Çektiğim Çileler Bitse Keşke..

Pazartesi, Aralık 13, 2010


Merhaba benim adım nağmee..  Okul benim enerjimi alıyor diye boşuna demiyorum.. Sınav haftasından kurtuldum. Arkadaşımın vefatı üzerine hocalar sınavları bir hafta erteledi. Böyle hassasiyetle bizlere yaklaşmaları gerçekten çok ince bir davranıştı. Onları bir kez daha sevdim. Sınavlarım nasıl mı geçti ? Iı öyle böyle yaptım işte. Aslında bakarsan matematik sınavım iyi geçmedi. Yarım yamalak yaptım. Matematikten pek hoşlanmıyorum.. Sevdiremedi bana kimse şu dersi. Perşembe ve Cuma ikişer sınav oldum. Bir günde 3 sınav olan üniversiteliler, size söylüyorum; sizi çok iyi anlıyorum lan. Şaftım kaydı valla.  Edebiyat sınavında süre yetmedi. Hoca aldı kağıtları hemen. Ek süre vermedi. Diğer sınavlarda elimden geleni yaptım. Blog varya, herkes kopya çekiyor. Lan ben mal mıyım? Ben de sıra arkadaşımla yardımlaşıyorum. Mandalina ve Elmadan yardım alıyorum. Kendimi enayi gibi hissetmiyorum böylelikle. Bu hataya bir kez düştüm. Onu anlatayım sana.
 10.Sınıfta Coğrafyadan sınav oluyoruz. Sınav test. Herkes birbirinden kopya çekiyor. Ben çekmedim tabii. Önümdeki kağıtla cebelleşiyorum. Yardım istiyorum, kimse yardım etmiyor. Herkes yüksek not alma derdinde.. Yani bu durumda ben arka planda kalmış oldum. Abi sinir oluyorum bu duruma.. Neyse sınav olduk. Sınavlarımızı biz okuyacağız. Test olduk ya hani, onları doğru - yanlış olarak kontrol edeceğiz. Herkes notlarını değiştirdi. 5 puan yükselttiler puanlarını. Ben kaç aldım dersin ? 60. Allahım hayatımdaki en kötü anlardan birisiydi. 75'ler 85'ler havada uçuşurken ben 60 ile yerlerde sürünüyordum. Sınavım da iyi geçmemişti zaten. O kadar üzüldüm ki anlatamam sana. Hocadan izin isteyip, ağlayarak dışarı çıktım. Döndüğümde hoca sözlüme 100 verdiğini söyledi.
Dürüstlüğümden dolayı bunu hak ettiğimi söyledi. O halimi görmen lazımdı. Nasıl bitmiş, nasıl yerin dibine girmiş bir Jelibon vardı o sınıfta.. Kendimden utandım ve kendime kızdım. Enayilik etmeseydim böyle olmazdı.. Tekrar bu anı yaşamaktan korkuyorum be blog.
Sınavlardan kurtuldum ya şimdi açıklama kısmı var. Veli toplantısı olacak bu hafta. Eğer babam derslerimin kötü olduğunu düşünürse yanarım.Yandaki küçük kızın ablasına vurduğu gibi şiddet görebilirim. Abarttım tamam. Ama kızacağı kesin. Öğrencinin çektiklerini anca Öğrenciler anlar arkadaşım..
Ha bu arada Hafiften alzheimer oluyorum. Hafızam bi gidip bi geliyor. An geliyor ''N'apıyorum lan ben böyle'' diyorum. An geliyor ''Bu insanlar kim lan'' diyorum.. Şaşkınlık içerisindeyim valla. Anti-depresan almak istiyorum ama arkadaşlarım kullanmamalarımı söyledi. Uyku yapıyormuş. Üstelik duygularını kontrol edemiyormuşsun. Düşünsene ders hocasına ''Bi Sktir Git ya'' dediğimi.. Aman allah korusun. Disiplinlik olurum valla. Şimdilik sabrediyorum. Elimden başka bir şey gelmiyor. Çevremdeki insanlardan hoşnut değilim. 3-5 Kişi hayatımı renklendiriyor açıkçası. Zaten bu zamana kadar okul hayatımdaki arkadaşlarım hiç kalıcı olmadı. ''eheheh ayrilmicaz biz '' diyen iki kız, 3 sene sonra birbirini tanımaz oldu hacı.. Öyle yani. Ot gibi yaşamaya devam ediyorum. Sabahları çok soğuk oluyor. Ve ben çok üşüyorum blog. Allah dışarıda yaşayan insanlara yardım etsin.. Yarın olacak Coğrafya sınavım için bana şans dile.. En çok şansa ihtiyacım var sanırım..
Hiçbir şey yapasım yok.. Uyumak bile içimden gelmiyor..
Lan yaşayan ölüyüm diye boşuna demiyorum ben kendime.. Aklıma tüküreyim.
Yarın zor bir gün olacak. Sabahın köründe yollara düşeceğim Blog kardeş.. Hadi Ben rüyalar alemine giriş yapayım.. Orada biraz fink atayım.. Takmıyorum hiçbir şeyi.. Olacak bir şey zaten olacak.. Elimden beklemek ve sabretmekten başka bir şey gelmiyor..
Şu çektiğim çileler hiç bitmeyecek mi ?
İçimde her gün ölen umutlarım var benim..
Anlıyorsun Değil mi ?
                                                                                    

You Might Also Like

12 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. acılarını içine gömmeyi bırak artık yoksa sende benim gibi son beş yılını anti depresan ve psikolog arası gidip gelmekle geçirirsin çok ciddiyim atma içine otur ağla bağır çağır ama atma içine o bok ilaçlarada başlama bağımlılık yapıyo bak ben aşladım kimse bana dur demedi 5 yıldr içiyorum şimdi bi şey değişti mi diye sor yok sadece hayatımın bazı bölümlerini hatırlamıyoru sadece o kadar uzak dur sen kendini tedavi et başka çıkar yolun kalmasın...

    YanıtlaSil
  2. oncelıkle arkadaşına çok üzüldüm:/
    hocaların anlayışlıymış gerçekten.
    lise sonda ben de çok fazla kopya çeken bitip olmadım.cunku o sene bıseylerı gerçekten oğrenmek,bilmediğin şeylerinde farkında olmak en iyisi:)
    şuana kadar hiç 3 sınav olmadık ama perşembe günkü vize o 3 sınav yerıne geçicektir eminim.ben de seni çok iyi anlıyorum "lan".

    ve biraz once haberlerde izledim.evsizlerle ilgili bi haberdi.gerçekten ağlıcaktım.adama ne zamandır ıyı bı yemek yemıyosunuz dedıler.adam " bi 3 yıl oluyo" dedi.gel de ağlama..
    boyle şeyler ızleyınce bı yandan da kendıne kızıyo insan.

    şu huzunlu şeylerı yazarken yan tarafta koyduğun şeyı ızlıyorum da..
    offfffff bütün ince duygularım uçtu gitti yani.bu kucuk kız nasıl bısey ya :D

    coğrafya sınavında başarılar bu arada:)

    YanıtlaSil
  3. bunların hepsi geçer, üzme kendini :)

    YanıtlaSil
  4. Enayilik etmeseydim böyle olmazdı.. Tekrar bu anı yaşamaktan korkuyorum be blog.


    mert sen napıyorsun ya? asıl enayilik, haketmediğin bir bilgiyi seninmiş gibi gösterip aldığın notlarla böbürlenmendir.Ben herkesin 90-100 arası aldığı kopyalı sınavdan,kopyasız 85le geçen bir insanım ve mal olduğumu düşünmüyorum.Aksine arkama döndüğümde"evet bütün bu geçmiş benim eserim ve kimsenin de hakkı geçmemiş,kimsenin uykusuz saatler geçirip çalıştığı bilgilerini emmemişim"diyorum.Ve dürüstlük söz konusu olunca evet hiç kopya çekmemiş olacak kadar dürüstüm,zaten yalan söyleme huyum da yok diyorum.
    Bugün böyle şeyleri küçük görsem,yarın bir bakmışsın bu ufak şeyler sağdan soldan kartopu gibi gelip üstüme yığılmıştır,ne dersin ha?

    YanıtlaSil
  5. Bir günde 3 sınav olan üniversitelileri anlayamazsın Jeloboni henüz; lisedeki gibi olmuyor sınavlar :)) Ne bileyim bir ders=beş ders gibi bir eşitlik var. Ama alışıyor insan işte garip. Bu arada eşit ağırlık mı bölümün?

    YanıtlaSil
  6. @ francesca : 3 vizesi olup ögretmenlerin beni tanıdıgı halde kartım yok die almamaları da can yakıcı umarım başına böyle bişi gelmez :)

    sende üzme kendini jelibon.

    YanıtlaSil
  7. ıı anlamaıyorum bitemez umutlar hayır kabul etmiyorum senki jelibonsun en keyif veren en vazgeçilmeyen en mutluluk kaynağı olan sen bunu yapamazssın her güzel şey vazgeçerse bişeylerden sonra nolur herkes vazgeçer sen mutlu olmalısınki etrafındakilerde olsun jelim...sonra onlarda seni mutlu etsin sonra bi enerji silikilasyonu dönsün evrene gitsin çarpsın çarpışssın çekilin uleeen desin çekilsin önündeki engeller sonra ordan sana yağdırsın isteklerini..jelimm :) bu ifadeyi görmek istiyorum benim için yaparmısın..

    YanıtlaSil
  8. ben kopya çekmeyi unuttum yahu :D

    isteyene de vermiyorum ayrıca... daha doğrusu iki kere verme girişiminde bulunup ikisinde de yakalandığım için tövbeliyim :)

    bence siz de bizim yaptığımızı yapın.. o 3. sınıf kopya çeken, hak yiyen odunları bi sıraya adam gibi çalışanları da bi sıraya toplayın.


    bak bakalım onlardan en yüksek kaç alan çıkıyor.. dırınn.. bu okul sistemi böyle.. insanı çileden çıkarabiliyor kolaylıkla.. ama üzülmemek lazım.. sonuçta.. başkasının kopyayla doksan alması değil önemli olan..

    ya da bence velimin benim için ne düşündüğü de değil.. önemli olan.. ben elimden gelenenin ne kadar fazlasını yapabiliyorum.. bu.. gerisi boş :)

    YanıtlaSil
  9. Herkes kopya çektiği zaman sen de mecbur kalıyosun :D Bence kopya iyidir :D

    YanıtlaSil
  10. @EMEL
    Haklısın valla. İçimde tutmak istemiyorum artık. Çünkü tuttukça yüküm daha fazla artıyor ve ben bunu yaşımaktan yoruldum artık Emel. Nasihatin için teşekkür ederim :)

    @Jove
    Beni anlamana sevindim Jove :) O lan kelimesini yanlış anlama lütfen. Samimiyetimin belirtisiydi. Seni rahatsız ettiyse kusuruma bakma lütfen..
    Hayatta çok zor şeyler var tabii. İnsanın içi kararıyor valla. Coğrafya sınavı için teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  11. @Hayal Meyal
    Bunlar Geçecek ve ben bunları unutacağım.. Üzülmeyeceğim artık..
    Teşekkür ederim :)

    @Çizer
    Özge bir bakıma haklısın aslında. Ancak sınıfındaki insanlar senin enayi olduğunu düşünebiliyor. Eğer 60-65 arasında bir not alsaydın sana gülmeyecekler miydi? Güleceklerdi. Bana hep bunu yapıyorlar oradan biliyorum. Ama dediğim gibi, dediklerinde haklısın ancak her açıdan düşünmek gerek diye düşünüyorum :)

    @ francesca mckennitt
    Üniversitede her şey daha zorlaşıyormuş sanırım. Sınavlar daha kazık oluyormuş.. Bölümüm Sözel. Başlangıçta Tm'deydim ancak matematik yapamadığım için Sözele geçtim. Ancak bu sene sözel sınıflara matematik koydular. Kurtulamadım şu lanet dersten Francesca ya -_-

    YanıtlaSil
  12. @8ex-en8
    Hocalar çok acımasız davranmışlar ya Cem. İnsafsızlarmış. Üzülmemeye çalışıyorum artık. Teşekkür ederim :)

    @Tinker
    Anam! ne güzel bir yorumdur böyle :D Tinkercm ya mutlu ettin beni valla. Evrene pozitif enerji gönderiyorum ve gülüyorum :) [Senin için de :) yaparım ]

    @Memento Mori..#
    Ya işte haklısın ama notunun yüksek olması senin için avantaj sağlıyor Memento.. Nefret ediyorum o hödüklerden! Hakkımızı yiyorlar be! Teşekkür ederim :)

    @::RockunzeL::
    Valla faydasını görüyoruz öğrenci milleti olarak :D İyi oluyor bizim için :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe