Kolalı Jelibon + Vişne Çürüğü = Değişim

Pazar, Ocak 02, 2011


Bir yılı daha acısıyla tatlısıyla bitirdik sevgili okuyucularım. Göz açıp kapayana kadar geçti valla koskoca yıl. Ne anladık bu yıldan. Valla o kadar çok şey yaşadık ki hepimiz, hangisini söylesek bilmiyoruz.. Vişne Çürüğü  olarak tekrar karşınızdayım artık.. Yılbaşında evde durmadım. Yılbaşında neler mi yaptım? Yaslanın arkanıza, alın bir bardak meşrubat ve beni dinleyin. Şimdi öncelikle 2011 benim için iyi başladı diyebilirim. Yılbaşında ananemlerdeydim. Birlikte güldük,eğlendik. Kah Televizyon karşısında çekirdek çitlettik, kah mezeleri devirdik mideye. İçki içtim her yılbaşında olduğu gibi. Ama abartmadım hani. 1 kutu bira bana yetti. Hem o kadar içki bünyemi mahvedebilirdi. Sağlığıma dikkat etmek zorundayım yani. Şimdi kafam bi dünya olsa kendimden geçer, kusardım. O yüzden önlemimi alayım dedim kendime. Yılbaşının en güzel olayı neydi peki? Kızıl Saçlı Prensesle barışma olayımdır arkadaş. Lan kim bu kızıl saçlı prenses diyorsun herhalde. Kızıl saçlı prenses benim manevi ablam Jeliboni'dir. Onunla küs olduğumu zaten biliyorsun. Anlattım sana yazımda. Hah işte ben yılbaşında cesaretimi toplayıp onunla konuştum. Onunla barışmak istediğimi belirttim. Onun sitesinin adı Jeliboni. Benim de adım jelibonik yazılardı. Özenmişim gibi olmuş yani. Valla aklıma o an bu isim gelmişti. Jelibonik ismi olunca o bu ismin değişmesini istedi. Bende onu kırmayarak ismimi ve blog adresimi değiştirdim. Böylece o Jeliboni olarak kaldı ben de Vişne Çürüğü olarak değiştim. İsim benzerliğine son vermek amacıyla bunu yaptım. Hem bu sayede onunla barıştım moruk.. O, bana yeni yıl hediyesi gibi oldu. Bir de yılbaşına kimseyle küs girmek istemedim. Bütün sene küs kalırız mazallah. Ben cesaretimi toplayıp konuştum ve tekrar eskisi gibi olduk. Bana ''Ben hala bir yere gitmedim olum '' dediğinde dünyalar benim olmuştu. Ya biliyorum bu cümle sana basit gelebilir ama benim için dönüm noktası. Jeliboniyi çok severim. Benim için ayrı bir yeri vardır. Saat tam 00.00 olduğunda bütün arkadaşlarıma mesaj attım. Elmayla küs olduğumuzu bile bile ona da mesaj attım. Dargın olmayalım dedim hani.. Ben aramızın düzelmesi için çok çaba veriyorum ama verdiğim bu çabaların karşılığını alamamaktan korkuyorum. Öyle yani.
''Ulan piç, niye ikide bir adresini değiştiriyorsun sen?'' diye söyleniyorsun bana biliyorum. Ama adresimi değiştirmezsem konuşmazdı benimle. İnatçıdır benim gibi ablam da. Neyse ki sorun tatlıya bağlandı. Aramızda dargınlık son buldu. Jelibon, Vişne Çürüğü oldu. Ailenizin Vişne Çürüğü oldu desek daha iyi olur. Umarım yeni adımı ve adresimi çabuk bulabilmişsinizdir. Artık adres değişikliği olmayacak merak etmeyin. Yeni adımı beğendiniz mi? Ya aklıma bir türlü isim gelmedi. Ben de kafama göre bu ismi buldum. Hem bu Vişne Çürüğü ismini severim ben.
Lazanya bana hep orjinal ol derdi. Ben de öyle olmaya çalışıyorum.
2011 sabahına çok iyi uyandım. Hava güzeldi. Kalktım penceremi açtım. Mis gibi havayı içime çektim. İyi geldi valla. Hayat bir şeyleri kıçına takmak için çok kısa arkadaş. Beni bunu öğrendim bu yıl. Tecrübe ediniyoruz işte yavaş yavaş hayat konusunda. Fena mı.  Kırmızı Balonlumun doğum günü vardı Yılbaşında. Doğum gününü kutladım gerçi ama burada da kutlamak istedim. Çoğunuz tanıyorsunuz zaten. Kırmızı balonlum doğum günün kutlu olsun. Zibidi seni çok seviyor. Lan o değil de millet ismime çok alışmıştı. Yeni adıma Alışabilecekler mi merak ediyorum.. Özellikle Benim blog adresimi kendi blogunda yer veren blogger arkadaşlarıma teşekkür ederim. Valla onları da uğraştırdım biraz. Ama artık bitti. Böyle devam edecek. Yarın yeni bir hafta başlıyor hepimiz için. Cuma günü okula gitmemiştim ben. 3 gün mis gibi tatil yaptım lan. Valla keyif bende. İyi geldi tatil. Hem cuma günü bize yarım gün. Pek bir şey fark etmiyor gidip gitmemem. Zaten varlığımı fark eden de olmamıştır yahu. Jeliboni ablamla barışmak bana mutluluk verdi. Uzun zamandır konuşmuyordum onunla. Yeni yılda tam gaz çalışmaya devam ediyorum. Vazgeçmeyeceğim bu öss sınavından. Kazanmayı çok istiyorum. İnsan birisiyle barışınca pek bir mutlu oluyor canım. Birisiyle küsseniz eğer gidin barışın derim. Valla mutlu olmak için bire bir. Yarın yine üşüyerek kalkacağım ama en azından yataktan üzgün kalkmayacağım.
Benim için önemli olan bu. Kulaklığımı takıp,yol boyunca denizi izleyeceğim yine..
Hayat güzel lan. Valla bak. Yani tabi bu durum bakış açısına göre değişiyor. ''Bana göre hayat bok gibi'' diyenler de olabiliyor tabii. Herkesin kendi görüşüdür bu karışamam ki.
Pazar kahvaltıları pek bir keyifli oluyor arkadaş. Bugün bunun farkına vardım iyice.. Nutella ile ekmek akrabam oldular valla. Her gün yiyorum onları bi güzel..
Evet,meşrubatın bittiğine göre ben sahneden iniyorum okuyucum.. Umarım beni dinlerken keyif almışsındır. Jelibon artık Vişne Çürüğü oldu.. Alışman biraz zaman alacak biliyorum ama olsun ben alışmanı beklerim canım.
Kendine iyi davranmayı unutma sakın..
Öpüldün :)

You Might Also Like

2 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Jelibon'dan Zibidi'ye geçiş mi.. Çok farklı isimler değil mi:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya, farklı biraz. Alışmak güç olacak biraz. Ben her daim burdayım yahu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe