Evet, Bok gibi Hayatım var |VoL-2|

Salı, Aralık 21, 2010

 Bugün yaşadığım onca şeyden sonra sana iyi şeyler anlatamam. İyi şeyler anlatmayı inan çok isterdim sana. Ama yapabileceğim başka bir şey yok Blog. İyi şeyler yazacağım zamanlar da olacak. İnanıyorum buna. Olacak bir gün. ''Yaptım olacak'' tarzına döndü lan bu iş. Her şey gittikçe kötüleşiyor. Yalnızlığım artıyor. Arkadaşlarım her geçen gün benden daha bir soğuyor. Buna engel olamıyorum. Aslında şu an ders kitaplarımın içine gömülmüş olmam gerek ama onu bile yapamıyorum bu moralle. Hiçbir şey yapasım yok ki. Yani hevesle bir işe başlıyorum sonrası gelmiyor. İstekliksiz çöküyor üstüme. Uyumak bile zor geliyor bazen. Mandalina ve Elma benimle hala konuşmuyorlar Blog. Tavır almışlar bana karşı. Benim ön sıramda oturuyorlar. Hiç arkalarına dönüp bana tek kelamda bulunmuyorlar valla. Benim arkadamdaki arkadaşlarım ise başka dünyada.. Ortada kaldım yani.
 Her seferinde sırada tek oturmaktan bıktım. Sıra arkadaşım arkaya kaçıyor boş sıra bulduğunda. Lan sanki insan yiyoruz amk! Şu Liseden bir an önce kurtulmak istiyorum. Bugün Beden Eğitimi dersinde kız arkadaşımla konuştum. Kız Doğulu. Benim için değerli bir arkadaştır. Azmine hayranım valla. Bana nasihatlerde bulundu. Gerçekten bana söyledikleri çok doğruydu.. ''Salla Mert ya, hangimiz sonsuza dek görüşeceğiz ki? Hepimiz unutulacağız ve inan bana hepimiz yalnızız. Bütün bunlar geçecek ve sen yine sen olacak kalacaksın. Bir gün annenle babanı kaybedeceksin. Yalnız kalacaksın yani. Bunlara kendini alıştırmaya çalış. Bak ben annemden uzaktayım ve onu günler geçtikçe daha çok özlüyorum. Elimden sabırlı olmaktan başka bir şey gelmiyor. Bu dediklerin varya devede kulak yani. O kadar büyütülecek bir şey değil. Hayatta neler var bir bilsen.. '' dedi bana usulca. Ben de bu dediklerini onaylarcasına başımı salladım. Etrafımdakilere baktım. Hepsi birbirleriyle gayet iyi anlaşıyordu. Ben ve arkadaşım köşeye çekilmiştik. 9-10 Kişi de köşedeydi. Sınavımız vardı ya. Ondan çalışıyorlardı. Neyse efendim Çağdaş Türk ve Dünya tarihinden sınav oldum. Sınavı mantıksal yollarla yaptım her zamanki gibi. Son saatimiz Coğrafya idi. Hoca sınavları okuyacak. Ben yine 10.Sınıfta yaşadıklarıma maruz kaldım. 60 aldım yine. Allahım deli olucam ya valla. Ya tembel birisi değilim ben sevgili okuyucum. Sadece Coğrafya ve Matematik sınavlarında kilitleniyorum. Coğrafya sınavım iyi geçmişti aslında. Ama hödük Jeli, Mongol Jeli yine saftirik olmaktan vazgeçemedi. Sınıfın en tembel insanları -bakınız buranın altını çizdim.-  85-90 aldı ya. Abi bu haksızlıktır. Ben o sınava 3 günümü veripte çalıştım. Ama bi bok olmadı. Alacağım not yine aynıydı. Beni sinirlendiren asıl nokta;
 Tembel insanların benim notumla dalga geçmesiydi. Bakın bu zamana kadar kimsenin notuyla dalga geçmedim. '' ahahaha Necibe 38 almış arkadaşlar duydunuz mu'' demedim. Demem de. Bu tam anlamıyla saygısızlık + görgüsüzlüktür.Tembeller, notumu öğrendikten sonra yanıma geldi. Bir tane sırıkla cüce yanıma geldi.
 S: - Kanka bn kaç almıştım ya?
 C:- 85 aldın Kanka
 S:- Sen kaç aldın ya kanka?
 C:- Olum 85 tabiki. Kopyanın anasını siktm.
 S:- Mert sen kaç aldın ?
Suratımda yanardağ misali bir patlama varken ters ters bakarak
 M:- SaNaNee!! dedim. Bi bok diyemedi Sırık.. Uzaklaşıp gitti gerizekeriya.. Böyle Hödüklerle aynı sınıfta olmaktan nefret ediyorum ya..
Kimse beni teselli etmedi ya blog. ''Üzülme Mert ya, hoca sana kanaat verir'' demedi. Herkes kendi notunu öğrenmekle meşgul. O kadar sinirlendim ki arkadaşlarımın davranışlarına sınıftan ilk çıkan ben oldum.
...
Böyle Sinirliydim..
Bu anlattıklarım sana çok sıradan gelebilir. Uzaktan bakınca gerçekten de öyle. Ama benim yerimde bi olsan, valla delirirdin. O derece yani. Kolay kolay sinirlenmem aslında ama dayanamadım yani. Yarın sınav olmasa okula gitmecektim. Ama sınav var. Gitmek zorundayım. Daha bu yaşımda böyle şeyler hissetmekten dolayı kendimden utanıyorum.. Benim yaşımdakilerin hiçbiri böyle şeylere odaklı değil.. Mandalina ve Elmayla konuşma çabalarıma rağmen bu tutumum reddediliyor. Vatan haini gibi hissediyorum kendimi.. Bakalım nereye kadar küs kalacağız.. Mutluluğumu paylaşacağım arkadaş kalmadı inan bana. Çilek ayrı havalarda. Beni küçümsüyor. Elmanın dedikleri bi bakıma doğru aslında ''Onlar seni hak etmiyor'' demişti.. Eve geldim. Anneme moralimin bozuk olduğunu anlattım. Beni teselli edeceğine başladı fırça çekmeye. ''Vay efendim tembelsin, bırak şu neti, ben senin için çabalıyorum. Notların niye düşük, milletin çocuklarına bak, nasıl başarılı,benim mal oğlum da nette sürtsün anca..''
..
Bu sözlerin ardından Jeli çöker. Annesine sinirle ''Off lanet olsun, kopya çekmediğim halde bana böyle davranıyorsun ya Aferin sana , böyle teselli edileceğimi hiç düşünmemiştim..!!'' der. Annesinin morali bozulur. Mutfağa gidip bulaşık yıkar. Jeli ise annesinin dediklerinden sonra okulundan, arkadaşlarından, kısacası her şeyden nefret eder.. Nasıl etmesin ki? Böyle yaşamayı o seçmemiştiki..
...
 Başım ağrıyor hala. Geberip kurtulmak istiyorum her şeyden.. Annem şu an içerde uyuyor. Üzerine battaniye örttüm.. Her ne kadar ona kızsam da o benim annem. Hayatımdaki en değerli insan.. Bir çıkış yolu arıyorum ama bulamıyorum..
Anti-depresan ilaçlarını alamıyorum. Ailem bağımlı olmamdan korkuyor
Arkadaşlarım bana küçümseyerek bakıyorlar.. Bir sıcaklık + içtenlik yok..
Notlarım iyi aslında. 1 zayıf dışında sınıfımı geçiyorum. Haftasonu toplantı oldu ya hani. Ordan biliyorum. Babam kızdı biraz. Sonra siniri geçti. Ben yine kızdım kendime.
İyi şeyler yazacağım söz.
Yüzünü güldüreceğim. Böylece yüzünde hüzün birikmeyecek sevgili okuyucum. Ve lütfen benim için üzülme. Ben üzülürek yaşıyorum. Alışkınım buna yani.
Sana anlatmamın tek amacı; içimdekileri dökmemdi..
Mandalina ve Elmanın benimle konuşmasını istiyorum
Arkadaşlarımın daha anlayışlı olmasını istiyorum
Beni anlamalarını istiyorum.
Yüzleride ufacık bir tebessüm istiyorum bana baktıklarına..
Ota boka üzülmemek istiyorum..
ve en önemlisi
Mutlu olmak istiyorum..
Çok mu şey istiyorum kardeşim !

Ps: ''Lan mal, |Vol-2| yazmışsın |Vol- 1| Nerede?'' diyorsan Buradan Okuyabilirsin

You Might Also Like

13 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Jelibon.. Neden kafana takıyorsun ki bu kadar. O arkadaşın gerçekten çok doğru söylemiş. Bak, ben de benzer şeyler yaşadım lisede. En yakın arkadaşlarımla 1 sene boyunca konuşmadım; aynı sınıfta yabancı gibi yaşadık. Ha ne oldu en sonunda geçti gitti hepsi, şimdi gülüyorum. Ailen haklı o konuda, bence de başlamamalısın kesinlikle. Başladığın anda alışıyorsun ve bırakamıyorsun bir daha.

    YanıtlaSil
  2. Jelibonum, o ahmakları yok say bence. Çünkü ne dediklerini, ne kadar hödüklük ettiklrini büyüseler bile anlamayacaklar. Hayvan bile diyemiyorum onlara. Hayvanları severim. HÖDÜK bunlar! Sen kopya çekmeden aldığın notla gurur duymalısın. Çalıştın, bu oldu. Kimse neden böyle? diye soramaz. Hakları yok. Soruyorlarsa da, diyeceğin tek şey, -Sen çalış gir, kaç alacaksın görelim!- de. Ben hep öyle derdim. Sonra orta parmağını kaldır, yolla herkese.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlıkların çoğu yalan, kalanları çıkar için... hele lise arkadaşlığı... benim hiç anlam veremediğim bir nane, üzgünüm ama... lise bitince birbirinizle görüşmeyeceksiniz bile :) ki normal olanı da bu.. herkes yoluna bakacak. üniversiteye gelince bundan bin beterini göreceksin kötüsü daha kötü olacak, iyisi de daha iyi..bence böylesi daha iyi olmuş, derslerine yoğunlaşman için ;) biliyorum bir süre tabir-i caizse zik gibi kalacaksın ortalıkta... ama tek derdin sırada yalnız kalmak olsun be! ;)

    YanıtlaSil
  4. olur öyle şeyler sıkma sen canını yıllar yıllar sonra gülümseyerek hatırlarsın bunları :))

    ha bu arada emin ol anne-babalar kötü söylüyormuş gibi olsada tecrübelerine dayanarak bişiler anlatırlar. yıllar yıllar sonra hakverirsin :))

    ben öyle yaptım :)

    YanıtlaSil
  5. fazla melankoliksin bunu kabul et, insanlar yanyana iki satır lafın belini kırıyor diyed4e hayat süpper sanmamalısın.belki o kişilerinde hayato bok ve onlar bu boklukta en azından kulda bari iki satır gülüp iyi olayım derdindedirler.mesela ben eğer çok mutsuz bir dönemde isem bunu aşmak adına, biraz nefes alabilmek için nerede pozitiflik taşan arkadaşım varsa onu arar onunla birşeyler yapmaya çalışırım.enerji karşılıklı.elma ve portakal ya da mandalin işte kızlar belkide mutsuz zaten hayat sizle riçin zor, sınav derdi, aşk acısı, platonizm, arkadaşınızın yası derkn herşey boka sarıyor, bence iyiymser bir moda bürün ve yarın onların yanına sen git, hiç olumsuzluktan bahsetme ne derlerse dinle eğlenmeye çalış bir kapı arala.coğrafya-tarih konularında bana danışabilirsin.kritik noktaları söylerim sana.sınavlar zaten hep aynı çerçevede olur, soru tipleri değişir ama sınavda sorulacak ana tema değişmez.yardım ederim sana.

    YanıtlaSil
  6. Jelibonum gerçekten niye takıyorsun ki bu kadar...

    Bak o arkadaşın sana ne güzel moral vermiş.. üzülme gül hep mutlu ol! (ayrıca anlattıkların uzak gelmiyor seni çok iyi anlıyorum)

    YanıtlaSil
  7. jelicim aradan yıllar geçtikten sonra gülümseyeceksin bu anlattıklarına. bak yanlış anlama küçümsemiyorum. ben de zamanında kendimi paralamıştım benzer mevzular yüzünden. ama aslında ne kadar basit olduğunu zaman geçince anlıyorsun. ve yine yıllar sonra bakıyorsun ki yanında o yıllardan kalma en fazla bir ya da iki kişi var (ki çok sağlam iki kişi) annen her anne gibi davranmış. emin ol hepsi öyle. notlarını da mutlaka düzeltirsin. kopya çekmemen müthiş birşey. tebrik ediyorum seni. ve cidden o notunla dalga geçen insan müsveddelerini takma kafana. önemli olan dersten aldığın not değildir hayatım...

    YanıtlaSil
  8. hayatta her zaman mutlu olmak zorunda değiliz ki. mutluluk da bir uyuşturucuymuş gibi gelir bana bazen. konuşmazsa konuşmasınlar, notun düşk olursa da olsun... her zaman başarılı, popüler ve süpersonik olamayız ki :))

    YanıtlaSil
  9. hayır çok şey istemiyosun ama az şeyde istemiyosun bu senin mutlu olma anlayışınla alakalı aslında bak jeli istediğin kadar kendini parala insanlar seni sevmiyorsa onlara zorla bişi yaptıramazsın bu durum için tam terside olur hani seviyolarsada zaten gelirler sorun yok o yüzden....

    YanıtlaSil
  10. çocuğum.. bak hayat tecrübem var diyorum.. aynısını yaşadım diyorum..

    mandalinaymış limonmuş.. allah aşkına yapma..

    onlar aslında çok benciller bunun farkında değilsin..

    bence sen kendini bi süre derslerine ver ve derslerine yoğunlaş.. arkadaşlarını kafana takma..

    bi süre sonra peşinden ayrılmayacaklar zaten emin ol..

    YanıtlaSil
  11. Senin şu an olduğun durumda bi çok kez oldum.Zamanla herşey değişiyo.Sınıfta en yakın arkadışın en uzağın ,en uzakta olan en yakının olabiliyo.He dersler mi sorun ? Ben bi taraflarımı patlattım hepsi 5 geldi bi bok olmadı.Lideseye geçtim dört tane birle gittim eve o beşli karnelerden hemen sonra.Bi şok geçirdiler sonra alıştılar ve ben derslerim iyiyken hiç bu kadar mutlu olmadım.Derste ye,iç,kopya çek,uyu.Sonuçta hayata bi kere geliyosun ne olucaksan ilerde öyle yada böyle onu olursun zaten. Kasmaya gerek yok bence.
    Kimseyide takma kafana 2 gün sonra köpek olurlar kapında ;) .D

    YanıtlaSil
  12. @francesca mckennitt
    Haklısın, bu kadar çok takmamak gerekiyor. Hayat böyle yürümüyor doğrusu. İlaç falan almayacağım. O anlık bir düşünceydi. Erken yaşta bağımlı olmak istemiyorum Francesca
    İlgin içim tşk ederm :)

    @girl with the red balloon
    haha :D O hödükler için Orta parmağımı çok iyi bir anda onlara kaldırmayı çok isterim doğrusu canım. :) Çok iyi yapmışsın valla :D

    @Kırmızı Başlıklı Kız
    Çok doğru söylemişsin kırmızı başlıklı. Üniversitede arkadaşlıklar daha bir güzel oluyormuş. Ben öyle biliyorum :)

    @Pilli Petro
    Sana hak veriyorum Petro :) Yorumun için teşekkür ederim :)

    @Tarih84
    Valla yardımınız benim için büyük bir gelişme olur. Aslında böyle olmasını hiç istemiyorum. Ben melankoliği tercih etmiyorum. Pozitif olduğumda insanlara tuhaf görünüyormuşum. O yüzden olduğum gibi davranmaya çalışıyorum olabildiğince.. Bu lise hayatımın bitmesine az kaldı.. Böyle günleri bir daha yaşayamayacağım ona üzülüyorum. Coğrafya sınavlarında kilitleniyorum ben. Nedenini bilmiyorum ama kalemi zor oynatıyorum.. Test sınavlarında zorlanıyorum. Klasik sınavlarda daha başarılıyım. Umarım bana yardımcı olursunuz. Çok teşekkür ederim yorumunuz için :)

    YanıtlaSil
  13. @Mia Wallace
    Arkadaşımın dediklerini gerçekten çok düşündm ve haklıymış.. Beni anlamana sevindim Mia :)

    @Zennube
    Hayatta çıkışlar olduğu kadar inişlerde var demek istiyorsun sen. Dediğin doğru Zennube :)

    @EMEL
    İnsanların sevmemesi artık umrumda değil zaten Emel. Ben yoluma bakıyorum artık.. :)

    @Momento Mori..#
    Derslerime yoğunlaşıyorum ve üniversiteyi kazanıyorum. Bunun için çok uğraşacağım. Bundan emin olabilirsin :)

    @HerŞey..
    Bloguma hoş geldin :)
    En yakın arkadaşın, en uzağın oluyor demişsin ya, çok doğru demişsin.. Bütün bu yaşadıklarım değerini yitirecek bir süre sonra..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe