2 Mim + 2 Ödül Almışım..

Cumartesi, Ocak 08, 2011

Bakıyorum da pek bir keyifliyiz bugün. Son birkaç gündür keyfim yerinde blog.. ÖSS kaydımı yaptırdım dün. Maraton resmen başladı lan. 80 gün kaldı galiba. Pergelleri iyice açtım. Hayatımdan bu kadar test çözmemiştim lan ben. Bir test kitabını bitirmek üzereyim valla. Bu hafta çok doluyum. Sınavlarla cebelleşeceğim canlarım. Final haftasına geldim. Birinci dönem bitmek üzere. Final haftası üniversitelilere özgü bir şey değil bence. Üniversiteli değilim daha canım. Liseliyiz diye bizim final haftamız olamaz mı yani :) Son 2 hafta bütün sınavları dayadılar bize olum. Hangi birine çalışacağımı şaşırdım lan..
 Sevgili Mia Wallace, Zekinin Gelini ve Medanşeri beni mimlemişler. Onlara çok teşekkür ediyorum beni seçtikleri için. Lan sevindim ha. Mis gibi mim yazıcam işte fena mı? 11 sorudan oluşan bir mim bu.  Hadi başlayalım..
 1) Kaç yaşındasınız?
    18 yaşındayım. Yaşımdan olgun davrandığımı söylerler. ^_^
 2) İsminizin son harfi ne?
   İsmimin son harfi T'dir. 
 3) En sevdiğiniz renk?
    Imm.. Mavi ve Siyah demek istiyorum. Siyahı her zaman sevmişimdir. Ancak mavi bana çok yakışıyor. Ve mavi bana enerji veriyor. Ondan bu rengi severim..
 4) Kilonuz kaç?
   Önceleri çok kiloluydum ben. Yağ tulumu gibiydim lan. Ama zayıfladım epey. Şu an 70 kiloyum. Daha ne kadar zayıflayabilirim diye düşünüyorum ama bu kilo iyi bence. O değil annem çok zayıf olduğumu söylüyor. Okuldaki arkadaşlarım ise ''duba gibi oldun lan'' diyorlar. Okulda yemek yiyip, evde yemediğim için oluyor bütün bunlar..
 5) Boyunuz kaç?
    Boyum 1.75. On iki dev adam değilim kardeşim. Beden eğitim derslerinde sürekli zıpladım, basketbol oynadım. Voleybol oynarken sımaç attım anca bu boya ulaştım.
 6)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
   İlk ve Tek çocuğum efendim. Kardeşim yok. Annemin sağlık problemleri yüzünden ikinci bir çocuğu düşünmemişler. Ben de anne karnında ölüyordum da zor kurtarmışlar. 15 doktor annemin etrafında toplanmış, doğurtmaya çalışmışlar kadını. Neyse ki doğmuşum hemencecik. Öyle yani.
 7) En sevdiğiniz şarkı?
    Sevdiğim tek bir şarkı yoktur. Birçok şarkıyı severim. Bunlar;
   * Oldboy- The Last Waltz
   * Skillet- Whisper in the Dark
   * Hypnogaja - Sılver Star
   * Hayko Cepkin - Bertaraf Et
 8) Sizce sarışın mı esmer mi?
    Hiç fark etmez bence. Gönlü temiz olsun yeter. Tipten önemli bir şey var. O da yürektir. Yüreği temiz olsun. Biraz da güzel olsun. Gerisi önemli değil..
 9) Sigara kullanıyor musunuz?
    Hayır kullanmıyorum. Sevmem pek.. Kokusunu sevmiyorum ya..
 10) Alkol Kullanıyor musunuz?
    Her yılbaşında ve canımın çok sıkkın olduğu zamanlarda bir efes pilsen açarım. Bir tanecik o da. Fazla ileriye gitmem. Onun dışında Beyaz Şarap hastasıyımdır.. Kırmızı şarap boğazımı yakıyor olum. Beyaz şarap daha iyi bence.
 11) Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı?
     Şimdi, çayı eğer sabah içiyorsam çay bardağını tercih ederim. Fincanda iç iç bitmez o sabah sabah. Ancak Böğürtlen aramolı bitki çayımı her zaman findanda içerim. Şahane oluyor valla. :)
...
Missbone ve Medanşeri bana ödül vermiş ^_^ Hiç ödülüm olmamıştı lan benim. Teşekkür ederim onlara. Blog ödülüm var artık benim. Ne güzel bir şey lan ödül almak. Keşke alttan alkış efekti falan gelse.  Cuk diye oturur.

Ödüllendirdiğim insanlar ; Burada beni takip eden bütün blogger arkadaşlarımın ödüllerini sunmaktan dolayı mutluluk duyarım  :)

Kendine iyi Davran ♥ :)

You Might Also Like

24 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Ödüllerinin devamı gelir inşallah :)
    Bu arada 18 olmana şaşırdım nedense :D

    YanıtlaSil
  2. o halde ben de ödüllendim oleey! :)

    Ayrıca sigarayı hiç sevme zaten kokusu herbi şeyi iğrenç zatennnn eheh :)

    YanıtlaSil
  3. Şey çok teşekkür ederimm :*

    YanıtlaSil
  4. Çoook teşekkürleer :)
    Aynı mimi bana dralaya da yollamıştı yapmıştım :)

    YanıtlaSil
  5. aldım tatlım mimimi... karşılık olarak da sana kocaman apla öpücüğü:) kap bakalım:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler! Hemencik yaptım kie^^

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ettim yavrum,ama tivitırdan da dediğim üzere gerizekalı odamı toplamam gerek,salı günü de fizik sınavı giricek :) topluca başka zamana şeyederim :D sevgiler meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerttttt

    YanıtlaSil
  8. :)yaa o değildee, lamb - gabriel parçası için şu an ağlayabilirm ...

    YanıtlaSil
  9. Basvurun hayirli ugurlu olsun =) ben de yarin yapcam off bee, sinava gircez demek =)
    Iyi bloglar

    YanıtlaSil
  10. Hadi hayırlısı ossun Jelibombombigim! Danbona gurban olduğum!

    YanıtlaSil
  11. Aldım mimi,ve senin cevaplarını da çok sevdim,aynı performansı kendimden de bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  12. aldım notumu.
    tabi caps vermeden de geçmeyelim :D
    http://twitpic.com/3d8fex/full

    YanıtlaSil
  13. biri beni protesto etmiş:)okuyunca koştum geldim.yorumlara mümkün olduğunca tek tek olmasada genel olarak yazmaya çalışıyorum ama hemen hemen yazan herkesin bloguna uğruyorum.bu blogada uğruyorum sanıyorum.e malum iki çocuk ev yemek vs vs.hiç bir zaman saatlerimi net başında geçirmedim.öyle bir lüksüm yok çünkü anneyim.sen şimdi fırça atınca geldim::)özel bir sebebi yok yani.yazışmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  14. bende şaşırdım 18 olmana :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  15. @Missbone
    Niye şaşırdın canım :D İnşallah devamı gelir. Teşekkür ederim

    @Kırmızı Başlıklı Kız
    Geldin, gidiyorsun ve yazıyorsun demek :)

    @Mia Wallace
    Canımsın. Ödülü aldın tabisi :D
    Sigarı sevmiyorum, sevmem de

    @Marla
    :))

    @Flu
    Rica ederim Flu. Umarım keyif alırsın :)

    YanıtlaSil
  16. @Baş Harfi Ğ
    Rica ederim :) Bak ne güzel iki tane mim aldın :D

    @Girl with the red balloon
    Ufaklığın seni çok seviyor ^^

    @Kırmızı Çizmeli Kedi
    Öpücüğünü aldım çizmelim :D Teşekkür ederim

    @eLmyra
    Teşekkür ederim eLmyra :))

    @Nah a Perfect Day
    Birşey değil canım :D

    YanıtlaSil
  17. @Çizer
    Rica ederim Özge. Fizik sınavın iyi geçer umarım. Mimi yaparken keyif alırsın umarım özgeeee :D

    @Poker Face
    Bloguma hoş geldin :)
    Sevdiğim şarkıyı sevdin demek. Buna sevindim. Şarkı güzeldir. :)

    @Zennube
    Yakala mimi Zennubee <3

    @Depresif
    Sagolasın :D Aynen öyle valla sınava giricez. Bakalım halimiz nolucak.

    @Liella
    Canımsın. Danbo seni çok özlemiş. Bana öyle dedi.

    YanıtlaSil
  18. @Hayalci
    Teşekkür ederim. Yazdım işte öyle :D Umarım sen de keyif alırsın

    @Telekinesis
    hahaha :D Koptum ya. Abi yine beni güldürmeyi başardın. Bravo valla :D

    @SerpiL
    Öncelikle yazımı kaale aldığın için teşekkür ederim Serpil. Amacım protesto etmek değildi. Sadece neden yorumları cevaplamadığını merak etmiştim. Cevabını da burada verdin. Seni daha iyi anlıyorum şimdi. Cevabın için teşekkür ederim :)

    @Momento Mori..#
    Teşekkür ederim Momentoo :))

    @Hemera- Hyks
    Valla öyle işte. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe