SamiHazinses: Adam gibi adam..

Pazar, Ocak 23, 2011

Birkaç gündür kötüydüm biliyorsunuz.. Arkadaştı, sınavlardı, ÖSS stresiydi vs.. Bütün bunlardan bıkmış bi haldeydim. Evde oturup film izliyordum 2 gündür. Kafam anca öyle dağılıyordu. Sihirbazın Çırağı ve 21 filmini izledim. İki filmde tam bana göre. İzlerken keyif aldım doğrusu. Facebook'ta fink atarken Aras Öztürk Çolak'ın imza günü olacağını gördüm. Vişne Çürüğünüz kaçırır mı bunu? Kaçırmaaz. Olay yerine İntikal etmek için plan yaptım..
İmza günün sabahı pek güzeldi. Güneş en güzel ışınlarını gönderiyordu adeta. Mis gibi havayı içime çektim bi güzel. İmza gününe gitmek için arkadaşlarıma teklif sundum. Yine aynı cevabı verdiler. '' O insanlar pek bize göre değil.'' demesinler mi? Bende kızdım tabi. ''  Saygı duymanızı beklerdim'' dedim. Annemi taktım peşime düştüm yollara. Metroyla geldik. Metroda ikide bi duruyor. ''Sayın yolculularımız sinyalimiz yanmadığı için bir süre duracağız. Bu durumdan dolayı özür dileriz'' dedi Next Stationcu abla. Her durağa gelişimizde ben ingilizcesini söylüyordum. Metroları çok severim. Tamam, biraz havasız ama hızlı bi ulaşım aracı. Next Stationcu ablanın anonsunu taklit ettim '' Sayın yolcularımız Taksim bu yöndeki son istanyonumuzdur. Kabataşa geçicek olan yolcularımızın Taksim-Kabataş hatlı Fünikünerlerini kullanmaları rica olunur.'' Annem şaşırdı tabii. Ben de güldüm tabii. Ona gülümseyerek ''Bu anonscuyu çok seviyorum ya'' dedim.
 Metrodan indikten sonra Taksim Meydanına geldik. Allaam Protesto gösterilerinin göbeğine gelmiştik. Ben protesto gösterilerini çok severim. Slogan atmak benim deşarj olmamı sağlar. İşçi Sendikalarının protestosu vardı.. Annem'' Git onlara katıl da, ye bakalım polis Jobunu. O zaman aklın başına gelir'' dedi. Ben tabii hem yürüyorum hem de slogan atıyorum. İstiklal Caddesinde ilerlerken birde baktım yine protesto eylemi vardı. Munzura baraj yapılmasını istemeyen bir grup slogan atıyordu. Oturma eylemi yaptılar. Slogan atıyorlar. Ben de onlara eşlik ediyorum ''Munzur özgürdür, özgür kalacak '' Slogan atmak çok zevkli ya.. Siyasi boyutuyla ilgilenmiyorum ben pek. Slogan atmayı seviyorum sadece.. O da deşarj olmak için sevgili okuyucu.
D&R'a girdik. Bir süre bekledik. Aras geldi. Kahvesini içti. Annem o sırada burç kitaplarına bakıyor. Astrolojiyi  çok seviyor.  Benimle birlikte birçok insan onun fotoğrafını çekiyor. Annem kaş göz işareti yapıyor bana. Git imzalattır diye. Aras tabii anladı durumu. Anneme;
- Siz kimi bekliyorsunuz?
- Oğlum sizin kitabınızı imzalatıp, sizinle fotoğraf çektirmek istiyorda onu bekliyorum.
- Tabii tabii çektiririz.
Aras abi beni pek sevdi. Daha önce Tüyapta görmüştüm onu ama utandığım için konuşamamıştım. İnsanlar yavaş yavaş gelmeye başladı. Beyza,Yağmur, Emre geldiler. Kitap imzalama seramonisi başladı. İlk Önce Beyza ve Yağmurun kitabını imzaladı.. Birkaç kişinin kitabını imzaladıktan sonra sıra bana geldi.. Annem tabii heycanlı. Böyle imza günlerine hiç gelmedi. İmza günlerini pek sevmiyor. Onu orada tutmak bile zordu benim için. Eline Burç kitabı verince sıkıntısı geçti tabii. Oyalandı onları okurken. Neyse fotoğraf makinesini aldı. Ben Aras Abinin yanındayım. Aras abinin yanına geldim. Kitabı verdim ona. Bana yüzünü dönerek;
- İsim ne?
- Benim adım Mert. Ama Vişne Çürüğü yazarsanız sevinirim. Blog yazarıyım dedim.
-Ha, evet. Biliyorum seni. dedi. Vay anasını. Adam şak diye tanıdı ben ya. Kitabı imzalarken, Anneme ''Çeksene'' diyorum. Çekmiyor kadın. Heyecanlanmış bi kere.
- Ya Aras abi, bu Müjgan neden istemedi Hüsnüyü? Hüsnü kafa adamdır. İkisi birbirine pek yakışıyordu. Müjganın istememesini anlamadım dedim.
- Eğer kitabın sonunda Müjgan Hüsnüyle çıksaydı  bu kitap olmazdı dedi.
Kendisine teşekkür ettim. Sonra beklemeye başladım. Annem ikide bi dürtüyor beni
-Daha niye bekliyoruz ki? İmzayı aldın. Kalk gidelim.
-Olmaz. Daha Ebruyla, Puccayı görücem dedim.. Bir süre bekleyelim sonra gideriz..
Bir süre bekledik. Yanımızda Kutup Zencisi vardı. Sonra Yağmur, Aras abiye börek verdi.
Aras abi bana gülerek;
-Bak kız bana börek getirmiş, sen eli boş gelmişsin dedi. Ben de bunu hiç düşünmemiştim tabii. Cevap verdim hemen.
- Ya aklıma gelmedi valla. Bir dahaki sefere getiririm inşallah.
Börek uzattı bize. Ben yemedim. Karnım aç değildi çünkü. Böreği beğendi. Sonra ünlü blog yazarları teşrif ettiler. Pucca geldi Cerilevis ile birlikte. Ben tabii şaşırdım. İlk önce Kutup Zencisinin yanındaki bayan sandım Puccayı. Elleri falan çok benziyordu. İkide bi ona bakıyordum. Puccayla Cerilevis geldi işte. Ben tabii heyecanlıyım. Annem'' Gitsene yanlarına, onlar mı öğren bakayım'' dedi. Utangaç bir tavırla yanına gittim.
-Şey, siz Pucca mısınız?
-Evet, ama yeşil dişli değilim bak valla. (Dişlerini yaptırıyormuş. Ondan öyle dedi)
-Beni hatırladınız mı? Tüyaptan?
-O kadar çok vardı ki orda. Çıkaramadım
- Ben Vişne Çürüğü..
- Aa evet sensin dedi. Sarıldık öyle. Nasıl sevindim anlatamam ya. Zaten girdiği ilk andan itibaren o olduğunu anlamıştım. Konuştuk bir süre sohbet ettik. Anneme ''Oğlunuzu çok iyi yetiştirmişsiniz. Çok iyi yazıyor'' dedi. Annem de sevindi tabii. Gülümseyerek Puccaya teşekkür etti. Biz böyle konuşurken bi baktım Ebru Vatansever geldi(Mayoneziseverim)
Zaten onu görmeyi çok istiyordum ben. Kırmızı kurdelasını başına geçirmiş,  kulaklığını elinde sallaya sallaya girdi içeri. Puccayla görüştüler. Sarıldılar. Benimle tokalaştı. Beni tanımıyor tabii.
- Seni izledim Sosyal Medya Tv'de. Çok iyiydin.
-Ya, teşekkür ederim dedi Gülerek. Tam tahmin ettiğim gibi çok güzeldi ya.
Zodyaklıyı gördüm.. Pek güzeldi valla. Gerçi Tüyapta da görmüştüm ama onun o olduğunu bilmiyordum. Biraz solgundu. Hasta gibiydi. Saçları falan pek bi güzeldi.. Hanımefendiydi.
Pink Freud geldi sonra. Onunla konuşmadım ya. Utandım. Ebruya fotoğraf çektirmek istediğimi söyledim. Kırmadı beni sağolsun.. Fotoğrafı çeken Pink Freud idi. Kitabını henüz alamadım ya. Elimdeki kitap bitmeden kitap alamam. Babamla anlaşma yaptık.
 İmza Gününde akılda kalanlar;
* İmza Gününe katılan Pucca, Mayoneziseverim, Cerilevis, Adil Çelebi, Kutup Zencisi, Zodyaklı ve Aras abi çok sıcakkanlıydılar
* Ebruyu ve Puccayı yakından görünce daha çok sevdim
* Aras abi gerçekten bizimle ilgilendi. Ve anlayışlı biriydi.
Bana abin kim olsun deseler şüphesiz Aras olsun derdim.
*Zodyaklı biraz halsizdi.
*Pucca güleryüzlüydü. Pelin, kitabını insanların ellerinde görünce pek bi sevindi. Mutluydu
* Ebru pek bi şekerdi ya. ''Seni seviyorum Ebru'' dedim. Bana ''abi bana böyle şeyler demeyin utanıyorum'' dedi. Güldük beraber.
* O değil de ben hayalimi gerçekleştirmenin mutluluğu içerisindeyim. Asla unutmayacağım bir gündü. Ebru bi gün İstiklal'de görüp, onunla konuşacağımı hayal etmiştimdir. Dün bu hayalim gerçekleşti. Gerçekten mutluyum.
Dışarı çıktığımda akşam çoktan olmuş, kabalık artmıştı sokaklar. Yüzümde kocaman bir gülümseme, yanımda annem, elimde Aras abinin kitabıyla gökyüzüne bakıp, Allaha bu güzel günü bana yaşattığı için şükrettim.. Mutluydum.. Hayallerimi gerçekleştirmiştim..
İmza gününe katılan herkese teşekkür ediyorum.
Dizüstü Edebiyatın bizlere kazandırdığı bu güzel insanları tanımak gerçekten bana iyi geldi. Özgüvenim arttı bi nebze.
Ve son sözüm: Blog arkadaşlarımı çok seviyorum be.. :)

You Might Also Like

12 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Vay bee... Gerçekten süper bi günmüş :) Pucca saklamıyo mu artık kendini ya ?

    YanıtlaSil
  2. Oha çok güzel bir daha ki imza gününe ben de gidicem hiç öyle samimi bir ortam olduğunu düşünmemiştim. :)

    YanıtlaSil
  3. iyicene yaramı deştin vallahi :(

    YanıtlaSil
  4. Pucca kendini gösterdi mi?

    Gösterdiyse ne güzel, sevinmişsindir sen de :)

    YanıtlaSil
  5. ahaha ne eğlenceli bir gün olmuş, biz de seni çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. ayy ne güzell çok sevindim yahu senin adına, bütün sevdiğin yazarlar bir arada. Okurken bende yaşadım resmen..

    YanıtlaSil
  7. Sevimli bir anı olarak geçmiş. : ) Darısı başımıza.

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem bir gün gerçekten!

    Keşke bende orda olsaydımm :(

    Ayrıca izleyici sayınn ;)

    YanıtlaSil
  9. Aaa :)
    İlginçmiş :)
    Ayrıca annene katılıyorum ye o jopu da gör:p Kaç kere kılpayı kurtuldum! Yaptıkları eylemin yasal olduğunu bilmeden sakın katılma aralarına :)) İzin alınmamışsa sonu fena bitiyor.

    YanıtlaSil
  10. Bende bu adama aşık olabilirmiyem?
    Sen Puccayı ben bunu:D

    YanıtlaSil
  11. Fişnem;

    Güzel bir gün yaşaman beni çok mutlu etti.Çünkü genelde pesimist sin kabul et.

    Bağıra çağıra sloganlar atarken utanmıyorsun da, bir yazarla konuşmaya utanıyorsun öyle mi?
    Tam sana özgü bir şey.

    Nolur kafana cop yedirme :)

    Sami hazinses le kanka olmuşsunuz ya. :))

    YanıtlaSil
  12. e mert,fotoğraf çektinizse şimdi bir fotoşop motoşop yapıp koysaydın gülüm ya?
    izleyici kitlesi ayaklandı amaaa asdhjdk :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe