Sana Kırmızı Çok Yakışıyor..

Cuma, Aralık 24, 2010


  • Üzerimdeki hüzün tortusunu attım galiba.. Her gün yeni bir şey öğrenmeyi ihmal etmiyorum.
  • Bugün neler öğrendim? Başkalarında kendini bulma. Çünkü sen, sensin. Sen başkasında var olamazsın ki. Sadece aynı duyguları paylaşabilirsin. Onun gibi davranamazsın. Senin davranışların belli. Ona göre davranırsın hayatta. O yüzden özgün ol. Başkalarının ne dediğine önem ver. Ama onlara bağlanma.
  • Sürekli hüzün, insana negatiflik getiyor. İçinde kocaman bir yumru oluşuyor ve sen her üzüldüğünde bu yumru büyüyüp, senin canını yakıyor. Olabildiğince o yumruyu büyültme derim ben.
  • Sabahları ''Ben her savaş meydanındaaa seni severdim'' şarkısını dinleme. İçin kararır. Daha enerjik bir şarkıyla güne başla. Güne nasıl başlarsan öyle bitirirsin unutma. Gerçi bu her zaman doğru olmuyor ancak genelde böyle biliniyor.
  • Umursamaz tavırlarla bir yere gelemezsin. Hedeflerini ve Hayallerini gerçekleştirmek için çaba sarf etmelisin
  • ''O beni sevmiyor ama yeaa'' , ''Niye bana ilgi göstermiyor '' diye hayıflanma sakın. Bir gün kartlar sana gülecek ve bütün bu sıkıntıların geçecek. Sevdiğin kişi eminim bir gün senin farkına varacak. O zaman bu cümleleri sık söylemeyeceksin.
  • Burası hüzün kokuyor arkadaş. Bloguma oda spreyi sıkayım bir güzel. En sevdiğin koku neydi? Söyle de ona göre koksun burası. Bu arada oda spreylerine hastayımdır. Evin her köşesine sıkarım mutlaka. O koku bana mutluluk verir. Hani ''İştee refahlık temizlik sizleree, hem de siz durulamadan, kurulamadan'' reklamı varya, o reklamda oynayan kişi gibi huzurlu hissederim kendimi.
  • Otobüste mümkün olduğunca cam kenarında otur. Sıkılırsa camdan dışarıyı izlersin. Yollar insanı sakinleştirir. Trafik olmadığı sürecek. Trafik olursa istediğin küfürü edebilirsin. Hiç çekinme. Çünkü Trafik, insanı sinir eden bir şeydir. Hiç ilerlemez ve olduğun yerde en az 20 dakika kalırsın..
  • Starbucks'ta fotoğraf çektirmek sence de klişe bir hale gelmedi mi? Kahveni içtin, afiyet olsun ama fotoğraf çekmek niye? Tamam canım hatıra kalsın diyorsun ama abartmadan yapılmalı bu işler.
  • İnsanlara fazla değer verme. ''Ay bebeğim. Senden ayrılamam'' deme mesela. Onsuz yapabilirsin bak. Onun olmadığı zamanları hatırla. Gördün mü bak. Yaşayabiliyorsun. Bağlanma o kadar. İlişkilerin sağlam olsun tabii. Ona sözüm yok. Ama aşırı bağımlılık zararlıdır. Ne demişler; Her şeyin fazlası zarar. Jelibonun bile :)
  • Bir ensturuman çalamadım veya çalamıyorum diye üzülme. Belki sesin güzeldir veya belki iyi bir dinleyicisindir.
  • Sınavlar yüzünden strese girme. Elbette zorlu bir dönem bu ama kendini sıkarak sadece kendine zarar veriyorsun farkında mısın? Olacak olan şeyler, zaten zamanı geldiğinde olacaktır. Bunun önüne geçemezsin. Sadece tedbir alabilirsin..
  • Şu Avon Kataloglarına saldıran kızlar sözüm size: Hepinize yetecek kadar malzeme var arkadaşlar. Bu heyecan niye? Merak etme Ayşe, Berrak senin parlatıcını almaz. Hem onun istediği Vişne Aromalı Dudak parlatıcısıydı.
  • Bir yiyeceği fazla tüketme. Eğer tüketirsen dudağının içinde yara çıkar.. Özellikle çekirdek çok çitletme. Valla sivilceler alır başını gider benden söylemesi.
  • Kafana bilgileri doldur önceden doldur doldurabildiğin kadar.. Vakti geldiğinde onları kullanacaksın elbet. O yüzden sana küçük yaşta eğitim veriyorlar ya. KPPS maduru boşuna Beyin  Bedava dememiş anlaşılan..
  • Şarkı sözlerini yanlış anlıyorsun ikide bir. ''Sen hiç, hiç oldun mu'' şarkı sözünü, ''Sen hiç piç oldun mu '' diye anlama. Anladıysan da bunu herkesin içinde söyleme. ya da söyle ya. Gülersiniz beraber. Keyfin yerine gelir. 
  • Bak Sigara ve Alkol kullanma demiyorum sana. Azalt şunları. Erken ölmeni istemiyorum. Sen bana lazımsın. Daha yazılarımı okuyacaksın sen. Ben sana neler anlatacağım.. Ooo bir bilsen  
  • Vize haftasını atlatan üniversite öğrencileri derin bir oh çektiler. Biz öğrenci milletine çok yükleniyorlar valla. Avea reklam şakasını yapmayacağım korkma. Robot falan sanıyorlar galiba bizi.
  •   Spor yapamıyorsan sağlıklı beslen arkadaş. ''Ama ben yemeden duramam ki'' diyorsan istediğini ye. Nasılsa cenebesini yazın denize gittiğinde çekeceksin.  
  •  D&R'a gitmelisin. Oradan en az 2 film ve bir kitap almalısın. Hadi bunları alamayacak paran yok diyelim. O zaman sadece gizli gizli oku. Filmleri de internetten izlersin artık. 
  •  Şu Yabancı dizilere çok takılma bak. Vaktinin yarısını onları izlemekle geçiriyorsun. Tamam, kafan dağılıyor, eğleniyorsun ama gözlerine iyi bakman gerek. Bunu unutma. 
  • Yılbaşı yaklaşıyor. Eğer çekiliş yaptıysan sana hediye alacak kişiye ''şunu alma lütfen'' demelisin. Eğer bunu demezsen, hediye gününde korktuğun hediyeyi almış olacaksın. 
  •  Şu Taze sıkılmış Meyve Suyularından içmelisin bi ara. Vücudunun vitamine ihtiyacı var. ''Ben zaten içiyorum oğlum, ne diyorsun yea'' diyorsan, bravo sana. Valla doğru yoldasın.  
  • Sabahları erken kalkmak berbat bir şey. Anlıyorum seni. Ama hayat yatarak geçmez ki..  
  • Bir şeylerden fedakarlık etmek zorundasın. Bu feda edeceğin şeylerin başını tatlı uykun çekiyor.. 
  • Mandalina ile Barıştım. Benden keyiflisi yok. Ona tekrar günaydın demek benim için şahane bir şey. Onu gerçekten seviyorum.. İyi ki varsın Mandalina. Elmayla da yakın bir zamanda barışacağımı umuyorum. Onunla gülmeyi çok özledim valla. Onunla barışacağıma inanıyorum.. Umut fakirin ekmeğidir arkadaşım.  
  • Ha bu arada söylemeden edemedim..Sana Kırmızı çok Yakışıyor. Kırmızı renkli kıyafetler seni açıyor sanki. [Mecaz Anlamda kullanmadım bilesin] 
  • Vee son sözüm ne biliyor musun ? Kalk yatağını boz, arkana bakma.. :)
  •   Lan dingil, yatağını boz diyorsun da, o yatağı ben topluyorum ben. Neler çekiyorum senin haberin var mı.. diyorsan orası başka sevgili okuyucum.  
  • Seni Seviyorum.. Bugün çok Güzelsin / Yakışıklısın haberin olsun :)

You Might Also Like

11 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Sigara ve alkol olan bölümü kendime adıyorum ! D:

    YanıtlaSil
  2. O muffinler çok tatlı amaa:)) Mihihi yılbaşı partisinde yapmak lazım ivit!
    Beyin bidiva!:D

    YanıtlaSil
  3. o şarkı sözü de bana olsa gerek, bırak şarkıyı, normal konuşmayı bile başka bir tarafımdan anlayabiliyorum ::D

    YanıtlaSil
  4. Şimdiye kadar okuduklarım içinde en sevdiğim yazılarından biri oldu bu Mertim... Hüzün insana ait ama her daim umut olmalı. Son hecesi mutluluğa bağlanıyor çünkü umudun. O oda spreyi limonlu olsun enerji verir... Ya da dur dur papatya kokulu olsun bahar gibi... Bak karar veremedim:) Sen seç ben koklarım:)))

    YanıtlaSil
  5. bu post bana çok mu iyi geldi ne .d

    (:

    YanıtlaSil
  6. bi terazi kadını olarak bu yazıyı okuyup şöyle dedim niye ben böyle olmaıyorum :(( tamam şaka şaka gayet güzel yazı bn artık biraz yavaş yavaş maddeleri yerine getiricem kusura bakma mert ama bu bünye hemen öyle değişemiyo denedim olmadı yavaştan artık :))

    YanıtlaSil
  7. :) tüm maddeleri benim için yazdiğini düşünmeye başladim, pek işkilendim

    YanıtlaSil
  8. Bugün bayaa şey öğrenmişsin ve gerçekten hepsi çok anlamlı.

    Ayrıca jelibonn! beyin bedava fotosuna koptum süper olmuş! :D

    Ve yeniden yenilenmiş bir şarkıyla
    "Mia Wallace, Harikasın"ı orda görmek beni çooooook mutlu etti!!!! :)

    YanıtlaSil
  9. @Girl with the red balloon
    Kendine göre ayarla bunu canım. Sağlığına dikkat et lütfen..

    @Nah a Perfect Day
    Muffinlere bayılıyorum. Partide yap mutlaka. İyi gelir partidekilere :D

    @Zennube
    ahaha :D Benim gibisin aynı. Şarkıyı çok farklı yerlere çekebiliyorum :D

    YanıtlaSil
  10. @Kırmızı Çizmeli Kedi
    Aa olur mu ama. Senin en sevdiğin kokuyu söylemen gerek. Ona göre bende parfümü sıkayım :D
    Yazıyı beğenmene sevindim Deniz :)

    @Margrit
    Teşekkür ederim Margrit :) Okurken keyif aldıysan ne mutlu bana :D

    @EMEL
    Emelcim bunların hemen olmasını bekleme. Bütün bunları zamanla yavaş yavaş yapmayı dene. İşe yarayacaktır bir süre sonra :)

    @No Parking
    Yok canım :D Herkes için yazdım ben bunu :D

    @Jove
    Talep kabul edildi. Rahata erebiliriz :)

    @Mia Wallace
    Ben de güldüm o resme :D
    Ne demek canım. Benim için yerin ayrıdır her zaman. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe