Akıllı olmak bazen mutsuz olmaktır..

Cuma, Aralık 17, 2010

Merhaba sevgili okuyucum. Bu hafta benim için tam anlamıyla bok gibi geçti diyebilirim..Anlatmaya nerden başlasam bilmiyorum ki.. Valla sana her şeyi anlatmak bana çok iyi geliyor.. En azından kendimi yalnız hissetmiyorum. İçimdekileri rahat bir şekilde ifade ediyorum.. Seni sevdiğimi biliyorsun zaten sevgili okuyucum.. Bunu biliyorum.. Bu hafta bazı hocalar raporluydu, bazıları sınavları yetiştirme telaşındaydı.. Pazar günü veli toplantısı var. Pazar günü ne yapacağım bilmiyorum. Babam toplantıya gidecek. O kadar korkmuyorum aslında. Sadece belge alamamaktan dolayı endişeleniyorum.. Arkadaşlarımın çoğu sınav notlarından muzdarip. Hocaların sürekli not kırdıklarını düşünüyorlar. Biraz önce Çilekle konuştum. Kız, çok sinirliydi. Onu sakinleştirdim ama bi yandan ben de sinirliydim. Bi sınavdan beklediğim notu alamadım ya ondan. Sabahları uyanamıyorum. Üstelik hava çok soğuk. Bu soğukta o sokaklarda tın tın yürümek inan benim için çok zor. Sabahın köründe yola çıkmaktan nefret ediyorum. Bu yüzden haftasonlarını hep sevmişimdir. Onlar da çabuk geçiyor be. Ne yaşadığımı anlamıyorum valla.
 Birkaç okunmamış sınav kaldı sadece. Onları da pazar günü öğreneceğim.. Dün rehberlik dersi vardı. Hoca, ne hissettiğinizi,duygularınızı kağıda dökün dedi. Ben de tabii sinirliyim. Üstelik aşırı üzgünüm. Moralimi toplamaya çalışıyorum. Güçlüyümdür her zaman. Yani ben öyle kolay kolay yıkılmam insanların karşısında. Sadece kendi iç bünyemde güçlü değilimdir. Hepsi bu..
  Ben başladım yazmaya. Yazarken müzikte dinliyorum.. İyi geldi o yazıyı yazmak. Tıpkı buraya yazdıklarım gibiydi işte.. Arkadaşlarımla olan durumları, ailemle olan durumları yazdım.. Hoca ders sonunda kağıtları topladı. Bir sonraki ders benim yazımı okudu. Ben adımı falan yazmadım. Sadece hissettiklerimi yazdım ve verdim. Hoca çok etkilendi galiba. Ben öyle anladım yüz ifadesinden. Okuduktan sonra ''Yazısında bowling sözcüğü geçen öğrenci, tenefüste gelip beni bulsun. Onunla konuşmak istiyorum'' dedi. Ben tabi şok oldum. Hiç beklemiyordum yani.. Yakın Arkadaşlarım olan Elma(Erkek),Çilek(Kız) ve Erik(Kız) bunu yazanın hemen ben olduğunu anladılar. Onlarla bowlinge gitmek istediğimi tam 56748646 kere söylemiştim. Ama bir türlü gidememiştik.
 O yazıda bowlinge teyzemle gitmek istediğimi yazdım sadece. Onlarla alakalı bir durum yoktu yani.. Hocanın yanına gitmedim tabii. Değişen bir şey olmayacaktı. Ne söyleyecektim ki? Ne değişecekti ? İnsanların benim üzerimdeki davranışları devam edecekti..
 Mandalina(Kız) ve Elma(Erkek) Benimle konuşmuyorlar.. Bu duruma çok üzülüyorum.. Ya abi ne yapsam suçlu bulunuyorum. Sanırım arkadaşlarımla olan ilişkilerim sağlam değil. Aslında bakarsan onların kızdığı nokta: Hem onların yanına hem de başkalarının yanına gitmem.. Yani bir bakıyorsun Çileklerle gülüyorum, bir bakıyorsun Mandalinayla soru çözüyorum.
 Ya bizimle takıl ya da bizimle konuşma demek istiyorlar yani.. Satıcı falan dedi mesela Elma şaka yoluyla. O kadar koydu ki.. Dün yağmur yağıyordu. Okul çıkışında Çileklere görüşüz dedikten sonra mandalinanın yanına gittim. Şemsiyesi vardı ve ıslanıyordum. Yanındaki arkadaşı ''Git burdan istemiyoruz seni'' demesin mi! Gel de kızma kendine..
 Ben de kendi kendime dedim ki; Oğlum Jeli seni istemeyeni sen hiç isteme.. 2 gündür benimle pek konuşmuyorlar.. Her şey üst üste geliyor zaten sinir oluyorum..
Kafamın içinde düşüncelerim cirit atıyor resmen. Hepsi bi ağızdan konuşuyor. Hava çok soğuk. Allah dışarıdaki insanlara yardım etsin valla. O kadar zor ki. Yani donarak ölme ihtimali %94,7 civarı..
 Okuldan bir an önce kurtulmak istiyorum. Üniversitede beni daha iyi bir hayatın beklediğini biliyorum.. Evrene pozitif enerji göndermekle meşgulüm bu aralar.
'' Pozitif düşün ki her şey pozitif olsun Jeli '' diye diye bir hal oldum.. Matematikten nefret ediyorum. Derslerim iyi aslında. Valla bak.
Pazar günü yaşacağım stresten kurtulmaya çalışıyorum. Yavaş yavaş atlatıyorum bu durumu..
Alzeimer olma ihtimalim gittikçe artıyor. Bazen unutkanlığım tutuyor. Doktora mı görünsem ?
Ya valla evden uzaklaşmak istiyorum. Sinemaya gitmek iyi olurdu. Ama sınav var. Oturup ona çalışmam gerek. Bu seneki hocalarımız cins biraz. Kıt puan veriyorlar..
Yılbaşı da yaklaştı hani. Çekiliş yapsak mı diye düşünüyorum sınıfta. Ama her seferinde bana renkli kalem almalarından bıktım. Şey, ben renkli kalem hastasıyımda.. Odamda bir sürü renkli kalem var. Bana enerji veriyorlar hacı. Böyle enerji veren nesneleri severim. Mesela odam turkuaz rengindedir.. Niye? Odama enerji dolsun diye. ''Hay senin enerjine başlayayım'' diyenler, size hak vermiyor değilim. Ama bu etmenler hayatımızda rol oynuyor..
 Ne diyordum? Ha.. Yılbaşı çekilişi yapmayacağım sanırım. Kendime kupa falan alıcam herhalde. Birisi sana hiç fotoğraf çerçevi verdi mi? Vermiştir büyük ihtimalle. Japon pazarında en ucuz hediyelerden birisidir. Evimde bir sürü çerçeve var. Ögg geldi artık çerçevelerden. Kupa alırım daha iyi. Böylelikle Böğürtlenli Bitki çayımı severek daha çok içerim. Oh mis..
 Elimdeki kitabı bitirmem gerek.. Çok geride kaldım ya. Şu net varya, alıkoyuyor işte beni. Ama en yakın zamanda vakit ayırıp bitireceğim..
 Kendimi üzmeyeceğim artık. Olacak olan şeyler, vakti geldiğinde zaten olurlar dimi okuyucum. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum olabildiğince.. Öyle yani.. Yazımı son sözümle tamamlamak istiyorum. Son sözüm de şudur: Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğime, deli olayım dünya benim kahrımı çeksin lan.
                                                                                    

You Might Also Like

18 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. mandalina elma olayı bana da oldu yahu.. çok rezil bi şey..

    neden karışırlar insanların arkadaşlık ilişkilerine anlamıyorum.. boğasım geliyor o şahısları..

    ve ben ne yaptım biliyor musun.. mandalinaya da elmaya da çektir git dedim..

    şimdi.. ananasım.. muzum armutum var.. valla bak..

    sen de çektirin gidin de hepsine..

    emin ol daha mutlu olacaksın..

    kaç biraz.. kovalanan sen olacaksın :)

    YanıtlaSil
  2. İşte benim felsefem. Deliyim, ne yapsam yeridir anam. Kafanı takma hiçbir şeye. Sınava konsantre ol. Bırak hocalar ne bok yiyorlarsa yesinler, hepsi götlek nasılsa.

    YanıtlaSil
  3. E tabii.. Enerjiyi gönder de.. Diyeceğim o ki, sana "sadece bizimle takıl" diyorlarsa fazla benciller demektir. O yüzden boşver onları :) Şimdi üzülsen de, daha sonradan iyi bir karar verdiğini fark edeceksin. Ve keşke rehberlikçiye gitseydin. Bu sefer de aynı şeyleri yazmak yerine anlatır, daha çok rahatlardın Jeli :)

    YanıtlaSil
  4. bende çok karamsarımdır. senind ediğin gibi neden düşünüyrum ki olması gereken zaten olucak diyip geçiyorum ama sonra tekrar kendi kendimi kemirmeye başlıyorum :) hele şu arkadaşlık meseleleri iiiy... napsan yaranamazsın benim gibi yap bütün arkadaşlarınla küs sonra gel birlikte mağaraya taşınalım :D boşver takmamaya çalış.. bitki çayını iç, kitabını oku, pencereden dışarıya bak ve okuyucularım yeter bana de :D

    nyks

    YanıtlaSil
  5. bu veli toplantıları hala yapılıyormu ya.
    böyle bir şirket kurulabilir aslında, eğiteceksin bir kaç er ve hatun kişiyi, salacaksın okullara. ne kadar toplantı var girecekler. veliperver hareketi engellenemez.
    kurtar kendini bu durumlardan artık. bitir şu okula bir üst levele geç. yeni sıkıntılar ( ki kayda değer olur çoğu) ile boğuş artık.
    de haydi öptüm gözlerinden..

    YanıtlaSil
  6. hocanızda hALden anlayan birisiymiş sanırım..oda biliyor insanın sitreli dönemlerinde içini ya en yakın dostuna dökecek veyada yazıya..Kesinlekle yazı hocanı çok etkilemiştir helede burdaki gibi tatlı,akıcı yazılar gibiyse yazılarına blog adının hakkını vererek yazıyorsun valla,tebrik etmek geldi birden içimden..

    Aslında sen önündeki o büyüüük sınava bak yazılılar pekte önemli değil .zaten senin gibi bir kişi sözlüden falan yırtar, merak etme;)

    hep mutlu olman dileğiyle...

    (duru)

    YanıtlaSil
  7. daha önce söylediklerimi gereksiz tekrarlamayayım şimdi. şu elma ve mandalinanın çilekle görüşüyorsun diye seninle konuşmama olayı var ya. hiç takma kafana. yaptıkları çok kötü ve gereksiz birşey. bir insan biriyle arkadaş diye başkalarıyla olmamalı gibi bir kural mı var. bırak kendi hallerinde takılsınlar o zaman. sana gelince iyi ol... pozitif düşünmek hep iyidir...

    YanıtlaSil
  8. ben de bayılırım renkli kalemlereeeeee... ((:
    renk renk çeşit çeşit dolu odada 5 kalemlikte :| Şimdi bakınca biraz abartmışım galiba ama bende senin gibi onlara bakarken bile mutlu oluyorum. (:
    hediye çekilişi olayını ise hiç sorma ben böyle özenirim falan araştırma bile yaparım neye ihtiyacı var neyi sever vs. diye en iyisini almaya çalışırım bana gelenler hep bu neee yaaa şimdi dediğim şeyler olur :p
    canını da sıkma asıl kaybeden onlar olur gör de bak, sen üniv.e focuslan. ((:
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. herkesin lise zamanında aynı şeyler başına geliştir merak etme sonra hepsi geçiyo sana sadece gerçek arkadaşların kalıyo önemliside bu zaten gerçek dostlarının olması

    YanıtlaSil
  10. jelibomum onu bırakta, danbomu çalmayacaktın:( Onu benden almayacaktın:(

    YanıtlaSil
  11. bazen cahil olup mutlu olmayı isterdim ben de..

    YanıtlaSil
  12. kolalı jeliboon! uzun zaman oldu yeni geldim ve hemen sayfana girdim.
    Temalar değişmiş, izleyici almış başını gitmiş! ;)
    Ve her yazı sonrası "kolalı jelibon" logosu.. ahhh muhteşemsin!

    YanıtlaSil
  13. EMEL haklı
    Kırmızı Başlıklı Kız da haklı

    ulan bu lise zamanları niye bu kadar çektiriyor heleki şimdiki nesil çorba oldu iyi mi.
    biz iyi kurtulmuşuz

    YanıtlaSil
  14. jelibonuuum bende geldim burdaayım seni takip etmek için varım. ah be tatlım her zaman dediğim gibi takma hiç birşeyi kafana relax ol sadece sınavını ve üniv hayatını düşün o zaman o kadar mutlu olacaksın ki sürekli kopacağız seninle.

    YanıtlaSil
  15. @Memento Mori..#
    Ya öyle bir şey yapamam. Çünkü onlara öyle diyemem. Benim için değerlidirler :)

    @GWTRB
    Sınava odaklanmaya çalışıyorum ama böyle otu boku takınca bütün konsantrem bozuluyor be Girl. Ama fazla takmıyorum artık. :)

    @francesca mckennitt
    Ya rehberlikçiye gitmedim. Çünkü kendimi ifşa etmek istemedim. Gizli kalsın istedim. Öyle de oldu zaten :D

    @Hemera- nyks
    hahah :D Mağara fikri iyi aslında. Geçinir giderdik. Kafamız rahat olurdu en azından. Yoluma bakıyorum artık. Kitabımı okuyup bitki çayımı içiyorum Hemera :D
    Ve şunu da belirtmeliyim Blogdaki okuyucularımı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  16. @Li'l iL
    Yapılıyor tabi abi. Bir an önce ben de kurtulmak istiyorum artık. Yeni heyecanlar yaşamak gerek ;)

    @!La Row Güncel
    Duru iyi dileklerin ve yorumun için sana teşekkür ederim. Elimden geldiğince burayı daha güzel hale getirmeye çalışıyorum. Okuyucularım olmadan burası bir hiç :)

    @Kırmızı Çizmeli Kedi
    İyi olucam ve Pozitif Düşünücem. Söz :)

    @Medanşeri
    Renkli Kalemler konusunda yalnız olmadığıma sevindim. Gerçekten mutlu ediyorlar insanı :D Benim o hediye aldıktan sonra tepkim hep olur. Bu yüzden çekilişe katılmamak en iyisi :D Teşekkür ederim :)

    @EMEL
    Gerçek dosta sahip olmak çok önemli lise zamanında.. Geçici olmuyorlar en azından :)

    YanıtlaSil
  17. @Liella
    Mim için teşekkür ederim Liella'm :D
    Danbo'ya rastladım ve onu almak istedim. İnan seninle bi alakası yok canım benim :)
    @Kırmızı Başlıklı Kız
    Bloguma hoşgeldin :) Bazen insan akıllı olmak yerine deli olmayı yeğliyor. En iyisi bence :)

    @Mia Wallace
    Miaaaa! Canım hoşgeldin ya. Valla gelmene çok sevindim. Asıl sen muhteşemsin :) Teşekkür ederim canım :)

    @Telekinesis
    Abi siz yırtmışsınız ya, cenebesini biz çekiyoruz şimdi. Mal mal şeylerle uğraştırıyorlar bizi.

    @Elf
    Canıım iyi ki geldin ya <3 Üniversiteye odaklanmaya çalışıyorum olabildiğince. Güzel günler yaşarız inşallah üniversitede :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe