Allah Bu Sürtüğün Belasını Versin..

Salı, Aralık 14, 2010

Çoğunuz bu kadını televizyonda ya da internette görmüşsünüzdür.. Yavru Kedileri nehire atarken kendini videoya çekmiş ve bunu utanmadan yayınlamış.. Ben  bu görüntüleri ilk gördüğüm zaman sinirden elimdeki kalemi ortadan ikiye parçalamıştım.. O kadar çok küfür ettim ki kendime inanamadım. Ya nasıl bir zihniyettir bu, nasıl bir psikolojidir anlam veremiyorum. Sen savunmasız bir hayvana nasıl bu şekilde müdahale edersin anlamıyorum ya. Keşke bu videoyu kayderken ormandan 3-5 tane ayyaş geçseydi. Bakın o zaman o video neye dönüşürdü.. O zaman böyle gülmesinden eser kalır mıydı merak ediyorum..  Bu kadın kesinlikle ceza almalı. Yaptığı insanlığa sığmıyor ya.
Hadi hamamböceğini öldürürsün anlarım seni okuyucum. Sevmezsin, korkarsın ama kadının elindeki yavru kedi ya.. 4 ayaklı, gözleri olan ve nefes alabilen bir canlı. Bu şekilde davranmayı hak etmiyordu o hayvanlar. Yavru kedilerden ne istiyordu sürtük!!
''Aa bebeğim ben bu sayede ünlü olucam ehehe'' diye düşünüyorsa avcunu yalar o. Sözüm o canavara: Allahın mongolu insanlığa katkıda bulun ki keşfedilesin. Git afrikaya o çocukların halini gör. Sonra kendi haline bak ve ''Allaam dünyada neler var'' de. Nerdee
Anca kedileri nehire atmayı bilirsin sen.. Ya normalde küfür eden birisi değilim ben. Sadece çok sinirlendiğimde küfür ederim. O da içimdeki öfkenin dışa yansıması olarak yansıyor insanlara..
Varya onu eğer İstanbul'da görseydim elimden kimse alamazdı. O saçlarını yolar, ağzına verirdim onun.
Eminim kedi, köpek veya başka hayvan besliyorsunuzdur. Evcil olmasa bile sokak hayvanlarına az da olsa yemek verdiğiniz oluyordur. Şimdi sizin merhametli oluşunuzla bu kadın arasında ne kadar fark var biliyor musunuz? Dağlar kadar fark var..
O bi kere insanlığından çıkmış ey okuyucum.
İnsan olan böyle bir şey yapmaz. Vicdanı el vermez. İtiraf ediyorum geçmişte, annem hamam böceklerinden korktuğu için hamam böceklerini öldürüyordum.. Kadın fena halde tiksiniyordu. Kilitleniyordu. Beni çağırırdı hemen. Ben de oracıkta hayatına son verirdim. Üzülürdüm aslında ama elimden bir şey gelmiyordu. Bir süre sonra bunun yanlış olduğu kanaatine vardım. Böceği direkt dışarı atmaya başladım. Böylelikler öldürmemiş olurum onları..
Ya kedileri atarken bide utanmadan gülüyor. İyice sinir oluyor insan. İlgi çekeceksen böyle çekme arkadaşım. Nefes alan bir canlının hayatına son vererek ilgiyi üstüne çekemezsin. Ha, bak çekersin ama olumsuz anlamda çekersin. Kimse ''vay kız iyi yaptı abicim'' demez.. Diyenler o kızın zihniyetine sahip insanlardır. Boş insanlar yani..
Kimse sana hayvanları sevdiremez. Bu içinden gelen bir histir. Seviyorsan merhamet edersin. Hadi sevmiyorsun diyelim, o zaman onun hayatıyla oynama.. Onun da annesi,yavrularının olduğunu unutma..
Benim hiç evcil hayvanım olmadı. Türk anneleri bu konuda çok hassas. ''Evde kedi köpek beslenmez, tüy yapar '' görüşünü benimseler genelde.. Örnek ;
Sokakta yavru kedi gören çocuk onu usulca kollarına alır. Annesine;
- Anne bunu evde besleyelim mi?
Anne bu duruma direkt cevap verir
-Olmaz. Kıl,tüy ağzımıza kaçar. Hasta eder bizi. der ve konu oracıkta kapanır..
Tabii anlayışlı olan annneler de vardır. Orası aynı. Sonuç olarak evde hayvan beslemek bizim için zor. Anca muhabbet kuşu besleyebilirsin..
Bu kadının psikolojik yapısının bozulduğunu düşünüyorum. Bence kadının içindeki merhamet duygusu yok olmuş. Baksana nasıl da keyifli.. Sanırsın ki düğününde beşi bir yerde yakıyorlar.. İnsanlar Günahlarını vermezler lan sana..
Bunun cezasını çok çekecek kabirde.. Benden söylemesi valla..
Hayvanları sevmek zorunda değilsin, Beslemek zorunda da değilsin..
Senden tek istediğim onların yaşamlarına saygı duyman.. Hadi saygı duymuyorsun o zaman saygısızlık etme okuyucum..Evcil Hayvanlar insanlara kolay kolay zarar vermez..
Biraz duyarlı olmakta fayda var.. Lütfen böyle şeyler yaşanmasın bir daha.. İnsanlığı karalayan olaylardır bunlar..
Onların da yaşamaya hakları var..
Allah bu sürtüğün belasını versin..
Başka diyecek sözüm yok arkadaş.
Peki senin söylecek sözün var mı ?

                                                                                                          

You Might Also Like

17 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. O videoyu izlerken kızı öldüresim geldi.Orospunun taa kendisidir. Ne isterler o hayvanlardan...:(

    YanıtlaSil
  2. Allah bin türlü belasını versin şerefsizin!Kendisini de bi gün aynı şekilde cesedini fırlatsınlar inşallah aynı yere!

    YanıtlaSil
  3. İzleyemedim bile :/ Gerçekten çok acı verici

    YanıtlaSil
  4. hamam böceği ve uçuşan canlılara karşı günden güne artan bir korkum var.hatta bazen nefes alamıyorum o derece, saçma biliyorum ama onlar üzeriem doğru uçunca hiç akla gelmeyecek korku senaryoları beynimd eoluyor, ama yine de eğer benim yaşam alanımda değilse bir hamam böceği bile olsa öldürülmeye hakkımız yoktur.sokaklarda gördüğümde bazen kuzenler atlar eszer kızarım ya uçmuyo yerde neden vahşileşiyosun derim.onlarda bana kızar ayrı.iyilik yap denize at ama bu kedilere karşı olan şeyleri anlayamıyorum.ege ünüversiteli çocuk daha geçenlerde gündemimizdeydi sırf bokluğuna sokak ortasında kutu içindeki kediyi tekmeleyerek öldürdü.sanki medya, satanizm içinizdeki vahşeti kedilerden çıkarın onlara yöneltin gibi bunları bu haberleri ön plana çıkartıyor.

    YanıtlaSil
  5. ben bu yazının altına bayan alakasız kaçacağım ama yandaki "never win" şarkısı için sana teşekkür ettim beyb

    YanıtlaSil
  6. Bunlar insan değil yaratık hep söylemişimdir.Bunlara ettiğimiz küfürler azdır bir saydırmaya başlarsam ince sayfasına döner burası.Hem orospu hemde çocğu diyerek kalayım burda.

    YanıtlaSil
  7. Jelibonum delikanlım, evimde her daim kedi köpek olduğu yetmiyomuş gibi bi de sokaklardan toplar getiririm. Resmen deli teyzeye çıktı buralarda adım. Düşün yani bunlara olan düşkünlüğümü. Çok güzel yazı olmuş... Bizde genelde olay olduktan bir hafta sonrasına kadar herkes birşeyler söyler sonra unutulur gider. Bence aradan zaman geçtikten sonra bile bu konuda yazman çok iyi. Tebrik ediyorum aslan parçası...

    YanıtlaSil
  8. ben izlememiştim bu videoyu
    hayatta da izleyemem zaten
    tv de falan bu tarz şeylerle karşılaşınca kapatıyorum hemen.cunku gerçekten çıldırıyorum ben.-evimde kopek besleyen bırı olarak-
    ben de buraya yazmıcam ama dolu dolu kufur ettim bu kadına içimden.keşke başka bısey de gelse elımden.suan ınanlmaz sınırlıym.gebersin

    YanıtlaSil
  9. Ya varya böyle şeylere dayanamıyorum insanlıktan nasibini alamamış yaratık bunlar allah nasıl biliyorsa öyle yapsın.

    YanıtlaSil
  10. Videoyu bilmiyordum ama böyle canileri daha önce de gördüğümüz için tahmin etmesi zor olmuyor. Bi gün onu da götünden tutup biri sallandırır o nehirden. Gün olur devran döner demişler.

    YanıtlaSil
  11. bunlar o kadar çok oldular ki artık, pislikler...

    YanıtlaSil
  12. @8ex-en8
    Valla onlara çok kötü şeyler bekliyor kabirde :D Benden söylemesi :P

    @Sümük
    Kesinlikle öyle. Bunu yapan insanlığını kaybetmiştir zaten..

    @ ♥ Unicorn ♥
    İnşallah böyle bir şey başına gelir de bir cana kast etmenin ne demek olduğunu anlar..

    @Tarih84
    İzmirdeki olayla ilgili yazı yazmıştım ben. Gerçekten hamam böceklerini gören bir insan onu öldürmeden/uzaklaştırmadan edemiyor. Size hak veriyorum :)
    Kedilerle alıp veremediği ne bu insanların ben onu anlamıyorum..

    @Çizer
    Ne demek canım :) İyi dinlemeler :)

    YanıtlaSil
  13. @Emreabf
    Ne desen buna az gelir be Emre. İstediğini söylebilirsin ya. :D Müstahak buna :D

    @Mery Daımon
    Ben de üzüldüm bu olaya.. :(

    @Kırmızı Çizmeli Kedi
    Teşekkür ederim Çizmeli Kedim :)
    Yaptığın şey için de sana ayrı bi tesekkür ederim. Hayvanlara yardım etmek, onları beslemek ince bir davranış :) Yalnız olmadığıma sevindim :)

    @Jove
    Gebersin Sürtük! Ya hakkaten insanı çileden çıkarıyorlar Jove. İzlememek en iyisi yahu.. :)

    @!la row Güncel
    Kesinlikle kötü. Bunu hak etmiyordu o hayvan.. :(

    @Marla
    İnsanlıktan yoksun böyleleri marlacım, ne söylesek söyleyelim insanlık denen makama erişemez böyleleri..

    @Lillysnone
    Bunun intikamı acı olur bence :D Nerde o günleer :D

    @GWTRB
    Orospuların en canisini be bu karı!!!

    @Zennube
    Geberisiceler ya. Her yerden çıkıyorlar ortaya. -_-

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe