Soruyor musun bakalım nasılsın diye..

Cuma, Ocak 28, 2011

 İçime İbrahim Tatlıses kaçtı sanırım.Etrafımdaki insanlara ikide bir Cano diyorum. Yaa abi canımın kısaltılmışı anla işte. Yakında burada çiğ köfte partisi verirsem şaşırma yani.. Şaka şaka, ben çiğ köfte sevmem. Mercimek köftesini daha çok severim. Canım okuyucum Vişnen bugün pek keyifli. Değişik bi gündü be. Hiç yapmadığım bir şey yaptım mesela. ''Aa naptın lan, Bungee-Jumping mi yaptın?'' diye sorma. Çünkü onu yapmadım. Elbet bir gün yaparız. Götüm yerse yaparım bi gün onu da. Neyse efendim Ciddi olma moduna girmiş bulunmaktayım. Bugün geçirdiğim en keyifli gündü diyebilirim. Malum karne günü bugün. Bizde karnemizi alalım dedik kardeş. Sabahın köründe kalktım yine. Allahım nası soğuktur öyle. İçim titredi valla. Sanırsın ki Msn'den içime titreşim yollamışlar. O kadar titriyorum yani düşün artık. Üstümü giyinip bi güzel kahvaltı yaptıktan sonra yollara düştüm. Yanımda da Eriğin doğum günü hediyesi. ( Erik: Yakın bir dostumdur. Kendisi bayandır) Olum dün ben Çilekle birlikte alışverişe gittim. Çilekle Eriğe hediye almaya gittik. Doğum Günü hediyesini tek başıma seçemezdim. Bence bayanlara hediye almak kadar zor bir şey yok hacı. İnsan tereddütte kalıyor hani. Bunun pişti olması var, beğenmemesi var, bedeninin küçük gelmesi var.. Oo o kadar çok ki. Bi erkeğe hediye almak her zaman daha kolaydır. Çilekle alışveriş merkezinde buluştuk bi güzel. Ben bir haftadır okula gitmiyorum abi. Son sınavlardan sonra gitmeme kararı aldım. Malum sınıfla aram iyi değil pek. O değil de bugün fena şeyler oldu okuyucu. Dur sana onları da anlatıcam. Önce dünü anlatayım sana. Hediyelerimizi aldık. Yemeğimizi yedik. Alışveriş Merkezinde Çilek Elmayı(Erkek Arkadaşım) gördü. Gitti yanına konuştu işte. Benle tabii konuşmuyor. Hala konuşmuyor biliyor musun okuyucu. Beni sevmiyor sanırım. Neyse konuştular ettiler. Selam söyledi bana. Bi an sevindim ama boşuna umutlandığımı bugün anladım. Bi ara biz oyuncak dükkanına girdik. Kızlar oyuncak ayılara bayılırmış. Sempatiklermiş ayılar.
Ç: Kanka ya, ne alsak kıza?
Ben: Kızım oyuncak dükkanında ne işimiz var bizim? Gel Kotona gidelim. Daha güzel şeyler vardır
Ç: Bence oyuncak ayı alalım. Sevinir işte.
Ben: Yaa bırak allasen. İlkokul çocuğu muyuz biz? Gel, şöyle afilli bir kıyafet alalım dedim. Kotona girdik. Uygun kıyafet gördük aldık. Ben de UGG tarzı ev terliği aldım. Iyy deme. Ugg mugg ama kızın ayağını sıcak tutuyor. Önemli olan o. O ev terliğini bir hediye paketi yaptılar görmen lazım. Nasıl kocaman yaptılar öyle. Eve geldiğimde babamın tepkisi ;
- Oğlum bu ne ? Kıza gelinlik mi aldın ?
- Aa yok baba ya. Ev terliği aldım. Ben de anlamadım bu kadar büyük olmasını.
Evde poşetim ilgi odağı haline geldi. Kocaman ya hani. Dikkat çekiyor sonuçta. Annem açmak istedi ama ben ''Nayn anne. Olmaz. Doğum Günü hediyesi o'' dedim. Bir süre Tv izledikten sonra kitap okuma moduna geçtim. Uykum gelene kadar Yanmışı okudum ve bitirdim. Kendime inanamadım doğrusu. Ben ki bi kitabı 2 ayda bitiren uyuşuk, şimdi bi haftada bi kitap bitiyor..
Bugüne gelelim Cano.
İşte sabah otobüsle yol arkadaşlarımla birlikte okula gittim. Hediye poşetini elimde görünce ''Aa  ne kadan büyük öyle bu Vişne'' dedi arkadaşım. ''Valla ya, baksana nası paket yapmışlar bi garipler..'' dedim.
Okula vardım. Dırırırm dırıırm dırırım.. Heyecan dorukta
Okulun önünden geçerken nasıl bana bakıyorlar görmen lazım. Ayıptır söylemesi biraz yakışıklı olmuştum. Elimde de kocaman! marka bi paket olunca ilgi çekiyor ister istemez. Sınıfa girdim. Direk Çilekle, Eriğin yanına gittim.
Sınıf bizi dışlıyor okuyucu. Ben,Erik,Çilek resmen dışlanıyoruz. Daha önce de bahsettim bi gruplaşma var diye. Anlatmıştım sana ya. Hatırlıyorum. İşte bende bugün kimseye pas vermedim lan.
Gittim direk Erik ve Çilekle görüştüm. Sarıldık ettik. Cafeye giden arkadaşım
-Vayy bize selam yok mu ? dedi. Ben de
- Bize selam vermeyene selam yok. İşine gelirse. dedim.
-Öyle olsun dedi erkek arkadaşım. Adam yerine koyan yok bizi dedi.
- Adam yerine koyulmadığım yerde kimseye adam gibi davranmam dedim. Sustu göt oldu.
Olum ne dertleri var bizle anlamadım ya? Resmen 25 kişi bize cephe almış durumda. Şaka gibi.
Karneler dağıtılmaya başlandı. Vişne Çürüğün Teşekkür Belgesi aldı ^^
Lan onur belgesi de alıcaktım da hakkımı yediler be. Torpilli iki kıza verdiler belgeleri. Çilek onlara çok küfür etti okuldan ayrılırken..
Karneleri dağıttıktan sonra sınıf hocama sarıldım. Ona teşekkür ettim. Sonra ne mi oldu ?
Hiçbir bok olmadı. Kimse benimle görüşmedi. ''Hadi görüşüz Vişnee '' demedi. Elma, Çilek ve Eriğe sarıldıktan sonra gitti. Bana hoşçakal bile demedi. Öylece gitti be blog. Kimse görüşmedi benle. Ben de kimseyle görüşmedim olum. Sadece en yakın arkadaşımla görüştüm. Değer verdiğim bi kız arkadaşıma ''Kendine iyi davran canım'' dedim. Çilek,ben ve Erik kaldık öyle. 3 kişi her olay sonrasında hep bi arada oluyor. Bence dostluk böyle bir şeydi. Onların değerini bugün daha iyi anladım. Çıkışta Alışveriş merkezine gittik. Erik hayıflanarak ;
- N'olcak bu sınıfın hali ya? Bizi dışlıyorlar kanka baksana Gözlerine baktım bi an. Sonra ona;
Kanka yanında 10 tane sahte insan olacağına 3 tane insan olsun adam gibi adam olsun dedim. Kendimi böyle rahatlamış gibi hissettim. Artık ben de her şeyi kurallarına göre oynuyorum. Bana yapacak başka bir seçenek bırakmadılar. Ben alçak gönüllü, sevecen olmaya çalışsam da değerimi anlamadılar. Madem öyle ben de tavrımı ortaya koyarım arkadaşım. Olay budur.
Alışveriş Merkezinde bir süre mağazaları dolaştıktan sonra yemek yedik. Ben 2 tane Whooper Junior yedim. Evet, bana pisboğaz diyebildiğini duyabiliyorum. Ama inan bana çok açtım. Zaten yedikten sonra tıkandım.
Çok geldi be. Burger King'in patatesleri küflü çıktı. Şok şok şok. Bunu fark eden Çilek oldu. Olum çok şaşırdık ya. Gittik hemen söyledik. Şikayet ettik. Daha dikkatli olun dedik. ''İsterseniz yeni patates verelim ''dedi kadın. Gerek yok sağolun dedikten sonra ayrıldık oradan. Ben kitabevine gittim. Onlar evlerine gitti. Evde okunacak kitap kalmadı. ( Aslında var ama tarihi romanlar var. Ve ben tarihi romanlardan çok sıkılıyorum abi. Çaktırma.) Korsan kitapçıya gidip kitap aldım. Valla hiç öyle kızma bana okuyucu. Öğrenciyim ben. Bir kitaba 20 lira veremiyorum. O kadar param yok yani. 20 liraya 3 tane kitap alırım ben abi. Kitap aldım işte. Sonra film aldım bir sürü. Bu benim ödülüm arkadaş. Bir dönem boyunca çalıştım, film almak en doğal hakkım. 6 tane film aldım. Amelie, Ödül Peşinde, Remember Me, Watchmen, Gece ve Gündüz, Ejderha Dövmeli Kızı aldım. Oh mis.
Amelie filmini daha izlemedim. Cahilim tamam. Benim o kadar çok vaktim olmuyor. Anca filmcide gördüğüm zaman alıyorum işte. Sinemaya bile doğru düzgün gitmiyorum canısı.
Eve giderken yolda tanıdıklarımı gördüm ya. İlkokul arkadaşımı,Tarih hocamı, sınıf arkadaşımın arkadaşını vs. Görmeyi beklemiyordum. Hele tarih hocasını. Aynı otobüsteydik. O beni fark etti. Mayışmışım otobüste. Anca farkına varabildim hocanın.
Eve geldim. Karnemi anneme verdim. Sevindi kadın. Gözlerinin içi güldü valla. Sarıldı bana tebrik etti beni. Babam da öyle. Sevindi ve sarıldı bana. Gururlandılar sanırım.
Gelecek 2 hafta boyunca film izleyeceğim,kitap okuyacağım,ders çalışacağım efendim.
Bugün çok keyif aldım cidden. Öyle işte sevgili okuyucu. Umarım senin günün iyi geçmiştir. Yorulmuşsundur büyük ihtimalle. Lanet trafik hangimizi yormuyor ki..
Bunu da dinle benim için Canoo :)

You Might Also Like

8 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. moralinin iyi olmasına çok sevindim vişne çürüğü kardeşim :D inan yazın okuyanları motive ediyo. mutluluk paylaşılınca çoğalır diye klasik bi laf var ya doğru sanırım :) bu arada aldığın filmlerden amelie ile gece ve gündüzü izlemiştim çok güzel filmler.dierlerinin adını vermen de benim için iyi olmuş izlicek film arıodum :) kendine iyi bak kimseyi takmamaya aynen dewam :)

    YanıtlaSil
  2. 25 kişi neden size düşman oldu ki? Umarım aranız düzelir :S
    Bu arada tatilin inşallah istediğin gibi geçer,çünkü benim hiç bi sene öyle olmuyo :D

    YanıtlaSil
  3. Tarihi romanlara haksızlık ediyorsun bence, ilk başlarda sarmaz tarihi romanlar ama sonradan bırakamazsınız elinizden. Hemde bir şeyler öğrenirsin okurken.

    Tebrikler bu arada.

    YanıtlaSil
  4. iyi bari bu film izleme ve kitap okuma olayını abarttığımı düşünmüştüm. normalmişim. hem daha tatil yeni başlıyor dimi? :)

    umarım hepsini yaparız, yaparsın :)

    YanıtlaSil
  5. @bir çeşit ben işte
    Keyiflenmene sevindim doğrusu :)
    Evet ya Amelie gerçekten güzel film. Gece ve gündüzü daha izlemedim. İzle tabi bu filmleri, güzeldir. Sen de kendine iyi bak. Yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. @RockunzeL
    Ya Çilek ve Kiraz kavga etti Rokunzel. Ondan böyle oldu. Kavga ettiler kendi aralarında. Sınıfta bölündü otomatik olarak. 3 kişi olarak zor durumdayız. Bi yandan takmıyoruz ama bi yandan da sinirleniyoruz bu duruma. Bakalım sonumuz ne olacak..

    YanıtlaSil
  7. @Cips Yiyemeyen Kız
    Teşekkür ederim Cipsi :) Ama dediğim gibi pek sarmıyor beni tarihi kitaplar. Sadece Nutuğu severek okumuştum. Bi ara tarihi roman okumayı deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
  8. @Bendiss
    Yeni başlıyor tabi bendis :D
    Ben abartmış mıyım yoksa. Valla ödül diye aldım bunları. Normal zamanda bu kadar almama izin vermezlerdi. İnşallah hepsini yaparız. Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe