Bana Mutluluk Aşılayın..

Cuma, Ocak 21, 2011

  • Sınavlardan kurtuldum ama şu sözlü notlarını öğrenmek kaldı.. E-okul kankam gibi oldu.
  • Oradaki resmimde berbat yahu. Gerçi e-okul için fotoğraf çektirenlerin hepsi fotoğrafından nefret ediyor.
  • Hastalığımı atlattım ancak bademciklerimdeki sorun hala geçmedi. Doğru düzgün bir şey yiyemiyorum. Bu yüzden bol bol su içiyorum.
  • Okula gitmedim bugün. Gitmek için sebep bulamadım doğrusu. Her şeyden o kadar sıkıldım ki. Heyecanı kalmadı artık okulun. Üniversite daha heyecanlı olacak benim için.
  • Hem gitsem ne olacak ki! Kimse benimle konuşmuyor. İlgilenmiyor bile. Bütün gün sırada kös kös oturmak yerine evimde böğürtlen aromalı bitki çayımı içerim daha iyi
  • Hakkaten istenmiyorum blog. Şaka değil bu.
  • Sınıf arkadaşlarım plan yapmışlar. Dün öğrendim bende. Bi cafeye gideceklermiş topluca. Ama bize haber veren yok. Sözde haber vermişler(!) Çilek, Erik ve ben resmen dışlandık ya. Çilek(Kız) çok sinirlendi bu duruma. '' Vişne, bu sınıfta erik ve senden başka kimseyi sevmiyorum. Herkes sahne amk. Biz her gittiğimiz yere çağırıyoruz milleti. Millet bizi çağırmıyor. İyi mi'' dedi. Ona hak verdim. Moralim bozuldu bi ara. sonra yine bozulmaya devam etti.
  • Dün İstanbul Modern Sanatlar Müzesindeydik. Gezdik, gördük, eğlendik. Ben, Çilek ve Erik doğaçlama tiyatro yaptık. Kameraya çekildi bu oyunumuz. Keyifli bi andı benim için.
  • Moralim düzelmiyor bi türlü. Kendime film aldım. Bugün film izleme günüm.
  • Bana mutluluk aşılayın biraz lütfen. Öss stresim gittikçe artıyor. Konular yetişmeyecek diye korkuyorum.
  • Göte giren şemsiye açılmaz sözü benim için söylenmiş sanırım. Haftaya Cuma belge alamadan geleceğim gör bak.
  • Babamın yüzü beş karış. Bu halimden memnun değil. Annem ise isyankar.'' Niye seninle ilgilenmiyor bu arkadaşların? Yanlarına gidiyorsun o kadar, niye seni aralarına almıyorlar yavrum? Yarın okula gidip hesap sorucam onlara'' dedi dün. Gitmemesi için zor ikna ettim onu.
  • Kafamda yeterince sorun varken bir de annemin okula gelip arkadaşlarımla konuşmasını istemiyorum.
  • Hem zaten bir daha o insanları görmeyeceğim ki. Unutulacaklar bir süre sonra hayatımda..
  • Tek bir dersim zayıf. Eğer hoca sözlüme 70 verirse o dersten geçiyorum. Belge alabilirim. Ama tabii o puanı vermeyecek. Biliyorum. Boşuna ümitleniyorum abi.
  • Haftaya Cuma Eriğin doğum günü. Ona hediye almam lazım. Kadınlara hediye almak kadar zor bir iş yok. ''Bunu beğenir mi? Bu bedenine olur mu? Ya bu modeli beğenmezse'' gibi çeşitli sorular dönüyor kafamda hediye alırken.
  • Ölüleri Gömün adlı Tiyatroya gittik geçen hafta. Neler yaşadığımı anlatacağım size bir ara.
  • İtiraf ediyorum. Tanrı beni cezalandırıyor.
  • Bir insana yapılan en büyük kötülük onu yok saymaktır. Arkadaşlarımın bana yaptığı da bu zaten.
  • Ben takmamaya çalıştıkça rüyalarıma giriyor bu sorun.
  • Bloguma yapılan yorumlar azaldı. İnsanlar yazdıklarımı artık beğenmiyor anladım..
  • Hadi bana mutluluk aşıla okuyucu. İnan buna her şeyden çok ihtiyacım var..

You Might Also Like

6 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Eh be yavrucum, aradan bi beş sene geçsin o zaman konuşalım seninle bu konuları. Önce kahkahalarla güleceksin, ya ben nasıl konulara takmışım kafayı diye. sonra hüzünleneceksin, o günler olsa da tekrar yaşasam diyeceksin. biliyorum mutluluk aşılamak yerine iyice moralini bozabilir sözlerim ama bozmasın. kötü birşey değil bu. zaman geçtikçe sorumluluğun artacağı için bugün çektiğin acılar çok ufak görünecek gözüne.arkadaşlarına gelince, onlar senin hiç arkadaşın olamamış ki. daha çok gençsin sen. ne insanlarla tanışıp, ne dostluklar kuracaksın bi bilsen.hayat çok güzel olmayacak, olması da imkansız zaten. yok öyle mükemmel hayat diye birşey. ama güzel olacak:)))

    YanıtlaSil
  2. Kim demiş göte giren şemsiye açılmaz diye ? Bende ki çok güzel açılıyo valla kocaman oldu :)

    YanıtlaSil
  3. İnsanların ne düşündüğünü, nasıl davrandığını umursamamayı öğrenmelisin. Hayatta her daim anı yaşamak lazım, herkes seni dışlarken bile tek başına yapılacak bir şeyler bulup eğlenebilirsin. Müzik dinlersin, kitap okursun. Seni bu kadar umursamayan üzen insanları sen niye kafaya takıp üzülüyorsun, kendini yıpratıyorsun anlamıyorum. İleride bu haline dönüp baktığında çok güleceksin inan bana.

    YanıtlaSil
  4. sanki kendi yazdığım postu okuyorum gibi geldi yemin ediyorum..

    bende bütün hafta sonu e okul gözetlicem sözlüler için, biri şimdiden fire verdi benimde moralim bozuk ve o fotoğraflardan nefret ediyorum ! :/

    ve bende arkadaş sorunları yaşıyorum senide o kadar anlıyorum ki ama ''Unutulacaklar bir süre sonra hayatımda..'' dedin ya, kesinlikle haklısın.. lise çook küçük bi adım şuan önemsiyoruz ama ilerde aklımıza bile gelmiyecekler. eminim buna.

    bozma moralini gerçekten, onlar seni takmıyorsa, sen hiç takma.

    YanıtlaSil
  5. Mrb.. ya söylenecek o kdar çok şey var ki nerden başlasam bilmiyorum. bak ben üniv.ye bu yıl başladım. geçen sene aynı senin gibiydim bi yandan okul bi yandan sınav derdi bi yandan arkadaş sorunu.. rehberlik hocam bıkmıştı benden :) Ama sana şunu söyliyim insan büyüdükçe şükretmeyi öğreniyor..anı mutlu geçirmeyi.. senin de senle aynı duyguları paylaşan iki arkadaşın varmış bak buna şükret.. sınav için de kaygılanma..elinden geleni yap yeter.üniv.de göreceksin ki hayatını o kadar nereye gidersen git önemli olan senmişsin. ben bu kadar neden büytmüşüm diceksin inan. Neyse benim söyleyebileceklerim bu kadar. biraz olsun moralini düzeltebildiysem ne mutlu. Bu arada "mutluluk aşılama" lafı güzelmiş sevdim bunu :))

    YanıtlaSil
  6. bu yaşta ve bu durumda yapacak hiç birşey yok çekeceksin, sıçtın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe