Tekrar Kitap Mimine Yakalandım

Cuma, Kasım 19, 2010

Tarih84 adlı izleyicim sağolsun beni mimlemiş. Daha önce bu konu hakkında yazı yazmıştım biliyorsunuz. Ancak,onu kırmamak adına tekrar yazma kararı aldım.. Umarım bu duruma tepki vermezsiniz..
Ayrıca Tarih84'e teşekkür ederim. Beni unutmadığına sevindim.. Böyle mimlendiğim zaman kendimi daha çok seviyorum sanki..  Mim konusunu biliyorsunuz zaten. Birçok blog yazarı bu mimi yazdı.
Mim Konusu
 Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız yada hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.
..
 Gözlerimi kapayıp, kitap seçmeye başladım.. Kitaplığımdan seçtiğim kitabın adı Şafak Vakti.. Stephenie Meyer'ın şahane kitaplarından birisi..

Twilight serisinin son kitabıdır. Bana göre serinin en başarılı kitabı..  Diğer 3 kitap da başarılı tabii. Ama bana göre son kitap olaya noktayı koymuş gibiydi..
Kitabı satın aldığımda neler düşündüm?
 O zamanlar bu serinin bağımlısıydım. Alice benim favori karakterimdi. İlk defa bir vampir serisi okuyordum. Ve bu son kitabı çok merak ediyordum.. Sırf bu kitap için öğle yemeklerinde harcayacağım paraları biriktirdim. Aç kalmadım merak etmeyin. Tost most, krakerlerle idare etmiştim o dönem..
En sonunda Kabalcıya gidip almıştım. Elime aldım kitabı bir güzel inceledim. Tam istediğim gibiydi kalınlığı.. Kabalcı'dan ayrılırken memnundum. Amacıma ulaşmıştım. Güzel bir kitap olacağına benziyordu. Öyle hissetmiştim..
İlk Okuduğumda Neler Düşündüm ?
 Kitabı 2 haftada bitirmiştim. Şansıma o haftalarda sınav yoktu. Sıramda,odamda,otobüste sürekli bu kitabı okuyordum. Arkadaşım benim bu kitabı sevdiğimi görünce kendisini tutamayıp bu kitabı aldı. O da beğenmişti bu kitabı okuduktan sonra..
Ben kitabı bitirdiğim an üzülmüştüm. Yani tekrar okumak istesem de okuyamadım. Bir kitabı iki kere okumam. Prensip meselesi.. Ama şunu söyleyebilirim ki kitabın olay örgüsü şahaneydi. Her şey yerli yerindeydi. Ama şu Jacop'un Reneesme'ye aşık olma kısmı bana saçma gelmişti. Gereksiz bir durumdu bence. Kitabın sonlarına gelince nefes alış-verişlerim hızlandı. Heyecanlandım bayağı. Volturilerin olduğu sahne kitabın can alıcı noktasıydı diye düşünüyorum.. Okunası bir kitap.. Okuduktan sonra ''Eheheh, mutlular artık'' gibi bir tavır sergilemeniz %84,5 gibi bir şey..
Gelelim 55.Sayfaya..
  Güldü ve sonra başımın üzerinden bakınmaya başladı. Dudaklarını büzüp kutlamanın parıltılı ışığını izledi, dans edenlerin heycanlarına, çelenklerden sarkan çiçeklere baktı. Ben de onunla birlikte baktım. Bu sessiz, karanlık yerden bakınca her şey ne kadar da uzakta görünüyordu. Kar küresinin içinde süzülen beyaz karı izler gibi..
 ...
Kimseyi mimlemiyorum bu olayda. Çoğunuz bunu yazdınız zaten. Ayrıca hangi birinizi seçicem ki? Benim için hepiniz ayrı değerlisiniz.. 
Kitap güzel sanki ha, ne dersiniz ?

You Might Also Like

14 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Yaa ama ben hiç sevmem bu seriyi :) Mim konusu güzelmiş , en son yazdığım mim hakkında yazım sonrasında kimse beni mimlemiore :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, kırmadın ve yendien yazdın.Çok naziksin, kitaplara olan sevgin ve kitap fuarındaki pucca yazın aklıma geldi bu mimi cevaplarken.en iyisi böyle bir mimi sana da yollamak olduğuydu düşüncem.daha önce yazmış olduğun gözden kaçırmamış olsaydım daha anlamlı olabilirdi.sağolasın yinede ben de çok memnun oldum.

    YanıtlaSil
  3. @Hayal Meyal
    Başlangıçta ben de sevmedim bu seriyi. Ancak daha sonraları alıştım, sevmeye başladım. Valla ben herkesin bu mim olayını yazdığını sanıyordum Kimse seni mimlemediyse kendi kendine yaz hayal meyalcim. :)

    @Mery Daımon
    Sevmene sevindm.. Teşekkür ederim :)

    @Tarih84
    Asıl ben teşekkür ederim. Beni bu mime layık gördüğün için. :) Her zaman yazarım. İnsanları kırmamaya çalışırım.. :) Memnun olmana sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Veziri görünce okuyasım geldi.

    YanıtlaSil
  5. @8ex en8
    Tavsiye ederim :) Sağlam kitaptır..

    YanıtlaSil
  6. güzeldi ben de iki günde falan bitirmiştim seri güzeldi başından kalkamadım :D

    YanıtlaSil
  7. @wimparella
    Erkenden bitirmişsin valla. Bravo :D
    Ben o kadar hızlı değildim.. Ama güzel kitaptı doğrusu :)

    YanıtlaSil
  8. ben sevdim ve merakla okudum :) özellikle anlatimini cok sevdim... cok duygusal... kocamans sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. bnde hala önyargıyla yaklaşıp okumadım bu seriyi ama pucca yazınnı okuyunca anladımki zevklerimiz aynı izlemeye karar verdim seni iyi de yapmışım diğer mim yazınada yorum bıraktım ama burayada yazıyım gerçekten birbirimize benziyoruz sevindim benim gibi insanların olmasına bende gidip kitabı okumaya karar verdim sadecebenemel.blogspot.com bende beklerim...

    YanıtlaSil
  10. Ben bu tarz kitapları okuyamıyorum nedense, film olarak izlemek daha zevkli geliyor.

    YanıtlaSil
  11. @Emel
    Biz ikiz duygulara sahibiz sanırım emel. Şaşırdım açıkçası. Benim gibi duyguları olanı ilk defa görüyorum. Takibin için teşekkür ederim :) Ayrıca kitabı beğeneceğini düşünüyorum..

    @cips yiyemeyen kız
    Cyk, özlemişim seni. Ya bu serinin filmlerinde bazı bölümler kesiliyor ancak genel olarak baktığımızda filmleri başarılı oluyor. Vampir serilerini sevmiyorsun sanırım. Olsun, izlemekte güzeldir :)

    YanıtlaSil
  12. Yazmadan edemicem , ben bu kitabı 1 günde bitirmiştim ve bir daha gerçekten elime alamadım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe