Halimiz Duman..

Çarşamba, Ocak 12, 2011


  • Şu grip belası üzerime sindi mi ölü gibi oluyorum. Evet, ben de hastayım sevgili okuyucu. Ya bu tamamen dikkatsizliğimden kaynaklanıyor. Malum havalar soğuk, Vişne de buna aldırış etmeyip, Ice Tea içmeye kalkarsa böyle göt gibi grip olur işte.. O kadar kötü değilim canım merak etme. Alt tarafı burnum akıyor
  •  Final haftamın bitmesine son bir hafta var. Elimden geldiğince çalışıp ailemi sevindirmek istiyorum ama bu hasta halimle biraz zor oluyor..
  • Dün rekor kırdım dersem inanır mısın? Akşam 7'den sabahın körüne kadar uyumuşum. Lan varya kaç tane rüya gördüm hiç hatırlamıyorum. O kadar çok ki..
  • Babam zorla uyandırmaya çalışsa da kem küm ederek zaferi elde ettim. O değil de yokluğumu kimse fark etmemiş olum. Kimse ''Vişne Nirdesin'' dememiş. 
  • Okulda değişen bir şey yok ya.. Yine aynı davranışları takınıyorlar bana karşı. Çilek ile Kirazın arası çok bozuldu. Artık konuşmuyorlar. Kavga ettiler.. Yollarını kesin ayırdılar galiba. Onun dışında Elma(Erkek) hala benimle konuşmuyor. Bu gidişle konuşmayacak. 1 ay oldu be blog. Biz Koç erkekleri  pek inatçı oluruz. O da benim gibi koç burcuna mensup. Bir hayli inatçı yani.
  • Şu siyah kalın çerçeveli gözlük takanlardan nefret ediyorum. Abi sırf moda diye niye takıyorsun ki sen bunu? Neymiş efendim ''Enteller takıyoo bu gözlüğü''. Oldu canım. Önceleri böyle gözlük takan birisiyle dalga geçerlerdi. Örnek vereyim hemen
         - Olum Aliye bak lan yaşlılara dönmüş hahaha
         -He valla, babannem takıyor böyle gözlüğü
         - Vah zavallı Ali, şimdiden yaşlılık evresine atlamış lan.
         - Puhahaha Ali'nin Tipi kaymış lan
  •  İşte önceleri böyle olaylarla karşılaşırdık sevgili okuyucu. Şimdiyse öyle gözlük takanlara hayran hayran bakıyoruz. Gerek yok böyle şeylere. Kendini toplumda ifade etmek istiyorsan gözlüğe gerek yok. Sözlerin, hal ve hareketlerin toplumda kendini ifade etmene yeter de artar.
  •  Kırmızı balonlu kızın Antalyaya gidişi bu hafta beni üzen durumlardan biri oldu.. Onun adına çok seviniyorum tabii ki ama onunla bu kadar sık konuşamayacağım. Paşasına nasıl veda edecek çok merak ediyorum..
  • Hasta olduğumu bildiği halde elektrik sobasını kapatan bir babaya sahibim haberin var mı ? Beni Üvey evladı olarak gören birinden ne beklersin ki..  Her ebeveyn fedakardır biliyorum.. Mesela ben ona iki gündür bu yüzden trip atıyordum şimdi yanıma gelip üzerindeki montu üstüme örttü.. İlginç.. Anne-Baba olmak çok farklı bir şey sanırım. İnsan o duyguyu tatmadan anlayamıyor işte blog.
  • Finallerin bitmesine çok az kaldı. Olum liseliyim ya finaller demeye hazırlıyorum kendimi. Ondan ikide bir finaller falan diyorum. Çaktırma.
  • Bu haftanın en önemli gelişmesi manevi ablam Serrayla buluşmaktı. Tek kelimeyle şahaneydi buluşma. Onu çok seviyorum..
  • Bugün çok durgundum okulda.. Bütün arkadaşlarımda bi isteksizlik var. Okula gelmek istemiyorlar artık ya.
  • İyi bir üniversiteye girmek için en az 400 yapman gerekiyormuş. Abi o kadar puanı nasıl yapıcaz. Hiç düşünmüyorlar mı bunlar ? Bir insan 500 puanını nasıl alıyor çok merak ediyorum. O insanın yaşayış tarzını falan merak ediyorum hani. Bizde mi sorun var acaba? 400 abi bu. Boru değil yani. İşimiz iş valla..
  •  Muhteşem Yüzyıl ilk bölümüyle büyük ses getirdi. Öyle bir geçer zaman ki dünkü bölümüyle yine seyircisini ağlatmayı başardı. Duygusal bir milletiz biz abi. İçimiz yandı valla onları izlerken.
  • Eyvah Eyvah 2 filmini henüz izlemedim. Şu sınavlar araya girdiği için sosyal faaliyette bulunmadım. Ancak film beğenilmiş. Korsan filmcilerde görürsem alırım ya. Sinemaya gitmek için vaktim yok valla. Biliyorum Korsan Film kötü bir şey ama öğrenciyim ben abi, bir filme 20 lira para veremiyorum. Hadi çalışsam, işim gücüm olsa amenna. Ama zor bela yaşıyoruz be kardeş.
  • Yeni izleyicilerim hoş gelmişler. Sefa getirmişler. Yeni insanları görünce mutlu oluyorum valla.
  •  Voleybol turnavısı oldu okulda. Vişneniz varya bir sımaç atıyor görmeniz lazım. Aman tamam abartıyorum. Ama servislerimi güzel kullanıyorum. Hakkımı yemeyin şimdi.
  •  Grip olmak iğrenç bir şey. Yaşamayanlar en kısa zamanda yaşayacaklarmış. Ağzını ''hayra aç olum'' diyebilirsin ama teorik olarak dediğim gerçekleşiyor. Örneğin arkadaşım hasta değildi. Bi baktım ertesi gün elinde selpak fış fış kayıkçı modundaydı..
  • Test kitaplarım masamda uzun süredir yer ediniyorlar valla. Hiç gitmiyorlar oradan. Daha ne kadar kalacaklar orada bilmiyorum.
  • Havalar gittikçe soğuyor. Allah dışardaki insanlara yardım etsin valla. Çok zor dışarda yaşamak.. Bin türlü bela var sokaklarda
  • Kıvırcık Ali'nin vefatına üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Türküleri onu yaşatacak diye düşünüyorum.
  • Sürekli hapşırmaktan feleğim şaştı abi ya. Sıra arkadaşım ben 354354 kere hapşırdıktan sonra en sonunda ''Geber'' demesin mi. Ben de tabii ki cevabını verdim.  ''Hep Beraber geberelim''
  • Baştan Çıkarılmışı okudum. Analizini bi ara yapacağım burada. Sonu istediğim gibi bitmedi. Yanmış ondan daha güzel diyorlar. Okuyacağız.
  • Ve son olarak, Fotoğraf Makinelerinden hala nefret ediyorum.. 

You Might Also Like

4 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. slm vişne,
    Şu siyah kalın çerçeveli gözlükler hep reklamların suçu " Never Hide " diye slogan mı olur.
    iyi bir üniversiteye girmek için en az 400 okul puanı da biraz toparlanmaya yardımcı olsa, mis gibi olacak da nerde ?
    Dizileri takmıyorum artık, gerçek ali'ler süleymanlar varken hiç yaratıcı gelmiyor kulağa . ( 1. gözden yaşanılmış tecrübedir. )
    iyi bloglar... :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun hayatım... O gözlüklere ben de kılım, her an karşımda klark kentlerden oluşan bir ordu görmekten bıktım. Babana gelince, bence kötü bir niyeti yokmuş. Benim babam da kapatır hemen elektrik sobasını çünkü havayı kurutur, çok fazla ve dengesiz ısıtır, terletir, gribi de şiddetlendirir be hayatım...

    YanıtlaSil
  3. @Lazanya
    Hep beraber iyi yaşayalım :)

    @Sadece Umut
    Selam umut. Valla o gözlüğü abartıyorlar diye düşünüyorum. Diziler boşa zaman kaybı bence. Takmamakla en iyisini yapıyorsun :D

    @Kırmızı Çizmeli Kedi
    Çok sağol canım :)
    Bence bazen bana kötü niyetle davranıyor. Sırf elektrik faturası fazla geliyor diye kapattı o elektrik sobasını. Gerçek bu canım. Öyle işte.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe