürsüde bir şey okumak işkence gibi. Onca insan seni izliyor. Heyecanlanmamak mümkün mü?
4- Heyecanınızı ne öldürür: Bir şey yaptığım sırada o şeyden dalga geçen insanlar benim heyecanımı öldürür. Adeta heyecanım toz duman olur. Mesela bugün Hoca, bir paragraf okutturdu bana. Ben de uzun bir tatilin ardından kitaptan bir şey okuyacağım için heyecanlandım. Birkaç kelimeyi söyleyemedim. Kelimeler yabancı kökenliydi. Söylerken zorlanınca gülme sesleri geldi. Sinirim tepeme çıktı. Başlangıçta heyecan hali, yerini sinire bıraktı. İlgilendiğim insanların benimle ilgilenmemesi yaşama heyecanımı öldürür. Kendimi çok değersiz hissederim..
5- En sevdiğiniz ses: En sevdiğim ses penceremi açtığım anda duyduğum yağmur sesi, dışarıya çıktığım anda hissettiğim rüzgar sesi, Çello sesi.. Rüzgarın sesi mi olur lan? demeyin. Hissederseniz rüzgarı, sesini de duyabilirsiniz. Ayrıca Çelloya bayılırım. Ondan çıkan eşsiz sesleri her zaman dinlerim..
6- Nefret ettiğiniz ses: Elektrik süpürgesinin sesi, geğirme sesi, korna sesleri.. Elektrik Süpürgelerinin bana karşı düşmanlığı var. Abi ne zaman güzel bir şarkı dinlesem gelip içine ediyorlar. Sinir oluyorum valla. Geğirme seslerine kıl oluyor. Öyle gösteriş yapa yapa olmaz bu iş. İtici olmaktan başka hiçbir halta yaramıyor şu geğirme sesi. Rahatlıyor miden tamam ama başkalarını rahatsız ediyorsun be abicim..
7- Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Cevap veriyorum Doktorluk. Gerçekten çok zor bir meslek. Yani ameliyatlarda telaştan hastamı kaybedebilirim. Hem ben kan görmeye dayanamam. Doktorluk bana göre değil yahu.
8- Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Işınlanma ve Akıl okuma yetenekleri. 2 yetenek bana yeter. Işınlanmayı isterdim çünkü o kadar tembelim ki su içmeye dahi gidemem mutfağa. Okula ışınlanarak gitmek süper oldu. Yollarda çile çekmezdim be! Akıl okumayı isterdim. Şahane olurdu. Kim ne düşünüyor diye öğrenip ona göre davranırdım insanlara.. Ne güzel olurdu şunlar olsaydı..
9- Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Harry Potter. Büyü falan yapardım. Hayatımı yaşardım valla. Alnımda iz olurdu. Büyüleri de öğrenirdim. Şahane olurdu valla. Düşünsene bi akşam Pencereni açıyorsun ve karşında ben varım. Süpürgemle'' Merabaa, naber muggle '' diyormuşum. Ne eğlenceli olurdu.
10- Nerede yaşamak isterdiniz: İzmir'de yaşamak isterdim. Deniz var mis gibi. İnsanları güzel, sevecen. Yaşanılası yer kıvamında işte, daha ne olsun.. İzmir dışında Japonyada yaşamak isterdim. Gözlerimi çekik gözlü yapardım. Karışırdım insanların arasına. Bilim ve Teknolojik gelişmeler sayesinde hayat orada daha rahat bence. Rahatıma düşkünüm. Huyum kurusun

11- En önemli kusurunuz: Sanırım en
Önemli kusurum alınganlığım ve İnsanları kendim gibi sanmam. Alıngan olmayı tercih etmiyorum çoğu zaman. Ama an geliyor alıngalığım ağır basıyor.. İnsanları kendim gibi iyi niyetli sanıyorum. Bu konuda beni yanıltan arkadaşlarım olmuştu. Ondan diyorum bunu. Kimseyi kendin gibi sanma arkadaş, üzülen sen olursun bak..
12- Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: Gevezeliğim. İnsanlarla konuşmayı, onları dinlemeyi severim. Çoğu zaman konuşurum. Bu durum yüzünden kafası kazan gibi olan arkadaşlarım var. Hem geveze olmak bana gör iyi bir şey. Düşüncelerini paylaşıyorsun işte. Oh mis.
13- Kahramanınız kim: Kesinlikle Zeyna. Kendisine hayranım, bayılıyorum.. O nasıl bir güzelliktir, nası bir kahramanlıktır. Beni benden alır. Kahramanıma aşığım. O kılıcıyle düşmanları yenerdi bir güzel. Ah, aklıma geldi yine. Bir kez daha sevdim onu..
14- En çok kullandığınız kötü kelime: Sanırım en çok sürtük, Motor ve embesil kelimesini kullanıyorum. Herkese söylemem bunu. Sıra arkadaşımla birbirimize böyle şeyler deriz. Yani aramızdaki şakalaşma gibi birşey. O bana embesil der, ben ona motor derim. Saygısızca davranmayız. Kedi köpek gibi didişiriz ama severiz birbirimizi. Kötü niyet taşımayız birbirimize karşı. Laftır bu sadece. Önemsemeyiz pek.. Öyle yani..
15- Şu anki ruh haliniz: Üzgün ve Yorgun.. Üzgünüm çünkü Öss konusunda motivasyonum azaltı. Kazanmayacağım diye üzülüyorum. Ama bu duruma son verip, test kitaplarıma sarıldım. Yorgunum çünkü okuldan eve gelene kadar otobüste ayaktaydım. Lanet olsun. Ayaklarım ağrıyor benim. Uykum da var. Uyusam gece uyuyamam. Biyolojik saatim bozulur. En iyisi hiç uyumamak. Böğürtlen aromalı bitki çayım beni canlandıracaktır. Biliyorum.
16- Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: İnsanlara karşı kin besleme, onları küçük görme.. Her insandan bir şey öğrenmeye bak..  Sloganım bu sanırım.
17: Mutluluk rüyanız: Dans edebilmek. Çello Çalabilmek. Sevdiğim insana sarılıp içli içli ağlamak. Evet, bunlar beni mutlu ederdi.
18- Sizce mutluluğun tanımı:  Mutluluk bence parfüm gibidir. İlk önce kendine sıkarsın,sonra etrafına yayılır..
19- Nasıl ölmek isterdiniz: Bunu her gün düşünüyorum neredeyse. Sanırım uykudayken hayatım son bulsun isterdim. En iyi ölüm şekli bence. Boğularak veya yanarak ölmekten iyidir.
20- Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz:  Beni yanıltmadığın için sana teşekkür ederim demesini isterdim ama istemekle olmuyor be blog. Orada ne yaşayacağımı inan hiç bilmiyorum.
...
Evet mim olayı bitti. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. Gelelim Mimlenenlere..

Mimlenenler.. ( Sanki tahtaya konuşanlar listesini yazıyor gibi hissettim)
Mia Wallace
8ex-en8
Tinkercım
Baş Harfi Ğ
Lillysnone
Marlacım
Çizer Özgecim(Drawer)
Cips Yiyemeyen Kız
Lazanya'nın Günlüğü
Kendimce Duru
Tarih84
vee
Üsturupsuz Yazarım..
..
Öpüldünüz kocaman.

You Might Also Like

29 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Aga, panpa, aşkitom hahaha:D Offf çok pis nefret ederim bende bunlardan:D

    YanıtlaSil
  2. @girl with the red balloon
    Nefret edilmeyecek gibi değil ki. Bu konuda yalnız olmadığıma sevindim. Yorum için Teşekkür ederim kırmızı balonlum :)

    YanıtlaSil
  3. Etkileyi olmuş:) içten ve güzel bir yazı:) sevdim bu mimi :)

    YanıtlaSil
  4. @Ukala Star
    Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  5. Fark ettiysen paylaşıyorum:) Güzel yazıyorsun:) Tanıştığıma sevindim:)

    YanıtlaSil
  6. @Ukala Star
    Evet, fark ettim. Bunun için sana teşekkür ederim. :) Ben d tanıştığımam memnun oldum. İyi ki geldin bloguma :)

    YanıtlaSil
  7. muhteşem bir mim olmuş Sen ne kadar duygusal ve ne kadar iyi bir insansın. Seni tanıdıkça daha çok seviyorum.

    Ayrıca bi de aşkoşum diye iğrenç bir kelime var.
    Ben harry değil de hermoni olmak isterdim :)

    Ve parfüm gibidir doğru hepimize yayıyorsun kokunu;)
    Mim için teşekkürler ayrıca :*

    YanıtlaSil
  8. @Mia Wallace
    Teşekkür ederim Mia.. Ben de seni seviyorum :)
    Aşkoş hiç aklıma gelmedi valla. İğrençmiş gerçekten. Rica ederim. Asıl ben yorumun için teşekkür ederim :)

    @Cips Yiyemeyen Kız
    Sorma cipsi, yazarken insan çok düşünüyor. Benim en sevdiğim ses neydi lan falan diyorsun kendine. Zor bir mim ama zevkliydi. Sen üstesinden gelirsin bence :)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim:)) en kısa sürede cevaplanacaktır.

    YanıtlaSil
  10. cips yiyemeyen kıza katılıyorum. yazımda da belirttim zaten :D yazın çok güzel olmuş ayrıca çok teşekkür ederim efendim :)

    YanıtlaSil
  11. ıyy aşkitoma bende kılım jelibonum jelibonların en kolalısı çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Jelibonumm öncelikle çok teşekkür ediyorum ama bunu uzun bir süre sonra yapabilirim ancak çünkü vizelerim başlıyor:((( ayrıca öss konusunda sakın umutsuzluğa kapılma kızarım bak:))

    YanıtlaSil
  13. Aşkitooooooooooooooooooooooom,
    Ağzına sıçsın:D
    Sağol bitanem,bi ortam müsait olsun hemen yazayım:D

    YanıtlaSil
  14. Çooook teşekkürlerrr :)
    Bayada uzunmuş şu an gözümde büyüdü :)
    Ama hemen yapmak istiyorum..
    Başka işim de yok zaten...
    Aslında coğrafya sınavına çalışmalıyım ama .. sonrada çalışabilirim :))

    YanıtlaSil
  15. Bu arada etkilenmemek için okumadım senin cevapları :)

    YanıtlaSil
  16. @Tarih84
    Rica ederim.. Keyifle okuyacağım :)

    @Lilysnone
    Evet, zor bir mim. Ama zevkli sanki :) Teşekkür ederimm :)

    @Tinker
    Nası bi kelimedir o yahu -_-. Rica ederim canım :)

    @Marla
    Tamam canım. İstediğin zaman yap. Vizeler için bol başarılı diliyorum sana. Umutsuzluğa kapılıyorum öyle arada işte.. Kızdırmam seni :)

    @Üsturupsuz Yazar
    Canııım :) Tamam, yazını bekliyorum ona göre :)

    @Baş Harfi Ğ
    Benim de sınavlarım var. Lanet olsun -_-
    Rica ederim.. Umarım yazarken keyif alırsın. :)

    YanıtlaSil
  17. @Çizer
    Rica ederim. Hem bak bu sayede eğlenirsin. Ayrıca blogunda yorum kısmını açman iyi oldu.
    Umarım yazarken sıkılmazsın Özge :)

    YanıtlaSil
  18. teşekkür ederim;)
    yazıcam ilk fırsatta=)

    YanıtlaSil
  19. Çello - ışınlanma ve Harry Potter'a sonuna dek katılıyorum ! :) Geri kalanını da zevkle okudum :)izleyicinim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. yok canım sıkılmam mim daha düşünmeye dayalı ve güzel :) yakın gelecekte sınavlardan sonra yapacağım mertçim ;)

    YanıtlaSil
  21. :)) haha mimler mimler mimlerr

    ne güzel eğlenceli cevaplar

    en sonunda sevgiler

    YanıtlaSil
  22. rötarlı geliyorum ben şu mim olayında!bi tutturamadım zamanlamayı yau:) tam seni mimlemiştim ki yukarda yazdığını gördüm! neyyysss artık...:)

    YanıtlaSil
  23. kendini çok iyi tanıyorsun senin gibi olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  24. @Duru
    Rica Ederim Duru :) Umarım keyifle yazarsın..

    @♥ Unicorn ♥
    Bloguma hoş geldin :) Teşekkür ederim. Okurken keyif aldıysan ne mutlu bana :)

    @Çizer(drawer)
    Tamam Özgecim. Şahane bir yazı bekliyorum bilesin :)

    @Ateş Böceği
    Teşekkür ederim.. Beğenmene sevindim :)

    @Aslı
    Tüh ya, sonradan öğrenmek bozdu moralimi.. Bir sonraki mim olayında mutlaka haber ver bana Aslı :)

    @Zennube
    Teşekkür Ederim Zennube :) Elimden geldiğince yazdım işte

    @Kirmizikedi
    Zamanla tanıyor insan kendini.. Yavaş yavaş tanıyorum kendimi.. Sen de kendini tanıyorsun aslında ama bunu söylemekten çekinebilirsin.. :)

    YanıtlaSil
  25. yine çok güzel yazmışsın jelibon :)

    YanıtlaSil
  26. @Çikolata
    Teşekkür ederim Canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe