İnceldiği Yerden Kopsun..

Salı, Şubat 22, 2011

Şu sıralar keyifli vakitler geçiyorum arkadaşlarımla.Okuldaki hayat gayet iyi. Biraz sıkıcı ama eskisine nazaran daha iyi lan. Valla bak. Efendim test çözmeye devam ediyorum. Her gün mutlaka 50-100 soru çözüyor ve uyumadan en az 50 sayfa kitap okuyorum. Bu kitap okumayı alışkanlık haline getirdim. Not: Seni Seviyorum'u okuyorum. Kitap çok güzele benziyor. Annem de beğendi. Filmi de var bende ancak kitabı bitirmeden izlemeyi düşünmüyorum. Bu konuda kararlıyım. Annem ''İzleyelim noluur'' dese de ben kararımda ısrarcıyım. ''Nayn anne, kitap bitsin sonra'' derim o filmi izlemek istediğinde. Kitabı okumadıysan oku mutlaka. İnsana aşkın var olduğunu ispatlıyor resmen. Aşkın ne kadar saf bi duygu olduğunu anlıyor insan bu kitap sayesinde
Düşünüyorumda şu Kiraz,Çilek,Elma,Erik gibi rumuzlar bana çok saçma geliyor. Abi kimin kim olduğunu bilmeden nası okusun bu okuyucu dedim kendi kendime. Haklıyımda. Böyle isimlere hiç gerek yok yani. O yüzden kimlerin kim olduğunu açıklıyorum. Hem bu sayede yazdıklarımdan daha çok keyif alacaksın belki..
Elma: Adı Erkan. Benimle aynı burçtan. Ayrıca kan grubumuz aynıdır. 3 Senelik arkadaşım. Tanıştığımız ilk sene salak bi sebep yüzünden tartışıp 3 ay boyunca konuşmadık. O da benim gibi inatçıdır. Koç burcu çok inatçıdır canısı. Ondan öyleyiz biz. Neyse, Gözleri çok güzeldir Ela rengidir, bazen bal rengine dönüşüyor. Kendisi pek neşeli ve hayat doludur. Kahve içmeye ve Arya yapmaya bayılır. Sesine güvenir. Arkadaşları tarafından sevilen birisi. Benim de çok sevdiğim bir arkadaşımdır. Benim için yeri ayrıdır. Dost diyebileceğim ender insanlardan birisi. Ona güvenim çok kuvvetlidir.
Mandalina: Adı Meral. Kendisi gülmeye ve güldürmeye bayılır. Özellikle Erkanla birlikte beni güldürmeyi başaran tek insandır. Dün mesela 6 saat boyunca güldüm onlarla. O kadar keyifli oluyorum ki anlatamam. Onun yanındayken kendimi gerçekten mutlu hissediyorum. Bütün melankolikliğim gidiyor. En ufak bir şeye bile güler kendisi. Gülmeyi çok seviyor. Çok güleryüzlü ve sıcakkanlı birisi. Benim için ideal bir arkadaş. 3 Senedir arkadaşım ve onu her geçen gün daha çok seviyorum..
Erik: Adı Emel. Kendisi benim 4 senelik dostumdur. Tanıdığım ilk günden bu yana benden sevgisini ve anlayışını eksik etmedi sağolsun. Esprili bir dili vardır. Gülmeyi çok sever. İkimiz öğle yemeğini yedikten sonra mayışırız mesela. Bazen derste durduk yere gülüyoruz. Emel ''kanka bu yemeklerin içine ne atıyorlar böyle, mayıştım ben''
Ben'' Ne bilim kızım ya, içmeden leyla olduk resmen''. Uykusuzluğa hiç gelemez. İtalyan erkeklerine hastadır. Futbolculara ve Üniformalı erkeklere Zaafı vardır. Çok güzel kopya çeker.
Çilek: Adı Gülşah. Kendisi benim canımdır. Başlangıçta Gülşahla aram iyi değildi pek. Yıllar geçtikçe birbirimizi daha iyi tanıdık ve ben onu daha çok sevdim. O da beni sevdi. Aramızda güçlü bir dostluk bağı var. Tartıştığımız zamanlar oldu tabii. Ama her seferinde dostluğumuz daha çok güçlendi. Şu sıralar tadı yok pek. Sevgilisi Koray yani Kara askere gitti. Aklına her geldiğinde ağlıyor. Üzülüyorum ağlayışına. Yufka yürekli bi yanım var bu ağlama konusunda. Ama onun yanındayız. Ve gülmesini sağlıyoruz her zaman..
Havuç: Adı Büşra. Kendisinin turuncu saçları vardır. Doğuştan geliyor o saçları. Güzeldir yani. 4 senelik arkadaşımdır. Lisedeki ilk senemden bu zamana kadar hiç bağlarımızı koparmadık. Çok sadık bir arkadaştır. Ve iyi birisidir. Meral ve Erkanla tanıştığı günden beri sürekli güler. Severim kendisini.. Onunla konuşmak iyi geliyor bana. Eskiden bana espri yapmasına kızardım ama şimdi hiç kızmıyorum. Biliyorum ki kötü bir niyeti yok ve amacı tamamen beni keyiflendirmek. Artık onur kırıcı olmamak kaydıyla yapılan her şakaya gülüyorum.
Kiraz: Adı Damla. 3 Senelik arkadaşım. Gülşahla olan sert tartışması yüzünden konuşmuyorum. Telefonuma ''Bi daha yanıma gelmeee! '' mesajını attıktan sonra benim için Damla,eski Damla değildir.. Ağzına küfür çok yakışır. Eskiden çok severdim onu. Hırt-Bırt ikilisiydik. Şimdiyse birbirimizi tanımamazlıktan geliyoruz. Hayat çok tuhaf..
   Peki ya ben? Beni biliyorsun zaten. Mert ben. Lise son sınıfta okuyan, Hayatından hüzün eksik olmayan, insanlara çabuk güvenen, gülmeyi çok seven, arkadaşlarına değer veren, blog arkadaşları olmadan yapamayan ve en önemlisi iyimser biriyim.. Tanıdıklarım beni pek sever. Öyle işte. Sevmeyenler var tabii. Genelde onlardan hep nefret etmişimdir..
   Bu sabah Mantık Hocamla yolda yürürken bir kadın ona çarptı'' Yavaş olun biraz, omuzumu aldınız,götürdünüz'' dedi. Ben orda gülmemek için zor tuttum kendimi. Mesela dün, dersinde çok konuşuldu. Daha fazla dayanamayan Mantık hocam(kendisi kadındır): ''Ortamı germek istemiyorum, sabrımı zorlamayın'' gibi bir şey dedi. O sırada sınıf sus pus tabii. Gerçi her zaman öyle ya. Ben de hocanın bağırmasına falan bayılıyorum. ''Ne acayipsin olum sen'' diyebilirsin bana ama o bağırdığı anı görmen lazım. Mimikleri çok garip oluyor. Neyse o sırada ben kendimi tutarken arkada bir arkadaşım içinden türkü söylüyor. Gülşah;
- Kim söylüyor lan bunu. Hele bak hele, sesler geliyor dedi.
  Mert durur mu? Başladı gülmeye. Kendimi bi anda gülme krizinde buldum. Sıra arkadaşım;
- Sus sus, şimdi sana patlayacak deli karı. Gülmeyi kes moron.( Sıra arkadaşımla söz dalaşına gireriz. Sürtük,Motor,Moron,Embesil gibi şeyler söyleriz birbirimize. Kötü bi amacımız yok. Amaç, iyi geçinmek. Böyle nası iyi geçiniyoruz hiç bilmiyorum)
 Gülmekten ona cevap veremedim tabii. Erkan su uzatıyor, gözümden o sıra yaşlar geliyor. Bi anda oldu bu. Şartlandırmamışım kendimi. Zaten bağırmasına gülüyordum, Gülşahın sesi tuz biber oldu. Utanmasam katıla katıla gülücem ama ses çıkaramıyorum. Kafamı sıraya gömüp kis kis gülmeye devam ettim. Sıra sallanıyor benimle birlikte.. 
  Edebiyat hocam Slogana Silagon dedi geçen hafta. Sınıfça yarıldık resmen. Komik anlarda olmasa lisenin tadı çıkmıyor be abi. Bugün takla atmadık Beden Eğitimi dersinde. Bi sevindik bi sevindik anlatamam. Bayram ettik resmen.
  Aref olayı çok fena ya. Gerçi foyasını ortaya çıkaranlar oldu ama yarışmadaki o performansı herkesi etkiledi ha. Finale kalır gibime geliyor. Amaaan, bir süre sonra o da unutulcak bak görürsün. Hani nerde Uğur &Bilal ikilisi? Fooss. Yoklar.
  True Blood izliyorum ya hani önüme gelene Biitchh, Madafakıırr, Fakiing şat ap diyorum bazen. Yazılışını ben de biliyorum canım.. Ahlak falan kalmadı valla. Absürd bi dizi ama seviliyor hacı. 
  Daha az üzülüyorum artık. Üzüntülerim anlık oluyor sadece. Uzun süre olmuyor. Moralimi bozmuyorum boş yere. Önemsemediğim salakça bir şey için hiç üzülmeye değmez be.
 Olum bak, kimse için üzme kendini. Seni Sevenle eğlen,coş. Bırak millet ne bok yerse yesin. Sevdiklerin sana yeter de artar.. 
 Temel Felsefe: Sen gülersen herkes seninle birlikte güler. Ağlarsan tek başına ağlarsın. Sadece sevdiklerin ağladığında yanında olur. O yüzden arkadaş seçimi çok önemli ve hayata bakış açısıda.. Son sözüm de Hayat seninse İnceldiği yerden kopsun lan..
Seviliyorsun..
Ayrıca çok Güzel Gülüyorsun..
Dinle

You Might Also Like

11 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. meyve adları yerine gerçek isimleri yazarak çok iyi yapmışsın.
    öteki türlü ortalık manava dönüyordu.

    YanıtlaSil
  2. :)okulun iyi olmasına sevindim. arkadaşlarınla aranın iyi olmasına da:) umarım içlerinden hayatında kalıcı olanlar da çıkar ve ayrılmazsınız mertim.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlarınla aranın iyi olması çok güzel. Her gün 50 sayfa da. 50-100 soru da :) Bak bu ne pozitif bir yazı :))

    YanıtlaSil
  4. Kutluyorum seni vişnecim, sonunda nasıl hissetmen gerektiğini bulmuşsun! Doğru yoldasın, sapma köşelerden sakın! =)

    YanıtlaSil
  5. Meyve isimlerini karıştırıyordum. Böylesi daha iyi oldu gerçekten =)

    YanıtlaSil
  6. isimler iyimi oldu ne? :))

    son söylediklerine tamamen katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. sende vişne ohhh mübarek manav dükkanı:)neyse gerçek isimlerini öğrendik.bahsettiğin kitabı bitirince yaz.bekliyorum güzelse bende alayım.

    YanıtlaSil
  8. bu arada bende bir mim'in var :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe