Cingıll Bells Cingıl Bells..

Perşembe, Aralık 30, 2010

Şu özlem içerikli yazılarımdan sıkılmaya başladım lan.. Ben kıçımı boşuna yırtıyorum. Giden geri gelmiyor. Bunu anladım bu zamana kadar. İstediğin kadar debelen dur yani. Senin hayatından çıkanlar bir süre sonra seni unutur arkadaş.  Neyse efendim ağzımızın tadı kaçmasın. Yaprak dökümü güzel bitti ama dimi? Evet,duygulandırdılar bizleri. Lan 200 sayfalık bir kitaba nası 5 sezon çektiler hayret ettim valla. Ama çok başarılıydılar. Rollerinin haklarını verdiler. Sonu kötü bitti. Hangi ayrılıklar mutlu biter ki? Öyle bir geçer zaman ki de fenaydı bu hafta.. Caroline küfür edildi,Osmana üzüldü, Meteye hak verildi, Cemilenin yanında olundu ve Ali kaptandan nefret edildi...Tahmin edebiliyorum az çok ne düşündüğünü..
 Yeni yıla girmemize çok az kaldı. Ben de fırsat bu fırsat dedim ve bu yılbaşı mimini yazayım dedim. Liella beni mimlemiş. Ona çok teşekkür ediyorum. Valla sevindim ha. Böyle mim olaylarına bayılıyorum. İnsanın yazma şevki artıyor lan. Hem kafam dağlıyor, hem de seni sıkmamış oluyorum sevgili okuyucum.. Bu Mim olayı, sorulardan oluşuyor.. Zevkli bir mim olacağına benziyor..
2010 Yılında Mutlu Olduğum Şey
 Sınıfımı geçmem, arkadaşlarımla geçirdiğim sinema günleri, teyzemle bira içmem bu sene mutlu etti beni. Özellikle içki içmek iyi geldi. Yani sıkıntılarını unutuyor insan. Ayyaş falan değilim merak etme. Sadece sıkıntılı bir yaz akşamındaydım. Annemi çok özlemiştim. Ay ışığına bakarak içmiştim içkimi.Teyzem de bana eşlik etmişti. Hatta varya o gün sarhoş olmuştum. İyi dalga geçmişlerdi benimle. Gülme krizine girmişlerdi bu sarhoş halime görünce. Ha sonra piknik yapmıştım arkadaşlarımla. O gün mutluydum. Doğum günümde bana küçük brownilerden almışlardı pasta yerine.. Değerli hissetmiştim kendimi bir anda..
Öyle işte.
2010 Benim İçin Nasıl Bir Yıldı?
 İyi ve kötü yanları vardı. Ama çoğunlukla kötü geçti diyebilirim. Kış aylarında soğukta kulaklarım donardı her zaman. Yaz aylarında evde annemi özleyerek geçirirdim. Gittikçe yalnızlaştım ve etrafımdaki herkesi birer birer kaybettim. Hiçbir zaman yıkılmadım ama. Yaşama devam ettim. Olması gereken de bu zaten ama dimi? İyi yanları çok azdır. Değişen pek bir şey olmadı açıkçası. Arkadaşlık ilişkilerim bok gibiydi bu yıl. Her zaman öyleydi zaten. Üzüldüğüm zamanlar çok oldu ama bu üzüntülerimi paylaşacak insan bulamamıştım bazen. Ama sizi buldum ve bu fikrim yok oldu. Siz,derdimi anlatabileceğim tek insanlarsınız.. Beni anlıyorsunuz çünkü. Bu benim için çok önemlidir. Küçük şeylerden her zaman mutlu olmuşumdur.
2011'e Nasıl Girmek İsterim...
 Sanırım 2011'e ananemin evinde sevdiklerimle eğlenerek geçireceğim. Annemi babamla baş başa bırakıp ananemlere gideceğim. Her yılbaşında mutlaka ananemlerdeyimdir. Ananem beni büyüten insandır. O yüzden onu her şeyden çok severim. Bende emeği çoktur hani. İçki içerim büyük ihtimalle ama sarhoş olduğumda benle dalga geçeceklerdir büyük ihtimalle. Bünyem sağlamdır benim ancak şu içkiyle pek sıkı fıkı olmadığım için 5-6 yudumdan sonra leylalaşıyorum abi. Sevdiklerimle birlikte yeni yıla girmek istiyorum..

2010'da Yapmayı İstediklerim Yapabildiklerim&Yapamadıklarım
 Yapmayı istediğim çok şey oldu ama hiçbiri gerçekleşmedi. Yapabildiklerim de çok azdır hani.Çello almak istedim alamadım. 2010'da en iyi yaptığım şey blog açmadır abi. Hayatımı değiştirdi burası.. Yeni insanlar tanıdım.. Yazmanın ne kadar güzel birşey olduğunu anladım. Para biriktirip filmler aldım mesala. İyi geldi bu bana. Özgüvenim arttı bi nebze. Ya açıkçası yapamadıklarım daha çok. Doğru düzgün arkadaşlık ilişkim olmadı. Hep küslük,dargınlık falan yaşadım. Bu yüzden içimdeki çocuğu susturdum çoğu zaman. Kendimi teselli ettim anca. Gerçekten artık umudum kalmadı. Ne zaman bir şey yapmaya kalksam hep eksik yanlarını gördüler bazıları. Olsun varsın,görsünler. Görmekle bakmak aynı anlam ifade etmiyor. 
Şebnem Ferah konserine gittim. İclal Aydına şiir okudum. Özlem Tekinin imzasını aldım. İclal aydın harika bi insan. Nezaketine bayıldım. Özlem tekin çok sempatik. Onunla fotoğraf çektirmek benim için en gurur verici şeydi. Yeni insanlar tanıdım. Sevdiğim insanlarla ilişkilerim kayboldu.. Bitti yani..
Hayat değişiyor ve ben ayak zamana ayak uyduruyorum sadece.
Ömrümle iyi geçinmeye çalışıyorum..
Kendi çapımda yaşamaya çalışıyorum..

Yeni yılınız kutlu olsun Canlarım.
Sizi çok seviyorum
Siz benim ailemsiniz. İyi ki varsınız.
2011'de mutlu olun inşallah
Kalbinizde sevgi,yüzünüzde gülücük daim olsun..
Yeni yıla girerken içinizden bir dilek tutun.
Yeni yıl,yeni umutlar,yeni hayaller demektir..
Ne olursa olsun üzme kendini.
Bırak, sen kendini üzdükçe daha çok büyüyor o mesela.
Zaman, sana unutturacaktır. Ama işin kötü kısmı,ne hissettiğini unutamıyor insan..
Hayat bi şekilde yaşanıyor işte
Kıçımızı yırtmaya gerek yok yani.
Kendimize zarar vermekten başka bir halta yaramıyor çünkü..
Öpüldünüz :)

  

You Might Also Like

9 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. kesinlikle.. uahauaa! güzel şeyler bizlerle olsun.. o zaman mutlu yıllar! :)

    YanıtlaSil
  2. allah iyiliğini versin tam yazını bitiriyordum eklediğin gif kopmama sebep oldu, çığlığı bastım:)) beni güldürdün allah ta seni güldürsün ve bu sene istediğin ünüversiteyi kazanbilesin.

    YanıtlaSil
  3. Bütün güzellikler bizimle olsun Jeliboncaan mutlu mesuuud yıllar:))

    YanıtlaSil
  4. o kadar güzel temenniler ki.. ve çıkarım yaptığın her şey nerdeyse benim için de geçerli... mutlu yıllar dilerim :))

    YanıtlaSil
  5. anammmm lülürük ne beeaaa :D iyi yıllar

    YanıtlaSil
  6. Her şey güzel olur inşallah...

    YanıtlaSil
  7. @Mery Daimon
    Mutlu yıllar. :)

    @Tarih84
    ahaha :D Ben de ilk gördüğümde çok gülmüştüm o gifte :D İnşallah kazanırım :)

    @Marla
    Her şey gönlünce olsun Marlacm :)

    @Bella
    Teşekkür ederim Bella. Mutlu Yıllar :)

    @8ex-en8
    Mutlu Yıllar Cem :)

    @Cips Yiyemeyen Kız
    Cipsii :) Mutlu Yıllar

    @EMEL
    Lülürük:ÇaydanLığın ön kesiminDeki iri ibrikli ve suyun GeLdiği yamuk kısım :D
    Mutlu Yıllar Emel :)

    @LieLLa
    İnşallah canım. Mutlu yıllar :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe