Mim Parodisi..

Cuma, Aralık 03, 2010

Merhaba güzel/yakışlıklı insan. Son günlerde iyice uyuşuk bir haldeyim. Garfield gelse ''vay be, benden daha beteri varmış.'' der yani. O derece uyuşuk, her şeye mıy mıy eden biri oldum. Sabahları kalkamıyorum. Gözümde uyku var,yorganı itip kalkasım da yok. ''Bugün okula gitme'' diyorum kendime ama kalkıp gidiyorum. Bu durumu seviyorum aslında. Hayat böyle daha heyecanlı oluyor. Her şeyin iyi ve kötü tarafı var aslında. Karma felsefesi diye buna denir sayın okuyucum. Karma Felsefesi çok sağlamdır. Anlamlıdır. İşareti de güzeldir hani.
Her iyide bir kötü vardır, her kötüde de bir iyi.. 
Blog arkadaşlarımdan Cips Yiyemeyen Kız ve 8ex-en8 beni mimlemişler. Onlara çok teşekkür ederim.. Mimlenmeyi seviyorum. Değişik şeyler yazıyorum bu sayede.
Şimdi 2 tane mim konumuz var. Seninle paylaşıcam onları.
İlk Mimin konusu: Bir kişiyi seçip onunle neler yapmayı sevdiğinizi yazınız lütfen
 Ama ben bir kişiyle sınırlandıramam bunu. Yani kardeşim yok benim. Yalnızım yani evde. Arkadaşlarımla öyle sıkı fıkı değiliz. İşi düşen yanıma uğrar biliyorsun. O yüzden ben genelleme yapacağım.. Tek kişiyle değil de birçok insanla neler yapmaktan hoşlandığımı yazacağım..

* Erikle beraber sınıfın camından bakıp, yeni sevgililere yorum yapıyoruz. Genel de o konuşuyor. Ben sadece dinliyor ve gülüyorum. Onu dinlerken keyfim yerine geliyor.
Alaycı değildir o. Sadece eğlenmek ister. (Erik yakın kız arkadaşımdır.Dostumdur.) 

*Elma(Erkek) ve Mandalina(Kız) benim enerji kaynağım, gülme sebebimdir. Onlarla gülmeye bayılıyorum. Yani moralimin bozuk olduğu bi anda şak diye beni güldürmelerine hastayım. Örneğin;
  Edebiyat dersindeyiz. Hoca gelmedi. Ben moral bozukluğu yaşıyorum. Sınıfta arkadaşlarım bensiz fotoğraf çektiriyorlar.. Fotoğraf makinelerine olan öfkem artıyor. Ders hocasının işi çıkmış,yerine bayan bir hoca girdi. Ben çantamdan suyumu alıyorum. Mandalina ve Elma hocayı süzüyorlar. Hoca çok şık giyinmiş. Biz öğrenciler bu kıyafete çok dikkat ederiz. Ne giydiklerini takip ederiz. Maksat eğlence işte. Hocanın parmağında kocaman bir yüzük var. Dikkatimi çekti. Elmaya ;
 - Ya bu yüzük niye bu kadar büyük ? Gerçek değil dimi?
Mandalina söze girer
 - Asimilasyon o ya. Çok belli..
Ben o sırada su içiyordum. Gülme tuttu beni.Yüksek sesle öksürdüm. Bütün sınıf bana baktı. Rezil oldum resmen. Öhöhöhöhöhö diye diye cigerlerim bitti be. Gülmeyi hiç beklemiyordum. Mandalina ve Elma da benimle birlikte güldü.

*Sıra arkadaşımla didişmeyi seviyorum. O yazı yazarken sırayı oynatmayı, kolumu sıktığında ona karşılık vermeyi seviyorum. Aramızda çok iyi bir bağ var. Ne yaparsak yapalım kızmayız birbirimize. Ve bana katlanan tek insan odur :D

*Teyzemle birlikte bowling oynamaktan hoşlanıyorum. Hem eğleniyoruz, hem stres atıyoruz. İyi bir aktivite bu aslında.. İnsanı motive ediyor bence.

*Kiraz'ın(Kız) bana erkek arkadaşıyla olan ilişkisini anlatmasına bayılıyorum. Ona yardımcı olmayı, onu anlamayı gerçekten çok seviyorum.

*Annemle beraber fotoğraf albümlerine bakmaktan hoşlanıyorum. O her fotoğrafa baktığında geçmişi çok özlediğini biliyorum. Bazen fotoğraflarla konuşuyor. Bana ne kadar küçük olduğumu hatırlatan fotoğrafları gösteriyor. Gülüyoruz birlikte.. Ne çok şey yaşamışız biz diyorum ona her seferinde. Buruk bir gülüş kaplıyor yüzünü..

*Blog arkadaşlarımla sohbet etmekten hoşlanıyorum. Beni anlayan birilerini görünce ister istemez kanım kaynıyor sizlere. Blog Arkadaşlarım bir tane ya. Ben bunu bilir bunu söylerim.

*Yol arkadaşımla otobüste telefonda son ses müzik dinlemeye bayılıyorum. Günün en keyifli anları oluyor benim için. Otobüsten hiç inesim gelmiyor. O derece güvendeyim onun yanında :)
....
Gelelim 2. Mim konusuna.. "Size göre aşk nedir? Bir ilişkiden neler beklersiniz?"
  Derin bir konu bu. Ve yorumlamak güç ister. Bence aşk; iki insanın bir kalpte bütünleşmesidir. En genel anlamı budur. Akıl burada saha dışına çıkıyor, yürek sahaya iniyor. Başlıyor yeteneğini sergilemeye. Saha dışına akıla nispet yaparcasına daha çok bağlıyor kendine sevgiliyi.. Aşk dünyanın en güzel şeyi derler. Derler ama bence şimdiki zamanda bu söz geçerliliğini kaybediyor. Yani zaman değiştikçe insanların aşka olan bakışları da değişiyor. Sıradanlaştı şimdiki aşklar. Gerçek aşklar kaldı mı hala bilmiyorum. Tanıdığım insanların düzeyli aşk hayatları var. Onları öyle görünce mutlu oluyorum. Aşkın böyle bir gücü var işte. İnsanı kendinden geçiyor. Vay anasını, hayatta ne anlamlı şeyler varmış diyorsun kendine... Ben dedim.
  Benim demek istediğim şu ; Şimdiki zamanlar bazı insanlar aşk gibi anlamlı birşeyin içine ediyorlar. Sinir oluyorum. Takılmalık ilişkiler yerine uzun süreli ilişkiler yaşanmalı...
 Bir ilişkiden ne beklerim?
 Hmm. Bilmem ki. Bunu hiç düşünmedim hiç. Sanırım saygı ve güven beklerim. Bir tutam huzur, bir tutam sevgi, bir tutam da içtenlik kattın mı alsana mis gibi aşk. Valla bak.
Bir ilişkide bunlar mutlaka olmalı. Birbirine küfür eden sevgili gördün mü? Saygı olmayınca güven de olmaz. Eee buradan ilişki olmasını bekleme yani. İlişki yaşanmaz.
Kendimi evlendirme programlarına form dolduruyormuş gibi hissettim lan. Ama zevkliymiş bu mimler. Hoşuma gitti.. Tekrar teşekkür ederim :)
...
Girl With The Red Balloon
Miyuki Blog
***Zennube***
Mrv. Natural
Aybike
Mekila
<3UnicorN<3
Hayallerinin Peşinde Koşan Kız
62'den Kedi
Leah
Lalis
!!!IVIR ZIVIR ENSTİTÜSÜ!!
Aslı  
Tatsız Çilek
Wimparella
Agresif Pollyanna
::Rockunzel::
Medanşeri
  Mimlenen kişiler 2 konudan birini yazabilir.. Kafasına göre yazsın işte :) Yeter ki yazsın,içini döksün.. :)
 ...
Seni Seviyorum Okuyucum. Kendine iyi davran.. Umarım Sıkılmamışsındır :)
Bunu da Dinle bakalım.. :)
 Dinle

You Might Also Like

19 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. mimlediğin için teşekkür ederim :) ^^

    ya bu ne tatlı bir kedidir ya.İnsanı yazıya çekmesini bilyorsun!

    ha bir de şarkılar ve jelibonlar harika.Ağzım sulandı :/

    YanıtlaSil
  2. :)
    fotoğraf albüümü deyince aklıma geldi.bizim albümlerimizde benim hiç küçüklük fotoğrafım yok.bebeklik fotoğrafım hele hiç yok.. hep hastanedeymişim cunku:/
    çok üzülürüm buna.

    aşk derin bi konu ama güzel açıklamışsın,ben mümkün değil bu kadar ayrıntılı yazamam oyle bı konu üstüne :)

    YanıtlaSil
  3. aşk yok artık kalmamış bu devirde deme vardır hak yeme ara bul demiş sago ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım =) Hmm şimdi işin zor kısmına geldi, acaba hangi konuyu seçsem? Nyse hangisi olduğuna karar verdiğimde yazmış olurum sanırım,sevgiler =)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler beni mimlediğin için :) o zaman senin için de cevaplamış olayım kabul edersen ? :)

    YanıtlaSil
  6. blogunu çok beğendim ve hemen izleyicin oldum, benim bloguma da beklerim:)))

    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. canım, şipildegim, jelibonum. Bu mimlerin ikisini de yaptım allah kahretsin ki. Ama teşekkürlerimi iletiyorum beni düşünüp de mimlediğin için. Sevgiler efenim (:

    YanıtlaSil
  8. ÇOK EĞLENCELİ bir mimmiş,yazında çok güzzel,hiç sıkılmadım diyebilirim;)

    YanıtlaSil
  9. Çook teşekkür ederim ! Yazdım bile :)

    YanıtlaSil
  10. çook teşekkür ederim :) En kısa zaman da miminize karşılık vericem. Hatta biraz sonra yazıcam, evet evet yapıcam bunu :)

    YanıtlaSil
  11. yaşasın çok sevdiğim jelibon mimlemiş beni :)

    YanıtlaSil
  12. hatta yapıverdim bile mimi :))

    YanıtlaSil
  13. Blogunu çok beğendim. Yazıların çok güzel ve hepsine bayıldım. Yazılarının devamını bekliyorum. Bu arada şarkıya, kediye ve jelibonlara bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  14. ben fb takıldığımdan bu aşk maşk falan yok ama bu küfür olayı önemli değil ben basarım küfürü o da basar ee sonuçta fb

    YanıtlaSil
  15. @Hazel
    Rica ederim. Umarım benden önce kimse seni bu konuda mimlememiştir :D Teşekkür ederim. Elimden geldiğince iyi şeyler yapmaya çalışıyorum işte :D
    Sorma, gördükçe benim de canım çekiyor :D

    @Jove
    Teşekkür ederim. Ya aslında bakarsan benimde hiç bebeklik fotoğrafım yoktur. Arkadaşlarımın falan bebeklik fotoğrafları var. Benim hiç yok. O kadar üzülüyorum ki anlatamam. Annemle sadece son 3 yılın fotoğraflarına bakıyoruz. Çocukluğumun fotoğrafları yok be Jove :(

    @Wimparella
    İyi demiş Sago. :D Ama bu bakış açısına göre değişen bir durum :)

    @Mekila
    Rica ederim. Umarım yazarken keyif alırsın :)

    @Unicorn
    Tabii ki kabul ederim.. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  16. @Fashion Possion
    Teşekkür ederim beğenin ve takip ettiğin için..
    İnceleyeceğim sayfanı :)

    @Girl With the red balloon
    Rica ederm canısı.. Sevgilerim kucak dolusudur sana :D

    @Duru
    Çok sevindim bu duruma. Sana teşekkür ederim Duru :)

    @62'den Kedi
    Rica ederim. Keyifle yazarsın umarım.. :D

    @Mrv. Natural
    Mime karşılık verdiğin için asıl ben sana teşekkür ederim :D

    @Hayal Meyal
    Rica ederim. Lafı bile olmaz :D Umarım yazarkn eğlenmişsindir :)

    @Zunnube
    Zennube canımsın. Çok teşekkür ederim mimi yazdığın için :)

    @QueenE
    Şahane yorumun için teşekkür ederim. Çok mutlu oldum :)

    @Telekinesis
    Ahahaha :D Koptum ya.. Abi, adamsın diyorum başka bir şey demiyorum (Y)

    YanıtlaSil
  17. Uzun süredir bilgisayar başına oturmadığım için daha yeni gördüm mimini. Çook teşekkür ettim :D En kısa zamanda yazıcam :)

    YanıtlaSil
  18. @::RockunzeL::
    Rica ederim. Umarım yazarken keyif alırsın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe