Yine,yeni ve yeniden Mimlendim

Cumartesi, Kasım 13, 2010

Bu benim ikinci mimlenişim. Adımın her geçtiği yerde kendime olan güvenim bir kez daha artıyor. Bir şeyleri başardığıma inanıyorum az çok..
Liella ve Baş Harfi Ğ  sağolsunlar beni mimlemişler.. İyi konular üzerinde mimlenmişim. Baş Harfi Ğ'nin yazdığı konuyu daha önce yazmıştım ben ancak onu kırmamak adına sevdiğim yiyeceklerinin 5 tanesini tekrar yazarım.. Gelelim mimlere..
Liella'nın mim konusu şöyle;
Garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımız nelerdir?
* Sabahları otobüste en arka,cam kenarında oturmazsam içim rahat etmez. Ayrıca yolculuk esnasında sevdiğim müzikleri kulağımda duymazsam, günüm iyi geçmez. Müzik dinlemek benim için bir çeşit eroin gibidir sabahları.. Ve günümün iyi geçmesine büyük katkı sağlar
*Karşıdan karşıya geçmek için icat edilmiş olan, Bayık sesli bir adamın 'Lütfen bekleyiniz'' diye kafamı şişirdiği o kutucuğa her seferinde basarım. Ben bastıkça o daha çok söyler lütfen bekleyiniz lafını. O bu cümleyi söylerken ''Beklemiyorum lan! Banane!'' diyorum bazen. 
*Okul çıkışlarında mutlaka Ice Tea Şeftali alırım. Büyük ihtimalle o gün çok yoğun geçmiştir benim için. Ve Ice Tea bu durumda benim kurtarıcım görevinde bulunur. O şeftali tadını aldıktan sonra içimdeki stres filizleri,bi anda yok olur..
*Öyle bazen durup durup dalarım.. ''Oo nireye bakıyon öyle sen dertli dertli' diyen arkadaşıma '' içim geçmiş hacı'' derim her zaman. O da bu cevabıma ''Bir yerlere dalıp gitmek eve misafir geleceğine işaret eder'' dedi. Ben de gözlerimi açarak ona baktım..
*Sürekli kendimle konuşurum. Kendime soyut bir karakter oluştururum.Yalnız kaldığım zamanlarda konuşurum onunla.. Bir nevi iç muhasebecim görevindedir. Annemin yanına bir kez konuşmaya kalktım ''Manyak mısın lan sen? Okuya okuya bu halde geldi,vah zavallı'' dedi.
Karakterimin adı Ruhi.. Pek sevimlidir. Tanısanız seversiniz ^_^
*Bazen Parmaklarıma ''Pain'' veya  ''Hate'' yazılarını yazarım tükenmez kalemlerle. Büyük ihtimalle sıkılmışımdır. Veya canım bir olaya çok sıkılmıştır. O olaydan sonra bu yazıları yazarım çoğu zaman.
*Banyoda bildiğim bütün şarkıları yüksek sesle söylerim her zaman.. Annem kapıyı kıracak gibi tekmelese de ben şarkı söylemeye en coşkulu halimle devam ederim..Arabesk şarkılardan pop şarkılarına hoop diye atladığım zamanlar da oluyor hani.
''Ben düşürken yükseklerden uçurumlara..Aşkın tuttu ellerimden ummadığım anda'' şarkısı şekil değiştirip''Aşkın ateşii yakarmış ateşi,duydunuz mu aşkın ateşini'' bu şarkıda en sonunda ''sevdan bir ateş oldu bende..'' şeklini alır. O sırada ben banyodan çıkmış olurum
*Saatlerce susabilirim. Moralim çok bozuksa,bir olaya sinirim bozulmuşsa,kendimi susma moduna ayarlar,limon soslu salatamı yerim.. Çatalımı her seferinde daha hızlı saplarım salata tabağına.. Susmayı çoktan öğrendim ki ben..
Yapmadığım Alışkanlıklara gelince;
 * Sevmediğim bir insana seni seviyorum demem
 * Gereksiz yere insanlarla konuşmam. Dışardan bakıldığında itici gözüksem de öyle değilimdir.
 * Brokoli,enginar gibi sebze yemeklerini yemem. Etçil değilim ama otçul da değilim. İkisinin ortasındayım sanırım
 * Bayramlar kapı kapı dolaşıp el öpmem. Hatta bütün gün evden çıkmak istemem. 
 * İnsanlara saygısızlık etmem. Evet onu sevmiyor olabilirm. Saygı duymuyorum tabi ki ama ona saygısızlık etmem.
 *Abazalarla ve apaçilerle arkadaşlık kurmam. Anlayışlı ve İNSAN vasfını üstlenen herkesle arkadaşlık kurabilirim.
 *Güneşin altında saatlerce güneşlenmem. Vaktimi daha çok denizin içinde geçiririm. Yüzerek vakit geçirmek daha keyiflidir her zaman..
 * Bir insana yalvarmam. Eskiden çok yalvarırdım ama büyüdüm.Ve bir insana yalvarılmaması gerektiğini öğrendim. Şimdi bugün yalvardığın insan,yarın kavgalı olduğun zaman arkandan ''bide bana yalvarmıştı eziik'' der. Bu yüzden kimseye yalvarmam. 
 *Kendimi beğenmem. Egoist bir insan değilim. ''mal gibi bakmışım bu resimde'', ''aman ya,şu halime bak,varoşlara döndüm lan resmen'' gibi söylemlerde bulunurum..
 *Karşımdaki insan bu zamana kadar bana iltifat etmemiştir. Hiç iltifat almadım bu zamana kadar. ''Ah Mert,sen çok tatlısın'' diyen olmadı bu zamana kadar. Olsun.. ben öyle ya da böyle yaşıyorum işte.. İltifatsız hayat da yaşanabiliniyor..
....
Baş Harfi Ğ'nin mim konusu sevdiğin 5 abur cuburu sıralamak..
Daha önce bu konu hakkında yazı yazdım.. Hatta okuyanlara işkence ettim diyebilirim. Pek sevdiler,sevdiğim yiyecekleri..
1) Yumiyum
 Çocukluğum bu abur cuburu yiyerek geçti resmen. Ne zaman bana harçlık verilse bakkaldan gidip 3-4 tane alır yerdim. Tabii sonu facia ile biterdi. Akşamları karın ağrısından duramazdım. Karın ağrıma çare bulamadı kimse''O kadar yumiyumu götüne mi sokucaksın mal! Niye yedin'' gibi hakaretleri de yemişimdir vakti zamanında..
 2) Vişneli Browni
  Son zamanlarda tükettiğim abur cuburlardan biridir. Vişne aroması keyfimin yerine gelmesini sağlar. Sıcak bir çayın yanında harika bir abur cubur olabilir.. O browniyi hayvan gibi yiyen kıza nispet yaparcasına ağır ağır yerim browniyi.
3) İce Tea Şeftali
  Su yerine lıkır lıkır içtiğim içecek.. Kendinize gelmenizi sağlıyor resmen. İçerken hissettiğim rahatlığı hiçbir içecekte bulamadım. En azından gaz yapmıyor be! Kola içsen şimdi,arkan yük gemisi gibi zort zort diye inler resmen. Ice Tea en güzelidir. Hem Türk malı. Daha ne olsun..
4) Peynirli Doritos
 Doctor Whoyu izlerken iyi gidiyor bu cips. Peynir tadı da yerinde olmuş. Annemle bu cipsi paylaşamıyoruz. Her seferinde anneme daha fazla bırakıyorum..Sevdiği cipsi elinden almak bana göre değil.. Tropikal Meyveli Sodamı yudumlamak bana daha cazip geliyor.. Damağınızın bayram etmesini istiyorsanız ağzınıza bir peynirli doritos atın..
5) Nestle Bitter Gofret
  Beni motive eden nadir gofretlerden birisi. Bitter çikolatalardan pek haz etmesem de Nestle'nin bu bitter çikolatalı Gofreti leziz bir abur cubur..

....
Mimlenme olayı burada son bulmuştur.. Mimleyenlere tekrar teşekkür eder sağlıklı günler geçirmenizi dilerim. Lan sanki Türk Hava Yollarında çalışan Hostum. Utanmasam ''Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz ''diyeceğim yani.!
Hadi Kalın Sağlıcakla..

BENİM İÇİN ŞUNU DİNLE..


You Might Also Like

16 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Oyhşş Vişne Çürüğü vişnenin çürüğüde olsan pek tatlısın pek yakışıklısın:D ilk iltifat olsun muuuğ?:)))

    YanıtlaSil
  2. O değil de bizim jelibonlar sönmüş.

    YanıtlaSil
  3. @lazanya
    Benim de istedi valla. Yazarken içim gitti resmen :)

    @Marla
    Ana! İlk iltifatımı aldım senden :) Marlacım teşekkür ederiim <3 :)

    @Li'l İl
    Viral mi? Ne virali? Hani nerde?

    @8ex-en8
    Sönmüş mü? Ya o kadar da sönük durmuyorlar sanki.. :(

    YanıtlaSil
  4. Bende yolda müzil dinleme şeysini yaparım. Her zaman kulaklıklarım ve mp3'üm yanımda olur. Hızlı, ateşli şarkılar dinleyince gaza gelir hızlı hızlı yürürüm. Etrafa da "ben sert bir kızım, hızlı gider hızlı gelirim" bakışları atarım. Slov birşeyler dinlediğimde de tüm dünya tarafından dışlanmış gibi omuzlarım çöker, somurturum. Yüzüm de ağlamaklı olur.
    Neyse o değilde benim yolladığım mimi tekrar yaptığın için çoook teşekkürler. Ben de Ice tea limon severim. Okulda neredeyse her gün içerim. :)

    YanıtlaSil
  5. @Baş Harfi Ğ
    Bloguma hoş geldin :) İyi ki Geldin :)
    Ben de aynı duyguları yaşıyorum inan bana. Rihanna dinlediğimde kendimden geçiyorum otobüste ama oynayamıyorum ki. Parmaklarımı hareket ettirebiliyorum sadece.
    Rica ederim. Asıl ben sana teşekkür ederim. :) Valla Ice Tea olsun da Şeftalisi,limonlusu,mango aromalısı hiç fark etmez benim için. İçerim yani :)

    YanıtlaSil
  6. aa ben seni izlemiyor muydum? Afedersin gözümden kaçmış olmalı ama ben izliyorum sanıyordum:)
    Yumiyum dicektim.. Nostaljiye bak..
    Bayılırım!

    YanıtlaSil
  7. @Mia Wallace
    Bloguma Hoşgeldin Miacım :)
    Teşekkür ederim takibin için. Mutlu oldum. Dün attığım şarkıyı dinledin dimi?
    Yumiyumun çilekli olanına bayılırdım. :D
    Çocukluğum onunla geçti resmen :)

    YanıtlaSil
  8. Dün attığın şarkıyı mp3üme attım dinleyerek mutlu mesut uyudum ama asıl benim sana sonradan attığım maili okudun mu :$

    YanıtlaSil
  9. @Mia Wallace
    Hah,mutlu olmana sevindim. Mailini okudum. Araştırıyorum hemen. Mailine atacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  10. Her zaman istediğin koltuğa oturma lüksüne sahip olabiliyor musun, vay canına. Ben istediğim koltuğu geçtim, oturmayı da geçtim, 1 metrekarecik yer bıraksalar metrobüste; ona da razıyım!

    YanıtlaSil
  11. @francesca mckennitt
    Bloguma hoş geldin :)
    Otobüslerin hareket ettiği garajdan bindiğim için pek sıkıntı olmuyor valla :D
    Metrobüsle yolculuk etmek zordur. Yol,git git bitmez

    YanıtlaSil
  12. HMM gerçekten çoğu şeyimiz birbirine benziyo hatta hate ve pain yazılarını görünce inanamadım odamda kocaman yazıyo astım duvara suskun kalmak terapi gibi bişiymiş psikolog bi arkadaşım söylemişti ben arada konuşurken durup susarım kızarlar bana ama demekki bana benzeyen insanlarda varmış :D sadecebenemel.blogspot.com bende beklerim...

    YanıtlaSil
  13. @Emel
    Bloguma hoş geldin :) İyi ki geldin :)
    Aynı özelliklere sahip olmamıza sevindim. Bu konuda yalnız olmadığıma sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe