Hangi Çizgi Film Karakteriyim acaba?

Cuma, Şubat 11, 2011

Rihanna'nın son şarkısını son zamanlarda dinlediğim en iyi şarkılardan birisi. Okulların açılmasına çok az kaldı. Yeniden aynı şeyleri yaşayacağım. Arkadaşlarımı özledim. Onlar beni özledi mi acaba. Kirazın doğum günü vardı. Gidemedim. Annemi hastaneye götürdüm. Kadının 3-4 gündür başı fecii dönüyordu. Hastaneye götürdüm. Tahlil yaptırdık. Şekeri varmış. Şekeri yükselmiş. Biz tabii bunu hiç fark etmedik bu zamana kadar. İlaç verdi işte onları kullanıyor. Tekrar doktora gideceğiz bi ara. Onun dışında Elmayla barıştım sevgili okuyucum. ''Elma kim lan '' deme şimdi. Elma benim en yakın erkek arkadaşım. Severim kendisini. Defne Joy'un ölümünden sonra iyice kötü olmuştum. Küslüğümüzün çok saçma olduğunu düşündüm ve mesaj attım. O da beni affetti. Bana niye küsmüş peki ? Hatırlıyor musun rehberlik dersinde ben yazı yazmıştım. Rehberlik hocasının yanına gitmemiştim. Beni çağırmıştı hani. Yazısında bowling sözcüğü geçen kişi yanıma gelsin demişti. Ben gitmemiştim. Hah işte elma, benim o kişi olduğumu anlamış ve niye küstüğünü anlattı.
Elma direk şöyle dedi: O yazıdan sonra senin bizimle mutlu olamadığını düşündük. Demek ki biz bu çocuğu mutlu edemiyoruz. Ne yaparsak yapalım üzülüyor. Madem öyle bizde artık seni mutlu etmeyiz.diye düşündüm Mert. Yani bir yanın üzgün bir yanın mutlu olunca garipsedik. Bizimle mutlu olmadığını düşündük. O yüzden konuşmadık yani dedi.  Bende onların benim için ne kadar değerli olduklarından bahsettim. Hakkaten öyleydi. Lise yıllarım en güzel zamanını onlarla yaşadım. Keşke o yazıyı yazmasaydım lan.
 Neyse şimdi mutluyum. Elmayla barıştım. Efendim yine bi mim olayıyla karşı karşıyayız.
Sevgili Rory,Deep,Missbone,Liella, Kırmızı Çizmelim ve Gece Kedisi beni mimlemiş. Sürüsüne bereket. Tütütütü maşallah. Bu kadar kişi tarafından ilk kez mimleniyorum. Valla sevindim. Buradan hepsine teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum. ^^
      Hangi çizgi film kahramanı olmak isterdiniz?
Çocukken çok çizgi film izlerdim. Bugs Bunny olmayı çok isterdim. Bana havuçu sevdiren tek çizgi film karakteri. Ayrıca onun kadar zeki ve eğlenceli olmayı isterdim. Çocukken onun çizgi filmlerini asla kaçırmazdım. Dayımla çok izlerdik. O da severdi benim gibi. O daha çok Tsubasayı severdi. Ah tsubasaa. Çocukluğumun atari oyunu. Abicim internette gördüm oyununu. Çocukluğuma götürdü beni tsubasa. En çok şutlarını severdim ben. Bugs Bunny gibi havucumu alıp anneme ''eeiii naber canımm'' derdim küçükken. Tabii bana gülerdi ve her çizgi film başladığında bana havuç verirdi. Öyle işte
Bunun dışında Pokemonu çok severdim. Ash ketchum olmak isterdim. Bir sürü pokemonum olurdu. Oh mis işte. Bir sürü de rozetim olurdu. Hatırlarım bi bölümde butterfly eşini bulmuş ona veda ediyordu. Çok üzülmüştüm ya. Allahm Butterfly nolur geri gelsin dediğim olmuştu yani. O derece seviyordum.
 Peki ben hangi çizgi film karakterine benziyorum ?
 
Tabii ki Gözlüklü Şirine. Onun gibiyim. Gerçi ispiyoncu falan değilim. Ama eskiden insanlara sürekli şu söyle olmuş, şurası eksik gibi şeyler söylerdim. Eskiden beni kimse pek sevmezdi. İtici olmadım hiçbir zaman ama ne bileyim sevmediler işte. Çok Kitap okurdum ve sürekli konuşurdum. Gevezeyim diye boşuna demiyorum abi. Bu arada Şirinlere de bayılırım hani. Gargamele az mı küfür etmedim be. Herkes mimlendi zaten. Ben öyle biliyorum. Öyle işte. Çocukluğum çizgi film izleyerek geçti olum. :)

You Might Also Like

15 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. ya witch leri seven tek kişi ben miyim blog alleminde :) bagsbani bile çıktı bi irma bi kornelya çıkmadı

    YanıtlaSil
  2. Bugs Bunny çok akıllıydı, ben de onun gibi olmak isterdim :) Bir de Jerry herhalde.

    YanıtlaSil
  3. Oo efendim kimleri görüyorum. Özge hanım nerelerdeydiniz. Welcome welcome :D
    Witchleri o kadar fazla izlemezdim. O cadıları severdim ben. :D Kızlardan da Technayı severdim. Bak onları sevdiğini bilmiyordum. Bagsbaninin nesi var kuzum ^^

    YanıtlaSil
  4. @Francesca
    Evet hep öyleydi. İzlerken keyif alıyor insan. Ayrıca Jerry olmak sana yakışırdı Francesca ^^

    YanıtlaSil
  5. bu aralar bloglardan kopuğum be mertçim,en son 3hafta önce yazı yazdım düşün artık. arada bir artık ayıp olmasın diye çizim olayını canlı tutuyorum.
    ay sahi tivitır açtım :D dedim mert şimdi sevinir :D yazı yazamıyorum bari tivit olarak haberleşiriz artık ^^ (bu arada şu yandaki işareti ilk kez yapıyorum)

    YanıtlaSil
  6. Bugs Bunny herkesin en sevdklerinden biriydi heralde :)
    bu arada Techna'nın ve cadıların olduğu çizgi film Winx, Witch değil :D Witch çizgi filmi çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  7. Bugs bunny vazgecilmez kahraman ya:<) bende hep onu izlerken havuc yerdimm:))

    YanıtlaSil
  8. @Kadıköygüzeldir
    İlk başta tanımamıştım ama sonra çaktım köfteyi Özge. Valla twitter'a dönmeni sevindim. Konuşuruz işte fena mı. ^^

    @RockunzeL
    Sevilmeyecek bir karakter değil zaten Rockunzel :) Ayrıca onları her seferinde karıştırıyorum. Pek izlemediğimden olsa gerek. Düzelttiğin için teşekkür ederim

    @Celly
    Aa bak onu izlerken bi tek ben havuç yemiyormuşum. Celly sevindim bak şimdi. Yalnız değilmişim :)

    YanıtlaSil
  9. ben bugs bunny'e aşıktım :D hele daffy ile bir araya geldiklerinde kimse alamıyodu beni televizyon başından :D

    YanıtlaSil
  10. Merabaaa:)

    Bu çizgi film karakteri mimi kadar eğlenceli bir mim görmedim iç dünyamızı afişe etti resmen,yazılarını okudum kısmen geç keşfettiğime üzüldüm,başarılar:)

    YanıtlaSil
  11. @Rory
    Sen de seviyorsun demek :) Ne güzel :)

    @Mia Wallace
    Teşekkür ederim Mia ^^

    YanıtlaSil
  12. @Bendiss
    Aynen ya, bazen televizyonu kapatırlardı ben izlerken. Zırlardım direk. Sonra açarlardı tabii :D

    @İpek Böceği
    Bloguma hoş geldin :) Teşekkür ederim. Yazılarımı okurken keyif alıyorsan ne mutlu bana ;)

    YanıtlaSil
  13. Bende kendimi Bugs Bunny sanarmışım anneme hep ben tavşanım dermişim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe