Yiyeceklerden Gelen Mutluluk Vol-2

Çarşamba, Ocak 05, 2011

Blogumda fark ettiğim bir şey var.. En çok okunanların başını yiyeceklerden gelen mutluluk yazısı çekiyor. Bu benim çok hoşuma gitti. Aslında o yazıyı öylesine yazmıştım. Kimse beni mimlememişti sevdiğim yiyecekler konusunda bende kafama göre yazmıştım o yazıyı. Benim neyim eksik dedim ve yazdım o yazıyı. Bu yazı da onun devamı niteliğinde. Biraz iştahınız açılsın, göz zevkiniz tavan yapsın istiyorum..
  Evet, Hazır mıyız? 3-2-1 Başlıyorum..
1- Kinder Çikolata
  Son zamanlarda en fazla tükettiğim çikolatadır. Sütünün bol olması insanın ağzında enfes bir tat bırakmasına neden oluyor. Bir kutu Kinder mutluluğa bedeldir. Pahalı biraz ama iyi ki verdim parayı lan diyorsun aldıktan sonra.


2- Mantı
 Bu yiyeceği sevmeyen bir insan var mıdır merak ediyorum. Abi kayseri mantısı kadar enfes bir şey yok ya. Özellikle üzerine döktüğümüz o sos, beni benden alır.. Bol yoğurtlu, Bahartlarıyla akşam yemeğinde yenilebilicek bir yemektir. Fazla sarımsak konulduğu takdirde midede guruldamalara rastlanılabilinir. 1 diş sarımsak mantıya lezzetini verir..

3- Bonibon
 Çantada cepte bonibon, renkli renkli bonibon diye reklamı vardı bu abur cuburun. Valla küçükken bunu alıp alıp, bir güzel yerdim. Hepsini de tek başıma yerdim hani. Elimden alan olduğu zaman da zırlardım hemen. Çocuk olmanın en güzel yanı da ; İstediğini elde etmek için tek yapman gereken haykırırcasına ağlamaktır.. Ulan şimdi çocuk olmak vardı. Her istediğimi alırlardı valla. Leziz bir abur cuburdur. Renklerinin farklı olması insanı çocukluğuna götürür..

4- Mozaik Pasta
 Çayın yanında en iyi ne gider soruna en güzel cevabı verir mozaik pasta. Hastasıyımdır mozaik pastanın. Tadı damağınızda kalır yani. O derece leziz bir tatlıdır. Yemeyenlere mutlata tavsiye ediyorum.. Pişman olmayacaksınız..
5- Zeytinyağlı Yaprak Sarma
 Tutmayın beni, resmi gördükçe ağzımın suyu akıyor valla. 3 öğün yiyebildiğim tek yiyecektir bu sarma. Zeytinyağlı olanına bayılırım.Ama bakın öyle BİM'den alınan yaprak sarmalarını sevmem. Çok tatlı oluyor be. Yediğimden birşey anlamıyorum.. Ev yapımı sarma daha lezizdir her zaman..
6- Fındıklı Çikolata Keyfi
 Kan şekerin mi düştü ? Mutsuz musun? Fındıklı çikolata keyfini al ve ye. İnan bana bütün negatif enerjini senden koparıp atıyor. Ben her okul çıkışında mutlaka alırım. Keyfim yerine gelir valla..

7- Kırmızı Lahana-Havuç salatası
 Ulan vişne, işin gücün abur cubur yemek yemek diye düşünme hemen. Ben sağlıklı beslenen biri olmaya çalışıyorum. Kırmızı Lahana ve Havuç salatasına hastayım. Özellikle salatanın üstüne nar ekşisi veya Limon sosu döktüğünde tadından yenmez olur. Softadan hiç eksik etmem bilesin.. Hem sağlık açısından da çok faydalıdır.Salata sevilmez mi be.
8- Profiterol
 Abicim bu yiyecek hayatında yoksa hata yapıyorsun demektir. Profiterol yemeden duramam ben. Mutlaka yemeliyim onu. Babamdan zorla istediğim tek tatlıdır. Yarım kilo profiterolü tek başına bitirmiş bir insanım ben. Yaa ben aç falan değilim. Sadece sevdiğim yiyecekleri yemeği seviyorum. Taksime gittiğinizde İnci'den mutlaka bi profiterol yemelisiniz diye düşünüyorum.. Kaliteli bir yerdir. Küçük müçük ama yaptıkları profiterol lezizdir..
9- Uludağ Limonata..
 Türkiye'de Limonata, Uludağ limonata diye söze girmek istiyorum. İçin mi yandı arkadaşım? Acılı bir şey mi yedin? Uludağ limonata varsa onu iç, için ferahlar valla.
Özellikle yazın bu içeceği çok tüketirim. Ferahlık vermesi bakımından son derece tüketilebilir bir içecek diye düşünüyorum..
İçinizin ferahlamasını istiyorsanız uludağ limonata alın. Olmadı bi schweppes alın. Belki o size iyi gelir. Seçim sizin yani.
10- Ülker Mini Halley
 Pazar günleri sabah kahvaltısından sonra yediğim tek yiyecektir. Bana mutluluk ve enerji verir. Çaya batırdığınız anda başlıyor zaten mutluluk. Ağzınıza götürdüğünüz an en şanslı insan moduna bürünüyorsunuz. ''Halley, halleydir olum, banane'' diyorsan orası başka. Ama sana diyeceğim şudur ki, yiyeceklerden mutlu olmayı bilmeli insan.. Halleyi bir ara yemelisin. İnan bu sana iyi gelecek..
...
Evet, yiyeceklerden gelen mutluluk yazım burada son bulur. Okurken iştahınız kabardımı bilmiyorum ama ben yazarken dayanamadım. Sevdiğim yiyecekleri tüketmem aç bir insan olduğumu göstermez. Lütfen ama. Aç değilim ben. İnsan sevdiği yiyeceklerden mutlu olmasını bilmeli diye düşünüyorum Ben mutlu oluyorum. O yüzden sizinle paylaşıyorum olum..
Benim kadar iştahlı olduğunu biliyorum.
Bi ara bunlardan herhangi birini yemelisin.
Sana iyi gelecektir büyük ihtimalle
Benden söylemesi :)

You Might Also Like

11 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Ben seni yieriiimmm!
    Açken heleki Buki açken bu post hiç oldu mu hıı! cık cık cık =)
    Hepsicini bnde çok severim beybi htta olsade yesek :)))

    YanıtlaSil
  2. Sen naaptın bana gece gece yaho! Damak tatlarımız çok uyumlu bebeğim.

    YanıtlaSil
  3. ohhh bütün yiyecekler ayno güzel vişne çürüğüm! ayrıca artık vişne çürüğümüsün? ne güzel!

    YanıtlaSil
  4. biskrem üstüne cekırdek dene pişman olmıcan. tatlı tuzlu karısımında bogulacaksın

    YanıtlaSil
  5. bişi haber vermek için gelmiştim. amaaaa.... aç aç pc oturan insana bu yapılmazdı ama. yapılmamalıydı. gidip hazır mantı alıp hazır mantı yapıcam kendime :(
    :izninle mimledim ben seni:

    YanıtlaSil
  6. Yapra sarma hariç hepsini severim,gece gece karnım acıktı ama yaaa :((

    Yeni bloğuma beklerim;

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bir mim ve bir ödül siz ağzının tadını bilir kişiye verilmek üzere beklemektedir. :p

    YanıtlaSil
  8. Cürük'm sen naptın cancağızım yaa!! ordaki Sarmayı 1 numaraya alıyoruuuuzz hooop ! Neyse sen o sıralamayı yap ben evde yicek bişi var mı diye bakim ! ... aaa unuttum burası öğrenci evi !!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. @Nah a Perfect Day
    Naham pörfekt deyim :D Valla paylaşırken ben de açtım. Seni anlıyorum canım. Olsa da yesek ya ^^

    @Missbone
    Kinder candır, kinder şahanedir
    Teşekkür ederim :)

    @Gizemtas
    Vay anasını damak tatlarımız uyumluysa ne mutlu bize gizem. Gece gece baktın ya, canın çekmiştir şimdi bunlardan :D

    @Mia Wallace
    Evet Miacım artık vişneyim. Beğenin için teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  10. @Athırsızı
    Hiç denemedim. Denemeyi de düşünmüyorum :D

    @Zekinin Gelini
    Bana da yap mantı :( Beraber yiyelim :)
    Mim için teşekkürler. Cevaplayacağım :D

    @Rebeltakipte
    Ben de severim yaprak sarmayı.

    @Medanşeri
    Allaam çok sevindim :D Hemen alacağım efendim mim ve ödülümü. Teşekkür ederim ^^

    @Arıboku
    Öğrenci evinde bunları hiç göremiyoruz sanırım :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe