Ödüller ve Mimler beni mutlu eder..

Perşembe, Şubat 24, 2011

Bugün hava çok soğuktu. Özellikle sabahları tam bir dondurucu hava vardı. Sokakta yaşayanlar kimbilir ne yapıyordur? Yolda giderken bunu düşündüm. Yağmur epey yağmıştı hani. Okul her zamanki gibi çok sıradan. Gülüp,eğleniyorum ve tabii test çözüyorum. Bu aralar çok yoruluyorum. Uykusuzluğum baş gösterdi bünyemde. Melisa Çayı içmeyi düşünüyorum. Elma Çayımı alsam annem izin vermez. Kokusuna tahammül edemiyormuş hanımefendi. Oysa mis gibi kokuyor benim elma çayım. Kitap okumaya vakit ayıramıyorum bu aralar. Yorgunum dostlarım. Test-Konu çalışma-Dizi izleme derken zaman akıp gidiyor valla.
 True Blood'un 3.Sezonunu bitirdim. 4.Sezonunu bekliyorum. Sezon finali çok çelişkili bitti ya. İzlemelisin bence. Vampir dizisi. Vampirlerin iç dünyasını anlamak gerek bazen. ''Banane olum'' diyorsan orası başka canım.
 Efendim blog arkadaşlarım beni ödül yağmuruna tuttu. Mutlu olmamı sağladıkları için onlara kucak dolusu sevgimi gönderiyorum.Nah a Perfect DayRory, T.B ve Deep beni En güzel gülümseyenler miminde mimlemiş. Onlara teşekkür ediyorum. Biraz geç oldu kusuruma bakmayın. Bu mimi herkes aldı sanırım. Hem zaten hepiniz çok güzel gülüyorsunuz.. Yalan mı ? İnsana en çok gülmek yakışır.. (Ben de gülerken pek yakışıklı oluyormuşum.Öyle diyorlar)
 Bendiss ve Rory beni mimlemiş. Hemen cevaplayayım dedim. Böyle mimlenmek iyi geliyor insana. Değişiklik oluyor hani. Bu mim,sorulardan ve cevaplardan oluşuyor..
1-Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
    Ünlü birisini görürsem şoka girerim herhalde. Mesela geçen sene karne zamanında Kavak Yellerindeki oyuncu olan Efeyi görmüştük. Bize bakmıştı. Bağırmıştı yanımdaki arkadaşlarım. Otobüstekiler bize bön bön bakmıştı. Gülmüştüm. Dersin boş olması şok geçirmeme neden olur. İyi anlamda şok geçiririm. Ders boş,oh mis işte. Gün içinde eğer gerçekleşirse şok olacağım asıl şey; birinden hediye almak veya uzun zamandır görüşmediğim birinden mesaj almak..  Hediyelere bayılırım..

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey? 
    Imm bu benim başıma çok geliyor. Mesela Kitabevine gidiyorum, sevdiğim kitapları ve filmleri görüyorum. Alamayınca içim gidiyor. Almak istiyorum ama para eksikliği yüzünden alamıyorum. Çok beğendiğim bir kıyafeti alamazsam hayatta uyumam. Ayrıca her gün bi çikolata almazsam keyfim yerine gelmez. Uyuyamam. Bir şey eksik hissederim.. Bir de damarlarıma müzik enjekte etmezsem gece uyuyamam..

3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
   Aa hayatımda öyle pek diyet yapmadım ben ya. En fazla 1-2 gün dayandım. Açlığa dayanamam pek. Uğruna diyetimi bir kalemde bozduğum şey; Frambuazlı Pasta..
4.Uğurun var mı?
   Uğurum var tabii. Renkli kalemlerimdir uğurum. Bir de atkılarım. Atkı takmayı çok severim..
5.Kendine en yakıştırdığın renk?
   Mavi ve Siyah. Mavi giyince çok sempatik oluyorum. Siyah giyince çok çekici oluyorum. Valla bak. Kırmızı da yakışır hani.  
6.En sevdiğin takın?
   Takım pek fazla olmadı bu zamana kadar. Eskiden künyem vardı. Bileğime sığmayınca koptu. En sevdiğim takım siyah plastik yüzüğüm. O kadar güzel değildi gerçi ama bana yakışıyordu. Şimdi pek takmıyorum. Zaman zaman takıyorum tabii.

7.Takıntın?
   Defterlerim temiz ve düzenli olmalı. Sabah mutlaka otobüste müzik dinlemeliyim. Renkli kalemlerimin birisi kaybolursa üzülürüm. Simetri hastalığım vardır.  Her pazar mantı yerim. Her ay mutlaka whooper, lahmacun ve Pizza yerim. Hepsini aynı anda değil tabii. Ayrıca Kıymalı veya Patatesli börek dışında börek yemem.
8.Bavulum çoktan hazır gitmek gitmek istediğim şehir, ülke?
  Ankara veya İzmir. Ankaraya giderdim çünkü birçok sevdiğim blog yazarı orada. Onları bulup konuşmak isterdim. İzmire giderdim. Akın abimi görmek için. Bunun dışında bavulumu alır Gökçeadaya giderim.. Adaları her zaman sevmişimdir.

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım
   Barış Manço - Kol Düğmeleri, Nane Limon Kabuğu(Miaa) ve Kara Sevda 
    Mustafa Ceceli - Karanfil
   Erkin Koray - Sevince ve Fesupahanallah
    Şebnem Ferah - Okyanus
    Çilekeş - Yetmiyor

10.Solunda ne var?
  Test kitaplarım, Not:Seni Seviyorum, En sevdiğim kupam. Duvarımda Lady Gaga ve Eclipse posteri.
   Rory ve Bendiss'e tekrar teşekkür ederim :)
Mimlediklerim

...
  Sevgili Mia, Rory ve Medanşeri benim blogumu okunası en keyifli blog olarak görmüşler. Onlara buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Elimden geldiğince birşeyler yazmaya çalışıyorum işte. Kafama göre yazmayı seviyorum. İnsanların iç dünyasına hitap etmeyi seviyorum. Öyle işte
  Pek kasmıyorum kendimi. Daha rahat takılıyorum. Kafama ne eserse onu yazıyorum. Herhangi bir sınırlama yapmıyorum kendime.. Değişik şeyler yazmayı seviyorum işte..




En Okunası Bloglarım
  *Jeliboni.. Canımdır.                                                                                      

Takipçilerimi çok seviyorum.. İyi ki varsınız :)

You Might Also Like

24 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. oy oy. teşekkür ederim canım:)
    bana vitamin ve moral verdin ehahe:)

    YanıtlaSil
  2. Hikayelerinin hastasıyım çocuğum =). o değilde bırak vampirleri, gel ben sana bir seri katilin iç dünyasını göstereyim ; izle Dexter'ı yaşa havanı =).

    YanıtlaSil
  3. @Jove
    Rica ederim canım.. Birbirimize moral ve vitamin verdik.. Gözyaşlarımızı bitti mi sandın Jovee ^^

    @Laliş
    Teşekkür ederim Laliş. Hikayelerimde özgün olmaya çalışıyorum. Vampirlere ara vermeye düşünüyorum ama bi yandan da devam etmek istiyorum.Vampirler ilgi çekici. Dexter'ı izlemedim hiç. İzleyebilirim ^^

    YanıtlaSil
  4. Kady gaga ve eclipse-.-

    olmaz olsalardi keske ya.

    YanıtlaSil
  5. @Rory
    Annem Lady Gaga'dan korkuyor biliyor musun Rory ahaha :D Bu nası kadın diyor. Kaldır şunu duvardan korkuyorum diyor. Kaldırmadım tabii. Şarkılarını severim.
    Ayrıca Eclipse filmi güzeldir. Twilight Serisindendir ;)

    YanıtlaSil
  6. ya bende sevmiyorum Lady Gaga'yi-.-
    annen korkmakta hakli:)

    birde twilighti biliyorum-.- ama ne biliyim posterini at cikar at at ya:D

    YanıtlaSil
  7. enem yirim bana ödül vermiş bibibiiiimm

    YanıtlaSil
  8. len senin abilerin abisi yazan ellerini yirim senin :)
    kardeşim kadar severim olm seni, atla gel izmire çapkınlık yaparız, şişştt aramızda kalır ha :))

    YanıtlaSil
  9. Uykusuzluk için melisa yağını da kullanabilirsin. normal çayının ya da istediğin herhangi bir bitki çayının içine bir damla damlatman yeterli. Çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  10. çook teşekkür ederim canım benim :) Çok sevindim

    YanıtlaSil
  11. ya sen ne güzel yazıyorsun öylee! bir 10 soru daha olsaydı keşke ne güzel okurdum cevaplarıı..

    Hem seninle arkadaş olmak muhteşem her ay pizza lahmacun falan :)

    Ayrıca çikolatasız bir gün yok ohhh süpermiş:)

    Bir de mavi sempatik siyah çekicii, hmm şımarıkk :)

    Nane limon kabuğu (miaa)

    Mia çok mutlu bak anlatamam sana!

    Daha bol bol ödüller al :) :*

    YanıtlaSil
  12. Hii çok sevindiiiim :) Bu ödül benim ilk ödülüm çok çok teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim vişne :))
    Erkin Koray-Sevince, en güzeli bu. Patatesli börek benim de en sevdiğim, peynirli falan sevmem :)

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkürrrrr ederimm bende seni okumayı çok seviyorum Vişnecimmm :)

    YanıtlaSil
  15. ödüller için tebrikler :)

    bende hiç onlar dışında börek yiyemem valla, bide defter takıntısı bende de var. o defter düzeli olmazsa bilirim yazılımın iyi geçmeyeceğini yani :)

    kitab evi konusunda da aynı dertden muzdaribiz, hep içim gidiyor.

    cevaplarını sevdim :))

    YanıtlaSil
  16. Boşver İzmir'i.. Ankara'ya gel.. Gerçi ben Ankara'da değilim ama olsun sen gel :) Belki ben de seneye gelirim Ankara'ya :)

    Ödül için teşekkürler ! :)

    YanıtlaSil
  17. teşekkür ederim bir kere daha buradan :)

    YanıtlaSil
  18. mim için çok teşekkür ederim :D ayrıca lady gaga'yı ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
  19. yaptım mimi. çok teşekkürler tekrardan :))

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkür ederim harika bi mim bu,bir miskinleşmiştim ki sorma bu ara çok iyi geldi:)

    YanıtlaSil
  21. canım benim, çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  22. teşekkürler vişne :) biraz geç oldu kusura bakma :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe