Hello Malatya ne var ne yok orada..

Perşembe, Şubat 17, 2011

 Sınav stresi berbat bir şeymiş. Her gün var olan stresim bir seviye daha yükseliyor. Kendime güveniyorum. Yapabilirim ama ya sınav esnasında kilitlenirsem? Bu durumu düşünmek dahi istemiyorum.
 Bu hafta benim için çok verimli geçti. Pazartesi günü bildiğin gibi okullar açıldı. Her şey bıraktığım gibiydi. Tek fark Sınıftaki gruplaşma iyice belirginleşmişti. Kirazla Çileğin kavgası bütün sınavı etkiledi be abi. Pazartesi günü büyük bi heyecanla okula gittim. Arkadaşlarım benimle yine görüşmedi. Şeyma benim dostumdur. Onunla konuştum bol bol. Aslında hiçbiri umrumda bile değil. Bana 5-6 kişinin sevgisi yetiyor. Ben bunu artık çok iyi anladım. Elma o gün herkese tek tek sarıldı. Bana sarılan kimse yoktu tabii. Üzüldüm biraz. Moralim bozuldu tabii. ''Lan mal, sen de sarılsana'' deyişin sorunuma çözüm getirmez. Çünkü ben gereken ilgi ve alakayı fazlaca verdim insanlara. Sonuç: Bi halt elde edemedik. Sadece beni gerçekten seven Elma,Mandalina,Erik,Çilek ve Havuç var. Havuç 9.sınıftan beri benim kız arkadaşım. Elma hariç hepsi kızdır. Benim için çok değerlidirler. Sanırım beni en çok onlar seviyor.
  Herkesle sarıldıktan sonra Elma yanıma gelip bana sarıldı. Onu tekrar bana bakarak gülmek bana iyi gelmişti. Sevinmiştim. Değerli bir dostumu geri kazanmak sanırım en büyük ödüldü. Ben dostluklara ve arkadaşlıklara önem veririm. Karşımdaki insanı tanımaya çalışırım. Ona göre ya dost ya da arkadaş olurum. Artık beni sevmeyenlerle ilgilenmiyorum.
Siktirip gitsinler diyorum sadece.. Ohh be ! Gereksiz insanlara değer vermek gibi büyük bi aptallık yapmışım bende. Salaklığımı mazur gör lütfen.
  Olum ya, Salı günü Beden Eğitimi dersinde takla attırıyor hoca. Bu hoca zaten tam bi cins. Öyle böyle değil. Adam askerden kalma birisi. Sert ve her dediğini doğru sayıyor. Tartışmaya girersen notunu düşük veriyor. Kimse sevmez pek. Takla attırıyor herif. Abi ben en son ilkokuldayken atmıştım o taklaları. O kadar zordur ki. Hele ters takla.. Düz taklayı annem bile atıyor yani. O derece kolay. Ters takla ve amuda kalkma durumum var sevgili okuyucu. Nasıl yapıcam bilmiyorum.
  Haa unutmadan bu hafta bol bol güldüm. Hiç olmadığım kadar mutluydum. Çilek ve Erikle konuşmalarımız, Elma ve Mandalina ile kahkalarımız hiç bitmedi. Dersin ortasında bile gülüyoruz düşünün artık. Gülmeyi çok özlemişim yahu. Hele dostlarla gülmek başka bir güzelmiş. Havuçla küstüm geçen dönem. Barıştık işte. Şimdi her şey daha iyi.
  En azından huzurluyum.. Üzüldüğüm şeyler var tabii. Ama şimdi anlatıp canını sıkmak istemiyorum. Bi ara anlatırım ama yine üzüleceksin biliyorum
  Çileğin sevgilisi oldu. Bizim okulun mezunlarından. Çocuk cool birisi. Ve Çileğe resmen aşık. Bildiğin sırılsıklam aşık yani. Çocuğun adını Kara koyduk. Esmer bir şey. Özellikle Erik esmer erkek hastası. İtalyanlara ve üniformalılara karşı zaafı var. İtalyan eniştem her an olabilir. Hazırlıyorum şimdiden kendimi.
  Bugün nasıl mıyım? Iım.. Tadım tuzum yok pek. Hem yorgunum hem de stresliyim. Verdiğim emeklerin boşa gitmesinden endişeleniyorum. Yazdığınız yorumlara geç cevap veriyorum. Bunun için özür dilerim. Sadece yayınlayıp test çözmeye devam ediyorum. Yazdığın yorumlar benim için çok değerli. Seviniyorum hem. En kısa zamanda hepsine tek tek cevap vereceğim bilesin.
  True Blood bağımlısı oldum. Haftasonu ders molalarında (1 saat) dizinin bölümlerini izliyorum. Şahane bi dizi ya. Gerçi Digitürk'den izleyemiyorum. Annem sorun çıkarıyor. Abi dizide cinselliğin olması benim suçum mu ya? Adamlar yapmış, bizde izliyoruz. Geçen hafta mesela FX'de bölüm tekrarını izliyorum. (FOX Tv değil canım, FX. Digitürk kanalıdır. Karıştıranlar oluyor da ondan söyledim.) Annem de yanımda. Çekirdek çitliyoruz beraber.
- Ne biçim diziler buluyorsun ya. Adama bak dişlerini çıkarıyor.
- Anne onlar gerçek değil ya. İnandırıcılığı artsın diye yapmışlar
- Babana söylicem seni. Silsin bu kanalı. Gece uykuya dalıyorum bi bakıyorum bu adam(Eric'i işaret ediyor televizyona bakarak) yanıma gelip beni ısırmaya çalışıyor.
- ahahaha anne alemsin ya. Korkulacak bir şey yok ki
- Tam uykuya dalıcam diziden Ahh, Ohh sesleri geliyor. Bu dizi çok sapıkça. Durmadan birbirini öpüyorlar. Edepsizler.
- Dizi icabı öyle anne. Abartma. Seyret geç boşver.. dedim gülerek. Her pazar bu sahneyi yaşıyoruz neredeyse. Kadın gerilim film/dizilerinden çabuk etkileniyor. Rüyasına giriyor hemen.
  Başıma bir şey gelmeyecekse bir şey diyeceğim. Cem Adrian'ı ve şarkılarını sevmiyorum. Şarkılarını beğenmedim. Ayrıca şu kızların Hello Kitty hayranlığına anlam veremiyorum. Tamam,zevkler ve renkler meselesi ama Kitty biraz çocukça değil mi be abi?
Hala benimle fotoğraf çektirmek istemeyen arkadaşlarım var.. Kendimi istenmeyen hissedince içim acıyor. Ayrıca dün bütün gün Hello Malatya ne var ne yok orada şarkısını söyledim. Eğlendik bi güzel. Valla diğerleri umrumda değil. Arkadaşlarımın sevgisi bana yetiyor..
 20 tane sahte arkadaşın olacağına 4 tane gerçek arkadaşın olsun her zaman.. :)
Şu şarkıyı da dinle de keyfin yerine gelsin :D
Sınav Stresi ne hale getirdi beni yaa
Şarkının sözlerine dikkat :D
Hadi ne duruyorsun gülsene.. Gülmeye çok ihtiyacın var. Bunu sen de biliyorsun :)

You Might Also Like

8 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Umarim sinavlarinda basarili olursun visnecim:*

    Bu arkadas olaylarini da pek takma kafana..belirli bi kac arkadasinin olmasi en güzel,fazlasi zarar..

    YanıtlaSil
  2. ay o sınav stresi fena da.. geceleri hayal kur sınavdan çıktığını ve yanındaki kişiye çok rahatladığını sölediğini hayal et mesela.. ben böyle yaptım ve oldu biliomusun:) çok şükür yani.. umarım herşey dilediğin gibi olur..

    YanıtlaSil
  3. Başarılar tatlım. :) Arkadaş olaylarını da kafana takma. Ben yıllar yılı kafama taktım bir halt elde edemedim saldım hepsini hangi cehennemdeler bilmiyorum bile. :))

    YanıtlaSil
  4. Anam! bizim şarkı ya bu üle :D

    YanıtlaSil
  5. ters takla ve amuda kalkma olayları yüzünden lisede beden eğitimim 3 gelmişti. çok sikko bi durumdu bu da :/

    YanıtlaSil
  6. Ay ben taklaları atlattım ama kasalardan atlama çok sıkıyo beni.. iki kere hastayım falan diye kaçıyorum derslerden ama bu hafta ne yapıcam bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
  7. kaç gündür nerden estiyse hello malatyayı söylüyodum ben de kendi kendime :D
    ayrıca true blood aileyle izlenir mi ya :D

    YanıtlaSil
  8. Kikir kikir güldüm, beni en çok güldüren şarkılar arasında bu. "gerizekalı sevgilim" "adına da derler seks" "sekiz olur dokuz olur, dana büyür öküz olur" gibi nadide parçaların yanında :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe