Saksı Değilim Ben..!!

Pazartesi, Ocak 03, 2011

Her zaman olduğu gibi bugünü de iyi başlayıp kötü bitirdim blog.. Sabah enerjik bir biçimde uyanıyorsun.. Elektrikli Sobanın karşısında ısınıyorsun bir güzel. Keyfin yerine geliyor. Otobüste en sevdiğin müziği dinliyorsun. Okula geliyorsun. Kimse seni takmıyor. Sinir oluyorum ya!! Abi Cuma günü okula gitmedim. 2-3 Kişi sordu sadece niye gelmediğimi. Bu kadar mı nefret ediyorlar benden ya. İnsan bir sorar, nası geçti yılbaşı, anlat bakalım der. Nerdee! İşleri güçleri kakara-kikiri. Artık okulda beni bağlayan hiçbir şey yok blog. Ciddi anlamda yok yani. Arkadaşlarımın beni siklememesinden bıktım.. Elmayla(Erkek) küsüz ya, ona yakın davrandım benimle barışması için ama işe yaramadı. İnatçılığı tuttu. Bende içimden dedim ki'' Oğlum Vişne, seni istemiyor elma baksana, Sen işine bak''. Kötü oldum ya blog okul çıkışında. Otobüs durağına tek başıma gidiyorum her seferinde. Benim istediğim güle oynaya durağa gitmek. Yol boyunca keyifli sohbet etmekti sadece. Ama yok, istediğim olmuyor. Her seferinde unutuluyorum. Ve unutulmaktan artık Bıktım bıktım bıktım. Siklemiyor kimse beni ya. Akşam akşam ağzımı bozuyorlar valla.
 Benim yerimde olsan var ya cinnet geçirirdin sen. Ciddi anlamda zor şeylerle karşılaşıyorum.. Kimsenin seni siklemediğini düşünsene, ne hissederdin? ÖSS başvuruları başladı. Göte geldim blog. Konular yetişmiyor. Ne kadar vakit ayırsam da yetişemiyorum. Kazanmayı çok istiyorum ya. Kazanamazsam kötü olur kesin. Arkadaşlarım üniversiteye giderken ben dersanelerde sürünmek istemiyorum.. Moralim çok bozulur valla. Bu anın yaşamamak için çaba sarf ediyorum. Takma Vişne Çürüğü, boşver diyorum her seferinde ama bi yere kadar takmıyorum. An geliyor içimdeki nefreti etrafa saçıyorum. Suçsuz olduğu halde anneme kızıyorum bazen. Sonra gidip boynuna sarılıyorum. Ne aptalım ya.
Hayatımı doğru düzgün yaşayamıyorum. Geberip gitsem kimsenin umrunda olmayacak lan. Blog adresim değişsin mi diye anket koydum kimse siklemedi. Bende kaldırdım anketi. Değiştirdim adresimi. Öyle işte. Birazcık olsun kaale alınmak istiyorum. Fikrimin sorulmasını istiyorum anladın mı?
Lan bu Erol Büyükburcun olayına döndü. Saksı değilim ben mevzusu varya hani o. Bana saksı muamelesi yapıyorlar Blog. Bana saksı muamelesi yapanlar, bir ömür boyu saksı muamelesi görürler inşallah.. Benim ahım tutar haberiniz olsun. 
Ailem baskı yapıyor. Çalış çalış diye. İyi yapıyorlar tabii ama baskıdan nefret ederim. Rahatıma düşkünümdür. Hal böyle olunca tadım kaçıyor benimde. Sonra senin böyle yazılar okumana sebep oluyorum.. Dağlara,taşlara mı çıkayım yani onu mu istiyorlar?
Dellendim yine ya. Yazdığım yazılara yorum yapmıyorlar. Üzülüyorum. Yazılarım çok mu kötü lan. Doğruyu söyleyin. Hay allahım. Doğru düzgün bir arkadaşlık ilişkisi kuramayacak mıyım ben ya? Bakın Antepteki arkadaşım bile beni düşünüyor ya. Taa nerelerden mesaj atıyor bana. O kadar anlamlı ki dostluğu. Dibimdekilerde bi bok yapmıyorlar. Ben bundan şikayetçiyim işte. Şehir dışındaki arkadaşlarım daha değerli sanırım. Twitter'da bir soru soruyorum kimse cevaplamıyor. Hay,deli olucam ya. Benim suçum ne yahu? 
Nerde hatam varsa lütfen söyle,çekinme. Ona göre bende kendimle bir iç muhasebe yaparım arkadaşım. Saksı yerine konulmak kimsenin hoşuna gitmez. Bunu unutma lütfen.
Son sözüm : Saksı değilim ben olum!
Oh be, rahatladım valla. Dinlediğin için sagol..

You Might Also Like

4 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. yapma böyle bnce sadece kendini üzersin neden birilerinin seni farketmesini bekliyosunki onlar 18 yaşında hayata atılmayı bekleyen eregenlkten yeni çıkmış genç olma yolunda ilerleyen bi avuç insan..sadece bu kadar mert bnde geçen sene dediğin yerlerden geçtim hatta aynı şeyleri yaşadım ama bnce boşuna kendini üzersin herkes senin gibi olmak zorunda değil onlar yüzeysel insan olabilir..
    umarım alınmamışsındır sadece düşündüklerimi yazdım...

    YanıtlaSil
  2. Diğer insanların neler düşündüğünü umursama bence.
    sen değer veriyorsan ve karşılığında değer alıyorsan , öyle birileri varsa hayatında , onları umursa işte.. Gerisi fos
    Bak aradan kaç sene geçti liseyi bitireli.. sor bana kaç kişiyle görüşüyorsun ? 3ü geçmez..
    feysbuklarda sanal ortamlarda "arkadaş" ekli görünmelerinden daha öteye gidemiyorlar benim gözümde.

    Bence fazla düşünüp fazla takıyorsun mert..
    İnsanları ne kadar çok takarsan kendinden o kadar çok uzaklaşırsın..
    Bırak onlar senin değerin için çabalasın.. Platonikleşmesin arkadaşlıkların..
    Sadece sana değer verenlere bak sen.
    Gerisi gelip geçici figüranlar sadece bu hayatta
    Onlar için üzülmene cidden gerek yok :)

    Ygs ve lys için ise , bence şuanlık ygs odaklı çalış. lys konularına pek bulaşma.
    Panik yapma. Panik yaparsan hiç bişe yapamazsın.
    Sen çalışabildiğin yere kadar çalış gerisini boşver.. :)
    Ölüm kalım yok bu işin sonunda.
    Büyütme gözünde ;)

    Hadi iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba vişne
    yazıların çok samimi, çok sıcak geliyor insana ama şunu söylemeden geçemeyeceğim: yazılarının sonunda kimseye teşekkür etmene gerek yok; herkes bi'nevi içini döküyor burda ve isteyen okur, isteyen okumaz zaten. teşekkürlük bir durum yok o yüzden.sen yaz, gerisini okuyucuya bırak.
    bir de hani hep yapardık ya günlük yazarken: "sevgili günlük;.." işte sürekli bloga hitap ederek konuşunca da okuyucuyla değil de doğrudan bi sayfayla konuşuyormuş hissiyatı veriyor genelde. bende o hissi uyandırıyor yani. ama biz kanlı canlı insanlarız ve yazılarını okuyan "birileri" var. (:
    lütfen bunu olumsuz bir eleştiri olarak algılama. çünkü gerçekten çok samimi yazıların. sadece gözüme çarpan şeyleri dile getirmek istedim.
    sevgilerimle... (:

    YanıtlaSil
  4. @EMEL
    Onlar yüzeysel insanlar emel, doğru söylemişsin. Üzülmemeye çalışacağım. Teşekkür ederim

    @Şizofrenik Human
    Dediklerini olabildiğince uygulamaya çalışacağım ablam. Teşekkür ederim tavsiyelerin için.

    @Dedimdi
    Bloguma hoşgeldin dedimdi :)
    Eleştirin için teşekkür ederim. Aksine sevindim bunu fark etmene. Birilerinin beni okunmasına sevindim doğrusu. Tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe